Dyson DC33c Pro - Reviews

4,9

J. Hettinga 17-11-2016 Product paar maanden in bezit

Slechte opvolger van de eerste generatie Dyson

Ik heb de afgelopen 5 jaar een Dyson DC20 Allergy parket in bezit gehad en dit is een fantastische stofzuiger. Ik besloot een nieuwe Dyson aan te schaffen de DC33cPro. Ik weet niet wat het ontwikkel team bij Dyson gedaan heeft maar dit is een enorme achteruitgang. Het design lijkt niet te kloppen. Hulpstukken zitten er los bij. Je kunt de slang niet om de zuiger heen wikkelen waardoor hij lekker compact werd. Daarnaast hebben ze gemeend de slang met een flexibele koppeling aan de zuiger te moeten verbinden. Hierdoor moest de opvangbak en het filter systeem aangepast worden. Dit is een gammele constructie en is zeer fragile! Alles waardoor je een Dyson wilde kopen vroeger hebben ze weg ontwikkeld!

Ik kon het toestel helaas niet meer terug sturen maar adviseer iedereen deze zuiger NIET te kopen.

Minpunten

• Fragile
  • Slechte connectie opvangbak en zuigslang
  • Slang niet om de zuiger heen te wikkelen

Jaap 29-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne handige stofzuiger

Zuigt prima en is erg handzaam. Veel beter als mijn vorige stofzuiger. Alles onderdelen zijn via solide sluitsystemen makkelijk te verwijderen en weer terug te plaatsen. Dit is de goedkoopste uit de serie maar voor mij meer alsvoldoende.