Philips PowerPro Active FC9531

5,0 (1)

Kärcher VC 3 Premium

• Vermogen 700 watt
Kärcher VC 3 Premium

Beoordeling op basis van 35 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Martijn 05-07-2016 Product paar weken in bezit

Licht en praktisch, komt in alle hoekjes

Net een nieuw huis, dus dan is een stofzuiger wel handig. En zeker deze. Kwamen hem tegen en is heel erg goed bevallen. De stofzuiger is licht en krachtig en dus makkelijk mee te nemen. En door deze jongen willen we nooit meer een stofzuiger met zak. De opvangbak is heel makkelijk te legen. Zeker door het verhuizen heb je snel rommel en vuil op de meest onmogelijke plekken, dat zuigt de stofzuiger makkelijk op met de verschillende kopstukjes. Welke kleine hoekjes of kiertjes ook. En het maakt niet uit welke ondergrond, je wisselt gewoon even van kopje. De hoogte is ideaal, niet meer bukken. En ook de in verstelbare kop is heel fijn! En voor een stofzuiger ziet hij er ook nog best design uit.

Silvana78 15-12-2016 Product paar weken in bezit

Krachtige stofzuiger met luchtzuivering

Een prachtig design, maar tevens superckrachtige stofzuiger waarbij je hem jan instellen (zuigkracht) op verschillende ondergronden. Ik heb de stofzuiger mogen testen en kan alleen maar vol lof over de stofzuiger spreken. Perfect 360 graden draaibaar, lichtgewicht en een scala aan zuigmonden en accesoires! En niet te vergeten het ingebouwde luchtzuiverings systeem wat stof en schone lucht scheidt.
De grote opvangbak zorgt er voor dat je meerdere zuigbeurten kan uitvoeren zonder gelijk de bak leeg te hoeven maken.
1 klein nadeel, hij is niet klein weg te zetten door de zuigslang die soms nogal uit blijft steken.
Hij is 100% zijn geld waard!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Geluid
  • Gewicht
  • Draaibaar
  • Luchtzuivering

Minpunten

• Niet klein weg te zetten

Paul321 14-05-2017

De zuigkracht is echt beneden peil

Nu een jaar in bezit. Na enkele weken al erg weinig zuigkracht. Moet het filter nu voor elke keer zuigen eerst schoonmaken, anders doet ie het gewoon bijna niet meer.
Stofzuiger opgestuurd voor onderhoud. Het enige wat gedaan is is het filter vervangen, maar zuigt nu nog steeds bijna niet.
Voor mij nooit meer zo'n waardeloze stofzuiger!
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Frank 13-04-2017 Product paar maanden in bezit

Mooie, doordachte stofzuiger maar met weinig zuigkracht.

We zijn voor het eerst over op een stofzuiger zonder stofzakken. En dat valt behoorlijk tegen. Deze stofzuiger heeft niet de zuigkracht van een stofzuiger met zakken. Jammer want hij is wel heel compleet en goed doordacht.

Pluspunten

• Doordacht
  • Hulpstukken
  • Wendbaar
  • Gewicht
  • Vormgeving

Minpunten

• Zuigkracht

JanBd 08-02-2017

Top product!

Veel stofzuigers gebruikt, maar deze is echt top!
Gewoon zo als een stofzuiger hoort te zijn. PHILIPS, bedankt.

Silvana78 14-12-2016

Superkrachtige en reinigende stofzuiger

Zeer goede zuigkracht. Ideaal dat je de zuigkracht per zuigoppervlakte kan regelen! Draait moeiteloos 360 graden rond. Niet te zwaar.
Ideale verschillende zuigmonden en hulpstukken.
Mooie grote opvangbak en het luchtzuiverings systeem is geweldig!
Helaas niet klein weg te zetten doordat de zuigslang blijft uitsteken.
Desondanks echt een aanrader!

Annekka 14-12-2016

Goede stofzuiger

Goede stofzuiger die zijn kracht behoud als de opvangbak vol zit. Mooi design
Kabel gaat wat stroef en bij het in elkaar zetten moest een drukknop in de buis. Deze gaat zeer moeizaam. Mss beter in de fabriek al erin zetten

Frankhang 12-12-2016 Product paar weken in bezit

Lekker licht en toch krachtig

Niet al te zwaar door veelal kunststof onderdelen maar zonder zak en toch krachtig ;) Handig extra lange buis

Pluspunten

• Licht
  • Wentbaar
  • Mooi

Minpunten

• Geluid
  • Veel kunststof

Jerney83 11-12-2016 Product paar maanden in bezit

stofzuiger die doet wat hij beloofd!

Een geweldige stofzuiger die doet wat hij beloofd en zelfs meer. Ook het kleinste fijnstof verdwijnt met gemak in de makkelijk te legen bak. De extra zijborstels maken de hoeken goed schoon en ook het stofborsteltje die al op de stang aanwezig is schuif je met gemak in de juiste positie. De zuigkracht is top en géén last van een vieze of warme droge uitstootlucht. Dit is echt een heel groot pluspunt!

Pluspunten

• verstelbare telescoopbuis extra lang
  • extra hoekborstels
  • licht gewicht
  • stofbak erg makkelijk te legen
  • stofborstel zit al aan de stang vast

Minpunten

• snoer had van mij langer gemogen.

Jerney83 11-12-2016

stofzuiger die doet wat hij beloofd?

Deze stofzuiger is ideaal voor mensen met allergieën. Geen vieze luchtuitstoot en alle stof verdwijnt met het grootste gemak in de handig te legen stofbak.

De extra zijborsteltjes maken de moeilijk te bereiken hoekjes perfect schoon en ook het kleine stofborsteltje zit al aan de stang bevestigd en schuif je heel gemakkelijk in positie. Ideaal!!! nooit meer bukken om het borsteltje uit de stofzuiger te halen of hem kwijt zijn.

Ook is de extra lange telescoopbuis fijn. Ik als rug- en allergiepatiënt zou nooit meer een andere willen!

SmallBrother75 10-12-2016 Product paar weken in bezit

Goede zuigkracht met relatief weinig geluid

Ideaal dat de hulpstukken zijn weggewerkt op / in de stang.

De stofbak is zonder moeite en geknoei te legen.
Het geluidsniveau is niet te hard.

Het snoer had van mij iets langer gemogen, maar daar is op zich wel mee te leven.

Pluspunten

• krachtig
  • makkelijk legen van stofbak
  • "ingebouwde" borstel

Minpunten

• snoerlenhgte (slechts 6 meter)

Smallbrother 10-12-2016

Goede zuigkracht met relatief weinig geluid

Goede krachtige stofzuiger. De stofzuiger krijgt al het vuil moeiteloos weg, de haren van de hond en kat, de troep gemaakt door de kids, allemaal geen probleem. Wij gebruiken hem voornamelijk op harde vloeren, maar de paar vloeren met tapijt die we hebben en de mat bij de voordeur gaan net zo goed schoon.
Ideaal dat de hulpstukken zijn weggewerkt op / in de stang.

De stofbak is zonder moeite en geknoei te legen.

Dennis 09-12-2016 Product paar weken in bezit

Licht en wendbaar

Een nieuwe stofzuiger is altijd even wennen en bij de eerste keer dat ik de Philips FC 9531/09 gebruikte was ik dus vooral een beetje onwennig. Hoe moet ik de stok van de slang halen? Hoe ver moet ik die aan-knop indrukken? Hoe zet ik hem van de laminaat- naar de vloerbedekking stand? De eerste stofdeeltjes vlogen door de doorzichtige opvangbak en sommige harde stukjes tikten tegen de harde bak. Ik kon geen minpunten ontdekken, maar ik was niet overtuigd.

Hoe anders is dat na drie, vier keer stofzuigen! Ik vind de stofzuiger opvallend licht in gewicht. Dat is handig bij het sjouwen over de trap. De stofzuigermond is erg wendbaar, ik kan met gemak om tafelpoten zuigen, onder de bank, tussen de kasten en noem maar op. Op de stofzuigermond kun je een borstel schuiven, dat geeft de mogelijkheid om ook meteen het stof van de weegschaal, de vuilnisbak, het richeltje enz. mee te zuigen. Dat deed ik altijd apart met een natte doek. Verder kun er makkelijk iets uithalen als je het per ongeluk opzuigt. De eerste keer schrik je wel hoe vies de bak wordt van het stof, maar dat wordt na verloop van tijd minder.

Pluspunten

• Licht
  • Wenbaar
  • Handige accessoires meegeleverd

Johnie22 09-12-2016

Fijn en wendbaar

Mijn oude stofzuiger had de hippe eigenschap dat je, om het snoer in de stofzuiger te laten rollen, even aan het snoer moest trekken. Dat lijkt handig, maar in de praktijk gaf het me een hoop ergernis. Het snoer schoot vaak tijdens het zuigen terug in de stofzuiger, als het snoer achter een deur, tafel of stoel bleef hangen. Bij deze stofzuiger gebeurt dat niet, want daar moet je eerst een knop indrukken, voordat het snoer ingaat. Superfijn.

ericvld 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Zeer goede stofzuiger, zeer goede zuigkracht

We hebben de stofzuiger nu enige tijd in huis. In de week voordat we deze stofzuiger binnenkregen, hadden we het hele huis nog met de oude stofzuiger gedaan. Schoon dachten wij. Maar met de nieuwe stofzuiger merkten we pas, wat de oude naliet......stofzuigen. Wat een zuigkracht en door het doorzichtige opvangbakje schrokken we erg van de opgezogen stof. Zoveel hadden we niet verwacht. Naast de zuigkracht glijdt hij ook nog eens heerlijk over de vloer. Je gaat er bijna voor je plezier voor stofzuigen. Absolute aanrader.

Pluspunten

• geen stofzuigerzakken
  • zacht geluid
  • wendbaar

ericvld 07-12-2016

Nieuw aankomend winnaar consumentenkoop van het jaar

Kim1982 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Goede stofzuiger veel zuigkracht en accesoires

Handzaam, goede zuigkracht, veel accesoires. Handig dat de accesoires niet in de stofzuiger zitten maar meteen aan de stok vast. Snoer is lang genoeg. Licht om te tillen.

Pluspunten

• Accesoires
  • Lange snoer
  • Lichtvgewicht
  • Makkelijk te reinigen

Vlaflip 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne stofzuiger ook voor de kleine hoekjes.

Prima stofzuiger, vooral langs de plinten is de stofzuiger makkelijk te hanteren. Ingebouwde borsteltje aan de stang, wat de stang wel wat zwaarder maakt, maar je raakt het daardoor in ieder geval niet meer kwijt en hebt het bij de hand wanneer je het nodig hebt. De stofzuiger zelf is heel erg licht en goed wendbaar. Makkelijk schoon te krijgen doordat je hem gemakkelijk opent en geen stofzuigerzakken meer nodig. Geluidsniveau is prima. Klein nadeel is dat de snoer net iets langer gemogen had, zodat je niet van stopcontact hoeft te wisselen om de hele kamer te kunnen zuigen.

Pluspunten

• fijne zuigkop
  • goed wendbaar

Minpunten

• snoer net iets te kort
  • stang iets zwaarder dan normaal

Niki78 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Hele fijne stofzuiger!

Dit is een hele krachtige stofzuiger. Meteen al na één keer stofzuigen, zie je hoeveel stof en huisdier-haren er eerst in je huis lagen. Voorheen altijd een stofzuiger met zak gehad; dan heb je daar geen erg in!
Ik vind het erg fijn dat het extra borsteltje is geïntegreerd in de steel ipv dat het een los opzetstuk is.
De bak is makkelijk los te krijgen en schoon te maken.
Nadeel: kort snoer en doordat het zo wendbaar is, steigert de stofzuiger snel en/of valt om.

Niki78 06-12-2016

Hele fijne stofzuiger!

De bak is makkelijk los te krijgen en schoon te maken.