Dyson V8 Absolute - Reviews

Type/soort
steelzuiger
Laadtijd
5 uur

Beoordeling op basis van 139 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

Bep donkers 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne stofzuiger

Heb sinds een paar dagen de dyson v8 zonder snoer en zonder stofzakken .Heerlijk wat een genot en wat een zuigkracht .je schrikt je rot wat er overal aan stof uitkomt terwijl je denkt een schoon huis te hebben.het kliksysteem om te wisselen van zuigmond werkt erg gemakkelijk .het is even wennen om het resorvoir leeg te maken maar dat is meer dat je bang bent om wat kapot te trekken maar dat went gauw.Heb met een volle accu de benedenverdieping en de auto gestofzuigd.Voor mij werkt hij naar behore en ben er reuze blij mee.

Pluspunten

• Snoerloos dus overal inzetbaar
  • Handig kliksysteem

Minpunten

• Jammer dat hij zo duur is maar is het wel waard
  • Pas in 2017 volgen de extra sets van borstels

JJFA 08-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

dyson 62 vs V8

waarin onderscheidt de nieuwe V8 zich van de inmiddels oudere 62?? ik heb de 62 inmiddels enkele jaren en heb vel problemen met de accu. die na 30 sec uitvalt. dan 10-20 sec later weer functioneert , maar het werken met de 62 is daarmee geen lolletje. een nieuwe accu is weer een dure aangelegenheid,...

Pluspunten

• klein
  • snoerloos

Minpunten

• duur
  • accu snel leeg

Nancy Vantieghem 20-12-2016 Product paar dagen in bezit

Stofzuigen was nog nooit zo snel, makkelijk en leuk

Handig om snel te stofzuigen.
Zowel thuis in de woonkamer, een trap of de auto als het even vuil is, makkelijk, handig!
Ook de zuigkracht van dit machine is waanzinnig.
Wat een goede aankoop!
Nu vind zelfs heel het gezin niet vervelend om even te stofzuigen :-)

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • snel

Minpunten

• weegt zwaar als toestel

Michelle Westerhoff 17-03-2017 Product paar maanden in bezit

Stofzuigen was nog nooit zo makkelijk

Wat een stofzuiger. Sterke motor met super zuigkracht. Snoerloos. Makkelijk in gebruik en schoon te maken. Heel veel onderdelen bijgeleverd. Je pakt hem makkelijk dus je wint veel tijd ermee. Mijn huis is nog nooit zo schoon geweest. Ik raad iedereen de Dyson V8 aan.

Pluspunten

• Superzuigkracht
  • Snoerloos
  • Veel onderdelen erbij
  • Prachtig design

Jan 17-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Begon als heel goed maar slechte service van Dyson

Sinds februari dit jaar in bezit, tot aan de storingen een zeer goede stofzuiger, makkelijk in gebruik etc. Nadat de accu niet meer oplaad al een aantal weken niet meer kunnen gebruiken. Dyson stuurt wel onderdelen maar niets helpt. Nu afwachten totdat de accu geleverd is. Waarom gewoon de Dyson niet vervangen ? Behulpzaamheid van de customerservice is overigens wel goed.

Pluspunten

• snoerloos
  • goede zuigkracht

Minpunten

• te duur
  • Sercive binnen garantie

Officiele reactie van Dyson 18-11-2016

Beste Jan,

Bedankt voor uw review. Wat jammer dat uw stofzuiger defect is. De V8 is echter pas in September gelanceerd, ik vermoedt dus dat u een V6 in bezit heeft.

Het spijt me te horen dat de vervangende onderdelen het probleem niet opgelost hebben. Kunt u even contact opnemen met de Helpdesk als u de accu ontvangen heeft? Dit kan voor Nederland op het gratis nummer 0800 0206 203 en voor België op het gratis nummer 0800 392 08.

Dyson Benelux

Marjoleine 07-11-2016 Product paar weken in bezit

Doet niet onder voor normale stofzuiger

Ik had verwacht dat de stofzuiger toch wat aan zuigkracht zou inboeten omdat hij relatief licht is en natuurlijk snoerloos. Iets is minder waar. Hij zuigt minstens zo goed als mijn oude stofzuiger met snoer en op een accubeurt kan ik rustig het hele huis doen.
Hij is zeer wendbaar en makkelijk te legen.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Wendbaar
  • Snoerloos
  • Gemakkelijk te legen

Minpunten

• Klein stofreservoir

Pleun 07-11-2016 Product paar weken in bezit

Koning onder de stofzuigers

Wat een super krachtig en makkelijk te gebruiken stofzuiger. Door de verschillende hulpstukken verander je hem in een handomdraai in de meest krachtige kruimeldief ooit. Ook zit er een speciale borstel bij voor harde vloeren, nooit meer angst voor krassen op je houten vloer.
Doordat de stofzuiger snoerloos is hij zeer handig op de trap en bijv. ook voor de auto.

Pluspunten

• Kruimeldief functie
  • Snoerloos
  • Is niet zwaar
  • Makkelijk te legen
  • Erg wendbaar

Minpunten

• Accu gaat niet lang mee op de MAX stand

Kees Oudegeest 02-06-2017 Product paar weken in bezit

Dyson V8 absolute

We zijn bejaard en wonen in een "drive In",drie verdiepingen, twee trappen. Nadat ik voor de zoveelste maal met de slang aan de trap leuning bleef hangen heb ik de V8 gekocht. Resultaat is meer zuig resultaat zelfs met minimum stand. Licht en veilig door het huis mee te nemen, trappen op en af. Een charge doet het hele huis met batterij charge en meer. Niet goedkoop, maar waar voor het geld. We zijn er heel tevreden mee

Babs 24-12-2016 Product paar weken in bezit

Geweldig toestel! Een echte must-have in huis!

Ik ben een fervente stofzuiger, heb huisdieren en verschillende soorten vloeren, waaronder parket en natuursteen... ik stofzuig zowat 2 keer per dag.
Dit toestel beantwoordt perfect aan al mijn verwachtingen inzake zuigkracht, accuduur, bescherming en aanpassing aan de vloertypes, en ook technisch is hij zoveel beter dan zijn voorgangers : maakt minder geluid, dankzij de slimme lediging zijn er ook geen blokkages meer.... ik zou niet meer zonder kunnen! Een echte must-have in huis!

Nonna 17-11-2016 Product paar maanden in bezit

Super stofzuiger

super stofzuiger. Met 4 honden is het erg handig om regelmatig tussendoor te stofzuigen. Hij hangt bij ons zo voor het grijpen. Het leegmaken is ook heel gemakkelijk. Mijn andere stof zuiger gebruik ik niet meer.

Pluspunten

• Draadloos
  • Snel leegmaken

Angela 04-11-2016 Product paar weken in bezit

Goede wendbare stofzuiger alleen wel voor klein huishouden

Goede wendbare stofzuiger zuigt goed is erg krachtig alleen vind dat hij te snel leeg is. Ook vind ik het jammer dat je hem niet kan gebruiken als hij opgeladen word.
Stofzuiger is wel erg krachtig en maakt niet veel geluid

Pluspunten

• Erg wendbaar

Minpunten

• Accu

Annet van Houwelingen 03-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooi design, licht en stiller dan normale zuiger

De Dyson is een fijne stofzuiger voor een klein huishouden. Voor een huishouden met huisdieren vind ik hem persoonlijk wat minder geschikt, tenzij je er een extra accu voor hebt en je langer kunt zuigen.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Zonder snoer
  • Compact

Minpunten

• Te korte accuduur (i.c.m. huisdier)

Maxime Trienpont 21-10-2016 Product paar dagen in bezit

Prima zuigkracht

Ik ben super tevreden met mijn Dyson V8+. Hij doet echt wat hij moet doen: opnemen van stof, haar en vooral hij is niet luidruchtig. Weg met de luide kruimeldieven die niet al het vuil wegnemen. Ook het ophangsysteem van de Dyson is heel praktisch. Het hangt nog mooi aan de muur ook!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Neemt kattenharen eenvoudig weg
  • Stille stofzuiger
  • Handig in gebruik
  • Mooi ophangsysteem

André 24-06-2017 Product paar weken in bezit

Met rentepunten ING €100,- korting

Sinds een aantal weken de V8 Absolute+, via de site van Dyson. Al eerder genoemd hier, het is aantrekkelijk om je rentepunten te gebruiken. De adviesprijs van de dyson is €599,- op dit moment elders het goedkoops €569,-. Het blijft een wat mij betreft zeer pittige prijs voor een stofzuiger, maar je krijgt ook kwaliteit. Het grootste voordeel is dat je hem nog makkelijker pakt als een vloerwisser en zuigt als een volwaardige stofzuiger. Ook ideaal voor de auto. En eindelijk niet meer dat gedoe van een stofzuiger die overal aan opbotst en vast blijft zitten. En geen gestunt op de trap!

Pluspunten

• Zuigt als volwaardige stofzuiger
  • Veilig en makkelijk trappen zuigen
  • Kleine klus: pakken zuigen ophangen, ideaal

• Steel krasgevoelig

Ineke & Ydo Bakker Kerstens 21-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

Niet helemaal ideaal

Het is heel handig dat je geen snoer nodig hebt.
Voor de plavuizen en PVCvloeren ideaal
Voor de losliggende mat zeker niet
Voor spleten en kieren ook niet
De stofzuiger zelf schoonmaken vind ik een ramp

Pluspunten

• snoerloos
  • handzaam

Minpunten

• kieren en spleten slecht te zuigen
  • stofzuiger schoonmaken moeilijk

Klaas Jan 27-04-2017 Product half jaar of langer in bezit

Niet perfect, maar wel de beste

Voor de prijs had ik behoorlijk hoge verwachtingen. Deze maakt de dyson v8 gelukkig waar, het is ideaal om (vrij lang) te kunnen stofzuigen zonder snoer. De accessoires maken de boel compleet. Enige nadeel t.o.v. van normale stofzuiger is (naast beperkte gebruiktijd) dat je opzetstukken moet wisselen tussen glad en ruwe delen van de vloer. Wat mij verder wat tegenvalt is de kwaliteit van het de buitenkant. De gele kleur vervaagd al na een aantal maanden en na een keer vallen is er al stuk plastic kapotgegaan. Een sticker geplakt om de stang met de type aanduiding is ook niet bepaald de luxe die je zou verwachten. Als laatste vind ik het vrij moeilij om wat instructies te vinden, moest flink zoeken om filmpje te vinden over het schoonmaken van de filters. Ik heb me ook aangemeld voor 'mijn dyson', maar kan daar geen apparaat toevoegen. Blijkbaar mag het apparaat niet bij ander verkoopkanaal gekocht worden. Conclusie, paar minpunten maar in de kern het apparaat wat je verwacht.

Officiele reactie van Dyson 28-04-2017

Beste Klaas Jan,

Hartelijk dank voor uw lovende review. Wij zouden u graag willen helpen met het registreren van uw machine. U kunt bij Dyson namelijk altijd terecht voor garantie, ongeacht waar u de machine gekocht heeft. Ik u wil daarom vragen contact met ons op te nemen via 0800 0206203, help@dyson.nl of via de chat-functie op onze website. Dan kunnen meteen dat afgebroken stuk vervangen.
Voor instructievideos kunt u ook altijd terecht op ons youtube kanaal AskDyson.

Met vriendelijke groeten
Dyson Benelux

Bart Franke 26-03-2017

Helaas geen handige accesoires beschikbaar

Ik heb de Dyson V8 in de winkel geprobeerd. Een ontzettend handig apparaat om snel even een kamer of verdieping te stofzuigen. Geen gedoe met snoeren. Er is echter een grote maar waardoor ik van de koop afzie. De aansluiting voor andere borstels is door Dyson veranderd waardoor de overige accessoires niet passen. Er zijn dus geen andere accessoires beschikbaar dan de onhandige grote borstels die er standaard bij geleverd worden. Een bijkomend nadeel is dat deze borstels ook nog eens de accuduur aanzienlijk verkorten aangezien er draaiende dele inzitten die aangedreven moeten worden wat extra energie en dus accu capaciteit. Een normale parketborstel is niet verkrijgbaar. Dyson belooft al sinds oktober vorig jaar dat er accessoires komen maar dit is nog steeds niet het geval. Jammer maar helaas.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Bewegingsvrijheid
  • Legen van stofvanger
  • Zuigkracht

Minpunten

• Geen accessoires beschikbaar
  • Meegeleverde accessoires zijn groot

Officiele reactie van Dyson 27-03-2017

Beste heer Franke,

Dank voor uw positieve review. Het klopt dat we nog niet alle accessoires beshikbaar hebben voor de V8. Houd onze website Dyson.nl in de gaten om de te zien wanneer dit verandert.
De gemotoriseerde borstels vragen inderdaad extra vermogen van de batterij waardoor deze minder lang mee gaat, maar ze zorgen er ook voor dat de machine extra krachtig kan reinigen. Hieronder een overzicht.
- Met de gemotoriseerde vloerzuigmond en fluffy borstel 25 minuten
- Met de mini gemotoriseerde borstel 30 minuten
- Met de overige hulpstukken 40 minuten
- In max-modus 8 minuten, ongeacht de borstel.
Hopelijk gaat u, als de accessoires beschikbaar zijn toch nog over tot de aankoop van deze fijne machine.

Hartelijk dank

Tom
Dyson

Annebertie de Laat 17-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Zeer sterie zuigkracht, handzaam apparaat

Makkelijk in gebruik, snoerloos en zuigt zeer krachtig. Daar kan een gewone stofzuiger niet tegen op. Je kunt overal bij, tot in de kleinste hoekjes. Schoonmaken gaat ook heel makkelijk. De accu gaat erg lang mee, ik kan er mijn hele benedenverdieping mee stofzuigen. De rol in de voet wordt door stroom aangedreven dus reinigt daardoor veel dieper en beter je (hoogpolig) tapijt. Maar ook voor harde vloeren is deze ideaal, en krast niet. En dan niet te vergeten kun je heel snel en makkelijk je auto uitzuigen, zo gebeurt. Eenvoudig helemaal uit elkaar te halen zodat je alles goed kunt reinigen. Ik heb er lang over nagedacht want hij is best prijzig, maar zijn geld meer dan waard. Deze steelstofzuiger heeft mijn verwachting overtroffen!

Pluspunten

• Snoerloos
  • Handzaam
  • Sterke accu
  • Veel handige hulpstukken
  • Makkelijk op te bergen

Evert Magendans 16-11-2016 Product paar weken in bezit

prima stofzuiger nog beter dan zijn kleine broer

Prima stofzuiger, had al de kruimelzuiger en met 6 Maine Coon katten zeer welkom om haren en kattengrit te verwijderen. Voldoet nog beter dan verwacht, met name zuigkracht en de verschillende elektrische borstels. Alleen jammer dat mijn order zoek raakte en dat de levering een week later werd, maar ja daar kon Dyson niets aan doen. na 1 telefoontje werd het leveren met sneltrein vaart rechtgezet.

Pluspunten

• licht in gebruik
  • extreme zuigkracht

Lian 05-11-2016 Product paar weken in bezit

Goede stofzuiger!

Goede licht gewicht stofzuiger, ideaal met hondenharen en een kruipende baby! Makkelijk te bedienen met 1 hand. Zeer tevreden!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Makkelijk te bedienen
  • Accu gaat lang genoeg mee
  • Handig met huisdier haren (kleine borstel)
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Onduidelijke handleiding (ivm gebruik accesoires)