Inventum ST306RZA zwart, rood

Best Reviewed - februari 2019
Stofopvang
stofzak
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 37 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum ST306RZA zwart, rood op Kieskeurig.be.

Samenvatting

Deze sledestofzuiger met stofzak is een prima aanschaf. De stofzuiger doet het goed op zowel vloer als tapijt. Met de lage prijs is dit een zeer interessant product. Het is daardoor wel een wel iets minder uitgebreide stofzuiger. Zo mist het verschillende accessoires zoals bijvoorbeeld een mondstuk voor harde vloeren of haren. Het apparaat is vrij zwaar en de lage inhoud van de stofzak van 3L laat nog al te wensen over. De stofzuiger presteert echter wel goed en is makkelijk te gebruiken dankzij de lange telescoopbuis van 90 centimeter. Met A als energielabel is deze stofzuiger vrij zuinig te noemen. Het apparaat maakt ten op zichtte van andere stofzuigers weinig geluid.

Pluspunten

Minpunten

+ Goed resultaat op zowel vloer als tapijt

+ Relatief weinig geluid

+ Prijs

- Stofzak maar 3L

- Vrij zwaar

- Mist een mondstuk voor harde vloeren

BesteProduct.nl 13-02-2018
7,6

Inventum ST306RZA: Presteert naar behoren en is ook nog eens uitstekend geprijsd

Je hebt van die producten die uitstekend zijn geprijsd en die ook nog eens prima presenteren. Dat geldt ook voor deze sledestofzuiger met stofzak. Ik ben tevreden over het resultaat van een stofzuigbeurt op een harde vloer maar ook op een tapijt. Hij maakt met 66dB niet veel geluid en hij heeft ook nog eens een uitstekende HEPA 13 uitstroomfilter. De inhoud van de stofzak (3L) had wat mij betreft groter gemogen en daarentegen had het gewicht (6.3 kg) weer wat lager mogen zijn. Ondanks dat geef ik deze Inventum ST306RZA toch een kooptip.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Actieradius (circa 10 meter)
  • Resultaat stofzuigbeurt op een gladde vloer en op een tapijt is goed.
  • Hele goede uitstroomfilter (HEPA 13)
  • Vrij stille stofzuiger
  • Laag motorvermogen