Dyson V8 Absolute Pro roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 126 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V8 Absolute Pro roze op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Anneke 22-01-2018

Miserie!!!

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute Pro roze

We zijn heel tevreden geweest over het toestel, maar dat was maar tijdelijk.
De batterij begaf het net buiten garantietijd.
Nieuwe batterij gekocht (via winkelier). Bleek de verkeerde te zijn.
Nieuwe batterij besteld : bleek te passen ... maar toch, af en toe laadt ze niet op, is ze maar half opgeladen, ... pfff. Af en toe werkt de stofzuiger in 'snakjes' : alsof de batterij in snakskes energie afgeeft. Dat was nochtans net zoals de stofzuiger zelf ook duur in aankoop.
We hebben de stofzuiger nu 4 jaar : veel deugd hebben we er niet aan beleefd.
Nee, geen goede ervaring hoor!
Dyson Benelux 23-01-2018

Beste Anneke,

Dank voor uw review. Vervelend dat het toestel net een defecte vertoonde buiten de garantieperiode.
Het pulseren van het toestel zoals u beschrijft kan ontstaan door een verkeerd type batterij of een blokkade in de stofbak.

Graag wil ik u vragen om contact op te nemen met de klantenservice voor een test met het toestel. Zoals u aangeeft heeft u het toestel al 4 jaar, de V8 Absolute Pro is vanaf september 2017. We helpen u graag verder met het zoeken van een oplossing voor het defect en het juiste type toestel.
U kunt contact opnemen met de klantenservice, via 0800-0206203 Nederland of België 0800-39208.

Vriendelijke groet,
Dyson Benelux

Isabelle 15-01-2018

Merchandising DYSON sterker dan hun stofzuigers

Geschreven voor: Dyson V8 Absolute Pro roze

Dinsdag 09 januari een steelstofzuiger VB ABSOLLUTE PRO gekocht bij Krëfel.
Dit is een snoerloze stofzuiger die volgens de website van Dyson met prachtige reclame aan de man gebracht wordt als een super goede stofzuiger met een autonomie van 40 min.
Dit is al een eerste misleiding: als je stofzuigt op de laagste stand (kan je het misschien 40 min uithouden), maar dan is niet alles opgezogen en is niet alles proper. Als je werkt op de hoogste stand (is niet aan te raden volgens de klantendienst van Dyson, want dan kan de motor oververhitten) is de batterij leeg na 8 min. Dit is juist gepast om mijn badkamer 3 op 4 meter te stofzuigen.
Toen ik vroeg aan iemand van de klantendienst van Dyson hoe ik dan heel mijn huis moet stofzuigen zei hij lukgraag tegen mij, dat dit niet de bedoeling is met deze stofzuiger. Hij moet dienen als iets extra (dus ik ben sowieso genoodzaakt een gewone stofzuiger erbij te hebben).
Dit alles staat wel niet in de mooie reclame! Hij wordt aangeprezen als steelstofzuiger niet als accessoire, ik voel me echt misleid!
Dyson Benelux 16-01-2018

Beste Isabelle,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Het spijt me te horen dat u niet tevreden bent over de accuduur van uw Dyson V8 Absolute Pro.
De gebruiksduur is al volgt:
Zonder gemotoriseerde hulpstukken: 40 minuten
Met gemotoriseerde vloerzuigmond: 25 minuten
Met de mini gemotoriseerde borstel: 30 minuten
In de max-modus: 7 minuten.

Als het toestel dat niet haalt is er iets mis met de batterij, en wil ik u graag helpen.
De V8 Absolute Pro is een draadloos toestel en beschikt over minder zuigkracht dan een sledetoestel, aangezien de motor best veel kleiner is. De V8 Absolute Pro is een toestel dat handig is voor dagelijks gebruik, en de accu duur is voldoende voor een klein appartement. Afhankelijk van de grote van de woning kan het zijn dat het toestel vaker opgeladen dient te worden.
Het toestel beschikt wel over een Max-stand, welke geschikt is voor het opzuigen van hardnekkig vuil.

Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met de Dyson klantenservice via:
Nederland: 0800 0206 203
België: 0800 392 08