Philips 3-in-1 snoerloze oplaadbare stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 35 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 3-in-1 snoerloze oplaadbare stofzuiger op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Katrien 19-07-2017

Welkom nieuwe hulp!

Lekker licht hanteerbaar, grote zuigkracht,... een echte aanrader! Het dweilen vervangt niet de grote schoonmaakbeurt, maar is wel makkelijk om na een werkdag het huis nog eens op te frissen. Het gaat in één moeite mee door.

Pluspunten

• 3 in 1
  • grote zuigkracht
  • makkelijk hanteerbaar

Joelle 07-07-2017

Multifunctionele stofzuiger, dweil & kruimeldief. Onmisbaar

Wat een zalig toestel! Normaal gebruik ik mijn stofzakloze stofzuiger FC9920 en ik ben nog steeds zot van dat toestel maar hij staat nu in een hoekje gepropt achter het speelgoed van de kinderen. Mijn nieuwe PowerPro Aqua neemt veel minder plaats in en is snel bereikbaar.

Behalve dat hij er leuk uitziet doet hij zijn job ook uitstekende. Het stofzuigen gaat vlot en de ronddraaiende borstel in het mondstuk helpt om het vuil te vergaren. Het is toch wel een licht toestel en heel wendbaar. Helaas neemt hij langs de kanten niet alles op. De zuigkracht is wel heel goed en het lawaai valt ook super mee. In de 2de krachtigere stand maakt hij meer lawaai maar dat lijkt me alleen maar logisch he?

Persoonlijk vind ik de opvangbak vrij klein maar het reservoir is zo gemakkelijk te verwijderen en leeg te maken dus dat mag geen probleem zijn. Het toestel is ook gemakkelijk in gebruik. Er zat helaas geen handleiding bij in het nederlands maar de brochure met pictrogramman is duidelijk genoeg.

Een minpuntje voor mij is dat hij niet onder lage kasten en zetels gaat. Hiervoor heb ik nog mijn gewone stofzuiger nodig maar voor het dagdagelijkse stofzuigen is hij top!

Het is ook erg praktisch dat hij oplaadbaar is. Het opladen zelf duurt misschien wel vrij lang maar daarna gaat hij zeker lang genoeg mee en niets houd je tegen om hem tussendoor op te laden!

Een extra bonus is dat je de kruimeldief eraf kan halen. Ik heb deze intussen al enkele malen gebruikt in combinatie met de bijgeleverde opzetstukken. Superhandig om de stoffen zetel proper te maken en om tussen de kussens en de wanden in te gaan. Ook in de auto zijn deze opzetstukken erg handig.

Sinds ik dit toestel heb, heb ik ook al vaker gedweild. Je hoeft geen emmer te nemen met product, je aftrekken er dweil te nemen en eraan te beginnen. Je vult gewoon het reservoir met water en eventueel wat product. Klikt hem eronder en daar ga je. Je kan zelfs de stofzuiger erbij aanzetten om het meeste vuil op te zuigen zodat je dweil minder snel vuil is. Doordat hij steeds binnen bereik is gebruik ik hem sneller even tussendoor. En je gebruikt minder water en product voor dezelfde oppervlakte

Ik ben in elk geval blij dat ik dit leuke toestel heb leren kennen. Een aanrader!

Pluspunten

• praktisch in gebruik
  • leuk design
  • wendbaar

Minpunten

• kan niet onder zetels of lage kasten

stoica 06-07-2017

top om te stofzuigen en dweilen in één beweging

ideaal om snel te stofzuigen en dweilen in één.
zeer makkelijk zonder snoer.
gaat tot een uurtje mee,als je de max knop niet gebruikt.
makkelijk te stofzuigen onder bed,maar niet als de dweilfunctie is aangesloten,dan klikt het dweilsysteem eraf.
kruimelzuiger,zuigt goed de kattenharen op uit de zetel.
de bijgeleverde borstelkop,specifiek om kattenharen te verwijderen van stoelen en banken is niet positief bevonden,deze werkt niet naar behoren.

Pluspunten

• stofzuigen en dweilen in één
  • zonder snoer

Minpunten

• duur

Swimming 06-07-2017

Een perfect werkend toestel

Deze stofzuiger werkt perfect, ook het reinigen werkt deze perfect. En zonder draad supper, zijn heel goedebewegenlijkheid. Een aanrader!

Pluspunten

• Goede beweeglijkheid
  • Heel goede zuigkracht
  • Goed geluidsniveau
  • Goed te demonteren voor gebruik van kruimeldief
  • Het ledigen gaat zeer gemakkelijk

Nikki5406 05-07-2017

erg handige stofzuiger

Bij het testen van dit toestel viel me meteen de staanstand op van de stofzuiger. Je kan de stofzuiger gewoon overal plaatsen zonder dat die omvalt. Wat op zich al erg handig is als je snel een meubel moet verplaatsen om verder te kunnen stofzuigen.
De stofzuiger is makkelijk te hanteren en erg beweeglijk, ook de mogelijkheid om het middenstuk uit de steel te halen en met een kleinere handstofzuiger verder te kunnen heeft z'n voordelen al bewezen. Snel de zetel stofzuigen en dan verder met de vloer...lekker gemakkelijk!
Het dweilsysteem is makkelijk op de stofzuiger te plaatsen en werkt op zich wel goed. Enig minpuntje hier is de breedte / wijdte van de stofzuiger. Het kan perfect gebruikt worden voor kleine oppervlakken (trap of kleinere keuken) maar voor de grote oppervlakken zou ik toch nog de gewone dweil boven halen.
Al bij al vind ik de Power pro Aqua een super toestel die hier in huis z'n dienst al meermaals bewezen heeft.

Pluspunten

• wendbaarheid
  • snoerloos
  • staanstand

Minpunten

• te compact voor dweilfunctie

SDDE 04-07-2017

Wat een tijdswinst!

Eerlijk? Ik stond er wat sceptisch tgo in het begin, stofzuigen en dweilen tegelijk? Maar wat een supertoestel is dit! Wij gaan allebei full-time werken, maar ons huisje wordt nu iedere avond gestofzuigd en gedweild! Op 10 minuten heb ik mijn volledige benedenverdieping gepoetst. Het toestel is super gebruiksvriendelijk, vooral ergonomisch een hele vooruitgang, geen snoer die overal achteraan hangt en dat je om de 2 minuten moet versteken, zuinig met water, en een super mooi resultaat. Ik heb dit toestel ondertussen al iedere dag wel aan iemand aanbevolen. Ik kan alvast niet meer zonder.

Pluspunten

• Gebruiksgemak /ergonomisch
  • Tijdswinst
  • Super resultaat

Ben1985 04-07-2017

Dweilen en stofzuigen tegelijkertijd

Ik heb de Philips Power pro Aqua nu sinds een week. Het is een heel handig toestel, draadloos en ergonomisch. Wel jammer dat er geen echt laadstation bijzit, enkel een gewone adapter.
Voordeel is wel dat de batterij redelijk lang meegaat eens opgeladen.
Voor harde vloeren is het waterbakje ook heel handig, zo kan je stofzuigen en dweilen in een keer.
Het apparaat heeft een afneembare kruimeldief, met handig opzetstuk voor bv de zetel of auto te stofzuigen.
Nadeel is wel dat alles wat je opzuigt door de heel smalle mond van de kruimeldief moet en dus vrij snel verstop raakt. Ook is het stof reservoir nogal klein. De handleiding zit er in heel veel talen bij, maar geen Nederlands.
Voorts prima toestel.

Pluspunten

• accu gaat lang mee
  • dweilen en stofzuigen
  • draadloos
  • maakt niet te veel lawaai

Minpunten

• geen laadstation
  • smalle zuigmond (raakt snel verstopt)
  • geen Nederlandstalige handleiding

sas74 03-07-2017

een compacte krachtige stofzuiger met veel gebruiksgemak

tijdens de verbouwing van mijn woning en met 2 tieners, 2 poezen en 3 honden heb ik er een fantastische hulp bij gekregen. Doordat je kan stofzuigen en dweilen in 1 beweging en dat allemaal snoerloos is dit een mum van tijd! Ik moet 3x per dag stofzuigen en zeker 1x per dag dweilen om alles proper te houden want wie heeft het nu niet graag netjes?
Met deze power pro aqua is dit een fluitje van een cent om even door het huis te gaan en is er voor mij nog ruim voldoende tijd om andere leuke dingen te doen!

Pluspunten

• stofzuigen en dweilen in 1
  • krachtige zuigkracht
  • heel wendbaar en compact
  • afneembare kruimeldief voor de hoekjes
  • lange werktijd batterij

Minpunten

• maak nogal wat lawaai op turbo stand

Anne1ies 01-07-2017

Onmisbare kracht!

De PowerPro Aqua ligt heel goed in de hand. De batterij gaat lang mee en doordat hij draadloos is, is hij nog makkelijker in gebruik! Hij zuigt erg krachtig en wat handig is, is de uitneembare kruimeldief!
Dweilen gaat ook snel en makkelijk, handig met de 2 verschillende kleuren voor parket en steen.
Een onmisbare kracht in het huishouden! Handig, snel, draadloos, lichtgewicht en nog eens dweilen erbij! Ik ben heel blij met dit toestel!

Pluspunten

• lichtgewicht
  • draadloos
  • sterke zuigkracht
  • nat en droog
  • met kruimeldief

kristin 01-07-2017

fantastische stofzuiger

Een fantastische stofzuiger! Deze stofzuiger neemt niet veel plaats in, hij staat altijd gebruiksklaar (geen snoer). Deze heeft een hele goede zuigkracht! Hij is ook heel wendbaar dus zeer gemakkelijk in gebruik (zelfs kinderen kunnen deze gebruiken). Deze heeft ook een afneembare kruimeldief, zeer handig als je even een paar kruimels wil opzuigen. Je kan ook dweilen. Je vult een klein reservoir met warm water en wat detergent en je kan aan de slag. Persoonlijk vind ik dat de dweil wat te nat wordt. Ik heb deze oa als eens gebruikt als de kindjes eens een sapje morsen. Ik moet geen emmer met dweil meer bovenhalen maar neem simpelweg mijn steelstofzuiger van Philips. Ik vind deze stofzuiger echt top! Een echte aanrader!

Pluspunten

• compact
  • 3 in 1 (dweilen, stofzuigen en kruimeldief)
  • gebruiksklaar
  • goede zuigkracht
  • heel wendbaar

Charlyne 28-06-2017

Supersnel alles spik en span

Dit product is zonder enige twijfel het beste wat ons de laatste jaren overkomen is. Naast onze zoon hebben we ook een megaschattige labrador die al 10 jaar deel uitmaakt van ons gezin. Al 10 jaar zijn wij op zoek naar een oplossing om ons tijd te besparen wat betreft het stofzuigen. In de laatste 10 jaar hebben we al minstens 5 stofzuigers versleten om dan nog maar te zwijgen over de microfiber dweilen. Wij hebben een hele drukke planning en wekkelijks gedurende 5uur het huishouden doen zit er bij ons niet in. En dit maakt de Phillips Aque Pro FC 6409 revolutionair!
Op 30 minuten is onze gehele benedenverdieping gestofzuigd en gekuisd! Alles lekker fris!!
Het toestel is zo makkelijk in gebruik en het is ook licht, gedaan met te sleuren met veel te zware stofzuigers en te sukkelen om een stopcontact te vinden. De batterij gaat op MAX gemakkelijk 40 minuten mee. Nog een voordeel is de kruimeldief, die heel makkelijk los te koppelen is gebruikt kan worden met zijn mega handige borstel erop om hoekjes te bereiken die je anders niet kan bereiken of met de zetelborstel krijgen we zo alle haren van onze lieve labrador uit onze stoffen zetel.
Als ik dan toch een nadeel moet zeggen is dat het design zo gemaakt is dat niet alle hoeken bereikbaar zijn met de steelstofzuiger, maar dit is dan wel snel opgelost door de kruimeldief even uit zijn station te nemen.
Indien u ook naar een oplossing aan het zoeken bent om uw huis snel te kunnen reinigen, dan is dit product zeker zijn prijs waard! Een echte aanrader.

Pluspunten

• licht
  • kruimeldief + borstels
  • zuigkracht is perfect
  • gemakkelijk in gebruik
  • filter makkelijk te reinigen

Minpunten

• Kleine hoekjes moeilijk bereikbaar

JacobsV77 27-06-2017

BLIJ met mijn nieuwe Hulp in Huis!

Heb keramische en laminaatvloeren in huis.
Dit in combinatie met een jachthond is dagelijks stofzuigen en dweitje erdoor.
Dit is een eenvoudig klusje geworden met de AquaPro!
De kruimeldief gebruiken wij dan weer minder, dit zit nog niet ons gebruik. Nog even wennen aan het idee dat we eentje hebben.
Misschien als de volgende keer de hagelslag over de tafel en grond gaat.

Doe zelf wel een geutje poetsmiddel bij het water, voor een zuiverder gevoel.

Al bij Al: Aanrader!!!

Pluspunten

• snel
  • handig
  • krachtig
  • scheelt emmer, dweil, trekker aan de achterdeur
  • snoerloos

Seatroen 26-06-2017

Super stofzuiger

Erg makkelijk, handig en krachtig toestel. Doordat hij draadloos is, is hij zo makkelijk even erbij genomen na het ontbijt om de kruimels op te zuigen. En is het net iets vuiler, dan is er de dweilfunctie. Ben geschrokken van hoe krachtig hij zuigt.
De zetels zien er proper en fris uit na het stofzuigen. Batterij gaat ook lang mee, ik kan er alle 5 de slaapkamers mee zuigen vooraleer de batterij leeg is, super!
Groot huishouden hier, met 4 kinderen en kat maar de stofzuiger kan het allemaal probleemloos aan.
Dat hij redelijk stil is, is ook mooi meegenomen.

Pluspunten

• krachtig
  • duurt lang eer de batterij leeg is
  • redelijk stil

Kristel32 26-06-2017

zeer krachtige stofzuiger

het product is gebruiksvriendelijk. je heoft niet elke keer je stofzuiger aan te sluiten aan het stopcontact. 1x opladen en je kan gemakkelijk je hele huis in 1x stofzuigen + met nat kuisen.
Wat me ook opvalt is dat hij vele krachtiger stof zuigt dan andere stofzuigers. Het enige minpuntje: je geraakt niet op elk plekje in je huis als je tegelijkertijd wil stofzuigen en met nat rond gaan.
Wie huisdieren heeft en vaak last heeft van plukken haar in huis, vind ik dit product een echte aanrader! Aangezien je zonder stofzuigzak en zonder stopcontact werkt is het gemakkelijk om even snel deze stofzuiger erbij te nemen en de plukken te reinigen.
Voor mij een topproduct

Pluspunten

• snoerloos
  • krachtige stofzuiger
  • tegelijk stofzuigen + met nat kuisen
  • gemakkelijk te reinigen

Minpunten

• kan niet aan alle hoekjes

ellengoor 26-06-2017

Super handig!

Deze stofzuiger is superhandig in gebruik! Dweilen en stofzuigen tegelijk! En dit snoerloos. Je kan in het waterreservoir zelfs zeep toevoegen.
Bij de kruimeldief is een superhandig opzetstuk waarmee je makkelijk de zetel kan stofzuigen!
Hij is zeer handig om op te bergen.
Het is een echte aanrader!

Pluspunten

• snel
  • lange batterijduur
  • dweilen en stofzuigen tegelijk

annnna 25-06-2017

snel en efficiënt

Ik had er niet veel geloof in toen ik dit toestel in huis haalde, maar al gauw bleek mijn wantrouwen onterecht. De handleiding is enkel via pictogrammen en ik was bang om én te stofzuigen én te dweilen tegelijkertijd , maar de dame van de Philips-chat was erg behulpzaam en verzekerde me dat het geen probleem was (je mag er wel geen water mee opzuigen maar het vocht van de dweil is oké). In één moeite is dus het huis gestofzuigd én gedweild. Je klikt de dweil achter de stofzuigmond en zet hem aan. Kleine waterstraaltjes bevochtigen de dweil en de stofzuiger zorgt dat er geen stof/haar/kruimels... meer ligt op de weg van de dweil. Je kan gewoon een voor-en achterwaartse stofzuigbeweging maken dus het gaat erg snel en makkelijk. Als er een vuiler plekje is, ga je er gewoon een extra keer over en weg is het. Het geluidsniveau is zeker goed en ook de tijd dat je kan stofzuigen met de accu is voldoende om mijn hele huis te doen in 1 keer. Ik ben echt heel tevreden over dit toestel. Hij is erg snel, makkelijk wendbaar en maakt mijn leven makkelijker

Pluspunten

• snel alles proper
  • zeer wendbaar
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• laadstation is zéér minimaal

Pvtje 23-06-2017

Handig in gebruik, goede batterijduur

Wat een leuke handige stofzuiger, geen snoeren, ligt goed in de hand. Je neemt hem gemakkelijk even erbij voor elk klein klusje. Het nat stofzuigen is echt wel een must met kleine kinderen en dieren in huis.
De drie in een functie is echt handig en het bespaart op opberg ruimte. Ik gebruik de kruimeldief regelmatig.
Het toestel laad vrij snel op en de batterij gaat zeker lang genoeg mee om de ruimte helemaal schoon te maken.
Het toestel is ook heel gemakkelijk schoon te maken en te legen.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Lange batterijduur en korte oplaadtijd
  • Zeer wendbaar
  • 3 in 1 functie

Minpunten

• Na een tijd voel je het wel in de hand
  • Geen Nederlandstalige instructie