Philips PowerPro Ultimate FC9932 zwart, blauw, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 39 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Ultimate FC9932 zwart, blauw, grijs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ikbentepe 17-07-2017

Schitterend toestel, ik ben aangenaam verrast.

Dit toestel is zo schitterend dat ik niet meer hoef te stofzuigen: Mijn man en kinderen zijn spontaan beginnen stofzuigen met dit toestel... We hebben al heel wat stofzuigers geslijt en het is eigenlijk nooit zo geweest dat ze spontaan zijn beginnen stofzuigen.

Heel ergonomisch doordat de knoppen boven aan de handgreep zijn geplaatst. Je hoeft je niet meer te bukken behalve dan om de stekker in te steken of uit te halen. De kopstukken zijn ook zeer goed gemaakt: je kan er redelijk goed onder de zetels mee stofzuigen zonder je zetel op te moeten heffen.

De bak is ook zeer groot/ruim. Dit in combinatie met het feit dat de stofzuiger een zeer goede zuig/trekkracht heeft zorgt dat je vlug van veel stof en vuiligheid verlost bent. Geen zakjes dus op lang termijn ook zeer goed voor de portemonnee.

Handig is ook dat het toestel vanzelf uitvalt en zich terug aanzet (vergelijkbaar met de start/stop-systemen in auto's) waarbij je stofzuiger gewoon merkt dat je niet aan het stofzuigen bent, maar bv een tafel aan het verschuifen om de stof eronder te stofzuigen. Ik was sceptisch in het begin, maar het is eigenlijk een redelijk goed werkend systeem.

Pluspunten

• ergonomisch
  • spaarzaam

Minpunten

• niet zo handig om op te bergen (groot)

LindyVanGenck 11-07-2017

My new bestfriend

Wat een zaligheid om met deze stofzuiger te mogen werken. Ergonomisch, ligt super in de hand. Beweegt soepel en vlot. De Led lichtjes in de voet doen me soms wel blozen, amaai dan zie je pas hoeveel stof er soms ligt. Maar deze nieuwe beste vriend laat stof verdwijnen, zoals sneeuw voor de zon. En ook de automatische start en stop functie is als drukke mama super handig. We vliegen wel eens van het een naar het ander en deze functie weet daar het ideale antwoord op !!!

Pluspunten

• led lichtjes in de voet
  • automatisch in-/uitschakelen
  • ligt super in de hand
  • zacht geluid
  • super handige bediening in het handvat

Minpunten

• snoer iets te kort

ParanoidTester 08-07-2017

Veel potentieel, maar nog minpuntjes weg te werken

De stofzuiger wordt geleverd in een aantrekkelijke doos. De LED-lichtjes op het "Triactive LED" mondstuk springen direct in het oog. Ik krijg verdorie zin om te stofzuigen :)

Wat direct opvalt, is dat er goed is nagedacht over het design: mooie kleuren en strakke lijnen. Alles voelt ook zeer degelijk aan. De uitleg wordt gegeven aan de hand van pictogrammen: leuker dan tekst lezen, maar niet altijd even snel duidelijk. De plastieken beschermingsfolie liet geen lijmresten na.

Er zaten drie loszittende blauwe rubbertjes in de doos, niet duidelijk waarom die apart zaten. Er staat ook niets over vermeld in de handleiding, ik heb ze dan maar vastgeklikt in het Triactive LED mondstuk waar ze thuishoren.

De stofuiger volgt goed tijdens het stofzuigen en weegt niet te veel. Een zeer leuke feature is de automatische on/off-functie. Wanneer deze actief is - je kan hem ook deactiveren door de powerknop 5s ingedrukt te houden - en je stopt met stofzuigen, valt de motor uit. De motor springt onmiddellijk terug aan als je de zuigarm terug beweegt. Handig als je snel even iets tussendoor wilt doen.

Ook de afstandsbediening die zich op de zuigarm bevindt, is een plus omdat je je niet steeds moet draaien en bukken om de stofzuiger aan/uit te zetten of om de zuigkracht aan te passen. Ook de LED-lichten kan je in- en uitschakelen via een knop van de afstandsbediening. Een minpuntje is dat je soms per ongeluk een knop induwt en zo bv de stofzuiger uitschakelt.

Een groter minpunt is dat mijn huid een paar keer gekneld raakte in de telescopische zuigarm. Wanneer je zoals ik met twee handen stofzuigt, en je botst bv tegen een kast met het mondstuk, dan gebeurt het wel eens dat je onderste hand doorschuift en zo de beveiliging deblokkeert, waardoor de telescopische armen in elkaar schuiven, met een pijnlijke geknelde huid van die onderste hand tot gevolg. Hier zou toch een bescherming moeten komen.

Er worden een hele reeks mondstukken meegeleverd:
* Het Triactive LED mondstuk voor het grote werk - de LEDs zijn handig voor bv onder je bed, maar dit heeft als "nadeel" dat je nu elk stofje ziet en je dus gedwongen wordt grondiger te werk te gaan :o. Dit mondstuk heeft rubberen borstels, die laten soms stofstrepen na en dan moet je er nog eens over gaan. De rubberen borstels zijn op dat vlak minder efficient dan klassieke borstels. Nog een minpunt is dat dit mondstuk niet goed werkt in hoeken. Een detail: er komen snel kleine krasjes op het LED gedeelte, dit kan je niet vermijden bij normaal gebruik.
* Een klassiek mondstuk met borstels: dit werkt veel beter voor hoeken dan het Triactive LED mondstuk. Het is ook klein genoeg om onder kasten te geraken en neemt vuil tussen voegen goed weg.
* Een mondstuk speciaal voor tapijten - dit mondstuk heeft openklapbare zijkanten om extra lucht te kunnen aanzuigen voor "gladdere" tapijten. Dit werkt zeer goed: je kan op hogere kracht zuigen zonder dat het mondstuk zich vastzuigt in het tapijt. Op die manier krijg je een beter gereinigd tapijt dan met een klassiek systeem zonder extra luchtinstroom. Je doet best al je tapijten na elkaar zodat je niet telkens van mondstuk moet wisselen.
* Er zijn ook de 2 klassieke kleinere mondstukken voor het fijnere werk. Deze kan je ook op de zuigarm vastklikken om ze binnen handbereik te hebben, maar dit neemt dan natuurlijk ruimte in.
* Als laatste is er nog een ingebouwd mondstuk met borstels op het einde van de 'slurf', wanneer de de telescopische arm eraf neemt kan je een borstel uitschuiven. Handig om snel wat stof weg te zuigen op een meubel zonder een mondstuk te moeten in- en uitpluggen. Helaas blijft de borstel niet goed op zijn plaats zitten tijdens gebruik, hij klikt niet goed vast.

Dan nog even over de zuigarm. De afstandsbediening en de geknelde huid had ik al aangehaald. Handig is dat de connectie tussen slurf en zuigarm een scharnierpunt heeft, dit zorgt dat de slurf minder "tegenwerkt". Het moeilijkere bochtenwerk wanneer je beperkte manoeuvreerruimte hebt - bv. onder je bed - lukt helaas niet optimaal: omdat de zuigarm nogal dik en rechthoekig is (bekabeling voor aansturing LEDs neemt ruimte in) blijft het Triactive LED mondstuk niet steeds vlak op de grond. Ook druk je zoals reeds aangehaald soms per ongeluk op een knop van de afstandsbediening. Een lock-functie waarbij de afstandsbediening tijdelijk kan uitschakelen zou zeker nuttig zijn.

De stofcontainer is zeer makkelijk bereikbaar door de stofzuiger eenvoudig open te klikken. De filter kan gereinigd worden met water, dit heb ik nog niet getest, doe je ook maar elke paar maanden. De testperiode was ook te kort om de effectiviteit tegen allergiën met zekerheid te kunnen vaststellen. De stofzuiger is wel krachtig genoeg om zand en haar van huisdieren weg te krijgen, ook uit tapijten!

Opbergen: je kan de zuigarm enkel in de stofzuiger klikken wanneer deze in horizontale positie staat. Je kan de stofzuiger dus niet eenvoudig verticaal opbergen (in een kolomkast bv.).

Conclusie: een stofzuiger met veel potentieel, maar het lijkt alsof hij te snel op de markt gezet werd, er zijn nog heel wat minpuntjes weg te werken. In punten zou ik 7,5 op 10 toekennen, terwijl ik minstens een 9 op 10 verwacht in deze prijscategorie. Om die reden zou ik het toestel (aan zijn huidige prijs) niet aanraden. Ik denk wel dat de meeste minpunten in een volgende versie weggewerkt kunnen worden.

Pitoe32 07-07-2017

Soepele maar stevige stofzuiger met laatste nieuwe snufjes

Deze stofzuiger is echt een aanrader voor diegene die op zoek gaat naar een zakloze stofzuiger met degelijke zuigkracht. Het toestel is gemakkelijk wendbaar maar toch robuust.

Pluspunten

• wendbaar, rolt soepel
  • lang kabelsnoer
  • bediening vanuit de steel
  • mooi design met led voor donkere plaatsen
  • regelbaar volume

Minpunten

• prijskaartje
  • onderdelen klikken niet altijd makkelijk samen

Saarke52 06-07-2017

Krachtige en complete stofzuiger

Geweldige zuigkracht en stofzuiger die gemakkelijk rolt over zowel harde vloer als tapijt. Erg handig is de regelbare zuigkracht en bediening aan de handvat en valt van zelf stil na enige tijd niet te gebruiken. Door de led-verlichting ziet men effectief beter het vuil liggen, wat erg handig is. Ook is het een zakloze stofzuiger met voldoende grote vuilbak.
Is erg compleet van uitrusting met diversen hulpstukken, zou handig zijn geweest als daar bv een ophangrekje zou bij zijn. Er is een voldoende lang snoer bij

Pluspunten

• Regelbare zuigkracht
  • Wendbaarheid
  • Zuigkracht
  • Bediening aan handvat
  • Minder lawaai

Minpunten

• Prijs
  • Gewicht

pavo 06-07-2017

zuinige all-rounder, compleet geleverd

Ik was op zoek naar een vervanger van mijn oude M…. en kreeg de kans om de nieuwe Philips PowerPro Ultimate te testen voor The Insiders.
Uitstekende keuze blijkt want deze krachtpatser doet de job, en waarschijnlijk met een fractie van de energie van zijn voorganger.
Deze stofzuiger is wel groot (misschien normaal voor zijn klasse), maar zuigt als de beste.
Superhandig is de directe regeling van zuigkracht op het handvat, alsook de aan/uit knop.
Dé gadget bij uitstek is natuurlijk de LED verlichting in de zuigmond, Philips gaat wel ver om de huisvaders aan het werk te krijgen
Dit model werkt zonder zak, dus dat is ook al weer een zorg minder.
Lengte van de kabel is erop voorzien om echt ver te komen in huis. Het summum zou de draadloze versie zijn, maar dan kom je weer niet mee door het ganse huis.
Praktische inéén schuifbare steel waardoor hij minimaal plaats inneemt in de kast.
Geïntegreerde borstel in het handvat helpt je om snel een kleinigheid op te zuigen op een moeilijk bereikbare plaats.
Het toestel wordt echt zeer compleet geleverd met alle mogelijke opzetstukken en accessoires, alleen spijtig dat sommige daarvan (bv smalle bek) niet in het toestel opgeborgen kunnen worden zodat je ze steeds binnen handbereik hebt.

Conclusie: robuste, mooi gedesignde, zuinige all-rounder, compleet geleverd met alle accessoires die je nodig hebt.

Pluspunten

• zuinig & krachtig, polyvalent
  • bediening op handvat

Minpunten

• opbergruimte in toestel voor kleine accessoires
  • nogal lawaaierig

FFeraux 06-07-2017

Overtreft de verwachtingen

Dit toestel overtreft mijn verwachtingen: doet enorm goed zijn werk: bediening op de steel is super, gaat automatisch uit wanneer je efkens ophoudt. Ik dacht dat de Led-lichtjes een gadget waren, maar je ziet dus effectief beter wat je doet (bv onder zetels ed). Gemakkelijk te ledigen, stevig toestel.
Enkele nadeeltjes: de borsteltjes op de steel kan je niet blokkeren (misschien foutje aan mijn toestel), relatief zwaar maar degelijk

Pluspunten

• prima zuigkracht
  • Led verlichting
  • Gemakkelijk te reiningen
  • Gaat uit bij niet-gebruik
  • Bediening op de steel

Minpunten

• Borsteltjes op steel kan je niet blokkeren

Rouches 05-07-2017

Innovatie loont ...

De PowerPro Ultimate is niet alleen een erg mooi ogend toestel maar zeker en vast ook bijzonder ergonomisch & innovatief. Nooit eerder had ik een toestel dat voorzien was van ledverlichting in het mondstuk waardoor ik in het verleden allicht meer werk had met verborgen stofdeeltjes die eerder aan de aandacht waren ontsnapt. Ook het handvat voorzien van de nodige functies die op mijn vorige toestellen of niet voorhanden waren (LED-button) of op minder praktische plaats op het toestel zaten (aan/uit, regelen v/d zuigkracht) blijkt een leuke nieuwigheid, net als het automatisch uitschakelen wanneer er geen ‘stofzuigactiviteit’ is. Daarnaast doet de stofzuiger ook gewoon wat hij moet doen (goeie reiniging, geen gedoe met stofzakken & voldoende accessoires) én meer (super-huisdiervriendelijk toestel, niet enkel in verwijderen van haartjes die voordien moeilijk met toestel werden opgenomen – met glans geslaagd – maar ook in beperken v/h geluidsniveau & daardoor wegnemen van de bijhorende schrik v/d dieren). Er werd bovendien voorzien in de nodige kopstukken die allen hun degelijkheid en nut (smallere kopstuk voor moeilijk toegankelijke plaatsen, flappen aan mondstuk voorkomen opstoppingen) bewijzen. Daarnaast is het toestel door zijn lichte, compacte vormgeving heel wendbaar in gebruik, enkel het handvat voelt iets zwaarder aan (prijs die je betaalt voor opnemen van alle functionaliteiten). Slotconclusie : Dit toestel is zeker niet goedkoop in aanschaf maar doordat het al zijn beloftes meer dan waarmaakt (daar waar toestellen uit goedkoper segment of zelfs uit zelfde segment het laten afweten) kan je moeilijk niet tevreden zijn!

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Eenvoudig in gebruik
  • Ergonomisch
  • Anti-allergie
  • Innovatief

Minpunten

• Hoge prijs

passie2980 05-07-2017

Ultimate... de perfecte naam voor deze stofzuiger!

Zeer degelijke stofzuiger. Zeer compleet met mondstuk voor parket/laminaat, tapijten en harde vloeren. Het mondstuk voor harde vloeren heeft ledverlichting, best wel confronterend :-) zoveel stof op mijn vloer! Maar hier ontsnapt zelfs het kleinste stofje niet aan! Ook zeer handig onder zetels of kasten of plekken waar het licht niet altijd even goed valt. De stofzuiger heeft bedieningsknoppen (aan/uit, harder zuigen of zachter zuigen, licht aan/uit) bovenaan het handvat, dit is echt geweldig! Niet meer bukken om even aan of uit te zetten, sterker nog, door de sensoren zet het toestel zich vanzelf af wanneer je hem niet gebruikt. De stofzuiger heeft een ongelooflijke zuigkracht die handig bijgesteld kan worden aan het handvat. Een functie die ik niet kende maar nu toch wel veel gebruik! Zo handig wanneer je bv. snel de mat wil stofzuigen terwijl je laminaat aan het zuigen bent. Je kan de zuigkracht wat minder sterk zetten zodat je mat niet helemaal vastkleeft en klaar! Ik heb een redelijke allergie voor stof en kan met dit toestel prima werken, geen rondvliegende stofdeeltjes, alles gaat netjes in de bak. De stofzuiger is heel volgzaam :-) Hij rolt goed mee en heeft een zeer lange kabel, heel handig! Als je de stofzuigerbuis afklikt kan je aan het bovendeel kleine borsteltjes zetten voor bv. gordijnen of zetels. Aan de bovenkant van deze buis zit echter ook een borsteltje dat je naar beneden kan klikken om snel tussendoor ergens bovenop te zuigen. Dit is ook een heel leuke eigenschap!
Het toestel is redelijk stil, iets wat je niet verwacht van een stofzuiger :-)

Het gebruiksgemak krijgt 1 sterretje minder omdat je het mondstuk voor parket niet kan bevestigen aan de stofzuiger bij het opruimen, bij de twee andere mondstukken kan dit wel. Wat ik persoonlijk ook een verbetering zou vinden is dat je de mondstukken ook aan de stofzuiger kan bevestigen wanneer deze rechtop staat om opgeborgen te worden je kan deze enkel bevestigen wanneer het toestel gewoon staat om te functioneren. Er zit ook geen Nederlandstalige handleiding bij het toestel (wel vele andere talen), voor mij niet echt een probleem en waarschijnlijk snel te vinden op het internet maar misschien voor sommige mensen toch een minpuntje. Dit zijn echter minieme opmerkingen, het is zonder twijfel een supertoestel. Ik die altijd zweerde bij een ander merk van stofzuigers zonder stofzak moet mijn mening bijstellen! Van deze aankoop krijg je zeker geen spijt!

Pluspunten

• bediening aan handvat
  • stil toestel
  • lang snoer
  • mondstuk met ledverlichting
  • zuigkracht makkelijk aan te passen

Minpunten

• geen Nederlandstalige handleiding

DriesBr 05-07-2017

Niet goedkoop maar goed toestel!

Het toestel is goed gebouwd, eenvoudig te monteren en soepel in gebruik. Het geluidsniveau tijdens het stofzuigen is beperkt, desondanks heeft het toestel ruim voldoende zuigkracht en beschikt het over leuke én zeer bruikbare opties. Zo is er LED verlichting op de zuigmond. Dit lijkt misschien overbodig, maar wacht maar tot je deze in gebruik hebt. Je wil niks anders meer :). Daarnaast zijn er ook nog de eenvoudige bediening bovenaan de steel (aan/af, zuigkracht, verlichting) en het eenvoudig te demonteren stofreservoir.

Net een week in gebruik nu en zeker een topproduct! Aanrader!

Pluspunten

• LED verlichting
  • Geluidsniveau
  • Bediening aan de steel
  • Zuigkracht

Eva 04-07-2017

Efficiënte en energiezuinige stofzuiger!

Ik heb deze stofzuiger nu enkele weken en vraag me al af waarom ik niet eerder besliste mijn oude stofzuiger weg te doen. Echt een enorm verschil qua efficiëntie en gebruiksgemak! Je kan deze stofzuiger op allerlei oppervlakken gebruiken (tapijt, laminaat, tegels etc.) en hebt verschillende opzetstukken afhankelijk voor wat je wil reinigen. Op de zuigkop zitten ingebouwde LED-lampjes waardoor je het vuil steeds ziet liggen op donkere en moeilijk bereikbare plekjes zoals onder bed. Ideaal dat deze stofzuiger zonder zak is. Je kan het vuil gewoon rechtstreeks uit de trommel in de vuilbak gooien. Wat ik ook een enorm pluspunt vind is dat het een A+++ label heeft, dus een zeer zuinig toestel is. Een absolute aanrader voor wie snel alles proper wil krijgen!

Pluspunten

• LED-lampjes op zuigkop
  • bedienknop aan handvat
  • zonder zak
  • Energiezuinig (A+++)
  • verschillende opzetstukken

Minpunten

• de prijs is wat aan de hoge kant

Rainer 04-07-2017

Niet alleen mooi maar ook super goed toestel!

Buiten het prachtig design een zeer goed toestel! Veel mogelijkheden met de verschillende opzetstukken. Enige nadeel is dat sommige van de opzetstukken los bewaard moeten worden. De leds vind ik praktisch om onder kasten te stofzuigen en andere donkere hoekjes, tevens is vuil beter zichtbaar wanneer de leds er op schijnen. Stevige steel die makkelijk verstelbaar is. De bedienig op het handvat is een pluspunt. De auto-Off functie is leuk zeker wanneer je even snel iets wil verplaatsen ofzo hoef je niet steeds zelf het toestel uit te zetten.
Het geluidsniveau is draaglijk.
Snoer rolt makkelijk en vlot op.
En natuurlijk is het super dat het toestel zakloos is en makkelijk te reinigen.
Kortom zeer tevreden.

Pluspunten

• Zonder zak
  • ledverlichting in opzetstuk
  • bediening aan handvat
  • auto-off functie
  • goede zuigkracht

Minpunten

• prijs

sanyas 04-07-2017

Power ten top !

Heb hier jaloerse blikken van bezoekers :)
Terwijl andere stofzuigers meestal rommelig staan in je interieur is dit bij deze helemaal niet het geval. Best stoere stofzuiger en wat een kracht dat hij heeft ! Eerst lijken de snufjes van de pot gerukt maar eens je hem hebt gehanteerd weet je dat deze een meerwaarde zijn. Onder andere namelijk door de lichtjes zie je duidelijk wat je stofzuigt. Geen geknoei meer om de juiste stofzak aan te schaffen of deze erin zien te prutsen is tijd en geld winst. De knopjes bovenaan de stang zijn wel heel gevoelig maar zijn ergonomisch voor je rug. Enig minpuntje vind ik dat dat slang vrij zwaar is maar dit weegt totaal niet op tov de vele voordelen. Een proper gevoel op een gemakkelijk manier weg krijgen, dat is het voornaamste. Ja overtuiging alom !

Pluspunten

• Geen stofzakken meer hanteren en kopen
  • Krachtig
  • Stoer design
  • Je ziet door de lichtjes of al het vuil weg is.

Minpunten

• Zware stang

Ruben 02-07-2017

Dit toestel is echt een toptoestel. Ondanks het feit dat we het pas vorige week hebben bekomen, heeft het toch al een vaste plaats verworven in ons appartement. De stofzuiger zelf is gebouwd uit degelijk materiaal, en ziet er eveneens ook supermooi uit. De snoer is voldoende lang, en in ons appartement dienen wij tijdens het stofzuigen zelfs niet op zoek te gaan naar een nieuw stopcontact. Het is de eerste maal dat wij een stofzuiger hebben die beschikt over bediening op de stang, maar wij willen nooit meer anders: het is zo eenvoudig in gebruik, en voorkomt dat je je telkens opnieuw dient te bukken. Als je even niet aan het stofzuigen bent, activeert de start/stop functie zich, zodat het lawaai echt tot het minimum wordt beperkt. De hulpstukken voldoen aan alle behoeftes. De zuigkracht van dit toestel is meer dan voldoende, en de aanwezigheid van de LED lichtjes zorgt ervoor dat alle stofdeeltjes worden teruggevonden (de LED lichtjes zijn dus effectief meer dan een accessoire, en hebben intussen echt al hun nut bewezen) Samengevat: een echt toptoestel! Het toestel is niet goedkoop, maar is ZEKER zijn prijs meer dan waard.

• Led verlichting
  • Start stop functie
  • Afstandsbediening

Minpunten

• Duur toestel

Jota 01-07-2017

Handige stofzuiger zonder zak

Dit is echt een geweldige stofzuiger. Het leuke is dat je je je niet meer hoeft te bukken om hem te bedienen. Alle knoppen zitten boven aan de stang. Heel handig dus. Hij valt ook stil als je even niet beweegt. Ook de led-verlichting is praktisch op donkere plaatsen. Je hoeft ook geen zakken meer te kopen. Deze stofzuiger vangt alles op in een apart deel van dat je kan legen. Als ik toch een puntje van kritiek moet geven is het misschien de prijs. maar wat wil je voor wat hoort wat.

Pluspunten

• geen zakken meer
  • ledverlichting
  • bediening aan de stang

Minpunten

• prijs

Wullep 01-07-2017

Werkt erg goed, mooi en geen stofzak

De stofzuiger is gewoon erg goed in wat het moet doen. Een sterke zuigingskracht, verschillende mondstukken voor het apparaat en geen stofzak meer nodig. Handig dat de aan en uit-knop en harder en zachter ook op hebt handvat van de stofzuiger zit. Uniek. Vele mogelijkheden die we nog niet allemaal hebben uitgeprobeerd.
Klein nadeel dat alleen voor het mondstuk van het laminaat er geen haakje is om de buis met mondstuk aan de stofzuiger te hangen bij het stallen.

Pluspunten

• Doet erg goed wat het moet doen
  • Mooi
  • Geen stofzak

Minpunten

• Geen houder aan laminaat mondstuk

Stijner 29-06-2017

wat een fantastische stofzuiger, het totaalpakket!

Wat een fantastische stofzuiger! niet enkel mooi, compact en compleet met alle accessoires maar van bij het eerste gebruik merk je ook al zijn fantastische kenmerken: beperkt lawaai, het licht in de zuigvoet is niet alleen knap maar ook heel handig als je 's avonds nog moet stofzuigen, zeer krachtig en bovenal zonder die stomme zakken! Aanrader!

Pluspunten

• compleet met alle nodige accessoires
  • compact en licht
  • mooi design
  • geen zakken meer!

Minpunten

• kabel mocht iets langer zijn

Johan82 29-06-2017

Wendbare stofzuiger

Makkelijk wendbare stofzuiger, ledverlichting heeft onverwacht toch meerwaarde. Bediening aan steel is iets te gevoelig waardoor je tijdens het stofzuigen soms de snelheid per ongeluk verandert. Er zijn voldoende opzetstukken bijgeleverd en het snoer is voldoende lang. Er is ook een start-stop functie, dit is wennen de eerste keer. Qua geluid vind ik hem ook prima.

Pluspunten

• wendbaarheid
  • gewicht
  • ledlicht

Minpunten

• gevoelige knop aan stofzuigersteel

sabrinaruz 26-06-2017

een geweldig hulpmiddel!

Ik had grote verwachtingen aan alle specificaties van de stofzuiger te zien en moet zeggen dat deze helemaal ingelost worden! Bij aankomst kreeg ik een vrij compact verhaal, heel erg makkelijk in elkaar te zetten & vooral leuk om verschillende kopstukken te krijgen om zo een beter resultaat te halen afhankelijk aan de 'ondergrond'. Erg handig dat je je niet meer moet bukken, maar gewoon vanuit het handvat kunt opstarten. Ook heel erg grappig dat hij stilvalt als je niet in beweging bent. We merken duidelijk een verschil in huis! Deze stofzuiger zonder zak neemt echt al het stof op, is eenvoudig te gebruiken, compact, en vooral heeft een heel erg groot gebruiksgemak!

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • prijs/kwaliteit

zapmama 25-06-2017

Philips Power Pro ontdekking!

Philips power pro, getest, en goedgekeurd! Zeer makkelijke en handige bediening vanaf stang. dit zeker is een aanrader met rugproblemen! Maakt minder lawaai, dan sommige andere stofzuigers zonder zak! Zuigt goed op! Borstelt minder de haartjes, effect van gestofzuigd eruit zien is wel minder.Led lichtjes aan stofzuiger, handig voor onder kasten en bedden. Zo zie je meteen ook het vuil beter op donkere plaatsen.

Pluspunten

• bediening aan stang
  • led lichtjes voor onder kasten/bedden
  • maakt minder lawaai dan andere
  • compact
  • goede wendbaarheid!

Minpunten

• zuigkracht is minder

tjhx 23-06-2017

Briljant goede stofzuiger

Magnifique van Philips.

Deze stofzuiger overtreft al mijn verwachtingen. Vanaf het uitpakken van de doos tot en met het gebruik, het is een feest om te doen. Waar ik voorheen een hekel aan stofzuigen had.. heb ik nu geen tegenzin om te gaan stofzuigen. Eindelijk een keer een stofzuiger met een lang snoer een wendbaar apparaat. En dit is briljant; dankzij de exclusieve vloerlamptechnologie is zelfs verborgen stof zichtbaar. Al die tijd dat ik voorheen dacht dat mijn vloer stofvrij was weet ik nu dat mijn vloer niet stofvrij is geweest. Daarbij handbediening met diverse functies en stopt de stofzuiger automatisch wanneer ik een moment niet stofzuig. 100% tevreden met dit apparaat.

Pluspunten

• Snoerlengte
  • Zakloos
  • Handvat met besturingsknoppen
  • Lamp in de stofzuiger vindt verborgen stof.