Philips PowerPro Active FC9531/09 - Reviews

A
Nat en/of droog
droog

Vlaflip 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne stofzuiger ook voor de kleine hoekjes.

Prima stofzuiger, vooral langs de plinten is de stofzuiger makkelijk te hanteren. Ingebouwde borsteltje aan de stang, wat de stang wel wat zwaarder maakt, maar je raakt het daardoor in ieder geval niet meer kwijt en hebt het bij de hand wanneer je het nodig hebt. De stofzuiger zelf is heel erg licht en goed wendbaar. Makkelijk schoon te krijgen doordat je hem gemakkelijk opent en geen stofzuigerzakken meer nodig. Geluidsniveau is prima. Klein nadeel is dat de snoer net iets langer gemogen had, zodat je niet van stopcontact hoeft te wisselen om de hele kamer te kunnen zuigen.

Pluspunten

• fijne zuigkop
  • goed wendbaar

Minpunten

• snoer net iets te kort
  • stang iets zwaarder dan normaal

Niki78 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Hele fijne stofzuiger!

Dit is een hele krachtige stofzuiger. Meteen al na één keer stofzuigen, zie je hoeveel stof en huisdier-haren er eerst in je huis lagen. Voorheen altijd een stofzuiger met zak gehad; dan heb je daar geen erg in!
Ik vind het erg fijn dat het extra borsteltje is geïntegreerd in de steel ipv dat het een los opzetstuk is.
De bak is makkelijk los te krijgen en schoon te maken.
Nadeel: kort snoer en doordat het zo wendbaar is, steigert de stofzuiger snel en/of valt om.

Arie38 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

gewoon erg goede stofzuiger

Erg goede stofzuiger. Erg krachtig, ook alle kleine vuildeeltjes in het tapijt gaan gemakkelijk weg. Ook een mooi design, hippe witte buitenkant en mooie wieltjes ook. Ook de borstel om de stang is erg handig, al weet ik niet of die ooit te vervangen is. Enige minpuntje is het oprolmechanisme van het snoer, dat mag wat sterker.

Pluspunten

• mooi design
  • erg krachtig

Minpunten

• oprolmechanisme kan sterker

Muppie80 03-12-2016 Product paar weken in bezit

Zeer fijne stofzuiger

Het apparaat is eenvoudig in gebruik. Voor een stofzuiger vrij stil. Heeft ook een goede zuigkracht op alle soorten vloeren. Ik mis alleen een klein zuigmondje. En de zachte borstel wat in het handvat is geïntrigeerd is lastiger schoon te maken dan als deze er los bij had gezeten. Verder ben ik zeer tevreden met deze stofzuiger.

Pluspunten

• Geluidsniveau
  • Lange steel
  • Compact
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Geen kleine zuigmond
  • Zachte borstel aan steel

Josta 03-12-2016 Product paar weken in bezit

Erg fijne stofzuiger

Ik vind het een erg fijne stofzuiger, erg licht en wendbaar, maakt weinig herrie maar wel volledige kracht. Design is ook erg mooi, misschien dat andere kleuren hem ook niet zouden misstaan. Handigheidje is het borstelstukje op de steel, gebruik hem veel. Minder aan de stofzuiger vind ik het legen van de bak en dan vooral het open maken van de deksel.

Pluspunten

• Borstel op steel
  • Weinig herrie

Minpunten

• Bak wat lastig te legen

Jan7 02-12-2016 Product paar weken in bezit

Klein maar krachtig

Deze stofzuiger is erg stil en krachtig. Ook de handige accessoires zijn erg slim bevestigt
Heb de stofzuiger nu een week en hij bevalt mij prima zeker een aanrader. Compacte en erg handige, goede stofzuiger

Had eerst een Siemens, maar de zuigkracht van de Philips is stukken beter ook veel stiller

Pluspunten

• compact
  • krachtig
  • handige accessoires
  • stil

Minpunten

• ziet er iest wat goedkoop uit

Franciska79 01-12-2016 Product paar weken in bezit

De bekende Philips kwaliteit, met handige snufjes

Na 12 jaar had onze huidige stofzuiger (met zak) zijn beste tijd wel gehad. 12 jaar intensief gebruik met voetballende mannen en 2 behoorlijk harende katten in huis. Tijd voor een nieuw model. En wat ben ik hier blij mee..... Gelijk verliefd geworden op het mooie design. Lekker klein en wendbaar. Wij zijn beiden best wel lang, de vorige stofzuiger had de steel op het langst. Maar bij deze kan de steel zelfs een standje lager. Verder merk je direct bij het aanzetten al de kracht van de stofzuiger, met gemak zuigt hij alles op of dit nu op het laminaat of vloerbedekking is. Dat maakt niet uit. Wat ik vooral heel praktisch vind is het opzetstuk met borstel die in de steel geïntegreerd is. Dat opzetstuk was ik of kwijt, of vergeten mee naar boven te nemen wanneer ik daar ging stofzuigen. Nu heb je hem altijd bij je. Het enige kleine nadeel van deze stofzuiger vind ik het snoer, deze is helaas maar 6 meter lang waardoor ik niet de hele benedenverdieping kan doen zonder van stopcontact te wisselen. Het legen van de bak is overigens heel simpel, en eerlijk gezegd schrok ik wel een beetje wat er na 1 keer stofzuigen al wel niet in zit. Dat zie je niet bij een stofzuiger met zak.

Pluspunten

• wendbaarheid
  • lange steel
  • kracht

Minpunten

• vrij kort snoer

Nienke4 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Hele fijne stofzuiger

Deze stofzuiger zonder zak heeft me echt blij verrast. Hij heeft een sterke zuigkracht en is erg wendbaar door zijn kleine formaat.
Verder maakt hij ook veel minder geluid in vergelijking met mijn oude stofzuiger.
Ik heb een witte en deze vind ik persoonlijk erg mooi, dat is een bonus!

Pluspunten

• Krachtig
  • Wendbaar
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Nog niet ontdekt

jeppie456 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

fijne stofzuiger

Dit is een handige, geweldige, mooie stofzuiger. Handig in gebruik, borsteltjes zitten aan de slang. altijd bij de hand. top

Pluspunten

• handig in gebruik
  • zuigt alles op
  • niet veel lawaai

Martijn 05-07-2016 Product paar weken in bezit

Licht en praktisch, komt in alle hoekjes

Net een nieuw huis, dus dan is een stofzuiger wel handig. En zeker deze. Kwamen hem tegen en is heel erg goed bevallen. De stofzuiger is licht en krachtig en dus makkelijk mee te nemen. En door deze jongen willen we nooit meer een stofzuiger met zak. De opvangbak is heel makkelijk te legen. Zeker door het verhuizen heb je snel rommel en vuil op de meest onmogelijke plekken, dat zuigt de stofzuiger makkelijk op met de verschillende kopstukjes. Welke kleine hoekjes of kiertjes ook. En het maakt niet uit welke ondergrond, je wisselt gewoon even van kopje. De hoogte is ideaal, niet meer bukken. En ook de in verstelbare kop is heel fijn! En voor een stofzuiger ziet hij er ook nog best design uit.