Dyson Cinetic Big Ball Animal Pro - Reviews

Energielabel
E
Draadloos

Linda 01-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Kost wel wat, maar dan heb je ook wat!

Na lang twijfelen de Animal Pro aangeschaft, omdat ik overal in het huis kattenhaar aantrof. Ik moet eerlijk zeggen, dit had ik veel eerder moeten doen! Fantastische zuigkracht en dankzij alle handige opzetstukken kom je zelfs in de kleinste hoeken. Zowel stoffen bekleding als houten vloeren, overal is een borstel voor. Mijn huis is weer snel vrij van kattenhaar! Het filter is eenvoudig schoon te maken en er zit een lang snoer aan. Enige 'nadeel' is de stofzuiger niet heel stil is, maar dat neem ik graag op de koop toe. Voor mij geen andere stofzuiger meer dan een Dyson!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Flexibel
  • Veel keuze uit borstels

Minpunten

• Gewicht
  • Maakt aardig wat herrie

Michael 16-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Geweldige zuigkracht q

Ideaal voor huisdieren . Zuigt goed fijne borstel zit er ook bij dat je haren van stoelen makkelijk kan afhalen

BGM 23-07-2016 Product maand in bezit

Fijne stofzuiger met veel mogelijkheden

De bigball animal pro is een erg fijne stofzuiger. Hij wordt geleverd met een grote variatie aan opzetstukken, waardoor voor elke situatie een passen opzetstuk te vinden is. Vooral het kleine opzetstuk met draaiende borstels is eeg makkelijk om stof en haartjes te verwijderen van bijvoorbeeld stoffen bank, traploper of andere stoffen oppervlakken. Mooi en handzaam design. Zuigkracht is erg goed en de stofzuiger is makkelijk leeg te maken. Kortom, erg onder de indruk van het product en positief verrast door de zuigkracht en diverse mogelijkheden.