Rowenta Compact Power Stofzuiger met zak RO3969 rood, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 34 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Compact Power Stofzuiger met zak RO3969 rood, zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Caroline 12-01-2018

compacte stofzuiger met goede zuigkracht!

een compacte stofzuiger, ideaal voor kleinere woningen. Parket-,laminaat- en kurkvriendelijk dankzij de extra parketborstel. Wendbaar en makkelijk op te bergen.

Pluspunten

• parketborstel
  • compact

Minpunten

• kort snoer
  • geen opbergruimte voor de extra borstels

Suus84 10-01-2018

Krachtig zuigertje

Een mooie compacte, krachtige stofzuiger voor een betaalbare prijs. Licht in gewicht. Handige accesoires zitten erbij.

Pluspunten

• Parquet borstel zit erbij
  • Krachtig
  • Compact
  • Betaalbaar

Karima89 09-01-2018

Sterke zuigkracht

Stofzuiger die licht in gewicht is makkelijk te bedienen en sterke zuigkracht heeft. Makkelijk op te bergen.

Kelsey V. 09-01-2018

Perfecte stofzuiger

Hele handige en krachtige stofzuiger, gemakkelijk in gebruik omdat hij compact en licht is. Makkelijk om overal in huis mee te nemen door zijn lichte gewicht en zijn lange snoer. Als je iets groter bent dan is de steel wel aan de korte kant. Hulpstukken die erbij zitten zijn ook heel erg handig.

Pluspunten

• Compact
  • Lange snoer

Minpunten

• Korte steel

Stefanie 05-01-2018

Goede prijs kwaliteit

Getest en goedgekeurd
Leuk design
Super zuigkracht en gemakkelijk in gebruik
Ook de accessoires voor de auto is top

Pluspunten

• Wendbaarheid
  • Zuigkracht

Minpunten

• Snoer mag altijd wat langer

Nat 03-01-2018

Top toestel

Klein, licht en toch zeer krachtig! Ik was steeds stofzuigers van 2000 watt gewoon en verwachte dus niet veel van eentje van 750 watt. Het was een aangename verassing! Werkt zelfs beter dan al mijn vorige stofzuigers. Top product dus

Vavoom 02-01-2018

Enorme zuigkracht

Ik heb gekozen voor dit product omdat wij zowel keramische tegels als laminaatvloer hebben.
De stofzuiger is compact, licht, maakt niet teveel lawaai, heeft een enorme zuigkracht.
Handig zijn ook de flexibele zuigmond, parketborstel en de kleine opzetstukken.

Pluspunten

• Enorme zuigkracht
  • Goed wendbaar
  • Voldoende lang snoer

Minpunten

• Gaat niet goed op tapijt

Natascha Rogiers 30-12-2017

Lichtgewicht met super zuigkracht

Deze stofzuiger heeft een goede zuigkracht. Hij is heel handig om te dragen door zijn licht gewicht en compacte vorm. De bijgeleverde tools maken het handig om kieren te stofzuigen waar ik vroeger moeilijk bij kon. De steel is ook langer waardoor hij beter is voor de rug.

Pluspunten

• Licht
  • Goede zuigkracht
  • Lange steel

Van Rosendaal Edith 27-12-2017

De stofzuiger is gewoon top.

Zeer licht en daardoor zeer wendbaar, zeer praktisch in gebruik. Hij zuigt ook heel krachtig , echt een aanrader. Door de vele toebehoren kun je hem op alle oppervlakten gebruiken . Hij is gewoon top

Pluspunten

• zeer licht en daardoor zeer wendbaar
  • zeer krachtig

Eveline 26-12-2017

Lichtgewicht met super zuigkracht

Deze lichtgewicht stofzuiger doet grote prestaties. Zijn zuigkracht is gewoon fantastisch goed. Het toestel is super behendig in gebruik. Deze biedt een goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Super zuigkracht

EefjeVN 25-12-2017

Klein en fijn

Bij het uitpakken van de stofzuiger was ik meteen enthousiast. Het is een zeer mooie kleur van stofzuiger (aubergine), en mooi design. Ook leuk dat er zoveel accessoires bijgeleverd worden. Er zijn zeker enkele zaken bij die ik vaak ga gebruiken. De handleiding mocht voor mij iets duidelijker, maar met een beetje praktische kennis was hij meteen klaar voor gebruik. Bij een eerste gebruik van de stofzuiger was ik meteen tevreden. Het lichtgewicht van de stofzuigerbak was zeer aangenaam en maakt het stofzuigen gemakkelijk. Ook het geluid is zeer miniem omdat ik de volledige kracht niet nodig heb (ook dit is gemakkelijk in te stellen via draaiknop). Minpuntjes: - De steel van de stofzuiger had wat langer mogen zijn. Ik ben zelf een grote vrouw, en mijn man is ook 1,99m, dus stofzuigen is voor ons beiden nog steeds een opgave, zelfs met deze nieuwe stofzuiger. - Het voetje van de stofzuiger is niet zo flexibel. Voor onder kasten gaat het perfect, maar om in bepaalde hoekjes te geraken moet je wel wat stunten uithalen. - De snoer van de stofzuiger zou toch net iets langer mogen zijn. Wij wonen in een redelijk klein appartement, maar doordat er een grote tafel staat waar je rond moet met de stofzuiger, is de snoer al snel te kort als je in de slaapkamers of badkamer verder wil stofzuiger. - Het luchtgaatje aan de steel dat je kan openzetten of toedoen verplaatst nogal snel, waarbij ik tijdens het stofzuigen er dikwijls tegen tik. Plots wordt je borstel dan vacuum gezogen aan de vloer, wat nogal verschieten is. Wel handig dat dit roostertje er is, zodat je dit wel degelijk kan regelen. Het zou enkel een straffere knop/verschuifbaar deel mogen zijn. - Een iets meer gebruiksvriendelijke handleiding zou mogen (bijvoorbeeld hoe filter / zak vervangen). - Met je voet de aan-/uitknop of snoerknop bedienen is niet zo gemakkelijk: de knoppen staan schuin zodat je voet hier afschuift voor je hebt kunnen drukken. Je moet bukken en met je handen de knoppen bedienen. Al bij al een compacte lichte stofzuiger die zijn werk doet zoals het hoort.

Pluspunten

• Lichtgewicht stofzuiger; klein en compact
  • Mooie kleur en design
  • Veel bijgeleverde accessoires

Minpunten

• Snoerlengte is kort
  • Knoppen bedienen met handen, met voet is moeilijk
  • Steel mocht langer zijn

Joke Schepens 24-12-2017

Wendbaar, compact, lichte stofzuiger die zijn werk doet

Ik ben aangenaam verrast van de stofzuiger. De grootste troeven zijn het gewicht, de wendbaarheid, zijn grootte en dus de compactheid. Zelf ben ik ook tevreden van de lengte van het snoer en de lengte van de buis. Mijn man is echter 2m groot en voor hem zou de buis wat langer mogen! Er is 1 eigenschap waar ik aan twijfel: het vermogen van de stofzuiger in verhouding met de stofzuigerzak. Ik zou graag weten hoe lang ik met 1 stofzuigerzak kan stofzuigen, hierdoor moet ik nog wat langer testen zodat ik er een goed idee over heb.

Pluspunten

• compact
  • wendbaar

Minpunten

• voor grote personen is de buis net te kort
  • vermogen daalt als zak vult

Isabelle Maes 24-12-2017

Compact maar toch heel krachtig

Wij hebben een druk gezin met 3 kinderen en een stofzuiger is hier dus echt een toestel dat vaak gebruikt wordt. Wij gebruiken hem niet enkel om grondig het hele huis te poetsen, maar ook na de vele ongelukjes met koeken, knutselgerief, droge modder van scoenen, ...
Dit toestel is licht, compact, maar toch heel krachtig. Zo krachtig dat wij hem zelden op vol vermogen gebruiken. Je kunt de kracht ook makkelijk aanpassen.
De verschillende opzetstukken zijn ook handig, maar het handigste vind ik dat de kleine ronde borstel al standaard in de steel verwerkt zit als je even wil switchen van vloer naar plint of zetel.

Pluspunten

• compact
  • krachtig
  • veelzijdig voor verschillende ondergronden

Minpunten

• geen

Yenneke09 23-12-2017

Mooie prijs/kwaliteit. Degelijk apparaat

Bij het openen van de doos viel onmiddellijk de grootte van de stofzuiger op. Hij is heel licht, maar dat doet niks teniet aan de zuigkracht, in tegendeel! Persoonlijk vind ik het snoer en de steel aan de korte kant. De vele hulpstukken zijn dan wel weer een groot pluspunt, alsook het feit dat de plintenborstel ingewerkt zit aan de stofzuiger. De grote zuigmond bleek niet geschikt voor onze vloeren. De borstel komt niet hoog genoeg waardoor er krassen ontstaan. De parketborstel doet dan wel weer goed zijn werk. (+) - gemakkelijk in gebruik, - het is ook smal en klein, lichtgewicht - goeie zuigkracht - geluid valt ook heel goed mee - krachtig (-) - kort snoer - korte steel - Borstel aan de grote zuigmond mocht groter/hoger zijn. Toch blijft het zeker een aanrader door zijn goeie zuigkracht & lichtgewicht. Neemt ook heel weinig plaats in.

Pluspunten

• Klein en wendbaar
  • Krachtig

Minpunten

• Korte steel
  • kort snoer

Sara 23-12-2017

Compact en krachtig

Het is een zeer compacte en licht toestel. Het heeft goede zuigkracht. Voldoende hulpstukken.
Hij is zeer wendbaar.

Pluspunten

• Compact
  • Licht

Lynn 20-12-2017

Compacte lichte stofzuiger

Ik ben zeer tevreden van de stofzuiger. Het grootste voordeel is dat het zeer licht van gewicht is. Doordat het het ook nog eens compact is is het zeer gemakkelijk in gebruik. Het kleine borsteltje erbij is zeer handig voor in de hoeken te stofzuigen.

Pluspunten

• Licht
  • Compact

lafeyens 13-12-2017

compacte, stille stofzuiger

Een prima stofzuiger! Is heel compact en licht waardoor je er gemakkelijk de trap mee op en af kan. Hij is heel wendbaar. Een prima zuigkracht en maakt weinig lawaai.
Echt een aanrader!

Pluspunten

• licht, compact
  • zuigkracht
  • stil

Kelly 07-12-2017

compact met goede zuigkracht

Zeer compacte stofzuiger met sterke zuigkracht. Met de extra hulpstukken kan je overal stofzuigen. Zeer gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• compact
  • hoge zuigkracht