Philips Performer Active FC857809 - Reviews

Nat en/of droog
droog

Krista 08-12-2016 Product paar weken in bezit

praktische geplaatste accessoires. Prijs kwaliteit

Accessoires erg handig bevestigd . Licht gewicht . Goede zuigkracht voor iedere ondergrond aangepaste voet.
Wendbaar. Zeer tevreden

Pluspunten

• Accessoires
  • Gewicht
  • Zuigkracht

Minpunten

• Parket voet mist click bevestiging

Atleet 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie wendbare stofzuiger

Ondertussen heb ik de Philips Performer Active stofzuiger een week in gebruik.

De stofzuiger was vrij makkelijk te monteren en heeft een mooi design. Hij is vlot wendbaar en is niet zwaar. Hij is dus makkelijk te verplaatsen naar andere ruimtes. Hij is ook handig op te bergen.
Hij heeft een goede zuigkracht en dit voor verschillende oppervlakten. Een klein borsteltje is geïntegreerd in de stofzuiger. De verstelbare steel in lengte is ook wel handig. Er zijn 3 extra mondstukken bij de stofzuiger.
De kabel is lang genoeg voor mij al mag dit natuurlijk steeds wat langer zijn.
Wat ook wel zeer handig is is de rubberen rand om beschadigingen van meubels en muren tegen te gaan.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • mooi design

Minpunten

• extra opzetstukken hoefden voor mij niet.

Asa29 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Krachtige stofzuiger

Licht en wendbaar maar toch krachtig. Zuigt perfect kattenhaar en gemorste kattenbakvulling op. De verschillende opzetstukken zijn handig. De stofzuiger is wel zeer gehorig. Het netsnoer zou wel langer mogen zijn.

Pluspunten

• Krachtig
  • Handige opzetstukken

Minpunten

• Gehorig
  • Kort netsnoer

Plebs 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Praktische stogzuiger

Stofzuiger met goede zuigkracht en verschillende mondstukken aangepast aan type ondergrond. Heel erg fan van de vastgeklikte meubelzuigmond. Super handig.
De snoerlengte mocht gerust enkele meters langer. Ik ben geen voorstander van de grote wielen achteraan. Hierdoor is de stofzuiger niet zo wendbaar.

Pluspunten

• Verschillende mondstukken
  • vastgeklikte meubelzuigmond

Minpunten

• beperkte snoerlengte
  • Minder wendbaar door grote wielen achteraan

Jari 07-12-2016 Product paar weken in bezit

prijs/kwaliteit dik okee!

Ik heb deze stofzuiger nu een goede twee weken in gebruik en ik kan niet anders dan zeggen dat ik heel tevreden ben. De zuigkracht is heel erg goed, niet enkel onder de mond maar ook net ervoor, hij zuigt echt het stof naar zich toe. Qua bouw van het toestel ben ik ook aangenaam verrast, dit model is zeer wendbaar en ook niet te zwaar. Ik vind het geweldig dat de "body" afgewerkt is met een rubberen rand rondom, want ik ben niet altijd de meest voorzichtige in huis :) Op de stang vind je ook nog eens extra bediening, met duidelijke iconen. Het feit dat er geen extra handvat op de stang zit, vind ik eerder een voordeel omdat ik dat persoonlijk niet zo handig vind. Het extra borsteltje op de stang vind ik wel weer erg handig, al is het kliksysteem wel nog wennen voor mij... De stroomkabel is voor mij net lang genoeg. De stofzuigerzakken zijn betaalbaar en makkelijk te verkrijgen. Qua geluid/lawaai ben ik ook tevreden, al denk ik dat het tegenwoordig al wel stiller kan, maar vermoedelijk zal het toestel dan ook zwaarder worden. Deze stofzuiger is in elk geval al een pak stiller dan mijn vorig model, daar ben ik zeer blij mee. De prijs/kwaliteitsverhouding is wat mij betreft echt goed, je krijgt waar voor je geld.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • wendbaar

LF18 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

Licht maar krachtig

Sinds vorige week ben ik in het bezit van deze Philips Performer Active Airflow Max stofzuiger en ik moet zeggen dat dit echt een aanrader is. Zeer makkelijk in gebruik en tof design. Het is een lichte stofzuiger waardoor je met gemak de trap kan stofzuigen. Ook de bescherming aan de voorkant van de stofzuiger is een pluspunt. Aangezien hij zo makkelijk rijdt, bots je soms snel tegen een meubel of een deur aan. Door de zachte rand zijn meubels en deuren toch wat beschermd. Ook handig is het feit dat er een borstel op de steel aanwezig is. Indien je moeilijk bereikbare hoekjes en kantjes wil stofzuigen, kan je dit onmiddellijk doen zonder eerst een ander mondstuk op je stofzuiger te gaan plaatsen. Ook beschikt deze stofzuiger over een mondstuk voor elk type vloer. Handig voor als je huisdieren en tapijten in huis hebt. Een ander pluspunt vind ik het feit dat je de stang van de stofzuiger makkelijk kan aanpassen naar ieders lengte. Een minder puntje vind ik dat het snoer nogal laag en diep in de stofzuiger verscholen zit. Op zich niet zo'n probleem, maar valt wel op in vergelijking met andere stofzuigers waar ik al mee gewerkt heb.

Pluspunten

• Soepel in gebruik
  • Mondstuk voor elk type vloer
  • Licht - makkelijk te dragen

Minpunten

• Snoer

jella 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Mooie stofzuiger qua design en ook vrij licht. Er zijn voldoende hulpstukken aanwezig. De stofzuiger is vrij stil en gaat heel vlotjes over de oppervlakken. Ik vind hem minder wendbaar want wieltjes gaan niet altijd even vlot mee. Ook de buis is aan de stroeve kant.

Pluspunten

• stil en licht

Minpunten

• stroeve buis en minder wendbaar

Wolfheart 05-12-2016 Product paar weken in bezit

Solide stofzuiger met nuttige accessoires, aanrader!

Op het gebruik van de stofzuiger is weinig aan te merken! Hij doet wat hij moet doen. Mijn oud toestel was aan vervanging toe na 17 jaar trouwe dienst en de vraag was hoe zijn de toestellen sindsdien geëvalueerd?

Wat dit toestel betreft zitten de accesoires niet meer verstopt in het toestel maar zijn ze in het zicht bevestigd. Dus je maakt er ook veel sneller gebruik van!

Verder zijn er drie borstels voorzien voor elke ondergrond ( harde ondergrond, parket/laminaat en eentje voor tapijt)
De borstel voor de harde ondergrond roteert dus je kan in alle hoekjes!
De stofzuiger is zelf vlot wendbaar al kan hij in mijn enthousiasme al eens kantelen.

Het is een stevig solide toestel dat toch niet te zwaar aanvoelt. De buis had misschien iets lichter gemogen maar dan voelt hij misschien weer wat te goedkoop aan.

De handleiding is vrij kort schematisch voorgesteld maar in dit geval is hem gebruiken de beste leerschool. De montage verliep vlot!

Misschien enkele negatieve puntjes:

- snoer mag iets langer
- de haartjes op het opzetstuk plooien toch de verkeerde kant op als je hem heen en weer schuift.

CONCLUSIE:

Kortom ik ben tevreden gebruiker! Mijn goede oude Phililps van 17 jaar oud heeft een waardige opvolger gevonden! Al was dit toestel ook nog niet volledig uitgezonden wat dan weer de degelijkheid bewijst van de Philipstoestellen!

Pluspunten

• Perfecte zuigkracht voor div. ondergronden
  • Vlot gebruiksgemak
  • Nuttige accesoires
  • Degelijke materiaal

Minpunten

• Snoer mag langer
  • opzetborsteltje valt wel eens af

AJ1972 04-12-2016 Product paar weken in bezit

Topprestatie & handige opberging accesoires

Een kleine week ben ik de trotse eigenaar van deze stofzuiger. Deze is zeer gebruiksvriendelijk, duidelijke logo's en niet te veel lawaai. Snoer is ook veel.handiger dan mijn vorige. Toppunt vooral vind ik dat de hulpstukken geintegreerd zijn en dat je niet overal lose spullen hebt liggen. Deze stofzuiger is echt leuk om mee te werken (en dansen op muziek ;-). ). Ik vind hem echt een aanwinst !

Pluspunten

• Geluidsvriendelijk
  • Opberging accessoires
  • Lang snoer
  • Zeer wendbaar
  • Stootrand

Minpunten

• Stofzak (wist ik bij aankoop, is mijn keuz)

sab335 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

zeer goed toestel

Dit toestel is een meerwaarde voor het huishouden als je een hond hebt. Onze hond heeft van ruiven een sport gemaakt waardoor een degelijke stofzuiger onontbeerlijk is. Door de speciale zuigkop voor (honden)haren is het een plezier om te stofzuigen. Ook de andere toebehoren zijn zeer nuttig, vernuftig en zeer gebruiksvriendelijk. Een aanrader!

Pluspunten

• zuigkop voor hondenhaar
  • veel toebehoren

Minpunten

• mag misschien iets stiller zijn

Minnie 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

Wendbare stofzuiger met uitgebreid assortiment opzetstukken

Deze stofzuiger ligt vlot in de hand want is niet te zwaar en dus uiterst wendbaar. Aanvaardbaar volume en perfecte zuigkracht voor allerlei oppervlakken, met dank aan de verschillende handige opzetstukken. Ook de rubberen randen zijn een pluspunt om beschadigingen van meubels en plinten tegen te gaan.
Snoer kon wel iets langer, maar dat is dan wel het enige minpuntje.

Pluspunten

• wendbaar en niet te zwaar
  • aanvaardbaar qua decibels
  • assortiment opzetstukjes
  • rubberen randen

Minpunten

• snoer mocht langer
  • indicatie volle stofzak?

kristien84 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

ik ben tevreden

Ik heb deze stofzuiger 2 dagen, en mijn oude toestel blijft aan de kant staan.
Deze ligt handig in de hand, bolt gemakkelijk rond, zuigt goed.
De tri active mondstuk vind ik iets te dik, kan niet onder alle kasten. Wel handig is da je deze kan verzetten van harde vloeren naar tapijten/matten.
Ook de regelaar van zuigkracht is handig, daarvan hangt ook je geluidsniveau af.

Pluspunten

• minder lawaai dan mijn oude toestel
  • borsteltje dat vastzit
  • handige rubber rondom
  • draait gemakkelijk

Minpunten

• borsteltje schuift af en toe naar voor
  • Tri active is te dik, kan niet onder kasten

beriber 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

gebruiksvriendelijk toestel

Heel aangenaam om mee te werken.Zacht geluid.Sterke zuigkracht.Aangenaam verrast door de stootranden zodat je geen krassen maakt op de meubels.

Pluspunten

• Heel zacht geluid
  • stootranden
  • aparte mondstukken heel handig in gebruik

Minpunten

• te korte electriciteitskabel

Evelyn 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goeie stofzuiger voor goeie prijs

Deze stofzuiger voldoet aan mijn verwachtingen: hij is krachtig, traploos regelbaar in zuigkracht - van meubels over harde vloeren tot tapijten en de telescopische steel is lang genoeg. Er zit een parketborstel bij, dus deze hoef je niet extra aan te kopen. Het kleine borsteltje voor meubels en dergelijke is geïntegreerd in de steel, wat superhandig is: je schuift het omlaag in een handomdraai en neemt snel en efficiënt het stof mee dat op plinten, tafels of kastjes ligt. Zijn stijlvolle kleuren zijn mooi meegenomen. Ik kan me voorstellen dat de snoerlengte niet voor elke woning ideaal is, maar in mijn appartementje lukt dat prima. Het snoer rolt ook weer mooi op trouwens. Handig op te bergen: de steel kan op de stofzuiger geschoven worden wanneer de stofzuiger rechtop staat en wanneer deze horizontaal staat. Een goeie stofzuiger tegen een schappelijke prijs.

Pluspunten

• krachtig
  • inclusief parketborstel
  • mooi design
  • geïntegreerd meubelborsteltje
  • prijs

Minpunten

• snoerlengte

Shawntje 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Aan te raden

Mooi design, zeer licht en zeer wendbaar
Ook op details is gelet : de kleine hulpstukken zijn aan de stofzuiger bevestigd, zodat ik deze niet steeds hoe te gaan zoeken of kwijt kan geraken
Gebruik op harde vloeren : zéér efficiënt
Enig nadeel : vrij korte draad (6m)

• Licht
  • wendbaar
  • Efficiënt

Minpunten

• vrij korte draad

vanakaam 25-11-2016 Product paar dagen in bezit

compacte stofzuiger met veel extra's

Ik ben wat verwonderd van de negatief review hierboven... Ikzelf ben tevreden van deze stofzuiger. Allereerst heeft hij een mooi design, aardig meegenomen, hij is compact en weegt niet teveel. Het is misschien niet de stilste, maar hij maakt geen storend lawaai. Leuk zijn de vele extra's en het gebruiksgemak ervan. Het borsteltje zit geintegreerd in de stofzuiger, en dat maakt het wel makkelijk - minder kans het kwijt te spelen ! De steel is verstelbaar in lengte, en ook dat gaat vlot. Er zijn 3 types borstels bijgeleverd, telkens ook nog apart verstelbaar voor tapijt of harde vloer - dit had ik eerst niet door, en dus stofzuigde ik mijn keukenvloer in tapijtstand, wat niet zo vlot ging. Eénmaal op de juiste stand gezet, ging het probleemloos. De extra borstels zijn handig, maar voor mij eerder overbodig. Handig is het onderdeel om de zetels te stofzuigen. De stofzuiger is voor mij eigenlijk wel goed wendbaar, verlengdraad is voor mij ook lang genoeg. Voor mij echt wel een aanrader.

Pluspunten

• mooi design
  • sterke zuigkracht
  • extra borstels en geintegreerd borsteltje

Minpunten

• ietwat lawaaierig

jack 31-08-2016 Product paar dagen in bezit

prima stofzuiger

Éen uitstekend produkt met prima zuigkracht.
het is een stofzuiger die ik iedereen kan aanbevelen.
Maakt weinig geluid en is zeer handzaam.

Pluspunten

• geluidsarm
  • reserve-onderdelen

Symbelmyrne 23-05-2016 Product paar weken in bezit

Niet kopen

2,7
Op basis van de beoordelingen op deze site tot aanschaf over gegaan. Maar ik begrijp er niks van. De stofzuiger is niet soepel wendbaar, de achterste wielen zijn niet zwenkbaar, dus kunnen niet zijwaards. Door de beperkte snoerlengte (6M) heb je maar heel weinig actieradius. Bovendien draait de slang niet lekker in het apparaat en is de slang zeer stug, DRAMA!! Verder heb ik hem gekocht voor en parket vloer, en nou heeft de bijbehorende parketborstel ook geen haakje om de stang na het stofzuigen aan de stofzuiger te haken, dus dat is ook nogal onhandig en staat zeer slordig.
Voor mij een MISKOOP.
Ja hij is licht, en het extra borsteltje op de stang is prima.