Bosch BBH6256P1 - Reviews

droog
Alleszuiger/bouwstofzuiger

Suzanne 08-11-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruik valt tegen

Wij hebben de Zoo'o plus bewust gekocht vanwege onze langharige kat. Helaas lopen de haren erg snel vast om de borstelmond heen. Al tijdens de eerste keer gebruiken ging de stofzuiger plots veel lawaai maken. Op dit moment waren er nog geen haren opgezogen, dus het lawaai wordt daar niet door veroorzaakt. Daarna nog een 2x gebruikt, waarbij de stofzuiger normaal begint en dan plots veel lawaai begint te maken. Wij zijn op dit moment niet overtuigd van dit product.

Pluspunten

• prima formaat en ligt goed in de hand
  • Handige accessoires

Minpunten

• Lange haren wikkelen gemakkelijk om borstelmond
  • Motor ratelt plots
  • Te hoge prijs voor machine die

R.Kros 03-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat

Afgaande op vorige reviews benieuwd naar apparaat,niets was of is teveel gezegd werkt fantastisch zeker voor de honden haren.
Ook heel goed op onze parketvloer,na de eerste keer wisten wij niet wat we zagen

Pluspunten

• Zuigt heel goed

Minpunten

• Toch redelijk zwaar

Yvonne Hoeven 18-10-2016 Product paar dagen in bezit

Super makkelijke en krachtige stofzuiger

Makkelijk op te ruimen met een super zuigkracht en ideaal zonder snoer. Aangezien ik twee langharige honden heb (waarvan zo'n zelfde ras ook op de doos staat :-)) die aardig wat rommel mee naar binnen nemen. Is het handig dat je deze stofzuiger er snel even bij kan pakken.

Pluspunten

• Super zuigkracht
  • Makkelijk op te ruimen

Minpunten

• Kan niet overal onder met standaard zuigmond

Gvbrandwijk 07-10-2016 Product paar dagen in bezit

Handig en snel gepakt

Dit is een handig produkt. Het staat hier in de kamer en doordat het snoerloos is pak ik het veel sneller dan een gewone stofzuiger.. ik heb het nu pas twee dagen in huis maar heb hem al paar keer gebruikt met twee verharende honden!

Pluspunten

• Snel gepakt
  • Snoerloos
  • Makkelijk in gebruik en goed te legen

Minpunten

• Hij is ietwat zwaarder dan ik had verwacht
  • Aan de dure kant

A. 25-08-2016 Product paar maanden in bezit

Top apparaat

Van een hondenvriendin kreeg ik de tip om deze steelstofzuiger te kopen. Ik heb een gewonde stofzuiger maar deze werkt net zo makkelijk als vroeger de kruimeldief, maar dat is hiermee vergeleken natuurlijk niets! Je pakt hem net zo makkelijk, geen snoer uitrollen en geen geruk en getrek. Deze steelstofzuiger zuigt als de beste, blijft goed staan en is altijd opgeladen. Hij heeft ruim voldoen accuinhoud en is nog nooit leeg geweest. Ik aarzelde vanwege de prijs maar ik zou hem niet meer willen missen!!!

Pluspunten

• Draadloos
  • Blijft heel goed staan
  • Bagless
  • Soepel in gebruik