Philips 7000 series FC9744 groen

Stofopvang
zakloos
A+ energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 7000 series FC9744 groen op Kieskeurig.be.

De Philips PowerPro Expert FC9744 is uitgerust met PowerCyclone 8-technologie, die zorgt voor continu hoge zuigkracht. Zodoende is de stofzuiger uitermate geschikt voor het zwaardere schoonmaakwerk. De Turbo-miniborstel verwijdert bijvoorbeeld snel dierenharen van de bank. Ondanks zijn krachtige performance is de Philips PowerPro Expert FC9744 ook geschikt voor het meer delicate werk. Het TriActive+-mondstuk is bijvoorbeeld ontworpen om tapijtpolen voorzichtig te openen voor een grondige reiniging. Extra fijn is dat het Allergy Lock-systeem gebruik maakt van een sensor die ervoor zorgt dat de stofbak volledig is afgesloten. De stofbak kun je vervolgens simpel met één hand legen.

W.Verhoeven-Brok 08-01-2020

mooi uiterlijk goede zuigkracht

Geschreven voor: Philips 7000 series FC9744 groen

Mijn zoon heeft deze stofzuiger ook al. Ik vond het een hele fijne stofzuiger. Veel soorten borstels erbij. de zuigkracht kan ook versteld worden. SUPER HEEL TEVREDEN.

Rian 22-12-2019

Compacte stofzuiger, handig, sterke zuigkracht.

Geschreven voor: Philips 7000 series FC9744 groen

Compacte stofzuiger, veel hulpstukken, handige uitschuifborstel aan steel.
Sterke zuigkracht. Makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Compact
  • Sterke zuigkracht
  • Veel hulpstukken
  • Handige uitschuidborstel aan steel