Philips PowerPro Expert FC9746 metallic

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Expert FC9746 metallic op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

peggy79 14-11-2017

uitstekende stofzuiger

een uitstekende stofzuiger die heel wendbaar is, goede zuigkracht heeft, vlot mee door gaat, makkelijk te ledigen is en te onderhouden. Ook een handigheid is de mogelijkheid om de stofzuiger aan/uit en harder/stiller te zetten aan de hendel die je vast hebt.
Nadeel kort snoer en de voet geraakt niet onder alle zetels door

Pluspunten

• wendbaar
  • makkelijk onderhoud
  • vlot
  • goede zuigkracht
  • aan hendel aan/uit

Minpunten

• kort snoer
  • hoge voet

Lennyz 09-11-2017

Toppertje

Deze stofzuiger heeft me verrast op verschillende vlakken: de lengte van de buis (ikzelf ben vrij groot en heb vaak rugproblemen door een te korte buis), het lange platte snoer (niet vaak van stopcontact wisselen en raakt niet zo snel in de knoop) en niet te vergeten de zuigkracht en het handige mondstuk. Het valt me op dat ik vroeger soms meerdere keren over éénzelfde plek diende te gaan maar dat met deze stofzuiger alles meteen is opgezogen. Ik ben dus zeker overtuigd. Als ik toch één puntje van kritiek mag geven dan is dit het gewicht van de stofzuiger. Het is zeker geen lichtgewicht maar tijdens het stofzuigen merk je hier niks van. De stofzuiger rolt namelijk heel soepel over de vloer en 'volgt' heel gemakkelijk mee.

Pluspunten

• Lange buis
  • Zuigkracht

Minpunten

• Gewicht

Jodep 09-11-2017

Power!! Pro!! Expert!!

De standaard zuigmond met borstel eraan vind ik geweldig! Vuiltjes die eventueel een klein beetje vast plakken komen zo gemakkelijk los.
Het nadeel aan deze zuigmond is dat hij niet onder lage kasten en zetels past.
Maar geen probleem er zijn nog 2 extra zuigmonden bij geleverd die wel onder lage meubelen passen.
Alle zuigmonden zijn zeer wendbaar.

Extra opzetstukjes voor fijner werk zitten handig opgeborgen in de stofzuiger, dus je hebt ze altijd bij de hand. Het smalle opzegstuk had wel iets langer mogen zijn om bijvoorbeeld tussen de zetels van de auto te zuigen.

Het lange snoer, de lange darm en de uitschuifbare steel zijn echte pluspunten!!

Nieuw voor mij is de afstandbediening. Heel handig dat je niet steeds hoeft te bukken om de zuigkracht aan te passen of het toestel aan of uit te schakelen. Zeer tof extra’tje!

Het allerbelangrijkste, de zuigkracht, die is enorm! En toch is de stofzuiger eerder stil in zijn soort.

Het toestel is ook zeer mooi, erg licht, makkelijk en wendbaar (mede dankzij de rubberen wielen).

Ook het legen van de opvangbak voor het vuil en het reinigen van de filters gaat zeer makkelijk.

Pluspunten

• Zeer licht, makkelijk wendbaar
  • stil
  • lang snoer, rubberen wielen
  • makkelijk te reinigen
  • afstandsbediening

Fvdh 08-11-2017

Krachtige, stille stofzuiger

Super stofzuiger. Handige steel met standby functie. Niet meer zoeken naar je kleine hulpstukken maar op te bergen in de stofzuiger zelf. Geen rugpijn meer door onhandige steel meer een zeer ergonomisch handvat. je merkt dat hier echt over nagedacht is. Handig dat je de stofzuiger met verschillende standen/kracht kan gebruiken. Zeker 's avonds als de kinderen in bed liggen en je wil nog even stofzuigen. laagste stand en geen verlies aan zuigkracht! Zowel op steen, parket als tapijt enorm krachtig! Voor mij het enig minpuntje is dat hij iets minder wendbaar is.

Pluspunten

• stil
  • duidelijk nagedacht over ergonomie
  • krachtig!

Minpunten

• wendbaarheid

Simon75 07-11-2017

Prima stofzuiger

Toen ik de stofzuiger uitpakte vielen me meteen een aantal zaken op. De stofzuiger is eigenlijk behoorlijk mooi te noemen, ziet er erg professioneel uit en beschikt over 3 verschillende borstels. Het samenstellen verliep erg eenvoudig, met een handig kliksysteem. De handleiding is beknopt maar duidelijk. De stofzuiger is een lichtgewicht en bestaat uit veel licht plastic, het voelt daarom soms wat goedkoper aan, maar hij is daardoor ook wel licht, wat ik vooral merk als ik die naar boven breng via de trap. Stofzuigen is, raar om te zeggen, een plezier. De gewone borstel wrijft ook over de vloer waardoor er veel meer wordt opgezogen. De borstel is breed genoeg zodat er minder bewegingen nodig zijn. Ook op tapijt is deze borstel top. Daarnaast gebruikte ik ook de tapijtborstel voor ons vasttapijt boven. Hierover ben ik heel tevreden. De zuigmond glijdt heel vlot en reinigt het tapijt diep. Fantastisch hier: aan de zijkanten zuigt de borstel ook, waardoor je heel vlot langs de plinten schoonmaakt en erg grondig kunt werken. Bovendien is de stofzuiger eerder stil en beschikt die over een handige afstandsbediening aan de steel, de zuigkracht aanpassen of de stofzuiger aan- of uitzetten kun je nu doen zonder bukken. De hulpstukken zijn handig met een borstel aan de steel zelf, de andere hulpstukken zitten op de stofzuiger zelf in een opbergvakje met een los dekseltje, hier was het handiger geweest als die hulpstukken aan de stofzuiger zelf zouden hangen. De uitgeblazen lucht wordt prima gefilterd en heeft geen nare geur. Het leegmaken van het reservoir verloopt vlot en behoorlijk hygiënisch, even uitspoelen, laten drogen en je kunt weer aan de slag. Natuurlijk wel een klein beetje meer werk dan stofzuigerzakken, maar je bespaart wel mooi op deze manier. Een aanrader, stofzuigers van Philips zijn top.

Pluspunten

• licht gewicht
  • sterke zuigkracht

Minpunten

• opbergen hulpstukken kon beter

Doglover77 07-11-2017

My dogs best friend - Philips PowerPro Expert FC9746

De nieuwe Philips FC9746 Pro Expert, wat een plezier :) Eerst en vooral is het een mooi ding, voor sommigen maakt dat misschien niet uit, maar ik heb toch graag iets met een leuke uitstraling en een licht toestel dat bovendien toch ook ergonomisch gestroomlijnd is. De stofzuiger is mega eenvoudig in elkaar te zetten. Alles wijst zichzelf uit. Dus geen geklungel met handleidingen meer. Gewoon in elkaar klikken en klaar om eraan te beginnen. Ik ben zelf ook nogal groot en de meeste stofzuigers met uitschuifbare steel doen me nog steeds krom staan na een stofzuigbeurt. Deze steel is echt ideaal voor kleine en hele grote mensen. Gedaan met de rugpijn bij het kuisen. Je kan gewoon rechtop staan en het toestel zelf weegt ook niet zwaar. Zodanig dat je het makkelijk kan optillen. Na het intens gebruiken van deze stofzuiger zonder zak ken ik nu wel alle voor en nadelen. Ik vind het handig dat je de zuigkracht gewoon meteen aan de steel kan regelen. Geen gedoe mee met bukken. Ook de achterklep met daarin de kleine borsteltjes is extra handig. Zo heb je ze steeds bij de hand en moet je niet heel het huis doorrennen om een extra hulpstukje te halen. De stofzuiger is echt stil, zeker tegenover mijn vorige exemplaar. Ook de verschillende borstels zijn handig en gebruik ik tot mijn eigen verbazing vaak. Met kleine kindjes is het ook extra handig als er eens per ongeluk wat klein speelgoed in je stofzuiger verdwijnt. Je kan het er zo weer uithalen, dat was bij mijn stofzuiger met zak wel anders. Begin dat maar eens terug te zoeken in een zak vol viezigheid... Hier zie je het mooi zitten, eventjes afspoelen en klaar. Ik had nooit verwacht dat ik zo pro "zakloze stofzuiger" zou zijn, omdat ik altijd dacht dat die aan kracht en efficiëntie moesten inboeten, maar dat is dus duidelijk niet het geval. Vroeger waren mijn hondjes bang van de stofzuiger, ze durven er zelfs niet voorbij lopen als hij niet aanstond, nu kijken ze nog wel eens sceptisch als ik stofzuig, maar ze rennen niet meer weg of raken niet in paniek. Voor mij een mooie bijkomstigheid! Zelfs mijn dochtertje van 4 wil nu stofzuigen en door het lichte toestel en de makkelijk verstelbare buis wordt het voor haar ook kinderspel :) . Een klein nadeel vind ik, dat je het reservoir steeds moet uitwassen, geen probleem, maar je moet telkens wachten tot het volledig droog is om de stofzuiger weer te kunnen gebruiken. Misschien is naar de toekomst toe een extra reservoir wel een idee? En voor mij zou de zuigdarm wel zwenkbaar mogen zijn, zoals op traditionele stofzuigers.

Pluspunten

• Stille stofzuiger
  • huisdiervriendelijk
  • makkelijk kleine stukjes (speeltjes) terughalen
  • ergonomisch
  • rugvriendelijk

Minpunten

• wachten tot reservoir droog is
  • zuigdarm staat vast op het toestel

karnijn 07-11-2017

Het licht en handig toestel

Een lichte stofzuiger waardoor je er makkelijk de trappen mee op kan. De zuigkracht is voldoende en de stofzuiger is makkelijk te reinigen en te ledigen. Bovendien maakt hij weinig kabaal.
Aan de borstelkop zitten borstelhaartjes die ervoor zorgen dat ook het vuil uit hoeken wordt meegenomen.

Pluspunten

• licht
  • zonder zak
  • borstelkop
  • geluid

Minpunten

• je moet hard drukken op de bediening via de steel

Leentje 06-11-2017

Krachtige stofzuiger

Krachtige stofzuiger , makkelijk in gebruik. Handig is het extra handvat om te stofzuigen.
Lawaai valt reuze goed mee.

Pluspunten

• Handig

Minpunten

• je hoort vuil in de opvangbak draaien

Sannevda 06-11-2017

Sneller en efficiënter stofzuigen

Met een stofallergie en een kruipende baby wordt hier veel en regelmatig gestofzuigd. De Philips Pro Expert komt hierbij goed van pas! Ik vind het zalig om niet meer met stofzakken te sukkelen. De stofzuiger heeft een Allergy Stop, ideaal voor mij.

Het toestel is eerder licht en zeer wendbaar. Het basisopzetstuk maakt stofzuigen aan randjes en hoekjes gemakkelijk mogelijk. Het opzetstuk voor tapijt probeerde ik ook uit met succes.

De stofzuiger maakt minder lawaai dan ik gewoon ben en zuigt toch zeer krachtig. Ik ben heel tevreden van de zuigkracht.

De stofzuigstang vind ik ergonomisch. Stofzuigen is minder rugbelastend met dit toestel. Heel handig dat je de zuigkracht kan regelen met knopjes op het handvat, zonder te moeten bukken.

Je kan letterlijk in een handomdraai wisselen tussen de stofzuigstang en een handzuigborsteltje, wat hier goed van pas komt om bijvoorbeeld snel even de tafel en de eetstoel schoon te zuigen en daarna de vloer mee te nemen. Geen gedoe met zoeken naar opzetstukken. Snel en efficiënt!

Het lange snoer zorgt ervoor dat ik de hele verdieping in één keer kan stofzuigen zonder van stopcontact te moeten wisselen. Alweer tijdswinst!

Het reservoir kan je gemakkelijk eraf halen en schoonmaken. Voor mij geen stofzuiger met zakken meer!

Pluspunten

• Ergonomisch
  • Handig

inge8870 04-11-2017

Machtige stofzuiger

De stofzuiger heeft een mooi dynamisch uiterlijk met blauwe verlichting. Hij is heel gemakkelijk te gebruiken en te bedienen. Aan de soepele ergonomische handgreep is er een drukknop waarmee je de stofzuiger kunt aan en uitzetten, hoef je je niet meer te bukken tijdens het stofzuigen alsook 2 knoppen waarmee je de zuigkracht kunt vermeerderen of verminderen . Er zijn ook wat heel handige accessoires bij oa 2 grondstofzuigers en 1 speciale mond om tussen te spleten van oa zetels gemakkelijker schoon te maken. Heel handig is ook het zacht borsteltje dat geïntegreerd zit in de handgreep . De zuigkracht van deze stofzuiger is echt heel krachtig , zelfs als je denkt dat het proper is, is het bijna ondenkbaar te zien wat een vuiligheid er toch nog in de uitneembare bak ligt. Het geluidsniveau van de stofzuiger is erg laag zelfs op de hoogste stand.
Kortom een super lichtgewicht stofzuiger met een hele hoge zuigkracht waarmee het bijna dagdagelijkse stofzuigen een plezier is geworden.

Mollieke1985 02-11-2017

Gebruiksvriendelijk en enorme zuigkracht!

Een stofzuiger moet tegenwoordig heel veel dingen kunnen, licht en mooi zijn, ecologisch, als het ware wil iedereen dat hij alles in jou plaats gaat doen. Zoek je Dit? Dan ben je hier aan het goede adres want deze heeft heel veel positieve eigenschappen. Hij is enorm krachtig, zo krijg ik de riches van mijn schuifraam snel en grondig gepoetst. Het handvat zorgt ervoor dat ik hem eenvoudig aan en uit kan zetten met een simpele druk op de knop. Ik kan heel de benedenverdieping poetsen vanuit 1 stopcontact. Weeral werk gespaard want ik moet niet telkens het snoer verplaatsen. Mijn dochter en zoon kloegen nogal snel als ik aan het stofzuigen ben dat ze de tv niet leer konden verstaan. Ik ga niet liegen, je hoor hem nog wel zuigen maar het is zacht en niet storend. Tot nu toe heb ik nog geen evil-eye gekregen van de kids tijdens het stofzuigen. Maar het alle belangrijkste is dat ik het gevoel terug had dat het echt proper was erna.
Ik heb vaak discussie met mijn man dat ik het snoer uittrek zonder de stofzuiger af te zetten, gevaarlijk enzo... Dat is nu ook al weer verleden tijd want nu kan ik hem aan de steel bedienen.

Pluspunten

• Energievriendelijk
  • Lang snoer
  • Stil
  • Ergonomisch
  • Grote Zuigkracht

Dadot 02-11-2017

Superkracht Held

Finally, een oplosing voor mij omdat de jonge lego fans is en er al eens verloren legoblokjes in de stofzuiger met zak verdween. Met zaklose PowerProExper FC 9746-09 kan je makkelijk de opgezogen blokjes eruit halen
- Een zeer krachtige stofzuiger en je kan zelf regelen. Dus werkt op je eigen tempo
- Het lange snoer is echt handig. Niet veel tijd verloren om elke ruimte het snoer in te stekken.
- Superkracht maar is stiller dan mijn vorige stofzuiger
- Amai, geen meer pijn op mijn rug. Stofzuigen nu begin leukerder. Bedankt Ergogrip handgreep
-Geintegereerd opberg voor accesoires
-Wasbare filter
-Clean Air System is ideaal voor mensen met allergie

Nadeel: -Het is een beetje te zwaar maar met lange snoer en ergonomische handvat, probleem opgelost

Pluspunten

• Lange snoer 7m
  • Energi label en wasbare filter
  • geintegereedrd opberg voor accesoires
  • ergogrip handgreep

Minpunten

• redelijk zwaar

Nnoëmi 02-11-2017

Topstofzuiger

Deze stofzuiger is makkelijk in gebruik. Eenvoudig in elkaar te zetten en met de hand te bedienen. De kop zorgt ervoor dat je goed aan de randen en hoeken geraakt.

Pluspunten

• Met de hand te bedienen
  • Speciale kop
  • Zuigkracht

Karolien1973 01-11-2017

Rugvriendelijke stofzuiger

De powerpro expert is thuis enorm in de smaak gevallen! Poetsvrouw is er helemaal weg van en zelf ben ik enorm fan van het handvat... Hiermee kan je niet alleen de zuigkracht aanpassen, maar het zorgt er ook voor dat je een andere houding aanneemt bij het stofzuigen, waardoor je rechtop staat en je rug veel minder belast wordt... Geluidsniveau is zeer zeker ook ok! Het reservoir is zeker groot genoeg, dus heb nog niet getest hoe gebruiksvriendelijk hij is naar reinigen toe, maar voor de rest ben ik zeker fan! Ondertussen ook eens het reservoir leeggemaakt, ook al was het bij lange nog niet vol... Enorm gebruiksvriendelijk om te reinigen, gewoon losklikken, leegkappen en klaar... Geen gedoe met loszittende delen die plots mee in de vuilzak belanden of ingewikkelde systemen... Gewoon handig en efficiënt... Een ander voordeel is de lange kabel; zo goed als het hele huis zonder constant van stekker te moeten wisselen... Ben supertevreden!

Pluspunten

• Lange kabel en groot reservoir
  • Aanvaardbaar geluidsniveau
  • Handvat met afstandsbediening
  • Zeer krachtige en bij te stellen zuigsterkte
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Redelijk zwaar

henrynelen 31-10-2017

Krachtige en wendbare stofzuiger

Deze stofzuiger heeft mij direct positief verrast. Heel gemakkelijk zuigt hij alle vuiligheid op welke ondergrond dan ook. Uitstekende verwijdering van haar van huisdieren uit tapijten. Zelfs door de kracht van de stofzuiger maakt deze niet veel lawaai. Door de lange verlengsnoer en de bediening op het handvat vind ik deze stofzuiger heel wendbaar waardoor je alle hoeken en kleine ruimtjes gemakkelijk kunt stofzuigen. Enige negatief puntje zou zijn dat deze stofzuiger toch wel zwaar is. Dit is enkel een vervelender indien je deze moet gaan opheffen? Maar zeker een aanrader!!

Pluspunten

• Krachtig
  • Geen zak
  • Bediening op handvat
  • wendbaar

Minpunten

• gewicht

Marleen199 29-10-2017

Mijn nieuwe beste vriend

Deze stofzuiger heeft me echt verbaasd. Ik had al eerder een stofzuiger zonder stofzak en daar was ik niet tevreden over. Maar deze is echt goed, hij zuigt perfect alle ondergronden en is enorm krachtig.
De bediening op het handvat is erg praktisch en bovendien maakt hij een pak minder lawaai dan mijn vorige stofzuiger. Verder merk ik ook geen geurtjes op bij het zuigen, wat ooit anders was. Kortom, deze wordt mijn nieuwe beste vriend !

Pluspunten

• stil
  • krachtig
  • mooi
  • lang snoer
  • voor alle ondergronden

Gilp 28-10-2017

Grote zuigkracht

Via The Insiders mag ik deze testen Resultaat,zeer krachtige stofzuiger,komt goed in alle hoekjes en kantjes,zeer lang snoer,maakt minder lawaai,met het mondstuk zelfs de kattenmanden proper en ook de overgordijnen.

Pluspunten

• zeer krachtig
  • lang snoer
  • stil

Mamavan3 28-10-2017

Ergonomisch, efficiënt en duurzaam

Deze stofzuiger is makkelijk en ergonomisch comfortabel in gebruik, het bereik van de uitschuifbare steel is groot genoeg zodat zowel kleine als grote mensen de steel op de juiste hoogte kunnen gebruiken. Dankzij de 3 mondstukken kan je de stofzuiger perfect op alle vloeren gebruiken. Het TriActive mondstuk is heel gemakkelijk in gebruik en zeer geschikt voor zowel harde vloeren als tapijten en meubels. De ErgoGrip handgrip vind ik persoonlijk zeer handig, geen bukken meer om het vermogen aan te passen of de stofzuiger aan of uit te zetten. Heel handig is dat je de verschillende accessoires bij de hand hebt, zoals een zachte borstel die in de handgreep verwerkt zit en de extra accessoires die bereikbaar zijn via een luikje achteraan de stofzuiger. De stofzuiger werkt zonder stofzuigerzak, en het reservoir is groot genoeg voor een volledig grondige zuigbeurt in heel het huis. Het reservoir is makkelijk te ledigen, en wat heel positief is, je kan zo meteen zien of je niet per vergissing iets opgezogen hebt (zoals kleine stukjes speelgoed). De zuigkracht van de stofzuiger is goed, zowel op harde oppervlaktes als op tapijt. Naast deze praktische voordelen, zijn ook de energieklasse A+, de duurzaamheid van de productie zoals het gebruik van meer dan 90% gerecycleerd materiaal voor het omhulsel en de allergiefilter voordelen die me enthousiast maken voor de PowerPro Expert FC9746/09. Verder is deze stofzuiger vrij stil tijdens gebruik. Dit hangt wel samen met de ingestelde zuigkracht maar zelf bij volle kracht blijft het geluidsniveau zeer aanvaardbaar. De grote wielen zorgen voor een goede wendbaarheid van de stofzuiger.

Pluspunten

• stil
  • ergonomisch en comfortabel in gebruik
  • ruime keuze accessoires en mondstukken
  • geen stofzuigerzak
  • duurzaam energie en materialengebruik

Mady 27-10-2017

Gebruiks -en diervriendelijk toppertje

Anno 2017 moet een stofzuiger niet enkel functioneel zijn maar wil ook het consumentenoog best wel wat. En dat is hier zéker aan de orde met dit bijzonder leuk ogende toestel waardoor de zin om aan de slag te gaan meteen een pak hoger scoort. En niet alleen de vormgeving van deze PowerProExpert is modern ook de functionaliteiten zijn dit zeker (nooit eerder een stofzuiger gehad waarbij het handvat voorziet in de nodige functies zoals zuigkracht bijstellen en aan/of-functie). Daarnaast valt meteen zuigkracht op die ondanks eerder beperkte wattage nooit in gebreke blijft en alles netjes opneemt. Ook het meer dan aanvaardbare geluidsniveau is een absoluut pluspunt (zeker aangezien ik al geruime tijd te lijden heb onder tinnitus en voorheen stofzuigen een ware nachtmerrie was), net als het uiterst lange snoer (mooi meegenomen), wendbaarheid (lichtgewicht!) en verschillende, handige kopstukken. Bijzondere vermelding voor dit toestel toch wel voor eigenaars van huisdieren want niet enkel verkrijg je het gewenste reinigende resultaat, ook voor de dieren zelf is dit niet langer meer een ongewenste gast (de decibels lijken hen voor het eerst niet écht te storen).

Pluspunten

• Ergonomisch toestel
  • Zéér aanvaardbaar geluidsniveau
  • Perfect resultaat, ook bij dierenharen

Minpunten

• Handleiding

woutie 23-10-2017

wat een zuigkracht

Wat een zuigkracht heeft deze stofzuiger en zuigt hij werkelijk alles op langs de kanten en hoeken. Is heel wendbaar en gemakkelijk in gebruik en met de hulpstukken is ie erg compleet om alle werkjes aan te kunnen. ook is de stofbak erg gemakkelijk te ledigen. Wel had ik verwacht dat ie iets minder lawaai maakte, maar de zuigkracht maakt veel goed

Pluspunten

• zuigkracht
  • wendbaarheid
  • mooi design
  • makkelijk te ledigen
  • zuigt goed langs kant en hoeken

Minpunten

• maakt iets te veel lawaai

Yannick Geerinckx 20-10-2017

Een krachtige complete stofzuiger en Lego-blokjes-proof!

Een zeer krachtige stofzuiger! Vroeger stond ik wat sceptisch tegenover zakloze stofzuigers vanwege het geluid, maar deze is stiller dan de andere zakloze concurrenten. Eindelijk ook een oplossing voor mij omdat de kids lego-fans zijn en er al wel eens een verloren legoblokje in de stofzuiger verdween. Met een zak-stofzuiger was dit zo'n gedoe! Gelukkig is dit met m'n nieuwe Philips PowerPro Expert geschiedenis! Je kan makkelijk de opgezogen blokjes eruit halen en je ziet ze ook meteen in de opvanbak.

Ook de kat is blij met zijn haarloos kussen als ik langs ben geweest. Kattenharen zuigt deze stofzuiger probleemloos op.

Ook qua ergonomie is deze een topper voor mij. Met mijn 2 meter is de steel voor mij voldoende lang.

Aanrader!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Ergonomie door lange steel
  • Transparante opvangbak
  • Veel accessoires
  • Geluidsniveau beter dan de rest

Minpunten

• Geen verlichting op de borstel
  • Batterijtjes nodig voor de afstandsbediening

DieterD. 18-10-2017

Beter dan verwacht

We hebben katten en onze schoonouders zijn allergisch hiervoor. Hierdoor zaten ze altijd met snotterende neuzen of tranen in de ogen terwijl we 2x per week stofzuigen.
Sinds een week hebben we dit toestel, hebben we 2x gestofzuigd en hen deze avond laten komen. Na een uur hadden ze nog steeds van niks last waar dit anders maar 5minuten duurt. Hij neemt dus meer haartjes mee dan onze vorige stofzuiger en laat geen pollen achter.

Qua lawaai kan hij iets stiller maar de ergonomie en het feit dat het zonder stofzak is zijn dan weer positieve punten. WIj zijn er heel content van!

Pluspunten

• Krachtig
  • Ergonomisch
  • Oogt mooi

Minpunten

• Had iets stiller gemogen
  • Moeilijker opbergbaar