Philips PowerPro Active FC9533 zwart, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 39 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Active FC9533 zwart, blauw op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Els VH 19-12-2016

superhandige stofzuiger

We hebben deze stofzuiger nu een paar weken en zijn heel tevreden.
Het model is licht en wendbaar en maakt niet veel lawaai, De zuigkracht is erg goed, ookal is het toestel licht. De borstelkop heeft twee zijborsteltjes neemt zo extra veel vuil op. Zuigkracht kan worden aangepast en er zijn ook verschillende borstelkoppen voor verschillende ondergronden. Superhandig zijn de geïntegreerde accessoires, niet meer zoeken naar dat kleine borsteltje want het zit gewoon aan de steel vast!
Het is de eerste keer dat we een stofzuiger zonder zak hebben maar het is zeker een goede zet. Per ongeluk een legostukje van de kinderen opgezogen en zag het zo zitten :) Ook het leegmaken is betrekkelijk proper, naar mijn gevoel properder als met zak.
Het snoer had net ietsje langer gemogen, op zijn kant durf ik hem niet goed transporteren/opheffen omdat ik dan het gevoel heb dat ik de stofbak eruit ga trekken. Maar verder nog geen minpuntjes tegen gekomen.

Pluspunten

• licht en wendbaar
  • stil en goede zuigkracht
  • handige accessoires aan toestel vast
  • zonder zak, proper leeg te maken

Minpunten

• snoer beetje te kort

Sara35 10-12-2016

Heel handige stofzuiger

Ik gebruik deze stofzuiger nu een paar weken en ben erg tevreden. Wat meteen heel erg in de smaak viel bij mij, was het TriActive mondstuk: het is een beetje gebogen, waardoor je makkelijker in hoeken komt en de zijkanten van het mondstuk zijn afgerond. Hierdoor bots je minder hard tegen meubels en randen. Dit toestel is ook stiller dan mijn vorige stofzuiger, zelfs in de derde stand. De zuigkracht is prima: Voor zetels en tapijten zet ik de stofzuiger een standje lager. Stofzakken mis ik absoluut niet: geen gepruts meer! En als ik per ongeluk een klein stukje speelgoed van de kinderen opzuig, zie je dat meteen zitten: crisis vermeden!

Pluspunten

• erg handig mondstuk
  • stil
  • goede zuigkracht
  • zonder zak

nlambrec 07-12-2016

Efficiënt, krachtig en mooi design

Bij het openen van de doos blijkt direct het prettige kleurenschema op te vallen. Bij de eerste handelingen blijkt ook dat het toestel lekker licht is en goed afgewerkt is. De gebruikte materialen lijken zeer stevig. De accessoires zijn snel en gemakkelijk aangesloten. Jammer misschien is dat er geen plaats voorzien is in de stofzuiger voor de hulpstukken maar dit is geen onoverkomelijk probleem. Qua prestaties moet dit toestel, ondanks het beperkte wattage, zeker niet onderdoen voor oudere modellen die een veelvoud hebben aan wattage. Zowel op harde vloeren en tapijten zijn de prestaties uitstekend te noemen. Als ik dan toch een nadeel moet opnoemen zou dat het snoer zijn dat eigenlijk een tikje te kort is en dat de wendbaarheid van het apparaat nog beter kan.
Hier ga ik de komende jaren veel plezier aan beleven.

Pluspunten

• lekker licht
  • zeer krachtig en efficiënt
  • prettig kleurenschema
  • voorbeeldige afwerkingskwaliteit

Minpunten

• te kort snoer!
  • niet zo wendbaar, blijft soms haken aan meubelen

KarolienR 07-12-2016

Maximale kwaliteit voor een minimale prijs!

Ik gebruik sinds enkele weken de PowerPro Active stofzuiger zonder stofzak. Dit toestel is een absolute aanrader. Het toestel heeft lage prijs in vergelijkbaar met andere vergelijkbare toestellen. De stofzuiger zorgt voor een goede reiniging van harde vloeren. Het is ook een handig toestel dat niet veel weegt, wat een absoluut pluspunt is. De stofbak kan je makkelijk afnemen en reinigen. Het stof wordt aan één kant van de bak verzameld en glijdt gelijkmatig in de vuilnisbak. Naast het lichte gewicht, zijn ook de handvaten handig om het toestel mee op de trap te nemen. De kleinere hulpstukken zijn bevestigd aan de buis waardoor je ze niet kan kwijt kan geraken. Ze kunnen ook gemakkelijk losgekoppeld worden. Ik beveel dit toestel zeker aan. Maximale kwaliteit voor een minimale prijs!

Pluspunten

• handige handvatten voor op de trap
  • lang snoer
  • geen stofzakken
  • licht
  • enorme zuigkracht

Minpunten

• lomp design

truivan 07-12-2016

PowerPro Active Serie Stofzuiger FC9533/09

Compact, makkelijk op te bergen zowel liggend als staand. Makkelijk te bedienen lichtgewicht dank zij ergonomische handgreep.
Geschikt voor alle oppervlakken (tapijt, stoffen, zetels, parket, vloeren, …) dankzij verschillende bijgeleverde hulpstukken.
Container makkelijk te ledigen en weer gebruiksklaar te maken. De container is telkens goed gevuld, wat wijst op een goede zuigkracht. Geen haar van onze kat meer te bekennen op tapijt.
Verhouding kwaliteit-prijs vind ik optimaal.
Volgende recensie bespreek ik de kwaliteit van de verschillend hulpstukken.

Pluspunten

• compact
  • makkelijk op te bergen en te bedienen
  • constante zuigkracht
  • zakloos
  • veel hulpstukken

Minpunten

• te kort snoer
  • wieltjes maken nogal lawaai bij verplaatsen

Cindyke 06-12-2016

Vuile vloer? Voor Philips geen probleem!

Ik heb deze stofzuiger ondertussen enkele weken in huis en ik mag wel zeggen dat hij mijn beste maatje is geworden. Met kleine voetjes die in huis rondtrippelen en een hond die constant binnen en buiten loopt is het niet te verwonderen dat mijn mooie vloer er dagelijks vies en vuil bijligt! Maar met deze stofzuiger is het dus geen probleem meer! Hij zuigt perfect van de eerste keer alles op. Je hoeft geen 2 keer over hetzelfde plaatsje heen te gaan om al het vuil mee te nemen want dit doet hij met gemak van de eerste keer al! Dit zorgt ervoor dat het stofzuigen snel klaar is waardoor er tijd overblijft om iets leuks te doen! Ik kan mijn maatje niet meer missen!!! Superkoop!!!

Pluspunten

• snel
  • stil
  • netjes

missbeautyetc 06-12-2016

Lichte, compacte stofzuiger ideaal als je husidieren hebt.

Ik was op zoek naar een tweede, lichte stofzuiger zonder stofzuigerzak. En deze heb ik gevonden in de Philips PowerPro Active. Een lichte, makkelijk wendbare stofzuiger die alle stof, haren en kattenbakkorrels snel en makkelijk opneemt. Geen stofzuigerzak nodig en de bak van de stofzuiger is snel en makkelijk leeg te maken. Ik ben fan!

Pluspunten

• geen zak
  • licht en wendbaar

dgoossens 04-12-2016

Prijs/kwaliteit zeer goede stofzuiger

We hebben de stofzuiger ongeveer een week in gebruik.
De zuigkracht lijkt inderdaad constant te blijven, dus dit is een groot voordeel tov een stofzuiger met zak.
De opzetborstel om de vloer te stofzuigen is handig in gebruik, en neemt het stof goed op.
Kleine borstel is ondanks de ronde mond handig om bv een zetel te stofzuigen.

Pluspunten

• Contstante zuigkracht
  • zakloos
  • makkelijk op te bergen (vrij klein)
  • ondanks vrij laag Wattage goede resultaten
  • Speciale borstel voor parket.

Minpunten

• Opvangbak niet echt makkelijk te verwijderen.
  • Geen klein plat borsteltje aanwezig
  • ronde opzetborstel zit vast aan stang
  • vrij veel lawaai na opzuigen v bv steentje

LeVedeBe 30-11-2016

Perfecte zuigkracht, wel enkele nadelen

De Philips PowerPro Active zuigt perfect al het stof en zwaardere vuiltjes op.
Een stofzuiger zonder zak, geeft een enorm gebruiksgemak!
De container is heel gemakkelijk te ledigen en weer gebruiksklaar te maken.
Nadeel lijkt me toch:
- iets te kort snoer
- geluid van de wieltjes onderaan het mondstuk
- de grote wielen van de stofzuiger zijn niet wendbaar.

Pluspunten

• zuigt perfect
  • geen zak meer nodig!
  • veel hulpstukken

Minpunten

• kort snoer
  • geluid van de wieltjes onderaan het mondstuk

christelleke 30-11-2016

Handige lichte stofzuiger

Deze Philips PowerPro Active stofzuiger is, mede door zijn licht gewicht en handige handgrepen, handig in gebruik en overal gemakkelijk meeneembaar en op te heffen. De grote wielen zorgen dat hij gemakkelijk wendbaar is en soepel meerolt. De borstels aan de zijkanten en het standaardmondstuk (die een hoek vormt in het midden) zijn erg handig om hoeken en moeilijk bereikbare plaatsen stofvrij te krijgen. De stofzuiger is zowel bruikbaar op laminaat als op gewone tegelvloeren, tapijten en zetels. De vele hulpstukken maken licht werk. De stofzuiger heeft een goede zuigkracht, ook voor hondenhaar. Het reservoir is gemakkelijk te ledigen en je hebt geen stofzuigzakken meer nodig. Er is een handige eenvoudige gebruiksaanwijzing met tekeningen toegevoegd. Gemakkelijk op te bergen, zowel liggend als staand.
Enige nadeel is het iets te korte snoer.

Pluspunten

• licht gewicht
  • gemakkelijk in gebruik
  • gemakkelijk wendbaar
  • goede zuigkracht

Minpunten

• iets te korte snoer

lidd 30-11-2016

Goede stofzuiger met veel zuigkracht

Goede stofzuiger. Heel compact. Grote zuigkracht. (wel minder dan Miele 3) maar dan ook wel goedkoper. Veel accessoires extra. Jammer dat er zo een korte draad bijzit.

Pluspunten

• veel accessoires
  • prijs kwaliteit
  • grote zuigkracht
  • compact

Minpunten

• korte draad

Smar 29-11-2016

Prima, compacte stofzuiger!

Handige stofzuiger met verschillende accessoires (verschillende borstels, onderhoudskit,...).
Heel veel zuigkracht en zeker ook aan te raden met huisdieren in huis.
Compact waardoor hij makkelijk op te bergen is.
Kortom: een aanrader!

Pluspunten

• Compact
  • Veel zuigkracht
  • Verschillende borstels
  • Lange stofzuigerbuis

Minpunten

• Stofzuigerbuis ligt wat zwaar in de hand

Ilme 26-11-2016

Handige, compacte stofzuiger

De Phillips Powerpro active stofzuiger is een handige en compacte stofzuiger. Goed resultaat ook op moeilijk bereikbare plaatsen. Het reservoir is simpel te ledigen. De stofzuiger is ook makkelijk op te bergen en neemt weinig plaats in . Handig dat je nooit zonder zak komt te zitten en energiezuinig.

Pluspunten

• handig
  • compact
  • geen zak nodig