Bosch BSG6A212 zwart

Stofopvang
stofzak
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch BSG6A212 zwart op Kieskeurig.be.

• Slecht
  • Slecht

Peter 27-10-2019

Doet wat ie moet doen

Geschreven voor: Bosch BSG6A212 zwart

Sterke stofzuiger makkelijk hanteerbaar zuigt vooral goed op harde vloer. Alleen jammer dat Bosch de telescoopsteel korter heeft gemaakt. Hiervoor had ik de zelfde stofzuiger dus gebruik ik nu mijn oude telescoopsteel. Wel fijn dat je nu 10 jaar garantie op de motor hebt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Peter 17-10-2019

Degelijke stofzuiger.

Geschreven voor: Bosch BSG6A212 zwart

De stofzuiger is licht van gewicht, zuigt goed op gladde vloeren en is goed wendbaar.
Fijn dat er 10 jaar garantie op de motor zit. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Aart Slob 30-08-2019

Valt tegen.

Geschreven voor: Bosch BSG6A212 zwart

Ik dacht met de naam Bosch een goede stofzuiger te hebben gekocht, maar helaas.
De stang is iel en er zit geen zuigregeling op.
Gelukkig heb ik zelf nog een stofborstel.
Positief is dat ie goed zuigt.
Kortom heb toch erg spijt.
Voorheen een Philips en was klasse. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lieke 07-11-2018

Doet niet wat ie moet doen

Geschreven voor: Bosch BSG6A212 zwart

Begin januari heb ik met airmiles de BOSCH Stofzuiger BSG6A212 gekocht en ik ben heel erg ontevreden. Het wordt gewoon niet goed schoon. Nauwelijks zuigkracht en je verplaatst stof als je niet heel goed oplet en steeds terug gaat

Pluspunten

• Niet duur

Minpunten

• Zuigt heel slecht

Wubbe 08-10-2018

Maakt weinig geluid bij goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BSG6A212 zwart

Positief is goede demping van stofzuigerherrie. Zuigt prima, soms zo goed dat je op zachtere vloerbedekking (te) veel kracht moet zetten om de zuigmond te verplaatsen, jammer is dan dat de slang te makkelijk van de steel loskomt. Door een verstelbare luchtinlaat op de steel was daar makkelijk iets aan te doen geweest. Al met al goed voor zijn prijs