Miele Blizzard CX1 Excellence EcoLine - SKCP3 zwart, wit

Stofopvang
zakloos
A+ energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Blizzard CX1 Excellence EcoLine - SKCP3 zwart, wit op Kieskeurig.be.

FransV 05-01-2018

Stofzuigen met minder geluid

Geschreven voor: Miele Blizzard CX1 Excellence EcoLine - SKCP3 zwart, wit

Mooi model stofzuiger met voldoende accessoires; maakt weinig geluid en heeft goede zuigkracht; slang is prettig in de hand.

Pluspunten

• Geluid
  • Accessoires
  • Slang met greep

Monique 23-10-2018

Mooi design en prettig in gebruik

Geschreven voor: Miele Blizzard CX1 Excellence EcoLine - SKCP3 zwart, wit

Omdat onze oude stofzuiger aan vervanging toe was mocht ik op zoek gaan een nieuwe! Naast dat een product het goed doet hecht ik ook veel waarde aan het uiterlijk. En wat zijn de meeste stofzuigers ontzettend lelijk. Maar bij deze van Miele was ik redelijk snel om. Mooi om naar te kijken! Maar is hij ook goed in gebruik? Ik heb hem nu 2 weken en ik ben er heel blij mee. Hij is enorm stil in vergelijking met de vorige stofzuiger. Nu bewust gekozen voor een stofzuiger zonder zak om kosten te besparen. Ideaal! Makkelijk te legen (wel buiten doen). Verder zijn er nog 2 pluspunten waar ik blij van word. Als je de steel eraf haalt heb je uiteraard een korte slang waar een soort van uitschuifbare (zachte) borstel op zit. Ideaal voor het reinigen van onze shutters! Daar is goed over nagedacht. Verder de mogelijkheid om de stang te bevestigen als de stofzuiger horizontaal ligt (kan ook verticaal bevestigd worden). Zijn er dan nog minpunten? De stofzuiger is erg zwaar, niet zwaarder dan mijn vorige maar hou daar rekening mee. Is krachtig maar toch minder dan wat ik gewend was. Er komen helaas snel krassen op de buitenzijde (daar baal ik van, ondanks dat ik dus voorzichtig ben!).

• Lange steel
  • Slang is horizontaal te bevestigen
  • Uitschuifbare (zachte) borstel
  • Geen stofzuigerzakken nodig!

Minpunten

• Zwaar
  • Heeft minder zuigkracht dan de "oude" stofzuiger
  • Erg snel krassen aan de buitenkant.

Monique1050 09-06-2019

Na 3/4 jaar moet ik toch tot de conclusie komen dat de stofzuiger kwalitatief niet goed is. De stekker is nu al stuk en de zuigkracht lijkt met de dag minder te worden. Echt een domper voor een stofzuiger van bijna 300 euro. Ik ga een klacht indienen bij Miele, ben benieuwd met welke oplossing ze gaan komen.

Fritsdollekens 22-01-2018

Miele stofzuiger. Zonder zak.

Geschreven voor: Miele Blizzard CX1 Excellence EcoLine - SKCP3 zwart, wit

Een geweldige stofzuiger. Lekker stil.en de zuig stand is in te stellen. En makkelijk op te bergen.
Dus dik tevreden. Ik raad hem zeker .aan.

Pluspunten

• 10 meter bereik
  • Inschuifbaar zuigbuis
  • Makkelijk te ledigen
  • Stille motor.

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Judith 09-09-2019

Stoere stille stofzuiger

Geschreven voor: Miele Blizzard CX1 Excellence EcoLine - SKCP3 zwart, wit

Na een miskoop van een goedkope steelstofzuiger heb ik wederom gekozen voor een Miele stofzuiger vanwege mijn eerdere goede ervaring met dit merk.
Het is best wel een grote stofzuiger die heel erg wendbaar en stabiel is.
Ik verbaas me over de grote zuigkracht, maar je kan door een draaiknop heel makkelijk de zuigkracht aanpassen zodat niet alles aan de zuigmond blijft hangen.
Ook het volume is zo heerlijk stil.
Ik heb gewoon s' avonds om 23.00 uur mijn huiskamer en trap gestofzuigd.
Alle hulpstukken zitten mooi verwerkt in de achterkant bij het filter.
Het was even zoeken hoe ik de filter eruit moest halen voor het ledigen, maar dit wijst zich vanzelf.

Pluspunten

• Heerlijk stil
  • Zeer wendbaar
  • Diverse hulpstukken verwerkt in achterkant
  • Fijne zuigmond voor alle soorten vloeren
  • Makkeljk te reinigen filter

Monique1050 13-06-2019

Na 8 maanden snoer al stuk en doet het slecht

Geschreven voor: Miele Blizzard CX1 Excellence EcoLine - SKCP3 zwart, wit

Ik heb in oktober deze stofzuiger gekocht. Toen was ik nog heel tevreden. Nu zijn we 8 maanden verder en ben ik dat absoluut niet meer. Het snoer is nu al stuk (aansluit stekker en draad). Verder is de zuigkracht beneden pijl, het lijkt wel steeds slechter te worden. Met 2 kinderen en 2 katten is dit geen aanrader. Hagelslag en kattenbakgrind blijft regelmatig liggen op de vloer. Daarnaast is de stofzuiger erg zwaar. Je trekt hem niet even over het snoer heen als dit in de weg zit. Ja, hij ziet er mooi uit maar werkt voor geen meter. Dat kan toch niet de bedoeling zijn. Ben erg teleurgesteld, de slogan 'immer besser' gaat hier niet meer op. Ik heb contact gehad met de serviceafdeling en nu moet ik de stofzuiger opsturen...eigenlijk ben ik er wel klaar mee. Voor ons geen Miele meer.

Pluspunten

• mooi design

Minpunten

• zwaar
  • zuigt helemaal niet goed
  • snoer gaat snel stuk

ann 08-05-2019

goede zuigkracht

Geschreven voor: Miele Blizzard CX1 Excellence EcoLine - SKCP3 zwart, wit

Deze stofzuiger is handig in gebruik, stil, zuigt zeer grondig alle vuil /stof op en is ook nog mooi.

Trudy 06-05-2019

Perfecte stofzuiger zonder zak

Geschreven voor: Miele Blizzard CX1 Excellence EcoLine - SKCP3 zwart, wit

Mooie lijn, alles erop en eraan, stofzuigt perfect. Mis wel bij deze aankoop de borstel die makkelijk roteert en makkelijk onder de kasten komt voor de plavuizen vloer. Apart bijgekocht. Super apparaat. De stofzuiger draait perfect, maar is wel wat zwaar om te dragen/verplaatsen bij wegzetten of op de trap, maar dat is weer een goeie oefening voor je armen.

Pluspunten

• draait goed
  • heeft alles erop en eraan
  • kleine borsteltje (afstoffen) zit al op de slang
  • mooie lijn
  • goed op te bergen (compact)

Minpunten

• iets te zwaar
  • mist bij de aankoop de roterende borstel

Hetty 28-07-2018

Goede stofzuiger

Geschreven voor: Miele Blizzard CX1 Excellence EcoLine - SKCP3 zwart, wit

Fijne goede stofzuiger, die lange buizen heeft wat fijn is als je wat groter bent. Verder zitten de hulpstukken op een makkelijke plaats en vooral het borsteltje wat je het meest gebruik, zit standaard aan de steel. Goed tevreden over deze stofzuiger

Pluspunten

• Lange buizen
  • Meubel Borstel op de steel