Stofopvang
zakloos
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta X-TREM Sledestofzugier zonder zak - Power Cyclonic Animal Care 4A RO6984 zwart, geel op Kieskeurig.be.

liesebees 05-11-2017

heerlijke stofzuiger, maar met schoonheidsfoutjes

Geschreven voor: Rowenta X-TREM Sledestofzugier zonder zak - Power Cyclonic Animal Care 4A RO6984 zwart, geel

De X-trem Power Cyclonic Animal Care is een mooie, handige en efficiënte stofzuiger. Hij is krachtiger én stiller dan mijn vorig model en de haartjes van onze twee honden gaan er probleemloos in. De grote opvangbak is een grote plus. Er zijn veel accessoires bij, wat enerzijds zeer positief is, maar ik vind het spijtig dat die niet ergens aan/op het toestel gestoken kunnen worden. Nu liggen er altijd nog stofzuigmonden in de weg.
Ik had ook graag een uitgebreidere handleiding gezien: welk accessoire best gebruiken voor welke situatie... , hoe de stofzuiger te onderhouden mocht voor mij ook wel wat duidelijker zijn. Het leaflet is goed als herinnering, maar een boekje met wat meer uitleg om op terug te vallen, was beter geweest. Nog 2 minpuntjes: de slang wordt met een draaibeweging aan de stofzuiger gemaakt en die komt bij mij nogal een los tijdens het stofzuigen en de slang heft last van statische electriciteit waardoor die alle haartjes aantrekt...
Maar toch zeer tevreden met mijn aankoop

Pluspunten

• krachtig
  • veelzijdig
  • handig

Minpunten

• geen echte handleiding
  • ziet er snel vies uit door statische elektriciteit

Yanake 20-12-2016

Krachtige stofzuiger

Een makkelijke stofzuiger met lang snoer. Ik moet bijna niet van stopcontact veranderen. Zuigt goed en heeft ook handige accessoires voor huisdieren (turbo borstel). Draait vlot en is makkelijk te reinigen. Zeer tevreden met deze aankoop!

Pluspunten

• handige turbobostelvoor huisdieren
  • wendbaar
  • lang snoer
  • zuigt goed

Minpunten

• valt soms om

Nico W. 13-03-2019

Fantastische lichtgewicht zakloze animal-stofzuiger

Deze stofzuiger is licht, maakt redelijk weinig geluid en zuigt fantastisch. Heeft veel hulpstukken en is eenvoudig schoon te maken.

Pluspunten

• Eenvoudig te reinigen
  • Veel hulpstukken
  • Lange zuigstang

Minpunten

• Mis wel een mandje voor alle hulpstukken