Dyson Big Ball Multifloor Pro blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 119 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Big Ball Multifloor Pro blauw op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Bert Van Damme 30-05-2017

Slechtste aankoop van 2017

Zuigt niet alle stof op, maar trekt zich zo vacuüm dat stofzuigen een hels karwei wordt. Niet voor rugpatiënten. En wat een lawaai!

Minpunten

• Luidruchtig
  • Laat stof liggen
  • Niet gebruiksvriendelijk

Officiele reactie van Dyson 31-05-2017

Beste meneer van Damme,

Bedankt voor uw review. Vervelend dat uw machine vacuum zuigt, het kan zijn dat er een defect zit in uw machine.
Wij verzoeken u vriendelijk om contact op te nemen met de Dyson Helpdesk op het gratis nummer 0800 0206 203 (NL) of 0800 392 08 (BE) of via de Live Chat op de website.
Op deze manier kunnen we samen kijken wat we voor u kunnen betekenen om het probleem te verhelpen.

Met vriendelijke groet,
Dyson Benelux

Bert Van Damme 06-02-2017

Slechtste aankoop van 2017 (nu al)

Zware, luidruchtige stofzuiger. Zuigt zich vacuüm op de vloer zodat stofzuigen een zware inspanning wordt. Zuigt tevens niet alles op. Filter open maken lukt niet vlot, sluiten al helemaal niet!

Minpunten

• Zwaar toestel
  • Veel lawaai
  • Zuigt niet alles op
  • Filter moeilijk te openen en te sluiten
  • Prijs

Officiele reactie van Dyson 07-02-2017

Beste meneer Van Damme,

Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over uw Dyson Big Ball Multifloor Pro. Wij verzoeken u vriendelijk om contact op te nemen met de Dyson Helpdesk op het gratis nummer 0800 0206 203 (NL) of 0800 392 08 (BE) onder vermelding van dossiernummer 2249553.
Op deze manier kunnen we samen kijken wat we voor u kunnen betekenen

Met vriendelijke groet,
Dyson Benelux