Philips PowerPro Active FC9531 - Reviews

Nat en/of droog
droog

8,9

Martijn 05-07-2016 Product paar weken in bezit

Licht en praktisch, komt in alle hoekjes

Net een nieuw huis, dus dan is een stofzuiger wel handig. En zeker deze. Kwamen hem tegen en is heel erg goed bevallen. De stofzuiger is licht en krachtig en dus makkelijk mee te nemen. En door deze jongen willen we nooit meer een stofzuiger met zak. De opvangbak is heel makkelijk te legen. Zeker door het verhuizen heb je snel rommel en vuil op de meest onmogelijke plekken, dat zuigt de stofzuiger makkelijk op met de verschillende kopstukjes. Welke kleine hoekjes of kiertjes ook. En het maakt niet uit welke ondergrond, je wisselt gewoon even van kopje. De hoogte is ideaal, niet meer bukken. En ook de in verstelbare kop is heel fijn! En voor een stofzuiger ziet hij er ook nog best design uit.

Silvana78 15-12-2016 Product paar weken in bezit

Krachtige stofzuiger met luchtzuivering

Een prachtig design, maar tevens superckrachtige stofzuiger waarbij je hem jan instellen (zuigkracht) op verschillende ondergronden. Ik heb de stofzuiger mogen testen en kan alleen maar vol lof over de stofzuiger spreken. Perfect 360 graden draaibaar, lichtgewicht en een scala aan zuigmonden en accesoires! En niet te vergeten het ingebouwde luchtzuiverings systeem wat stof en schone lucht scheidt.
De grote opvangbak zorgt er voor dat je meerdere zuigbeurten kan uitvoeren zonder gelijk de bak leeg te hoeven maken.
1 klein nadeel, hij is niet klein weg te zetten door de zuigslang die soms nogal uit blijft steken.
Hij is 100% zijn geld waard!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Geluid
  • Gewicht
  • Draaibaar
  • Luchtzuivering

Minpunten

• Niet klein weg te zetten

Frankhang 12-12-2016 Product paar weken in bezit

Lekker licht en toch krachtig

Niet al te zwaar door veelal kunststof onderdelen maar zonder zak en toch krachtig ;) Handig extra lange buis

Pluspunten

• Licht
  • Wentbaar
  • Mooi

Minpunten

• Geluid
  • Veel kunststof

Jerney83 11-12-2016 Product paar maanden in bezit

stofzuiger die doet wat hij beloofd!

Een geweldige stofzuiger die doet wat hij beloofd en zelfs meer. Ook het kleinste fijnstof verdwijnt met gemak in de makkelijk te legen bak. De extra zijborstels maken de hoeken goed schoon en ook het stofborsteltje die al op de stang aanwezig is schuif je met gemak in de juiste positie. De zuigkracht is top en géén last van een vieze of warme droge uitstootlucht. Dit is echt een heel groot pluspunt!

Pluspunten

• verstelbare telescoopbuis extra lang
  • extra hoekborstels
  • licht gewicht
  • stofbak erg makkelijk te legen
  • stofborstel zit al aan de stang vast

Minpunten

• snoer had van mij langer gemogen.

SmallBrother75 10-12-2016 Product paar weken in bezit

Goede zuigkracht met relatief weinig geluid

Goede krachtige stofzuiger. De stofzuiger krijgt al het vuil moeiteloos weg, de haren van de hond en kat, de troep gemaakt door de kids, allemaal geen probleem.

Wij gebruiken hem voornamelijk op harde vloeren, maar de paar vloeren met tapijt die we hebben en de mat bij de voordeur gaan net zo goed schoon.
Ideaal dat de hulpstukken zijn weggewerkt op / in de stang.

De stofbak is zonder moeite en geknoei te legen.
Het geluidsniveau is niet te hard.

Het snoer had van mij iets langer gemogen, maar daar is op zich wel mee te leven.

Pluspunten

• krachtig
  • makkelijk legen van stofbak
  • "ingebouwde" borstel

Minpunten

• snoerlenhgte (slechts 6 meter)

Dennis 09-12-2016 Product paar weken in bezit

Licht en wendbaar

Een nieuwe stofzuiger is altijd even wennen en bij de eerste keer dat ik de Philips FC 9531/09 gebruikte was ik dus vooral een beetje onwennig. Hoe moet ik de stok van de slang halen? Hoe ver moet ik die aan-knop indrukken? Hoe zet ik hem van de laminaat- naar de vloerbedekking stand? De eerste stofdeeltjes vlogen door de doorzichtige opvangbak en sommige harde stukjes tikten tegen de harde bak. Ik kon geen minpunten ontdekken, maar ik was niet overtuigd.

Hoe anders is dat na drie, vier keer stofzuigen! Ik vind de stofzuiger opvallend licht in gewicht. Dat is handig bij het sjouwen over de trap. De stofzuigermond is erg wendbaar, ik kan met gemak om tafelpoten zuigen, onder de bank, tussen de kasten en noem maar op. Op de stofzuigermond kun je een borstel schuiven, dat geeft de mogelijkheid om ook meteen het stof van de weegschaal, de vuilnisbak, het richeltje enz. mee te zuigen. Dat deed ik altijd apart met een natte doek. Verder kun er makkelijk iets uithalen als je het per ongeluk opzuigt. De eerste keer schrik je wel hoe vies de bak wordt van het stof, maar dat wordt na verloop van tijd minder.

Pluspunten

• Licht
  • Wenbaar
  • Handige accessoires meegeleverd

ericvld 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Zeer goede stofzuiger, zeer goede zuigkracht

We hebben de stofzuiger nu enige tijd in huis. In de week voordat we deze stofzuiger binnenkregen, hadden we het hele huis nog met de oude stofzuiger gedaan. Schoon dachten wij. Maar met de nieuwe stofzuiger merkten we pas, wat de oude naliet......stofzuigen. Wat een zuigkracht en door het doorzichtige opvangbakje schrokken we erg van de opgezogen stof. Zoveel hadden we niet verwacht. Naast de zuigkracht glijdt hij ook nog eens heerlijk over de vloer. Je gaat er bijna voor je plezier voor stofzuigen. Absolute aanrader.

Pluspunten

• geen stofzuigerzakken
  • zacht geluid
  • wendbaar

Kim1982 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Goede stofzuiger veel zuigkracht en accesoires

Handzaam, goede zuigkracht, veel accesoires. Handig dat de accesoires niet in de stofzuiger zitten maar meteen aan de stok vast. Snoer is lang genoeg. Licht om te tillen.

Pluspunten

• Accesoires
  • Lange snoer
  • Lichtvgewicht
  • Makkelijk te reinigen

Vlaflip 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne stofzuiger ook voor de kleine hoekjes.

Prima stofzuiger, vooral langs de plinten is de stofzuiger makkelijk te hanteren. Ingebouwde borsteltje aan de stang, wat de stang wel wat zwaarder maakt, maar je raakt het daardoor in ieder geval niet meer kwijt en hebt het bij de hand wanneer je het nodig hebt. De stofzuiger zelf is heel erg licht en goed wendbaar. Makkelijk schoon te krijgen doordat je hem gemakkelijk opent en geen stofzuigerzakken meer nodig. Geluidsniveau is prima. Klein nadeel is dat de snoer net iets langer gemogen had, zodat je niet van stopcontact hoeft te wisselen om de hele kamer te kunnen zuigen.

Pluspunten

• fijne zuigkop
  • goed wendbaar

Minpunten

• snoer net iets te kort
  • stang iets zwaarder dan normaal

Niki78 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Hele fijne stofzuiger!

Dit is een hele krachtige stofzuiger. Meteen al na één keer stofzuigen, zie je hoeveel stof en huisdier-haren er eerst in je huis lagen. Voorheen altijd een stofzuiger met zak gehad; dan heb je daar geen erg in!
Ik vind het erg fijn dat het extra borsteltje is geïntegreerd in de steel ipv dat het een los opzetstuk is.
De bak is makkelijk los te krijgen en schoon te maken.
Nadeel: kort snoer en doordat het zo wendbaar is, steigert de stofzuiger snel en/of valt om.

Arie38 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

gewoon erg goede stofzuiger

Erg goede stofzuiger. Erg krachtig, ook alle kleine vuildeeltjes in het tapijt gaan gemakkelijk weg. Ook een mooi design, hippe witte buitenkant en mooie wieltjes ook. Ook de borstel om de stang is erg handig, al weet ik niet of die ooit te vervangen is. Enige minpuntje is het oprolmechanisme van het snoer, dat mag wat sterker.

Pluspunten

• mooi design
  • erg krachtig

Minpunten

• oprolmechanisme kan sterker

Muppie80 03-12-2016 Product paar weken in bezit

Zeer fijne stofzuiger

Het apparaat is eenvoudig in gebruik. Voor een stofzuiger vrij stil. Heeft ook een goede zuigkracht op alle soorten vloeren. Ik mis alleen een klein zuigmondje. En de zachte borstel wat in het handvat is geïntrigeerd is lastiger schoon te maken dan als deze er los bij had gezeten. Verder ben ik zeer tevreden met deze stofzuiger.

Pluspunten

• Geluidsniveau
  • Lange steel
  • Compact
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Geen kleine zuigmond
  • Zachte borstel aan steel

Josta 03-12-2016 Product paar weken in bezit

Erg fijne stofzuiger

Ik vind het een erg fijne stofzuiger, erg licht en wendbaar, maakt weinig herrie maar wel volledige kracht. Design is ook erg mooi, misschien dat andere kleuren hem ook niet zouden misstaan. Handigheidje is het borstelstukje op de steel, gebruik hem veel. Minder aan de stofzuiger vind ik het legen van de bak en dan vooral het open maken van de deksel.

Pluspunten

• Borstel op steel
  • Weinig herrie

Minpunten

• Bak wat lastig te legen

Jan7 02-12-2016 Product paar weken in bezit

Klein maar krachtig

Deze stofzuiger is erg stil en krachtig. Ook de handige accessoires zijn erg slim bevestigt
Heb de stofzuiger nu een week en hij bevalt mij prima zeker een aanrader. Compacte en erg handige, goede stofzuiger

Had eerst een Siemens, maar de zuigkracht van de Philips is stukken beter ook veel stiller

Pluspunten

• compact
  • krachtig
  • handige accessoires
  • stil

Minpunten

• ziet er iest wat goedkoop uit

Franciska79 01-12-2016 Product paar weken in bezit

De bekende Philips kwaliteit, met handige snufjes

Na 12 jaar had onze huidige stofzuiger (met zak) zijn beste tijd wel gehad. 12 jaar intensief gebruik met voetballende mannen en 2 behoorlijk harende katten in huis. Tijd voor een nieuw model. En wat ben ik hier blij mee..... Gelijk verliefd geworden op het mooie design. Lekker klein en wendbaar. Wij zijn beiden best wel lang, de vorige stofzuiger had de steel op het langst. Maar bij deze kan de steel zelfs een standje lager. Verder merk je direct bij het aanzetten al de kracht van de stofzuiger, met gemak zuigt hij alles op of dit nu op het laminaat of vloerbedekking is. Dat maakt niet uit. Wat ik vooral heel praktisch vind is het opzetstuk met borstel die in de steel geïntegreerd is. Dat opzetstuk was ik of kwijt, of vergeten mee naar boven te nemen wanneer ik daar ging stofzuigen. Nu heb je hem altijd bij je. Het enige kleine nadeel van deze stofzuiger vind ik het snoer, deze is helaas maar 6 meter lang waardoor ik niet de hele benedenverdieping kan doen zonder van stopcontact te wisselen. Het legen van de bak is overigens heel simpel, en eerlijk gezegd schrok ik wel een beetje wat er na 1 keer stofzuigen al wel niet in zit. Dat zie je niet bij een stofzuiger met zak.

Pluspunten

• wendbaarheid
  • lange steel
  • kracht

Minpunten

• vrij kort snoer

Nienke4 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Hele fijne stofzuiger

Deze stofzuiger zonder zak heeft me echt blij verrast. Hij heeft een sterke zuigkracht en is erg wendbaar door zijn kleine formaat.
Verder maakt hij ook veel minder geluid in vergelijking met mijn oude stofzuiger.
Ik heb een witte en deze vind ik persoonlijk erg mooi, dat is een bonus!

Pluspunten

• Krachtig
  • Wendbaar
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Nog niet ontdekt

jeppie456 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

fijne stofzuiger

Dit is een handige, geweldige, mooie stofzuiger. Handig in gebruik, borsteltjes zitten aan de slang. altijd bij de hand. top

Pluspunten

• handig in gebruik
  • zuigt alles op
  • niet veel lawaai