Inventum ST306RZA zwart, rood

Beste deals -2% prijsdaling
Stofopvang
stofzak
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 42 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum ST306RZA zwart, rood op Kieskeurig.be.

De Inventum ST306RZA is een krachtige, maar toch stille stofzuiger. Het apparaat produceert namelijk slechts 69 dB. Ook goed om te weten: de stofzuiger is geschikt is voor mensen met een allergie. Het Hepa 13-filter filtert maar liefst 99,95 procent van de stofdeeltjes en allergenen uit de lucht. Zodoende bevat de uitblaaslucht nauwelijks stofdeeltjes. Je kunt de stofzuiger zowel inzetten op harde vloeren als op tapijt. Daarbij is het een fijne bijkomstigheid dat de Inventum ST306RZA een actieradius van 10 meter heeft. En ook niet onbelangrijk: de stofzuiger is lekker energiezuinig met energieklasse A.

BesteProduct.nl 13-02-2018
7,6

Inventum ST306RZA: Presteert naar behoren en is ook nog eens uitstekend geprijsd

Je hebt van die producten die uitstekend zijn geprijsd en die ook nog eens prima presenteren. Dat geldt ook voor deze sledestofzuiger met stofzak. Ik ben tevreden over het resultaat van een stofzuigbeurt op een harde vloer maar ook op een tapijt. Hij maakt met 66dB niet veel geluid en hij heeft ook nog eens een uitstekende HEPA 13 uitstroomfilter. De inhoud van de stofzak (3L) had wat mij betreft groter gemogen en daarentegen had het gewicht (6.3 kg) weer wat lager mogen zijn. Ondanks dat geef ik deze Inventum ST306RZA toch een kooptip.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Vrij stille stofzuiger
  • Resultaat stofzuigbeurt op een gladde vloer en op een tapijt is goed.
  • Hele goede uitstroomfilter (HEPA 13)
  • Actieradius (circa 10 meter)
  • Laag motorvermogen