Philips PowerPro Expert FC9744/09 Stofzuiger zonder zak

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Expert FC9744/09 Stofzuiger zonder zak op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

De Philips PowerPro Expert FC9744 is uitgerust met PowerCyclone 8-technologie, die zorgt voor continu hoge zuigkracht. Zodoende is de stofzuiger uitermate geschikt voor het zwaardere schoonmaakwerk. De Turbo-miniborstel verwijdert bijvoorbeeld snel dierenharen van de bank. Ondanks zijn krachtige performance is de Philips PowerPro Expert FC9744 ook geschikt voor het meer delicate werk. Het TriActive+-mondstuk is bijvoorbeeld ontworpen om tapijtpolen voorzichtig te openen voor een grondige reiniging. Extra fijn is dat het Allergy Lock-systeem gebruik maakt van een sensor die ervoor zorgt dat de stofbak volledig is afgesloten. De stofbak kun je vervolgens simpel met één hand legen.