Bosch BGL35MON12 wit, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL35MON12 wit, blauw op Kieskeurig.be.

Jetje 30-12-2016

Goed hanteerbaar .heerlijk lange zuigbuis.

Geschreven voor: Bosch BGL35MON12 wit, blauw

Onze stofzuiger was aan vernieuwing toe. Deze werd ons geadviseerd door de handelaar die onze thuis situatie kent. We zijn erg tevreden over de instelbare zuigkracht en de wendbaarheid. Ook is de instelbare hoogte is ideaal. Lekker rechtopstaan en stofzuigen.Het formaat en gewicht zijn ook een verademing en het hè paillet is ideaal met een longziekten in huis. Kortom erg tevreden en een aanwinst in ons huishouden.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Instelbare hoogte van de buis

Minpunten

Ebbing 28-02-2021

Werkt zoals een stofzuiger moet werken

Geschreven voor: Bosch BGL35MON12 wit, blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima stofzuiger, werk zoals hij zou moeten werken. Mooi klein en compact.

Ebbing 28-02-2021

Werkt zoals een stofzuiger moet werken

C. Nauta 01-09-2020

Zeer sterke zuigkracht en gemakkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Bosch BGL35MON12 wit, blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben zeer te spreken over mijn nieuwe stofzuiger. Wat een zuigkracht ! En gemakkelijk wendbaar op de houten vloer. De stofzuiger is niet te groot en gemakkelijk te dragen op de trap.

Wim Wegman 09-08-2020

Wat een verschil met m'n oude stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL35MON12 wit, blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze prachtig uitziende lichtblauwe stofzuiger glijd over mijn vloer, heeft een geweldige zuigkracht en wat ik helemaal grandioos vind is de motor. Eindelijk heb ik een stofzuiger die heel weinig geluid geeft. Ik ben heel blij met deze aanschaf. Een verrijking van mijn apparatuur in huis.

R.L. 02-08-2020

Klein maar geweldig in prestatie

Geschreven voor: Bosch BGL35MON12 wit, blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldig apparaat, stil, rolt makkelijk achter je aan, lichtgewicht.

Anoniem 25-07-2020

Fijne lichte stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL35MON12 wit, blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prettig in het gebruik en een goed regelbare zuigkracht

Van Iersel 08-06-2020

Lichte, wendbare, goede stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL35MON12 wit, blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne, lichte, zeer wendbare, goed stofzuigende stofzuiger met een lang snoer, wat ook heel handig is.

Doctor Rossi 20-05-2020

PERFECTE STOFZUIGER

Geschreven voor: Bosch BGL35MON12 wit, blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] IK HEB NOG NOOIT ZO,N KRACHTIGER STOFZUIGER GEHAD IK HOEF NIET MEER NAAR DE SPORTSCHOOL NA EEN HALF UUR STOFZUIGEN

Jannie 28-02-2018

Stevige stofzuiger maar zuigt slecht

Geschreven voor: Bosch BGL35MON12 wit, blauw

Ik heb deze stofzuiger gekocht. Maar de zuigkracht viel tegen. Later terug naar de fabriek gestuurd ,maar de zuigkracht was goed vertelde de Bosch . Hij staat op zolder in de kast.
Ben zeer teleur gesteld .

Pluspunten

• Solide

Minpunten

• Slechte zuigkracht