Bosch BGS5PERF IRSI - Reviews

Energielabel
A

kat 25-11-2016 Product paar weken in bezit

Stofzuiger Bosch BGS5PERF

Een krachtige stofzuiger, zakloos, geluid is niet storend. Geschikt voor alle type vloer en ook uitstekend voor de tapijt.
Zeer tevreden. Heb gekeken naar Dyson, maar tocht gekozen voor Bosch. Dyson is veel te luiddruchtig

Pluspunten

• krachtig
  • stil
  • geschikt voor alle type vloer
  • goed voor tapijt

Sandra 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stil en krachtig

Tijdens het stofzuigen kun je elkaar gewoon verstaan! En de zuigkracht is prima zowel op tapijt als laminaat. De stofzuiger laat zich eenvoudig verplaatsen. Het is niet de lichtste stofzuiger, maar onze Dyson was zwaarder! Alleen het automatisch oprollen van het snoer vergt even wat handigheid.

• Goede zuigkracht
  • Zuinig
  • Prettig manouvreren

Minpunten

• Automatisch oprollen van het snoer

Nico 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Een top stofzuiger

Op de 11e van de 11e een stofzuiger bij Mediamarkt Venlo gekocht. De start van het carnavalsseizoen, maar ook de start van een stofzuiger die onze oude Dyson ruimschoots verslaat. Wat een geluid, geen boze kinderen meer die hun geluidsdragers harder moeten zetten heerlijk. Wat een zuigkracht, ideaal met een hond en katten en onze kinderen met aanloop. We bevelen iedereen deze stofzuiger aan.

Pluspunten

• Geluid
  • zuigkracht

Mimi 21-10-2016 Product paar weken in bezit

Super zakloze stofzuiger

Super stofzuiger. Past zich heel goed aan aan het te zuigen oppervlak. Zeer wendbaar. Makkelijk in gebruik en handig op te bergen. Met de verschillende meegeleverde borstels kun je kijken welke je zelf het fijnste vind. Ook erg handig......geen stofzuigerzakken meer!!!!

W. 20-10-2016 Product paar weken in bezit

Zuinige en geruisloze stofzuiger

Deze Bosch stofzuiger is zeer geruisloos en krachtig. Goeie lengte van het snoer. Rijd soepel op de wielen. En zeker heel fijn is dat deze enorm zuinig in verbruik is
Zeer goeie uitleg over verschillende modellen gehad. Enthousiast en bekwaam personeel. Zeer blij met deze aankoop. Zeker aan te bevelen.
Succes

Pluspunten

• Geruisloos
  • Soepel op de wielen
  • Lang snoer
  • Zeer laag in energie verbruik

Reinders 07-10-2016 Product paar dagen in bezit

Stille stofzuiger

Zeer stil, diverse hulpstukken, 4 wieltjes voor makkelijk zwenkwerk. Fijne stofzuiger voor dagelijks gebruik

Bas 04-10-2016 Product paar maanden in bezit

Bosch BGS5PERF(ECT)

Perfecte stofzuiger. De stofzuiger is zeer stil, heeft een automatisch reinigende bouwstoffilter wat nog wel eens handig kan zijn als je huisdieren hebt. Ik zelf heb er twee en denk dat ik lang mag genieten van deze stofzuiger. Fantastisch product

Pluspunten

• Goed voor als je huisdieren hebt
  • Zelfreinigend filter
  • Automatische zuigkrachtregeling
  • Ergonomisch handvat

Steven 11-07-2016 Product paar weken in bezit

De stille kracht

Absoluut een geluidsarme stofzuiger met heel veel mogelijkheden. Makkelijk te legen stofbak en alles goed te reinigen.

Dirk 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bij het 1ste gebruik al merkbaar beter dan de Miele van 13 jaar oud.

We hebben na uitpakken onze nieuwe aanwinst getest en waren verbaasd over de hoeveelheid haren en stof, die uit onze Berber vrij kwamen. Die Berber was 2 dagen eerder met onze Miele nog gestofzuigd. Dus een hele vooruitgang. Een stille stofzuiger, die zuinigheid, kracht en een mooi uiterlijk verenigd.

Een fijne en zuinige stofzuiger 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prima stofzuiger

Wat een fijne stofzuiger is deze.
Bewust gekocht ivm zurigheid en de AAAA klasse's. Stille stofzuiger en wat heel fijn is, geen gedoe meer met de stofzakken.
Het net netsnoer is lekker lang, dus hoef nu niet steeds een andere stopcontact te zoeken.
Kortom een aanrader!

Adnan 02-06-2016

It's a power horse!

The suction capacity is really powerful! Super quiet. Little bit heavy. The metal pipe could be less heavier. The unit could be little bit smaller in size for less storage space. I got few scratches on it after a few usages. Overall I'm happy with it. The best value of money. Wish it was less expensive... :-)

Ahmed 01-06-2016 Product paar dagen in bezit

ToP Machine!!!

ik heb van alles thuis gehad, Dyson,Miele enz... deze machine is echt niet te vergelijken !!! wat een power ! en de gekste is de geluid, ik kan me oren niet geloven echt niet, het is gewoon zo stil laat mij denken aan die hybride autos :). ook zeer makkelijk in gebruik + de functie de filter met een knop laten schudden voor het leeg maken ! gek uitvinding van Bosch !!! in een woord gewoon blind deze machine kopen en ervan genieten...

bosch stofzuiger 27-05-2016 Product paar dagen in bezit

handzaam, stil, krachtig

deze stofzuiger combineert kracht met rust en gemak, in een prettige houding zuigt de stofzuiger met gemak alle soorten vuil op, is zeer makkelijk te legen omdat het een stofzuiger zonder zak is, komt degelijk en sterk over.

AV 17-05-2016 Product paar dagen in bezit

Eindelijk een prima stofzuiger voor hondenharen op tapijt.

Oude stofzuiger kapot en dan veel advies om iets anders te kopen. Maar, met tapijt en een langharige hond in huis is dat niet eenvoudig. Na prima advies één van de duurdere stofzuigers genomen. Eerste resultaat is verbluffend; zuigt uit alle hoeken en gaten en van de matten alle haren op. Nu maar hopen dat de duurzaamheid ook prima in orde is.

Ingrid 15-05-2016 Product paar dagen in bezit

bosch BGS 5 PERF

lekker stil, veel hulpmiddelen voor allerlei doeleinden. Fijn de zakloze stofzuiger die je ook met water kunt reinigen. Wat ook handig is, dat je met een knop automatisch het filter schoont.