Philips 5000 series FC8578 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 5000 series FC8578 zwart op Kieskeurig.be.

Wolfheart 05-12-2016

Solide stofzuiger met nuttige accessoires, aanrader!

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8578 zwart

Op het gebruik van de stofzuiger is weinig aan te merken! Hij doet wat hij moet doen. Mijn oud toestel was aan vervanging toe na 17 jaar trouwe dienst en de vraag was hoe zijn de toestellen sindsdien geëvalueerd?

Wat dit toestel betreft zitten de accesoires niet meer verstopt in het toestel maar zijn ze in het zicht bevestigd. Dus je maakt er ook veel sneller gebruik van!

Verder zijn er drie borstels voorzien voor elke ondergrond ( harde ondergrond, parket/laminaat en eentje voor tapijt)
De borstel voor de harde ondergrond roteert dus je kan in alle hoekjes!
De stofzuiger is zelf vlot wendbaar al kan hij in mijn enthousiasme al eens kantelen.

Het is een stevig solide toestel dat toch niet te zwaar aanvoelt. De buis had misschien iets lichter gemogen maar dan voelt hij misschien weer wat te goedkoop aan.

De handleiding is vrij kort schematisch voorgesteld maar in dit geval is hem gebruiken de beste leerschool. De montage verliep vlot!

Misschien enkele negatieve puntjes:

- snoer mag iets langer
- de haartjes op het opzetstuk plooien toch de verkeerde kant op als je hem heen en weer schuift.

CONCLUSIE:

Kortom ik ben tevreden gebruiker! Mijn goede oude Phililps van 17 jaar oud heeft een waardige opvolger gevonden! Al was dit toestel ook nog niet volledig uitgezonden wat dan weer de degelijkheid bewijst van de Philipstoestellen!

Pluspunten

• Perfecte zuigkracht voor div. ondergronden
  • Vlot gebruiksgemak
  • Nuttige accesoires
  • Degelijke materiaal

Minpunten

• Snoer mag langer
  • opzetborsteltje valt wel eens af

Symbelmyrne 23-05-2016

Niet kopen

2,7
Op basis van de beoordelingen op deze site tot aanschaf over gegaan. Maar ik begrijp er niks van. De stofzuiger is niet soepel wendbaar, de achterste wielen zijn niet zwenkbaar, dus kunnen niet zijwaards. Door de beperkte snoerlengte (6M) heb je maar heel weinig actieradius. Bovendien draait de slang niet lekker in het apparaat en is de slang zeer stug, DRAMA!! Verder heb ik hem gekocht voor en parket vloer, en nou heeft de bijbehorende parketborstel ook geen haakje om de stang na het stofzuigen aan de stofzuiger te haken, dus dat is ook nogal onhandig en staat zeer slordig.
Voor mij een MISKOOP.
Ja hij is licht, en het extra borsteltje op de stang is prima.

Anoniem 07-02-2020

Super stofzuiger

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8578 zwart

De beste stofzuiger die ik tot nu toe gehad heb. Heeft erg veel power, zuigt goed op harde ondergrond (schuift vrijwel niks voor zich uit) is niet te zwaar en heeft een praktische zuigmond met borstel. Enige twee punten die ik anders zou willen is bevestiging borsteltje zuigmond. Super handig om stof mee op te zuigen zonder de oppervlakte te beschadigen maar na verloop van tijd wordt hij lam en schuift hij automatisch terug. Andere punt is het korte snoer. Zelf voor gekozen maar toch te kort in bijna alle ruimtes.

Schermnaampje 20-01-2020

Tegenvaller

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8578 zwart

Stang is kort, zeker voor de langere personen onder ons. Iedere keer als ik klaar ben heb ik last van m'n rug. Blokkeer mechanisme van de 2 schuifbare delen is wel beter dan de vorige generatie. Slang is (te) kort en stug. Zwenkhals op machine draait niet soepel en stuurt de stofzuiger vaker een andere kant op dan je zelf wil. TriActive mondstuk is niet met je voet te bedienen, als je van ondergrond verandert moet je het optillen en met de hand verzetten. Regelbare zuigkracht is prima. Stofzuigen is geen hobby van me, en dit toestel maakt het er alleen maar erger op. Dus eindigt deze stofzuiger bij mij in de schuur als backup.

Plebs 07-12-2016

Praktische stogzuiger

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8578 zwart

Stofzuiger met goede zuigkracht en verschillende mondstukken aangepast aan type ondergrond. Heel erg fan van de vastgeklikte meubelzuigmond. Super handig.
De snoerlengte mocht gerust enkele meters langer. Ik ben geen voorstander van de grote wielen achteraan. Hierdoor is de stofzuiger niet zo wendbaar.

Pluspunten

• Verschillende mondstukken
  • vastgeklikte meubelzuigmond

Minpunten

• beperkte snoerlengte
  • Minder wendbaar door grote wielen achteraan

Positieveling 04-02-2021

De stofzuiger is heel stil en zuigt uitstekend!

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8578 zwart

Het tussenstuk met borstel is erg handig voor jaloezieën en meubels. Je kunt het nooit keijtraken omdat het geïntegreerd is in de slang zelf. Fantastisch uitgevonden!

Hawie 30-01-2021

een goede stofzuiger

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8578 zwart

deze stofzuiger is mooi en compact en sterk en doet zijn werk goed. maar over de zuinigheid met energie kan ik nog niet beoordelen want ik heb hem pas 1 maand

Dinah K. 02-01-2021

Vreselijke stang

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8578 zwart

De stang bestaat uit diverse " losse" onderdelen waardoor het een wiebelig geheel is, en jje de neiging hebt de stang zo kort mogelijk te houden. Gevolg pijn in de rug bij het stofzuigen. Een tweede erg groot nadeel: lange haren komen vast te zitten in de wieltjes van de borstelkop en zijn er niet meer uit te krijgen. Gevolg: wieltjes zijn eraf gegaan en krassen op het parket. Balen dat ik onze vorige stofzuiger heb weggegeven.

Nonnens 18-12-2020

Silent

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8578 zwart

Is veel stiller dan de FC8575/09 want dat toestel was een miskoop over de hele lijn. Aankopen online is een nadeel. Spijtig en niet goed voor mijn beurs dat ik twee stofzuigers op 1 maand heb moeten kopen.

Golubovic 26-09-2020

Philips stofzuiger

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8578 zwart

Een zeer krachtige stofzuiger. - handig - met zak - heel proper wanneer deze vol zit uit de stofzuiger te nemen. Veel handiger dan een stofzuiger zonder zak.

Truus1933 16-09-2020

Degelijk en goed zuigende atofzuiger

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8578 zwart

Gewoon compacte stofzuiger, makkelijk de trap op te dragen en ook handig is het hulpstuk bij de handgreep.

Nehemia 08-09-2020

De stofzuiger is perfect!

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8578 zwart

De stofzuiger viel in onze prijsklasse. Het gewicht was belangrijk, maar die is toppie.
Echt lichtgewicht. En zoals wij als al onder “de oudjes” is dat gewenst.
Zuigkracht is zeker voldoende. En heel fijn dat je deze kunt stellen.

Miekje 17-08-2020

Stofzuiger zuigt goed, maar heeft irritant geluid!

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8578 zwart

De stofzuiger heeft een hoogfrequent geluid, waar ik heel slecht tegen kan. Mijn oude stofzuiger had misschien meer dB, maar daar had ik veel minder last van dan van deze stofzuiger. Borsteltjes op zuiger zijn niet rondom waardoor je plinten of muren beschadigen en het blauwe borsteltje is ook al niet meer wat het geweest was. Ik ben er niet heel erg kapot van....

EdwinB72 13-07-2020

Top stofzuiger

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8578 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Enige weken nu in gebruik en de machine bevalt goed. Hoge zuigkracht, zuigmond heel wendbaar evenals de stofzuiger zelf. Filter reinigt de lucht uitstekend we hebben geen nare luchtjes geroken. De 3 verschillende mondstukken zijn goed inzetbaar. De geintegreerde borstel op de stang is heel handig.

r0n@ld 07-07-2020

Super fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8578 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] fijne stofzuiger voor lange mensen met harige huisdieren. Genoeg snoer om een hele verdieping in 1x te kunnen stofzuigen. Vele mondstukken, eentje zelfs in de steel, erg handig.
Positief onder de indruk van de borstel voor tapijt, eenvoudig opzuigen van hondeharen ook die inmiddels dieper in het tapijt zijn ingelegen/gelopen.

Bouke 06-07-2020

Erg goede en fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8578 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg fijn, de stofzuiger is makkelijk in gebruik en heeft een mooie en stoere uitstraling. Daarnaast zuigt hij heel goed, ondanks een gemiddeld geluidsniveau. Wat erg handig is, is als je de stang eraf haalt komt er een borsteltje tevoorschijn die handig is om in alle hoeken, gaten en plinten te komen.

Iriks 05-07-2020

Krachtig, compact en aanwezig

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8578 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De stofzuiger is een handige, compacte stofzuiger met een krachtige motor. Het is daarmee geen stille, maar wel een krachtige stofzuiger met veel accessoires. Omdat die licht, wendbaar en compact is, neemt het opbergen niet veel ruimte in beslag.

Sjaakieee 04-07-2020

Fijne stofzuiger met goede zuigkracht

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8578 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne wendbare stofzuiger. Eenvoudig in gebruik, ziet er prima uit.
Goede zuigkracht. Fijne accessoires die erbij geleverd worden

Bart_81 03-07-2020

prima basis stofzuiger met erg wendbaar hulpstuk

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8578 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is een prima basis stofzuiger voor alle oppervlakken. Vooral de roterende borstel is er prettig. Zeer wendbaar en haalt ook met gemak haren van de vloer. Het is geen zware stofzuiger en de hulpstukken klikken goed vast. Er zit een houder bij waarop je het meegeleverde hulpstuk op de buis kunt klikken. De lucht die de stofzuiger verlaat ruikt fris en slaat niet op de adem.

Chacorwa 02-07-2020

prima krachtige stofzuiger met een mooi design

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8578 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] mooi uitziende wendbare stofzuiger. Niet te groot formaat. krachtige zuigkracht en weinig lawaai makend.