Bosch BGS5S66E

Rowenta Sledestofzuiger - Silence Force Compact 4A Parquet RO6355

Rowenta Sledestofzuiger - Silence Force Compact 4A Parquet RO6355

Beoordeling op basis van 83 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Jolanda 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

erg stil, vrij zwaar.

hij is zeer geluidsvriendelijk, maar ik vind hem wel wat zwaar om de trap mee op te nemen. Dat is het enige minpunt.

HM 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

Erg stille motor, die in geluidsvolume wordt overstemd door resonerende behuizing.

Prima apparaat dat prima zuigt en functioneert.
De motor van de BGS5S66E is erg stil, maar het geluid wordt overstemd door resonantie van/door de behuizing. Dit schijnt "normaal" te zijn volgens de verkoper. Twee apparaten getest en beiden hadden dit "probleem".

Stofzuigergebruiker 06-05-2017 Product paar dagen in bezit

Lekker stil

Pas 1x gebruikt maar lekker stil.

Steel is wel wat kort om zonder beetje bukken te hanteren en ik ben met 185 cm toch redelijk gemiddeld lang.

Pluspunten

Minpunten

• Beetje te korte steel
  • Geen stootbanden

Alie Tijms 05-05-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch Relaxx ProSilence 66

Geruisloze motor, hele sterke zuig kracht veel mogelijkheden door bijgeleverde mondstukken vooral ook voor hondeharen, goed voorgelicht in de zaak, geen stof zakken meer nodig daardoor altijd productief. Lage energie verbruik. Het is voor ons een goede aankoop.

Pluspunten

• Geen zakken meer kopen
  • Weinig geluid
  • Glijd makkelijk over de vloer
  • Lage energie.

Minpunten

• Stofzuiger is nogal groot.

Robin 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Stil en geweldig zuigen.

Een stofzuiger die erg stil is, dat maakt hij zeker waard. lekker lang snoer 12 Meter. Toch lekker energie zuinig wat weer scheelt aan stroom.
Filters zijn makkelijk schoon te maken onder de kraan. Genoeg hulpstukken voor harde en zachte vloeren. Echte fijne laminaat borstel erbij.

van den Berg 15-10-2017 Product paar dagen in bezit

Zakloze stofzuiger Bosch pro silence 66

Deze stofzuiger heeft alleen maar plus punten.
Als ik een min puntje zou moeten benoemen, dan is het gewicht.
Na jaren een Dyson (straaljager) te hebben gehad, dan is deze Bosch een verademing.

Pluspunten

• grote zuigkracht
  • erg stil
  • mooi, degelijk
  • uitwasbare filters
  • vele soorten borstels

Minpunten

• redelijk zwaar

Oz 10-10-2017 Product paar dagen in bezit

stoerste stofzuiger

Ik heb 2 katten die zich rotschrikken als ze een stofzuiger zien of horen. Met de nieuwe slapen ze lekker door en zijn ze minder bang. makkelijker schoonmaken. ik gebruik geen geweld met de nieuwe. hij donderstraalt niet overal tegen aan. of keert niet om. uitstekend gewoon. ipv 1 uur stofzuigen doe ik er nu maar 20 minuten over.

Pluspunten

• 66 dba
  • zuigt perfect
  • valt of keert niet meteen om
  • stoere type

Hanne 09-10-2017 Product half jaar of langer in bezit

stofzuiger silence pro

ik vind zeer ontevreden over dit product. de motor is dan wellicht stiller dan normaal maar het kabaal wat de stofzuiger maakt om hem vooruit te krijgen, slechte kwaliteit rollertjes, en zuigkracht is zeer matig. Nooit meer!! Veel te duur voor wat ie biedt

Minpunten

• slechte wendbaarheid
  • zuigkracht
  • prijs

Daniel 08-10-2017 Product paar dagen in bezit

Stofzuigen met de Bosch BGS5S66E is in stilte genieten!

Het A-scores en het lage verbruik heeft mij doen besluiten om voor deze stofzuiger te kiezen! Hij is heel wendbaar en heeft een zeer lang snoer. Bovendien reinigt de stofzuiger zichzelf, dus geen gedoe met filters en is hij ontzettend stil als hij aan de slag gaat! Perfecte keuze!

Pluspunten

• zeer stil
  • A-score in verbruik, zuigkracht en uitstoot

Joost 08-10-2017 Product paar dagen in bezit

Heel stil voor een zakloze stofzuiger

Omdat we kleine kinderen hebben is een stofzuiger zonder zak ideaal. De kleine stukjes playmobil en Lego zijn gemakkelijk tussen het vuil uit te halen. Normaal maken deze stofzuigers best veel lawaai maar we waren positief verrast over het lage geluidsniveau.

• Makkelijk legen van reservoir

Minpunten

• Zware zuigmond

Lambregts 16-08-2017 Product paar maanden in bezit

Opvallend stil

Goede stofzuiger fluisterstil. Dit is onze 2e bosch stofzuiger, maar bij beide stofzuigers is binnen 3 maanden het houdertje afgebroken om de zuigmond aan de stofzuiger te bevestigen. Daardoor kan de stofzuiger niet compact worden opgeborgen wat toch niet onze bedoeling is geweest bij de aankoop.

Pluspunten

• Fluisterstil
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Bevestiging zuigmond aan stofzuiger breekt snel af

Monique 15-07-2017 Product paar maanden in bezit

Zware stofzuiger.

De stofzuiger is erg zwaar wat niet handig is. Deze is ook niet makkelijk op te tillen doordat de handvat wat onderaan zit. De stekker rolt iedere keer niet makkelijk op. Het systeem zorgt meteen dat het oprollen van de snoer stopt. Zelfs de stang en voet van de stofzuiger is zwaar, dat merk je dus duidelijk tijdens het stofzuigen. Voordeel is dat deze prima zuigt en behoorlijk stil is. Maar ik heb echt spijt van deze aankoop, volgende keer een Miele!

Pluspunten

• Geluid is laag
  • Zuigt goed

Minpunten

• Zwaar gewicht
  • Snoer rolt niet goed

Wilbert 22-05-2017 Product paar weken in bezit

Fluisterstille stofzuiger zonder zak

Ik kocht nog niet zo lang geleden een draadloze steelstofzuiger van Philips. Maar ik had zo'n spijt van die aankoop. Het leek zo makkelijk, maar wat maakte dat ding een takkeherrie zeg. Nu deze Bosch.... Wat een verademing. Ik kan nu gewoon stofzuigen terwijl de kinderen tv kijken en het geluid hoeft niet eens harder. En qua zuigprestatie ook zo veel beter dan mijn vorige stofzuiger. Ik hoef nu echt iedere stukje vloer maar een keer te zuipen. Heerlijk apparaat.

Pluspunten

• Geluidsniveau
  • Wendbaarheid

Minpunten

• Gewicht

Alex 19-05-2017

Boven verwachting

Zuig erg goed, aan de wieltjes had wel wat meer aandacht besteed mogen worden rijdt op plavuizen niet komfortabel.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Bianca 18-05-2017 Product paar weken in bezit

Stofzuiger Bosch bgs5s66e

Deze stofzuiger is erg stil.
Zelfs als hij voluit staat maakt hij nog steeds weinig geluid.
Hij heeft een goede sterke motor daardoor een goede zuigkracht en hij heeft een lekker lang snoer.

Laszlo 16-05-2017 Product paar dagen in bezit

Zonder geluid

Zeer tevreden over deze stofzuiger, ook met name zeer stil. Er zitten voldoende hulpstukken bij.
Dit is zeker een aanrader om aan te schaffen.

Laura 15-05-2017 Product paar dagen in bezit

Stille fijne stofzuiger

Nu een paar dagen in ons bezit maar al super tevreden met onze nieuwe Bosch stofzuiger. We hadden altijd een stofzuiger met zak maar zakloos is erg fijn! De stofzuiger is super stil voor een stofzuiger en met 4 zwenkwieltjes makkelijk achter je aan te trekken. Hij is wel aan de zware kant maar dat is dan ook het enige minpunt tot nu toe. Daarnaast ziet hij er wel mooi uit (niet heel belangrijk maar toch leuk). Zelfreinigende functie is ook ideaal!

• Makkelijk rijdbaar
  • Veel accessoires
  • Zelfreinigend

Minpunten

• Zwaar om te tillen

Cindy 07-05-2017 Product paar weken in bezit

Fijne stofzuiger en handig in gebruik.

Een fijne stofzuiger, je kan zelf de zuigkracht instellen met een draaiknop. Er zitten 3 borstels bij voor verschillende ondergronden.
Er zit een heel lang snoer aan, dus dat is heel handig. En je hebt geen stofzuiger zakken meer nodig.

Pluspunten

• Lang Snoer.
  • Prima zuigkracht.
  • 3 borstels + Hulpstukken

raid 06-05-2017 Product paar dagen in bezit

zeeeeeeeer stil

zeer stil met grote inhoud en zuinig en compact .ik raad iedereen aan ,maar de prijs is stukje hoog .

Pluspunten

• stil
  • groot afval bak

Minpunten

• prijs

Bergkamp 02-05-2017 Product paar dagen in bezit

mooie stille stofzuiger

zeer complete stofzakloze stofzuiger. mooi ontwerp en deze stofzuiger van Bosch Relaxx'x prosilence zuigt heel goed.

Pluspunten

• zuigkracht
  • stil