Dyson Cinetic Big Ball Animal Pro - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
E

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

BGM 23-07-2016 Product maand in bezit

Fijne stofzuiger met veel mogelijkheden

De bigball animal pro is een erg fijne stofzuiger. Hij wordt geleverd met een grote variatie aan opzetstukken, waardoor voor elke situatie een passen opzetstuk te vinden is. Vooral het kleine opzetstuk met draaiende borstels is eeg makkelijk om stof en haartjes te verwijderen van bijvoorbeeld stoffen bank, traploper of andere stoffen oppervlakken. Mooi en handzaam design. Zuigkracht is erg goed en de stofzuiger is makkelijk leeg te maken. Kortom, erg onder de indruk van het product en positief verrast door de zuigkracht en diverse mogelijkheden.

diane 21-07-2017 Product paar dagen in bezit

doordacht design

Buiten de geweldige vormgeving waarbij over de kleinste details is nagedacht, is deze stofzuiger zeer gebruiksvriendelijk. Je zou bijna voor de lol gaan stofzuigen!

Pluspunten

• geen stofzuigerzak
  • veel accessoires
  • makkelijk verwijderen haren van huisdieren

Roel 12-07-2017 Product half jaar of langer in bezit

Het beste van het beste!

Het lijkt veel geld voor een stofzuiger, maar is zeker het geld waard! Zuigkracht vermindert echt niet. Over elk detail is nagedacht en alles klopt, alles is goed uitgewerkt.
Garantie van 5 jaar is flauwekul, de vorige Dyson werkt nog zoals 7 jaar geleden.
Allerlei hulpstukken verkrijgbaar, mooi vorm gegeven en praktisch.
De cinetic big ball (TM) is hardstikke handig; nooit meer last van een knik in de slang of ergenis van een omgevallen stofzuiger.

Pluspunten

• zuigkracht
  • stabiliteit
  • gewicht
  • gebruiksgemak
  • sterk, stoer en degelijk

Minpunten

• in aanschaf duur, maar het zeker wel waard

Robert 06-07-2017 Product paar weken in bezit

Geweldig met huisdieren

Gezin met 4 Honden en bij dit apparaat geweldige hulpstukken voor her verwijderen van Hondenhaar zowel op tapijt,tegels en parket.nu probleemloze Ledeging en optimale zuigkracht

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Hulpstukken
  • Eenvoudig en snel legen

Kinthala 24-04-2017 Product paar maanden in bezit

Speciaal bedoelt voor als je huisdieren hebt

Ik heb geloof ik de miskoop van de eeuw begaan! Het is een slechte stofzuiger voor honden met lang haar! De haren blijven elke keer in de steel hangen, die moet ik er dan uitplukken. Voor zo'n duur apparaat mag je toch ook wel verwachten dat de klep goed sluit, maar dat is ook heel onbenullig gedaan, als je niet oppast klapt hij zo weer open en als ik hem schoon ga maken en leeg hem in de zak, blijven er heel veel haren boven hangen in de filter! Ik heb er echt héél veel spijt van !

Officiele reactie van Dyson 25-04-2017

Beste Kinthala,

Dank voor uw review. Erg vervelend dat u niet gelukkig bent met uw Cinetic Big Ball.

Ik denkt dat uw machine een defect heeft dat uw klachten veroorzaakt. Voor de de Cinetic Big Ball heeft Dyson een speciaal systeem ontwikkeld om de stofbak te legen (zie het filmpje hieronder). Hierbij trekt u de cycloon omhoog waardoor een rubber rand de buitenkant van de cycloon schoon veegt. Hierdoor zou er geen vuil in de stofbak moeten blijven hangen. Wellicht werkt dit systeem bij u niet helemaal goed en blijven er daardoor haren hangen en gaat de klep van de stofbak ongewild open. Ik wil u daarom vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan via telefoon (0800-0206203), e-mail (help@dyson.nl) of via de chatfunctie op onze website.

Met vriendelijke groeten

Dyson Benelux

Linda 01-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Kost wel wat, maar dan heb je ook wat!

Na lang twijfelen de Animal Pro aangeschaft, omdat ik overal in het huis kattenhaar aantrof. Ik moet eerlijk zeggen, dit had ik veel eerder moeten doen! Fantastische zuigkracht en dankzij alle handige opzetstukken kom je zelfs in de kleinste hoeken. Zowel stoffen bekleding als houten vloeren, overal is een borstel voor. Mijn huis is weer snel vrij van kattenhaar! Het filter is eenvoudig schoon te maken en er zit een lang snoer aan. Enige 'nadeel' is de stofzuiger niet heel stil is, maar dat neem ik graag op de koop toe. Voor mij geen andere stofzuiger meer dan een Dyson!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Flexibel
  • Veel keuze uit borstels

Minpunten

• Gewicht
  • Maakt aardig wat herrie

Michael 16-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Geweldige zuigkracht q

Ideaal voor huisdieren . Zuigt goed fijne borstel zit er ook bij dat je haren van stoelen makkelijk kan afhalen