Philips PowerPro Active FC9532 zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Active FC9532 zwart, rood op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Nieke123 14-12-2016

goede stofzuiger

Heel tevreden over deze stofzuiger. Wendbaar, stil en een goed zuigkracht. Prijs kwaliteit zeker in orde. Ideaal voor hondenhaar, door de stevige zuigkracht en de brede zuigmond. een aanrader!

Pluspunten

• Stil
  • wendbaar

Nikke81 13-12-2016

Handig, krachtig en gebruiksmakkelijk

Een topproduct! Klein in omvang maar groots in prestatie!
Toen ik het product thuis kreeg verschoot ik al meteen van het lichte gewicht van de doos. Stofzuiger is zeer compact en licht wat zeer handig is als je een aantal trappen moet stofzuigen. De wendbaarheid van het toestel is ook dik oké. Dat er uit zo een compact toestel zo een enorme zuigkracht kan komen was toch wel even verschieten. Met de feesten in aantocht zeker handig om alle glittertjes en naalden ineens op te kuisen.
Een vernieuwing bij dit toestel is echt wel het borsteltje dat mee op de steel zit. Vroeger was dit apart bij uw toestel en lag dit ergens in een schuif. Nu zit het gewoon mee op de steel en heb je nooit nog problemen om het terug te vinden. Nu gewoon even de darm eraf halen en het borsteltje is er al.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • borstel op steel
  • compact
  • zuigkracht

Minpunten

• langer snoer

Eline P. 12-12-2016

Krachtig, compact en praktisch

Zeer tevreden van de Philips Floorcare. Bij levering zat er reeds een extra doos filters bij, heel handig. De mondstukken zijn gemakkelijk verwisselbaar en ook het ingebouwde borsteltje aan de zuigmond is super praktisch. Deze stofzuiger is zeer wendbaar, heeft een lange telescoop buis (ideaal voor grote personen) en is bovendien licht! Zelfs zo licht en gemakkelijk te hanteren dat mijn 21 maanden oude dochter ermee kan stofzuigen. De sterke zuigkracht en scheiding van het stof en de lucht zorgt ervoor dat er geen nare geurtjes vrijkomen bij gebruik en dat mijn man en dochter geen last hebben van hun huisstofmijtallergie tijdens en na het stofzuigen. Helemaal top! De opvangbak kan heel gemakkelijk geleegd en er terug ingeklikt worden. En na gebruik kan de Telescooparm op verschillende manieren bevestigd worden aan de basis , opbergen is zo heel gemakkelijk.Kortom, de Philips Floorcare is mijn nieuwe beste poetsmaatje!

Pluspunten

• Licht
  • Krachtig
  • Wendbaar
  • Lange telescooparm

Minpunten

• Geen

tineketittineke 07-12-2016

superhandig in een huis vol dieren!

Een vrij stil toestel, maar met grote zuigkracht. Toestel volgt niet altijd goed, en is onhandig op de trap. Door de lange telescopische buis kan ik mooi rechtop blijven staan. Supergoed toestel in een huishouden met veel dieren. Reeds vrij lange elektriciteitskabel, maar zou nog langer mogen.

Pluspunten

• grote zuigkracht
  • vrij stil
  • handig
  • mooi toestel

Minpunten

• toestel volgt niet steeds even goed
  • onhandig op de trap

Arnaud 06-12-2016

Geweldige stofzuiger

Vanaf het moment dat ik deze Philips Powerpro Active stofzuiger kon gebruiken, was ik overtuigd. Dit is een geweldige stofzuiger met een goede zuigkracht. Er blijft geen vuil meer over na het poetsen. Wat me vooral opviel is dat deze stofzuiger zeer goed werkt in onze kamers met tapijten. De kamers zijn minder stoffig geworden sinds gebruik van deze stofzuiger met het TriActive+-mondstuk. Dit was niet zo met mijn vorige stofzuiger.
De uitneembare stofemmer is makkelijk te ledigen boven de vuilbak. Verder bezit de stofzuiger over een lange verlengsnoer zodat je overal aankan. Samenvattend is dit zeker een stofzuiger die ik zou aanraden.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Werkt goed op tapijten dankzij TriActive+-mondstuk
  • makkelijk te ledigen
  • geen zakken te gebruiken

vkoen 06-12-2016

Degelijke stofzuiger

Prijs / kwaliteit verhouding is goed. Het design is ook mooi. De stofbak is gemakkelijk te ontkoppelen.

Pluspunten

• accessoires direct bij de hand
  • design

Minpunten

• wendbaarheid kan beter

Babs 06-12-2016

stille maar krachtige stofzuiger!

Wat een handige stofzuiger! Licht en stil maar toch heel krachtig.
Bijzonder gebruiksvriendelijk zijn de twee opzetstukken op de steel. Zo heb je deze steeds bij de hand en raak je ze ook niet kwijt. Vooral het ronde borsteltje is makkelijk om ook moeilijker te bereiken plekjes stofvrij te maken. De zuigkracht is eveneens regelbaar op de steel.
De zuigmond met borstels op de zijkant gaat prima in de hoeken en de stofemmer is makkelijk en snel te reinigen. Twee handvaten zorgen ervoor de je deze stofzuiger makkelijk verplaatst.
In de geleverde doos zit nog een borstel voor harde vloeren en een filter replacement kit.

Pluspunten

• licht
  • stil
  • borstels op zuigmond
  • hulpstukken op steel
  • makkelijk te reinigen stofemmer

EricR 04-12-2016

Stofzuiger zonder zak met prima eigenschappen

Ik ben zo blij met mijn nieuwe PowerPro Active stofzuiger zonder stofzak. Dit toestel heeft een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Het is een handig toestel dat niet veel weegt. De stofbak kan je makkelijk afnemen en reinigen. Handig zijn ook de handvaten om het toestel mee op de trap te nemen. De kleinere hulpstukken zijn bevestigd aan de buis waardoor je ze niet kan kwijt kan geraken.

Pluspunten

• handige handvatten voor op de trap
  • makkelijk schoon te maken
  • mondstuk met zachte borstelharen
  • enorme zuigkracht
  • het snoer rolt vlug op

Minpunten

• geluid zou iets stiller mogen
  • lomp design

decrea 01-12-2016

handige wendbare en krachtige stofzuiger

Handige en krachtige stofzuiger zonder zak. De kleinere hulpstukken zijn bevestigd aan de buis waardoor je ze niet kan kwijt geraken. Hij is stil in gebruik en wendbaar door de grote wielen.
De stofbak kan je makkelijk afnemen en reinigen. Duidelijke weergave welke sterkte je nodig hebt bij welke klus. zetel, vloer, mat ...

Pluspunten

• lang verlengsnoer
  • mooi en robuust design
  • makkelijk te reinigen opvangbak
  • geen zak nodig
  • stil in gebruik

vlasbloem2015 26-11-2016

krachtige stofzuiger

De Philips PowerPro Active-stofzuiger zonder zak levert topprestaties op gebied van zuigkracht. Met zijn vele accessoires heeft men steeds de correcte zuigmond. Toestel snel en eenvoudig te ledigen zonder stofwolken.
Met zijn compactheid is het ook eenvoudig weg te bergen.

Pluspunten

• krachtig
  • geen stofzakken meer nodig

Minpunten

• iets te kort snoer

sandra spitaels 26-11-2016

Krachtige stofzuiger

De stofzuiger is heel handig in gebruik. Het heeft een hele goeie zuigkracht, een lange steel dus goed voor de rug en hij is heel wendbaar
De handgreep om de stofzuiger op te tillen is een pluspunt. De verschillende bijgeleverde opzetstukjes zijn ook een meerwaarde.
Het is heel gemakkelijk om de stofzuigerbak leeg te maken, het snoer rolt vlug op

Pluspunten

• goeie zuigkracht
  • gemakkelijk wendbaar
  • geen zak

heju 26-11-2016

Heel goede stofzuiger

Ik ben algemeen heel tevreden over de Phillips Powerpro Active stofzuiger. Hij is heel makkelijk in gebruik en grote zuigkracht. De stofzuiger weegt ook niet erg veel en makkelijk op te tillen met handgreep. De stofopvangbak is makkelijk te reinigen. Wat makkelijk en goedkoop om geen zakken meer te hoeven kopen en is energiezuinig. n het algemeen

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • grote zuigkracht
  • geen zak

MidnightLady 24-11-2016

Mooi design en topprestatie

Goede zuigkracht en toch vrij geluidsarm. Makkelijk wendbaar en handige stootrand aan het mondstuk zodat je de meubels niet beschadigd

Pluspunten

• geluidsarm
  • sterk zuigkracht
  • compact