Philips Performer Active FC8578 zwart

Stofopvang
stofzak
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Active FC8578 zwart op Kieskeurig.be.

Wolfheart 05-12-2016

Solide stofzuiger met nuttige accessoires, aanrader!

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8578 zwart

Op het gebruik van de stofzuiger is weinig aan te merken! Hij doet wat hij moet doen. Mijn oud toestel was aan vervanging toe na 17 jaar trouwe dienst en de vraag was hoe zijn de toestellen sindsdien geëvalueerd?

Wat dit toestel betreft zitten de accesoires niet meer verstopt in het toestel maar zijn ze in het zicht bevestigd. Dus je maakt er ook veel sneller gebruik van!

Verder zijn er drie borstels voorzien voor elke ondergrond ( harde ondergrond, parket/laminaat en eentje voor tapijt)
De borstel voor de harde ondergrond roteert dus je kan in alle hoekjes!
De stofzuiger is zelf vlot wendbaar al kan hij in mijn enthousiasme al eens kantelen.

Het is een stevig solide toestel dat toch niet te zwaar aanvoelt. De buis had misschien iets lichter gemogen maar dan voelt hij misschien weer wat te goedkoop aan.

De handleiding is vrij kort schematisch voorgesteld maar in dit geval is hem gebruiken de beste leerschool. De montage verliep vlot!

Misschien enkele negatieve puntjes:

- snoer mag iets langer
- de haartjes op het opzetstuk plooien toch de verkeerde kant op als je hem heen en weer schuift.

CONCLUSIE:

Kortom ik ben tevreden gebruiker! Mijn goede oude Phililps van 17 jaar oud heeft een waardige opvolger gevonden! Al was dit toestel ook nog niet volledig uitgezonden wat dan weer de degelijkheid bewijst van de Philipstoestellen!

Pluspunten

• Perfecte zuigkracht voor div. ondergronden
  • Vlot gebruiksgemak
  • Nuttige accesoires
  • Degelijke materiaal

Minpunten

• Snoer mag langer
  • opzetborsteltje valt wel eens af

Symbelmyrne 23-05-2016

Niet kopen

2,7
Op basis van de beoordelingen op deze site tot aanschaf over gegaan. Maar ik begrijp er niks van. De stofzuiger is niet soepel wendbaar, de achterste wielen zijn niet zwenkbaar, dus kunnen niet zijwaards. Door de beperkte snoerlengte (6M) heb je maar heel weinig actieradius. Bovendien draait de slang niet lekker in het apparaat en is de slang zeer stug, DRAMA!! Verder heb ik hem gekocht voor en parket vloer, en nou heeft de bijbehorende parketborstel ook geen haakje om de stang na het stofzuigen aan de stofzuiger te haken, dus dat is ook nogal onhandig en staat zeer slordig.
Voor mij een MISKOOP.
Ja hij is licht, en het extra borsteltje op de stang is prima.

Plebs 07-12-2016

Praktische stogzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8578 zwart

Stofzuiger met goede zuigkracht en verschillende mondstukken aangepast aan type ondergrond. Heel erg fan van de vastgeklikte meubelzuigmond. Super handig.
De snoerlengte mocht gerust enkele meters langer. Ik ben geen voorstander van de grote wielen achteraan. Hierdoor is de stofzuiger niet zo wendbaar.

Pluspunten

• Verschillende mondstukken
  • vastgeklikte meubelzuigmond

Minpunten

• beperkte snoerlengte
  • Minder wendbaar door grote wielen achteraan

Rob 16-12-2019

Werkt goed

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8578 zwart

De diverse zuigmonden werken erg prettig .De stofzuiger heeft voldoende zuigkracht en is toch redelijk stil.

Jenne 05-09-2019

Dit product maakt veel teveel lawaai.

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8578 zwart

Ik ben een Philips fan en dus koop ik bijna altijd Philips. Ik ben ook oud Philips medewerker. Maar dit product heeft 1 behoorlijke afwijking, maakt veel te veel lawaai. Zuigt prima.

Peggy 21-02-2017

Krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8578 zwart

Ideaal om hondenhaar mee op te zuigen. Er zit een extra turbo- en parketborstel bij en het kleine borsteltje is ingewerkt in het handvat. De rubber bumpers aan de stofzuiger en de borstel zorgen ervoor dat meubels niet beschadigd worden tijdens het stofzuigen. Het snoer mocht iets langer zijn maar ik heb genoeg stopcontacten dus geen groot probleem.

Pluspunten

• Ingewerkt borsteltje in handvat
  • Rubber stootranden aan stofzuiger en borstel

Minpunten

• Het snoer mocht iets langer zijn

will1959 15-01-2017

ONHANDIG

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8578 zwart

Afschuwelijk onhandig, valt steeds om, slang draait niet, snoer veel te kort
Alleen zuigkracht voldoende

roos12 26-12-2016

stofzuiger met vele pluspunten

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8578 zwart

De Philips Performer Active is een zeer lichte stofzuiger, die tevens makkelijk wendbaar is. Hij beschikt over een goede zuigkracht en zuigt alle haartjes, pluisjes, ... probleemloos op. Dankzij verschillende handige toebehoren kan je makkelijk zetels, matten en dergelijke schoonmaken. Aan beide zijkanten van de zuigmond bevinden zich borstels, wat maakt dat het stofzuigen vlotter gaat.
Nog enkele pluspunten zijn : klasse A(energieverbruik), design, aangenaam lawaai.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • licht en wendbaar
  • mooi design
  • verschillende mondstukken

Babbel78 14-12-2016

Handige stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8578 zwart

Deze stofzuiger bevalt heel erg goed. De zuigkracht is in drie standen in te stellen. Het geluidsniveau is heel acceptabel. De bumpers zijn ook fijn als je even snel wil stofzuigen. Door de extra 'borsteltjes' aan de zijkant van het mondstuk, kun je efficiënter stofzuiger. Veel hulpstukken zijn erbij geleverd die ook nog handig aan de stang zijn verwerkt. Stofzuigen is zo een stuk leuker.

Pluspunten

• handige accessoires
  • weinig lawaai
  • goede zuigkracht

Minpunten

• kort snoer
  • voelt soms zwaar aan

Masomeh 14-12-2016

Krachtig met weinig lawaai

Gemakkelijk te gebruiken.
Een krachtige motor met weinig lawaai.
Heel gemakkelijk voor onder tafel en zetels en zelfs heel soepel tussen de poten van stoelen.

Maaike 13-12-2016

Goede stofzuiger!

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8578 zwart

Na enkele jaren zonder zak stofzuigen koos ik terug voor het gemak van een zak. Geen gerammel meer wanneer iets hard wordt opgezogen. De stofzuiger zuigt goed en heeft enkele handigheden: extra mondstukken voor verschillende vloeren, een geïntegreerde borstel op de lange stang zodat je gemakkelijk de zetel kan stofzuigen en de stofzuiger niet moet ombouwen,... De stofzuiger zuigt krachtig en laat geen kruimeltje liggen. Ideaal! Met een langere draad, iets minder decibels en toch wat mobieler scoorde hij zeker en vast een 10!

Pluspunten

• verschillende mondstukken
  • zuigkracht
  • geïntegreerde borstel

Minpunten

• lawaai
  • korte draad
  • niet zo wendbaar / mobiel

Asa29 13-12-2016

Goede stofzuiger!

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8578 zwart

Ik koos na jaren zonder zak, terug voor het gemak van een stofzuiger met zak. Geen gerammel meer wanneer iets hard wordt opgezogen. De stofzuiger zuigt goed en heeft enkele handigheden: extra mondstukken voor verschillende vloeren, een geïntegreerde borstel op de lange stang zodat je gemakkelijk de zetel kan stofzuigen en de stofzuiger niet moet ombouwen,... De stofzuiger zuigt krachtig en laat geen kruimeltje liggen. Ideaal! Met een langere draad, iets minder decibels en toch wat mobieler raadde ik hem iedereen aan!

Ragna 13-12-2016

lichte, gebruiksvriendelijke stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8578 zwart

De Performer Active is een lichte stofzuiger, die aldus gemakkelijk te dragen is. De wielen zwenken niet heel soepel, maar geven eerder een schuivend gevoel. De verschillende zuigmonden zijn zeer handig in gebruik. Het driehoekvormige zuigstuk doet het zeer goed in de hoeken, en ook de zuigmond voor tapijt en huisdieren doet het goed. Bovendien is hij zeer gemakkelijk te reinigen. Het geluid van de stofzuiger is bij het begin van elke stofzuigbeurt wat storend, omdat er een hogere pieptoon meeklinkt, maar na 5 minuten ben je dit wel weer gewoon. De zak is gemakkelijk te vervangen, alsook de filters. De hulpstukken (korte zuigmond en keerzuiger) zitten op de stofzuiger, dus geen gedoe met opbergen. De korte zuigmond is uitschuifbaar, maar zit me al eens in de weg bij het stofzuigen (vermits ik de stofzuiger vaak vastneem als een borstel), waarbij mijn bovenste hand er vaak over of op zit. Ondanks het mindere vermogen zuigt hij accuraat en laat niets liggen.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • gebruiksvriendelijk
  • verschillende zuigmonden inbegrepen
  • hulpstukken op stofzuiger zonder opbergen

Minpunten

• geluid
  • wendbaarheid zwenkwielen

LaurenceT 12-12-2016

Bon aspirateur !

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8578 zwart

J'utilise cet aspirateur depuis 2 semaines maintenant et je ne regrette pas mon ancien.
Il a un look plutôt sympa,
est bordé de caoutchouc pour éviter les coups,
fait bien son job d'aspiration,
a de nombreuses brosses pour répondre aux différentes situations,
est doté de filtres pour éviter les allergies,
est classé A niveau consommation,
est plutôt silencieux par rapport à d'autres...
J'ai un coup de coeur pour la brossette intégrée au manche.
Je trouve juste les sacs un peu petits.

valmouche 11-12-2016

Un bel aspirateur fonctionnel et pratique

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8578 zwart

Désign parfait et très pratique le fait d'avoir accroché les accesoires au manche, cela permet de les avoir très vite sous la main et surtout de ne pas les perdre.

Très bonne puissance, reglable selon le besoin, et excellent résultat tant sur les tapis et même ceux à long poils que sur le parquet grâce aux différentes brosses fournies

Pas trop lourd ni trop brouillant, ce qui ajoute encore à son charme ... a conseiller

sandrahsps 11-12-2016

Très pratique

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8578 zwart

Cet aspirateur est ultra léger, facilité pour monter dans les étages. Par contre , le fil d'alimentation est trop court. Au niveau puissance, rien à dire.

Krista 08-12-2016

praktische geplaatste accessoires. Prijs kwaliteit

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8578 zwart

Accessoires erg handig bevestigd . Licht gewicht . Goede zuigkracht voor iedere ondergrond aangepaste voet.
Wendbaar. Zeer tevreden

Pluspunten

• Accessoires
  • Gewicht
  • Zuigkracht

Minpunten

• Parket voet mist click bevestiging

Atleet 08-12-2016

Mooie wendbare stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8578 zwart

Ondertussen heb ik de Philips Performer Active stofzuiger een week in gebruik.

De stofzuiger was vrij makkelijk te monteren en heeft een mooi design. Hij is vlot wendbaar en is niet zwaar. Hij is dus makkelijk te verplaatsen naar andere ruimtes. Hij is ook handig op te bergen.
Hij heeft een goede zuigkracht en dit voor verschillende oppervlakten. Een klein borsteltje is geïntegreerd in de stofzuiger. De verstelbare steel in lengte is ook wel handig. Er zijn 3 extra mondstukken bij de stofzuiger.
De kabel is lang genoeg voor mij al mag dit natuurlijk steeds wat langer zijn.
Wat ook wel zeer handig is is de rubberen rand om beschadigingen van meubels en muren tegen te gaan.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • mooi design

Minpunten

• extra opzetstukken hoefden voor mij niet.

Kristap 07-12-2016

Prijs kwaliteit

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8578 zwart

Wendbare lichte stofzuiger. Met handig in gebruik geplaatste accessoires
. Voor iedere ondergrond een geschikte voet. Zuigkracht is prima

Asa29 07-12-2016

Krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8578 zwart

Licht en wendbaar maar toch krachtig. Zuigt perfect kattenhaar en gemorste kattenbakvulling op. De verschillende opzetstukken zijn handig. De stofzuiger is wel zeer gehorig. Het netsnoer zou wel langer mogen zijn.

Pluspunten

• Krachtig
  • Handige opzetstukken

Minpunten

• Gehorig
  • Kort netsnoer