Philips PowerPro Compact FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Stofopvang
zakloos
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Compact FC9334 zwart, blauw, grijs, groen op Kieskeurig.be.

Ilja Rex 26-08-2019

Power Pro en zakloos

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

krachtig dus en ook via reviews; ziet er goed uit (doch ook kwaliteit kost meer) en zakloos. Functionert 'goed' doch na 2 - 3 gebruik filterspons laagje ingedikt stof tot in het witte filter (vol)
Vaak reinigen dus; mis wel de knop waarmee je de zuigkracht kunt verhogen. De slang vind ik een onding; nauwelijks flexibel doch in de juiste stand gedraaid t.o.v. de zuigmond, te doen. Snoer had een metertje langer gekund. Had beter iets meer uit kunnen geven aan een meer krachtige (variabel zuigvermogen) stofzuiger met een wat langer stand houdend stoffilter. Vergeleken met vorige stofzuigers; daar zit slechts een filter in zoals bij deze (niet uitspeolbaar) en die bleven lang heel. Denk dat ik dat dikke koelblauw Ema filter er uit haal. Kijk wel hoe lang de Philips het uit houdt. Werkt dan wel beter en naar behoren ...

Pluspunten

• dakloos
  • opvangbak simpel reinigbaar
  • redelijk stille stofzuiger
  • slang tot aan zuigmond licht in gewicht

Minpunten

• filter zeer snel verstopt
  • stugge moeilijk wendbare slang
  • te weing 'power'
  • geen variabele zuigkracht instelling

frenk 02-07-2019

zeer fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

De stofzuiger is zeer makkelijke in gebruik. hij is heel erg stil, zuigt goed en is heel erg compact, dus makkelijke op te bergen. Is echt een aanrader. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Olga Lukina 30-06-2019

fijne lichtgewicht stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Ik ben heel tevreden met deze stofzuiger. Het heeft een mooi ontwerp en je hebt geen stofzuigerzak nodig. Doordat deze stofzuiger zo licht is sleep je hem moeiteloos achter je aan. De vloer wordt grondig gereinigd. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sabel 29-06-2019

Prima stofzuiger met genoeg zuigkracht

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Het is een prima stofzuiger met voldoende zuigkracht en compact qua formaat.

In de doos zitten meer dan genoeg accessoires, maar eigenlijk heb ik altijd maar 1 opzet stuk gebruikt bij de stofzuiger (degene met de roller - die zuigt het beste haren op). Maar goed voor elke situatie heb je er eentje.
De eerste keer gebruik is het leukste, de stofbak is doorzichtig wat een leuk effect heeft. Je ziet namelijk het stof rond geslingerd worden. Maar na eventjes gebruik zit er te veel stof tegen de wanden aan waardoor je dat leuke effect niet meer echt ziet.
Verder is hij redelijk compact, dit heeft zijn voordelen dat hij makkelijk achter je aan gaat. Nadeel is wel dat hij te snel zn eigen weg gaat en ergens tegen aan botst. De snoer is ook niet zo heel lang, daardoor moest ik in mijn appartement tussendoor wisselen van stopcontact.
Voor de rest prima zuig vermogen. En er zit een handige borstel op die je tussendoor eenvoudig kan gebruiken voor de plinten bijvoorbeeld [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Creemers 29-06-2019

Zeer goede compacte stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Zeer goede compacte stofzuiger zonder stofzuigzak.

Zuigkracht:
De zuigkracht van de stofzuiger is meer als voldoende. Tevens is de markering door middel van iconen (vloer/meubel/etc.) op de slang ten behoeve van meer of minder luchttoevoer zeer handig.

Gewicht/Compacte design:
De stofzuiger is door zijn gewicht en compacte design ook ideaal te gebruiken in kleinere ruimtes (kelderkast, onder het bed, etc.) en op de trap.

Uitgaande lucht:
De uitgeblazen lucht wordt bij deze stofzuiger niet als onprettig ervaren.
Waar je normaal vaker last hebt van een muffe geur, is er bij deze stofzuiger niets op te merken.

Geintegreerde borstel:
De geintegreerde borstel is een echte toevoeging. Met een gemakkelijke handeling is de borstel uit te schuiven en te gebruiken voor plaatsen die zowel moeilijk te bereiken zijn als sneller te beschadigen zijn.

Al met al een zeer fijne stofzuiger. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

RH1974 28-06-2019

Praktische, functionele stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Deze stofzuiger heeft een stijlvol en compact design. Door de compactheid en het lichtgewicht van de stofzuiger zelf, valt deze nog weleens om. De stofzuigerstang is daarentegen erg zwaar, wat het stofzuigen zwaarder maakt. Dat is jammer.
De stofzuiger maakt best veel geluid, maar dit is heel monotoon, waardoor niet vervelend.
De stofzuiger heeft veel mogelijkheden en door de geïntegreerde borstel en het hulpstuk voor de bank dat je aan de stang kunt bevestigen, heb je alles bij de hand. De snoer van 6 meter is wat kort.
De stofzuiger heeft goede zuigkracht in alle standen. Bij gebruik van de stand voor banken wordt er ook vanuit de opening in de stang wat gezogen (om de zuigkracht te reduceren), waardoor je kleding nog weleens licht aangezogen wordt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lijftogt 27-06-2019

Handzame en krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Deze stofzuiger is door de geïntegreerde borstel erg handzaam en pak ik daardoor er snel voor een kleine bij. Hij zuigt erg krachtig, maar maakt hierdoor ook wel wat meer lawaai dan onze oude stofzuiger. Hondenharen worden goed verwijderd en ik vind het een prettig te hanteren stofzuiger. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

LiBa 26-06-2019

Fijne compacte stofzuiger met prima zuigkracht!

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Een erg fijne stofzuiger, die compact is en daardoor ook zeer wendbaar. De stofzuiger heeft geen zak. De opvangbak is groot en ook makkelijk te legen. Er worden meerdere zuigmonden bij deze stofzuiger geleverd, waaronder een zuigmond voor dierenharen. Aangezien wij 2 parkieten hebben die veel veertjes en pluisjes veroorzaken die ook een beetje vast gaan zitten in de vloerbedekking is dit een erg fijne stofzuiger. De zuigmond voor dierenharen heeft daar totaal geen moeite mee! De stofzuiger is ook licht in gewicht, waardoor hij makkelijk de trap op te dragen is. Verder is er een geïntegreerd borsteltje in de slang, wat ideaal is! Je hoeft nooit meer op zoek, want je hebt hem tijdens het stofzuigen altijd bij je! Met dit borsteltje kun je ook kwetsbaardere dingen stofzuigen en het is ook ideaal voor bijvoorbeeld de vensterbank en dergelijke. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

margriet35 24-06-2019

Fijne stofzuiger voor prima prijs!

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Wat een fijne kleine stofzuiger! Door de krachtige motor zuigt hij het stof en vuil goed op en heeft heel weinig stofuitstoot. Zelfs vloerkleden en tapijten zuigt hij perfect schoon. Ik had hiervoor een stofzuiger met stofzak, maar dit is ideaal! Heel makkelijk te legen (en schoon te maken) en ik hoef nu geen stofzuigerzakken meer te kopen. Wat ik heel handig vind, is de geïntegreerde borstel in de steel. Je kan nu heel makkelijk en snel even de vensterbanken, trap, stoelen etc meepakken, zonder dat je eerst een mondstuk moet verwisselen. De stofzuiger is door zijn kleine formaat heel wendbaar, heeft een lang snoer en een lange steel. Er zitten maar liefst 2 mondstukken bij voor verschillende ondergronden en een aparte voor dierenharen. Door het handige kliksysteem verwissel je de mondstukken heel eenvoudig. Ook maakt hij niet teveel geluid. Goede zuigkracht (niet regelbaar), makkelijk op te bergen, heel licht dus makkelijk te verplaatsen en op te tillen. Fantastische stofzuiger voor een prima prijs! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sandra B. 24-06-2019

Fijne compacte stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Deze Philips stofzuiger een fijne compacte stofzuiger die makkelijk de trap op en af te dragen is.

Het vaste borsteltje aan de stang is heel handig. En omdat het niet zo’n hard borsteltje is kun je er ook de wat kwetsbaardere dingen mee stofzuigen. Zo heb ik eindelijk de rand van onze houten tafel met glazen inlegblad goed kunnen stofzuigen.

Ik had vlak voordat ik de stofzuiger kreeg het huis nog gezogen en was verbaasd over hoeveel stof er uiteindelijk nog in het reservoir zat.
Hij zuigt met gemak honden en kattenharen van het bankstel en de deurmat.

Wat ik ook fijn vind is dat de slangen goed vast zitten omdat ze in elkaar klikken En dat de stang verstelbaar is in een hoogte die fijn is voor degene die aan het stofzuigen is.

Handig is ook dat je het stofreservoir kunt omspoelen. Dat voelt toch een stuk schoner dan een reservoir waar een restant stof in blijft zitten. Dit voelt met mijn allergieën toch wat prettiger.Het reservoir is makkelijk te legen.

Een klein minpuntje vind ik dat de zuigkracht niet regelbaar is. Omdat hij zo goed zuigt is bv even een badmat stofzuigen hierdoor zelfs met het slanggat open best lastig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 24-06-2019

Hele fijne licht gewicht stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Stofzuiger is erg aanbevolen voor mensen met een allergie, de zuigkracht is perfect en door de verschillende mondstukken kan je op ieder vloer stofzuigen. Nadeel van de drie verschillende mondstukken is dat je dat natuurlijk wel moet verwisselen. Het snoer van de stofzuiger rolt wel.erg snel op [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

walthéra 10-04-2019

Philips FC9334/09 stofzuiger

de stofzuiger
Philips FC9334/09
is voor mij de juiste stofzuiger die ik heb gekozen ik ben er tevreden over deze is wat ik ervan verwacht had gr .mevr.w.blom

Pluspunten

• zuigt enorm goed

StevenVE 05-12-2018

Heel degelijke stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Een verademing ten opzichte van de vorige stofzuiger die nochtans veel zwaarder was. Deze slaagt er met gemak in om een mat met kat- en hondenharen op te zuigen. Vroeger deden we er meer dan 10 minuten over met duwen en trekken en nu amper 2 met gewoon de steel vast te houden.

Veel accessoires bij. Turboborstel is super. Maakt zeker niet zo'n herrie als de vorige. Deze bromt en doet z'n werk prima.

Heel goede aankoop, dikke aanrader!

Kramj00 16-06-2018

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Stofzuiger die zijn werk doet. zuigt prima, heeft meer dan voldoende hulpstukken.
Twee opmerkingen : Heeft best grote wielen en het hulpstuk aan de buis, het borsteltje, daar moest ik wel even aan wennen

Helene66 19-04-2018

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

In ons huishouden met 3 honden en 4 katten is een goede stofzuiger een must. Na heel wat stofzuigers versleten te hebben lijken we eindelijk een winnaar gevonden te hebben. Het is een soepel, volgzaam apparaat met een fijne instelbare zuigkracht. Wij hebben vloerbedekking, laminaat en tegels en overal werkt hij prima. Mensen- en dierenharen worden prima opgezogen, wat wij heel belangrijk vinden. Maar ook zand, steentjes en ander vuil is zo verdwenen. Het legen van de opvangbak gaat simpel. Er zit een hulpstuk vast aan de stang wat geniaal bedacht is. We missen wel een handvat om de stofzuiger aan op te tillen, das jammer. Al met al een heel fijn apparaat dat we zeker aan anderen zouden aanraden.

Okbitch 17-04-2018

Redelijke prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Zit snel verstopt waardoor zuigkracht afneemt.
Gebruiksgemak van accesoires en bak legen is super.
Snoer had wel wat langer gemogen.

TBLS 17-04-2018

Een stof zuiger die niet zuigt

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Is in korte tijd al een keer nagekeken het stof verstopt de filter. Na een paar minuten neemt de stofzuiger het stof niet meer op De slechtste koop die ik ooit gedaan heb

Padres 12-04-2018

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Goeie stofzuiger met veel accessoires en slimmigheidjes, maakt niet te veel herrie. Heeft een makkelijk afneembaar stofreservoir. Slang is wat stug en de stofzuiger wil nogal eens achter hoeken of meubelair blijven hangen.

Rogier43 03-12-2017

Mooie en zeer goede stofzuiger!

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Zeer compact, stootranden (slim wielen als stootrand), zuigt heel goed en is mooi van design. Alleen snoer had 2 meter langer moeten zijn, de 6 meter is echt te kort.

Catherine05 08-09-2017

Compacte stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9334 zwart, blauw, grijs, groen

Het is een handige compacte stofzuiger, beetje licht in gewicht zodat die snel omkanteld. Het electriciteitssnoer is weer eens 2 meter te kort. Het hand borstelke is handig op handvat maar weer eens veel te mals, haren moeten dikker en korter en stijver zijn zodat je effectief er zetels mee kan doen, deze haren van het borstelke plooien mee zodat die bijna niks opraapt wegens veel te malse plastiek. Gemakkelijk te ledigen. Heeft niet veel plaats nodig om op te bergen. Zuigt zeer krachtig maar kan je gemakkelijk via het handvat bij regelen. Over algemeen content ik hoop dat ze bij philips eens effectief iets doen met de nadelen in de reviews want dat kan stukken beter.