Philips PowerPro Active FC9532 - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 24 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Eline P. 12-12-2016

Krachtig, compact en praktisch

Zeer tevreden van de Philips Floorcare. Bij levering zat er reeds een extra doos filters bij, heel handig. De mondstukken zijn gemakkelijk verwisselbaar en ook het ingebouwde borsteltje aan de zuigmond is super praktisch. Deze stofzuiger is zeer wendbaar, heeft een lange telescoop buis (ideaal voor grote personen) en is bovendien licht! Zelfs zo licht en gemakkelijk te hanteren dat mijn 21 maanden oude dochter ermee kan stofzuigen. De sterke zuigkracht en scheiding van het stof en de lucht zorgt ervoor dat er geen nare geurtjes vrijkomen bij gebruik en dat mijn man en dochter geen last hebben van hun huisstofmijtallergie tijdens en na het stofzuigen. Helemaal top! De opvangbak kan heel gemakkelijk geleegd en er terug ingeklikt worden. En na gebruik kan de Telescooparm op verschillende manieren bevestigd worden aan de basis , opbergen is zo heel gemakkelijk.Kortom, de Philips Floorcare is mijn nieuwe beste poetsmaatje!

Pluspunten

• Licht
  • Krachtig
  • Wendbaar
  • Lange telescooparm

EricR 04-12-2016

Stofzuiger zonder zak met prima eigenschappen

Ik ben zo blij met mijn nieuwe PowerPro Active stofzuiger zonder stofzak. Dit toestel heeft een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Het is een handig toestel dat niet veel weegt. De stofbak kan je makkelijk afnemen en reinigen. Handig zijn ook de handvaten om het toestel mee op de trap te nemen. De kleinere hulpstukken zijn bevestigd aan de buis waardoor je ze niet kan kwijt kan geraken.

Pluspunten

• handige handvatten voor op de trap
  • makkelijk schoon te maken
  • mondstuk met zachte borstelharen
  • enorme zuigkracht
  • het snoer rolt vlug op

Minpunten

• geluid zou iets stiller mogen
  • lomp design

Vicky 04-07-2016

Mooi apparaat

Ik ben weg van deze stofzuiger. De steel is lekker lang dus je hoeft niet met gebogen rug door de kamer te lopen. De zuigkracht is hartstikke goed. We hebben hondje en de het is bijzonder om te zien hoeveel haren er in de stofbak terecht komen ! De stofzuiger doet wat ie moet doen.

Maar waar ik persoonlijk helemaal weg van ben is het borsteltje aan de mond als je de steel eraf haalt. Je kan daarmee echt in alle hoekjes en kieren perfect stofzuigen. Echt geweldig!

Vrolijke huisman 29-06-2016

Stofzuigen niet eens zo saai meer

Zelf ben ik nooit een fan van stofzuigen geweest, echter wordt het wel een stuk minder erg dankzij deze Philips. Wat opvalt is de ruime hoeveelheid opzetborstels die je erbij krijgt. Verschillende ondergronden zijn geen enkel probleem, eventjes wisselen van borstel en je kunt er weer tegenaan. Enige nadeel wat ik ondervind, maar dat is hoogstwaarschijnljik even wennen, dat de stofzuiger een beetje omhoog komt wanneer ik er aan trek. Verder doet hij zijn ding, en excelleert hij in gebruiksgemak. Aanradertje!

Martijn 07-01-2017

Prima zuigkracht voor zuinige stofzuiger

Gebruikersgemak: goed wendbaar, snoerlengte voldoende, zuigt prima. Onderdelen zitten aan de steel. Mond is met zijborsteltjes, wat helpt met randjes goed schoon zuigen.
Vormgeving: niet bijzonder, nu hoeft voor mij een stofzuiger niet mooi te zijn.
Degelijkheid: kon vandaag tegen een stootje, ook snoer dat ik per ongeluk met stofzuiger uit stopcontact trok. Bak was makkelijk te verwijderen, legen en terug te plaatsen.
Duurzaamheid: stuk zuiniger met 750 watt dan onze oude met 2000 watt. En ook zonder zak.

Pluspunten

• uitstekend zuigvermogen
  • weinig geluid
  • klein en wendbaar
  • met € 150 niet zo duur
  • zuinig met 750 watt

Minpunten

• stofvak legen: let op stof dat opstijgt!

Babs 06-12-2016

stille maar krachtige stofzuiger!

Wat een handige stofzuiger! Licht en stil maar toch heel krachtig.
Bijzonder gebruiksvriendelijk zijn de twee opzetstukken op de steel. Zo heb je deze steeds bij de hand en raak je ze ook niet kwijt. Vooral het ronde borsteltje is makkelijk om ook moeilijker te bereiken plekjes stofvrij te maken. De zuigkracht is eveneens regelbaar op de steel.
De zuigmond met borstels op de zijkant gaat prima in de hoeken en de stofemmer is makkelijk en snel te reinigen. Twee handvaten zorgen ervoor de je deze stofzuiger makkelijk verplaatst.
In de geleverde doos zit nog een borstel voor harde vloeren en een filter replacement kit.

Pluspunten

• licht
  • stil
  • borstels op zuigmond
  • hulpstukken op steel
  • makkelijk te reinigen stofemmer

sandra spitaels 26-11-2016

Krachtige stofzuiger

De stofzuiger is heel handig in gebruik. Het heeft een hele goeie zuigkracht, een lange steel dus goed voor de rug en hij is heel wendbaar
De handgreep om de stofzuiger op te tillen is een pluspunt. De verschillende bijgeleverde opzetstukjes zijn ook een meerwaarde.
Het is heel gemakkelijk om de stofzuigerbak leeg te maken, het snoer rolt vlug op

Pluspunten

• goeie zuigkracht
  • gemakkelijk wendbaar
  • geen zak

DB18 30-06-2016

Goed en gebruiksvriendelijk

Tot nu toe erg tevreden. Hij is makkelijk in gebruik, heeft een goede zuigkracht en komt overal goed bij. Erg handig is de borstel ingebouwd in het handvat, hierdoor heb je het altijd bij de hand. De opvangbak is snel en makkelijk schoon te maken. Door het kleine formaat makkelijk op te bergen.

de vries 20-02-2017

slang te kort

Zoals bijna iedere stofzuiger is ook deze uitgerust met een veel te korte slang, ik ben toch geen dwerg zeker !!! Werkt zeer onhandig omdat de machine steeds meegevoerd moet worden.

Pluspunten

• grote wielen

Minpunten

• lengte slang

mieke 16-02-2017

Fijne Philips Power ProActive FC 9532 xou geen ander willen

Het is een fijne stofzuiger en neemt goed het stof op niet te groot werkt goed je kunt overal goed bijkomen en makkelijk schoon te maken

Nieke123 14-12-2016

goede stofzuiger

Heel tevreden over deze stofzuiger. Wendbaar, stil en een goed zuigkracht. Prijs kwaliteit zeker in orde. Ideaal voor hondenhaar, door de stevige zuigkracht en de brede zuigmond. een aanrader!

• wendbaar

Nikke81 13-12-2016

Handig, krachtig en gebruiksmakkelijk

Een topproduct! Klein in omvang maar groots in prestatie!
Toen ik het product thuis kreeg verschoot ik al meteen van het lichte gewicht van de doos. Stofzuiger is zeer compact en licht wat zeer handig is als je een aantal trappen moet stofzuigen. De wendbaarheid van het toestel is ook dik oké. Dat er uit zo een compact toestel zo een enorme zuigkracht kan komen was toch wel even verschieten. Met de feesten in aantocht zeker handig om alle glittertjes en naalden ineens op te kuisen.
Een vernieuwing bij dit toestel is echt wel het borsteltje dat mee op de steel zit. Vroeger was dit apart bij uw toestel en lag dit ergens in een schuif. Nu zit het gewoon mee op de steel en heb je nooit nog problemen om het terug te vinden. Nu gewoon even de darm eraf halen en het borsteltje is er al.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • borstel op steel
  • compact
  • zuigkracht

Minpunten

• langer snoer

tineketittineke 07-12-2016

superhandig in een huis vol dieren!

Een vrij stil toestel, maar met grote zuigkracht. Toestel volgt niet altijd goed, en is onhandig op de trap. Door de lange telescopische buis kan ik mooi rechtop blijven staan. Supergoed toestel in een huishouden met veel dieren. Reeds vrij lange elektriciteitskabel, maar zou nog langer mogen.

Pluspunten

• grote zuigkracht
  • vrij stil
  • handig
  • mooi toestel

Minpunten

• toestel volgt niet steeds even goed
  • onhandig op de trap

Arnaud 06-12-2016

Geweldige stofzuiger

Vanaf het moment dat ik deze Philips Powerpro Active stofzuiger kon gebruiken, was ik overtuigd. Dit is een geweldige stofzuiger met een goede zuigkracht. Er blijft geen vuil meer over na het poetsen. Wat me vooral opviel is dat deze stofzuiger zeer goed werkt in onze kamers met tapijten. De kamers zijn minder stoffig geworden sinds gebruik van deze stofzuiger met het TriActive+-mondstuk. Dit was niet zo met mijn vorige stofzuiger.
De uitneembare stofemmer is makkelijk te ledigen boven de vuilbak. Verder bezit de stofzuiger over een lange verlengsnoer zodat je overal aankan. Samenvattend is dit zeker een stofzuiger die ik zou aanraden.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Werkt goed op tapijten dankzij TriActive+-mondstuk
  • makkelijk te ledigen
  • geen zakken te gebruiken

decrea 01-12-2016

handige wendbare en krachtige stofzuiger

Handige en krachtige stofzuiger zonder zak. De kleinere hulpstukken zijn bevestigd aan de buis waardoor je ze niet kan kwijt geraken. Hij is stil in gebruik en wendbaar door de grote wielen.
De stofbak kan je makkelijk afnemen en reinigen. Duidelijke weergave welke sterkte je nodig hebt bij welke klus. zetel, vloer, mat ...

Pluspunten

• lang verlengsnoer
  • mooi en robuust design
  • makkelijk te reinigen opvangbak
  • geen zak nodig
  • stil in gebruik

vlasbloem2015 26-11-2016

krachtige stofzuiger

De Philips PowerPro Active-stofzuiger zonder zak levert topprestaties op gebied van zuigkracht. Met zijn vele accessoires heeft men steeds de correcte zuigmond. Toestel snel en eenvoudig te ledigen zonder stofwolken.
Met zijn compactheid is het ook eenvoudig weg te bergen.

Pluspunten

• krachtig
  • geen stofzakken meer nodig

Minpunten

• iets te kort snoer

heju 26-11-2016

Heel goede stofzuiger

Ik ben algemeen heel tevreden over de Phillips Powerpro Active stofzuiger. Hij is heel makkelijk in gebruik en grote zuigkracht. De stofzuiger weegt ook niet erg veel en makkelijk op te tillen met handgreep. De stofopvangbak is makkelijk te reinigen. Wat makkelijk en goedkoop om geen zakken meer te hoeven kopen en is energiezuinig. n het algemeen

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • grote zuigkracht
  • geen zak

MidnightLady 24-11-2016

Mooi design en topprestatie

Goede zuigkracht en toch vrij geluidsarm. Makkelijk wendbaar en handige stootrand aan het mondstuk zodat je de meubels niet beschadigd

Pluspunten

• geluidsarm
  • sterk zuigkracht
  • compact

Jolanda Berkhout-Maat 04-11-2017

Soepel en licht

Nadat onze oude zuigmonster de geest heeft gegeven een nieuwe aangeschaft.
Donderdag besteld en zaterdag thuis.
Gelijk gebruikt en wat een soepel ding zeg.
Helemaal te gek.
Ben rug patient asmatisch en is zwaar stofzuigen dan, maar deze kost bijna geen kracht.
En ook makkelijk is; geen gedoe met welke zak moet erin.

Pluspunten

• Geen zak gedoe
  • Soepel rijdend
  • Niet zwaar

Ton 03-08-2017

Voortdurend verstopte filters

De eerste weken na de aanschaf waren wij redelijk tevreden over deze stofzuiger, maar al snel ontdekten wij dat de filters voortdurend verstopt raakten. Ondanks dat wij de filters onder de kraan, zoals aangegeven in de gebruiksaanwijzing, met water schoonmaken, wordt de zuigkracht steeds minder. Zoals NielP ook in zijn review aangeeft, worden hondenharen niet opgezogen, maar blijven aan de borstel hangen. Eenmaal in de stofzuiger, vormen de hondenharen een prop op de luchtinlaat in de stofopvangbak en voor het filter. Per zuigbeurt moet de opvangbak meerdere malen geleegd en de filters gereinigd worden. Het uitkloppen van de filters gaat met grote stofwolken gepaard. Na het schoonspoelen van het HEPA-filter onder de kraan, blijft het filter nog dagen nat en kan de stofzuiger niet gebruikt worden.
Daarnaast is het snoer korter dan die van onze vorige Philips stofzuiger, waardoor ik nu een keer extra de stekker moet verplaatsen.
Tenslotte, door de plaatsing van de slang aan de voorzijde i.p.v. de bovenzijde, stuitert de stofzuiger achter je aan i.p.v. dat hij rijdt.
Al met al geen beste aankoop!

Pluspunten

• design
  • licht
  • zuinig in energieverbruik

Minpunten

• gaat niet goed om met hondenharen
  • filters snel verstopt
  • HEPA-filter blijft lang nat na reiniging met water
  • kort snoer
  • stuitert i.p.v. rijdt