Bosch BGL8508 blauw, zilver

Bosch BGL8SIL4 wit, zilver Best Reviewed 3 keer sep 2019
8,9 (416)
Best Reviewed 3 keer sep 2019
Bekijk alle Stofzuigers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 81 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL8508 blauw, zilver op Kieskeurig.be.

Fam Leeuw 18-04-2018

schoon huis

goedendag,
Na veel snuffelen c.q. luisteren naar de enthousiaste verkoper waren we bijna overstag een Dyson te kopen.
Thuis gekomen vonden we toch dat dat apparaat meer op een kermisattractie leek dan op een echte stofzuiger!!
Uiteindelijk kwamen we toch uit op s'werelds beste stofzuiger van dit moment: de Bosch BGL8508/12,
En jawel,een echte stofzuiger,degelijk wat betreft stang-slang-snoer-zuigvoet en kleine accessoires en zuigkracht en niet te vergeten de Petrol kleur!!
Met drie honden hebben we nu al echt het idee dat het huis schoon is en schoon voelt !!
Met vriendelijke groet
Fam Leeuw Eindhoven

Pluspunten

• grote zuigkracht
  • Volgt goed

Arjan 06-01-2018

krachtige stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BGL8508 blauw, zilver

Sinds gisteren een nieuwe stofzuiger, Bosch Ingenius BGL8508. Wat een heerlijk krachtige stofzuiger. Vloerbedekking komt weer tot "nieuw leven", alle troep er weer uit. Machine is vrij stel en zeer wendbaar. Handige opzetstukken, maar vooral de verschillende standen voor zuigkracht zijn erg handig in ons huis met verschillende soorten vloerbedekking.
Nu merk ik goed het verschil met onze vorige oude stofzuiger. Had ik dit maar eerder geweten, dan had ik eerder deze Bosch gekocht!

de Regt 07-08-2017

Krachtig, comfortabel toestel

Geschreven voor: Bosch BGL8508 blauw, zilver

Van alle concurrenten en Bosch-modellen vond ik dit de beste aankoop. Het toestel is vanwege zijn vier wielen enorm wendbaar en in combinatie met het lange snoer kun je overal komen zonder van stopcontact naar stopcontact te hoeven wisselen. Het apparaat is makkelijk te bedienen met de grote knop op het toestel en het heeft een enorme zuigkracht. Een toptoestel dat ik zeker iedereen zou aanraden!

Pluspunten

• Enorm krachtige motor
  • Heeft een lang snoer
  • Meerdere opzetstukken
  • Slang makkelijk in hoogte te verstellen
  • Goed wendbaar

Minpunten

• Geen opbergplaats voor opzetstukken in stofzuiger

G&J 10-07-2017

Bosch BGL8508 Fijne Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8508 blauw, zilver

Na jarenlang een mooie Siemens te hebben gehad, zijn we overgestapt naar een Bosch. Deze stofzuiger is een echte verbetering ten opzicht van ons vorig model. Zowel de zuigkracht als handelbaarheid van het apparaat zorgen voor makkelijk gebruik en een stofvrije omgeving.

De stang is makkelijk af te stellen en de wieltjes werken erg fijn op onze houten vloer, zonder dat er krassen ontstaan. Het feit dat het snoer 15 meter is zorgt er ook voor dat je niet telkens de stekker eruit moet trekken.

Onze katten zijn nog steeds een beetje bang voor de stofzuiger, maar wij zijn er erg blij mee!

Pluspunten

• Handvat stang
  • Zuigkract
  • Opzetstukken
  • Lang snoer
  • weinig geur

Minpunten

• redelijk zwaar
  • stekker gaat niet altijd in 1 keer naar binnen

Waardeloos 02-02-2020

Waardeloos

Geschreven voor: Bosch BGL8508 blauw, zilver

Stofzuiger zelf schiet alle kanten op, snoer begint te pas en te onpas met inrollen, slang is stug en niet lang genoeg, stofzuiger is hoog en de zuigmond is ook hoog (erg onhandig), zuigkracht is erg matig. Wielen gaan moeilijk over het netsnoer van de stofzuiger. Draai/aan en -uitknop is niet handig. Zonde van mijn geld, ziet er leuk uit and that's it. Verlang naar mijn oude Philips Mobilo Plus.

Pluspunten

• Lang snoer

Minpunten

• Stugge korte slang
  • Stofzuiger beweeft alle kanten op
  • Zuigkracht matig
  • Snoer rolt te pas en te onpas in
  • Behuizing stofzuiger krast erg makkelijk

Robert 28-01-2020

Geen 'best review' waard

Geschreven voor: Bosch BGL8508 blauw, zilver

Ik heb deze stofzuiger nu 2 maanden. Een stofzuiger is vooor mij een stofzuiger en moet doen wat die moet doen en dat doet deze wel, maar dat doen andere ook. Er zijn voor mij 3 behoorlijke nadelen aan deze stofzuiger.

1 meest storende vind ik het geluid, de decibels + de hoge toon geluid van zuigende geluid, we hebben boven een oude miele staan van 12 jaar die maakt echt minder geluid. Ik krijg piepende oren van deze stofzuiger.
2 we hebben grote tegels in de keuken met kleine hoogte verschillen, het mondstuk glijdt er niet makkelijk overheen, tikt bij de voegen ondanks harde vloeren stand met borstel.
3 als je de droogloopmat zuigt dan zuigt mondstuk zich vast. Op de oude stofzuiger zat een schuifje aan telescoopstuk om dit op te lossen, bij deze stofzuiger moet je echt de zuigkracht verminderen.

De stofzuiger wat mij betreft alweer vervangen worden. Geen prettige stofzuiger voor de prijs.

Anna 31-10-2019

Goede stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8508 blauw, zilver

Licht, comfortabele stofzuiger. Lang snoer, rijdt fijn en soepel. Fijne borstels. Kortom, een stofzuiger om aan te bevelen!

Nils 30-10-2019

Top stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8508 blauw, zilver

De stofzuiger werkt erg goed. Krachtig en stil. daarnaast no eens 10 jaar garantie op de motor. Wij zijn erg tevreden.

NIls

Fred 27-10-2019

zuigt als een tierelier

Geschreven voor: Bosch BGL8508 blauw, zilver

Hij doet zijn werk perfect, lekker geruisloos en makkelijk in gebruik. Wat een degelijk gebouwd apparaat.

Pluspunten

• zuigkracht
  • stil

Ester 29-09-2019

Goede compacte stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8508 blauw, zilver

Zeer compact, zuigkracht eenvoudig aan te passen en veel hulpstukken meegeleverd, waarbij de snoerlengte zeer handig is om in een keer het huis vanaf de begane grond tot zolder te zuigen

Pluspunten

• Compact
  • Zuigkracht

jos tuin 20-09-2019

Bosch stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8508 blauw, zilver

een gigantische stofzuiger met een heerlijk lang snoer en een gigantische zuigkracht (regelbaar). prijs / kwaliteit is zeer goed en wat mij opviel bij div. aanbieders dezelfde prijs.

Pluspunten

• duidelijke overeenkomst
  • zeer snelle levering (1 Dag)

Andre 20-09-2019

Bosch BGL8508 In'genius ProPerformance - Stofzuiger met zak

Geschreven voor: Bosch BGL8508 blauw, zilver

Het is een mooie stofzuiger, het is wendbaar, heeft een lange kabel die automatisch inrol wanneer je aan het snoer trekt, helaas geen knop om dit te laten doen. Geen regelbare lucht in het handvat je zal zelf aan de aan/uitknop moet draaien wat zuigkracht betreft, voor de oudere kan dit een probleem geven. kwalitatieve stevige hulpstukken zuigmond is qua gewicht vrij zwaar, en zuigt erg goed! De prijs kwaliteits- verhouding is zeker goed te noemen, zeker met de € 30,00 cashback actie van Bosch Top!

Pluspunten

• mooie stofzuiger
  • wendbaar
  • Lang snoer
  • Sterke zuigkracht
  • 5 liter stofzak

Minpunten

• Zuigmond vrij zwaar
  • geen regelbare lucht in handvat

Kees van Houtum 31-07-2019

Fijne grote actieradius

Geschreven voor: Bosch BGL8508 blauw, zilver

We hebben deze gekozen, Voor de actieradius door de lange snoer, de fijne geweven zuigslang, de stille motor. Mijn vrouw wil geen zakloze omdat die meestal een rare zuigmond hebben. Ook is het legen van de de zuiger dan erg vies.

Pluspunten

• Actieradius
  • Geweven zuigslang

Cindy 01-07-2019

Bosch Ingenius

Geschreven voor: Bosch BGL8508 blauw, zilver

Voorheen had ik een Philips stofzuiger. Die viel zwaar tegen. Sinds paar weken een Bosch Ingenius gekocht. Zuigkracht is super, lekker wendbaar en stabiel. Wat ik erg prettig vind, is dat de snoer lekker lang is. Je kan bijna de hele woonkamer door. Ik ben erg tevreden ermee.

Pluspunten

• lange snoer
  • zuigkracht goed
  • stabiel, valt niet snel om

Minpunten

• geluidsniveau iets te hard

Johnwesley 22-06-2019

Heel blij verrast!

Geschreven voor: Bosch BGL8508 blauw, zilver

Ik was een beetje sceptisch omdat we niet zulke goede ervaringen hebben met stofzuigers.
Hij is net bezorgd en we hebben hem meteen geprobeerd en ik was zo blij om te zien en te horen hoe goed deze zuigt. De kleden op de kinderkamer zijn in een oogwenk schoon. Ik hoop dat we er nog lang van mogen genieten.

Pluspunten

• Lange kabel
  • Hele goede zuigkracht

dwightvben 17-06-2019

Eindelijk een stofzuiger die zuigt

Geschreven voor: Bosch BGL8508 blauw, zilver

inmiddels vier stofzuigers verder. allen zakloos van 80 tot 250 euro. deze stofzuiger met zak zuigt eindelijk alles op, wat een power! alle mondstukken standaard meegeleverd en nu met cashback actie. super tevreden!

Pluspunten

• zuigkracht
  • accessoires
  • garantie

Minpunten

• geluid

An 13-06-2019

zuigkracht gaaf

Geschreven voor: Bosch BGL8508 blauw, zilver

Kocht altijd Bosch apparatuur en heb drie jaar geleden een ander merk stofzuiger gekocht. Nu toch weer terug bij Bosch, en zonder spijt. Het is een eerlijk apparaat, d.w.z. dat bij verstopping kan ik dit zelf kan verhelpen. De zakken neem ik op de koop toe. Het is een echte aanrader, zeker wanneer je dieren hebt, mijn huisgenoten en ik vinden hem TOP!

Rimpy 11-01-2019

De stofzuiger laat zich prettig hanteren

Geschreven voor: Bosch BGL8508 blauw, zilver

Van een ander merk een paar maanden lang de zakloze stofzuiger geprobeerd. We konden er niet aan wennen. Leek half werk te leveren, mistte gewoon zuigkracht. Dan is deze stofzuiger een verademing, gewoon weer ouderwets goed stofzuigen. Doet wat hij moet doen. En het geluid valt ook nog mee.

Pluspunten

• prima zuigkracht
  • goede hulpstukken
  • degelijke uitstraling

Minpunten

• gewicht, maar het valt mee.
  • per ondergrond, soms een ander hulpstuk nodig

Hans de Vries 11-01-2019

veel zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL8508 blauw, zilver

Veel zuigkracht bij harde en zachte vloerbedekking soorten.
Had meer db geluidsoverlast verwacht, maar dat is alleen waarneembaar bij volle zuigkracht. Stofzuiger blijft krachtig zuigen bij lagere zuigkracht. prijs-kwaliteit is absoluut in verhouding. Het is lang gelden dat ik zo'n krachtige stofzuiger heb gehad.

Pluspunten

• zuigkracht gemakkelijk in te stellen
  • stevige zuigslag blijft in juiste vorm

Minpunten

• geluidoverlast bij volle zuigkracht
  • wendbaarheid stofzuiger

Karin 08-01-2019

Goede, krachtige stofzuiger.

Geschreven voor: Bosch BGL8508 blauw, zilver

Erg fijne stofzuiger. Zeer krachtig! Wendbaar, lang snoer.
De hulpstukken (borstel en smal op zetstuk) zijn te bevestigen op de stang. Deze stoot je er wel wat makkelijk af. Maar kan je alleen indien je ze gebruikt eraan klikken. Tot dusver erg tevreden. Fijne parketborstel (standaard meegeleverd)

Pluspunten

• Slang
  • Lange snoer
  • Erg krachtige stofzuiger

Minpunten

• bevestiging hulpstuk