AEG VX7-2-EB-P zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de AEG VX7-2-EB-P zwart op Kieskeurig.be.

Monnie Aertsen 19-12-2018

AEG stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX7-2-EB-P zwart

Mooi model en uitstekende referenties, qua verbruik, zuigkracht, geluidsniveau en gebruiks bereik. Met als toevoeging juiste prijs kwaliteit.

Pluspunten

• laag geluids niveau
  • groot bereik 12 mtr snoer
  • hoge zuigkracht
  • licht in gewicht

Minpunten

• Aankoop vuilzuig zakken

Herman 18-03-2021

Waardeloose stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX7-2-EB-P zwart

Volgens AEG heeft deze stofzuiger 650 w maar diegene die we hebben gekocht heef maar 550 w.
Stofzuigen wil niet met deze stofzuiger de parketborstel schraapt en stukt over de vloer en maakt veel lawaai. Gewone vloerbedekking geeft het zelfde resultaat. We hebben maar weer een Miele gekocht.

RitaSpee 30-07-2020

Geweldige stofzuiger, een echte aanrader

Geschreven voor: AEG VX7-2-EB-P zwart

We hebben deze stofzuiger nu een jaar en hij zuigt geweldig. Alleen het mondstuk is waardeloos. Ik heb een plavuizen vloer in de kamer met kleden. Op de kleden gaat het prima maar en als ik de borstels uit laat steken voor de plavuizen vloer dan is er niet mee te zuigen. Hij schraapt over de vloer alsof er geen borstels uitsteken. Niet mee te werken dus gebruik ik nu maar een universeel mondstuk. Jammer, want met een goed mondstuk kreeg deze stofzuiger van mij 5 sterren.

s Spiers 28-05-2018

een slang die het geluid van een olifant maakt

Geschreven voor: AEG VX7-2-EB-P zwart

we hebben 2 aeg stofzuigers gekocht. allebei de slangen maken vreselijke harde bijgeluiden waarschijnlijk omdat de slang bij de koppeling niet goed afsluit. 1 is al vervangen maar na zeer korte periode weer hetzelfde geluid. Hij zuigt verder goed.