Philips PowerPro Active FC9533 zwart, blauw

Bosch BGS05A222 zwart, wit

Bosch BGS05A222 zwart, wit
4,8 (5)

Rowenta Compact Power Cyclonic Animal Care zakloze stofzuiger RO3786 zwart, titanium

7,9 (9)

Dirt Devil CP24 Black zwart

Dirt Devil CP24 Black zwart
Bekijk alle Stofzuigers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 39 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Active FC9533 zwart, blauw op Kieskeurig.be.

7,6

Miriam 16-06-2018

Met een pincet ben je beter uit

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9533 zwart, blauw

Wat een rotding! Geen zuigkracht, geen vermogen, te weinig inhoud alleen heel veel herrie.
Op je knieën met een pincet de rommel opruimen gaat sneller!

Pluspunten

• Omslachtig schoonmaken
  • Duur
  • Inefficiënt

Minpunten

• Ergernis
  • Veel heen en weer naar container lopen
  • Dient zijn doel niet

truivan 07-12-2016

PowerPro Active Serie Stofzuiger FC9533/09

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9533 zwart, blauw

Compact, makkelijk op te bergen zowel liggend als staand. Makkelijk te bedienen lichtgewicht dank zij ergonomische handgreep.
Geschikt voor alle oppervlakken (tapijt, stoffen, zetels, parket, vloeren, …) dankzij verschillende bijgeleverde hulpstukken.
Container makkelijk te ledigen en weer gebruiksklaar te maken. De container is telkens goed gevuld, wat wijst op een goede zuigkracht. Geen haar van onze kat meer te bekennen op tapijt.
Verhouding kwaliteit-prijs vind ik optimaal.
Volgende recensie bespreek ik de kwaliteit van de verschillend hulpstukken.

Pluspunten

• compact
  • makkelijk op te bergen en te bedienen
  • constante zuigkracht
  • zakloos
  • veel hulpstukken

Minpunten

• te kort snoer
  • wieltjes maken nogal lawaai bij verplaatsen

Wessels 19-12-2019

Net nieuw maar werkt nu al niet meer

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9533 zwart, blauw

Een klein jaar geleden heb ik deze stofzuiger gekocht voor de bovenverdieping, mooi klein en handzaam dacht ik. In het begin werkte deze prima, als snel (na een paar maanden) werd de zuigkracht minder. Nu zuigt hij helemaal niet meer. Heb de slang, mondstuk, filter en alles gecontroleerd. Ook regelmatig leeggegooid maar helaas heeft dit mogen helpen. Heb nog nooit zo kort gebruik gemaakt van een stofzuiger, jammer geld

Suus08 19-12-2019

Goede zuigkracht

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9533 zwart, blauw

Stofzuiger zonder zak, met goede zuigkracht. Ideaal met ( meerdere) huisdieren in huis, bak elke keer legen maakt dat er geen stinkende stofzuiger is.

Reinier 02-09-2019

Waardeloos apparaat

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9533 zwart, blauw

Zuigt slecht. Filter na 2 keer stofzuigen vol. Voorganger jaren gehad, die was prima. Dit is het meest waardeloze apparaat dat ik ooit in mijn bezit heb gehad. Goedkope onderdelen.

Minpunten

• Zuigkracht
  • Filter zeer snel vol
  • Goedkope onderdelen

MoniqueS 22-08-2019

Problemen met zuigkracht

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9533 zwart, blauw

Stofzuiger half jaar in bezit, maar alleen de eerste maand tevreden. Daarna snel problemen met verlies aan zuigkracht. Soms kon ik het oplossen door filter en bak schoonmaken. Soms deed hij het opeens wel weer goed. Laatste tijd werkt hij echt slecht. Kan nu helemaal niets meer opzuigen. Klinkt net alsof er iets rond de motor vastzuigt.
Waardeloos. Moet nu weer een nieuwe. Kan toch niet de bedoeling zijn.

FreekdeVisser 03-08-2019

Weinig zuigkracht

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9533 zwart, blauw

We hebben de stofzuiger vorig jaar mei aangeschaft, 2018. In het begin zoog hij goed, maar al snel verloor deze zuigkracht. Hebben geregeld de filters schoongemaakt, maar gaf weinig verbetering. We hebben onze oude stofzuiger maar weer van stal gehaald met zak. Nu als we de stofzuiger aanzetten lijkt er iets vastgezogen te worden rondom de moter. Uit de reviews die ik hier op de site gelezen heb lijkt er een structureel probleem te zijn met de zuigkracht. Ik ben erg teleurgesteld in het produkt en kan ook niet begrijpen dat de review score nog zo hoog staat. Ivm verhuizing en druk gezinsleven niet in staat geweest terug naar de winkel te gaan, maar als ik het zo zie heeft dat ook geen toegevoegde waarde, die kunnen het probleem ook niet oplossen

NBN2019 24-01-2019

Slechte tot geen zuigkracht

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9533 zwart, blauw

Al na 1ste keer stofzuigen nam de zuigkracht gigantisch af en moest ik de filter schoonmaken om verder te kunnen. Ik had helaas mijn oude stofzuiger van 15 jaar oud al ingeruild, terwijl deze 100x beter presteert. Voor kleine ruimtes die al helemaal schoon zijn is deze stofzuiger geschikt, maar niet als je een gemiddeld huishouden hebt. Ik kan er helemaal niks mee. Hele grote spijt van de aankoop.

Hopeloos 23-01-2019

Vreselijk apparaat

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9533 zwart, blauw

Vreselijk apparaat. Spijt van de aankoop. Een week goed gedaan daarna was het een hel. Mocht je huisdieren hebben dan is deze stofzuiger je ergste nachtmerrie ondanks de aanbeveling. Prijs kwaliteit is hier dan ook ver te zoeken.

Minpunten

• Geen zuigkracht.
  • Elke keer na gebruik filters helemaal reinigen
  • Nu 1 jaar in gebruik en alleen ellende

Nick90 17-10-2018

Phillips power cyclone 4

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9533 zwart, blauw

Nu ruim een jaar in gebruik maar de zuigkracht is bijna helemaal weg.
Eerste tijd deed die het prima.
gekocht na lezen van goede revieuws maar die waren zeker geplaatst na een paar maand van gebruik.

PeHaKa 24-07-2018

Alleen geschikt voor fijne huisstof.

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9533 zwart, blauw

De stofzuiger deed het aanvankelijk heel goed maar na één keer intensief gebruik waren de prestatie al ver onder de maat. Ben er mee teruggegaan en wat bleek. De derde filter was al helemaal dichtgeslibt met gruis wat ik ook had opgezogen van het balkon: dus niet eens bouwgruis e.d. Na aanbrengen nieuwe filter zoog hij weer prima maar het is mij wel duidelijk dat een stofzakloze stofzuiger geen goede keuze is als je iets anders opzuigt dan fijne huisstof. Kortom: het geld dat je denkt uit te sparen aan stofzakken ben je kwijt aan (duurdere) filters omdat die zonder stofzak al snel zo verstopt raken dat ze niet meer schoon te maken zijn.

Chantie76 24-03-2018

Zeer slecht! Elke keer opnieuw een frustratie

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9533 zwart, blauw

Deze stofzuiger raad ik u aan vooral niet te kopen. Een enkele haar kan die nog wel opzuigen, maar een stofwolk of zandkorrel krijgt de machine niet opgezogen.
Met het mondstuk kan je nog wel de zandkorrels of papiersnippers opzuigen, maar die blijven in de slang hangen. Waardeloos product.

Leon 03-01-2018

Zeer slechte stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9533 zwart, blauw

Vanaf het eerste gebruik heeft de stofzuiger al weinig zuigkracht. Wij hebben de stofzuiger dagelijks nodig want wij hebben een grote hond. Nu is deze al meer dan een maand bij de reparateur. Volgens hun is het de filter. Nooit koop ik meer een dure stofzuiger. Echt slecht

Minpunten

• Zuigt slecht
  • Slang raakt verstopt

ingmar 20-12-2017

filter erg snel vol

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9533 zwart, blauw

op zich een erg fijne stofzuiger met zeer goede zuigkracht alleen zit het filter erg snel vol. voor goed gebruik moet je zeker om de keer het filter uit kloppen. heb ook een dyson stofzuiger en die hoef je zelden schoon te maken

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • grote wielen dus makkelijk over de plinten

Minpunten

• filter erg snel vol dus vaak schoon maken

Evert1997 17-11-2017

Compact, krachtig en een mooi design!

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9533 zwart, blauw

Gekocht en linea recta gebruikt. Geweldig apparaat. Mooi design en super voor onze parketvloer, geen krasje te vinden!

Ashleygeerings94 03-07-2017

Zuigt niet meer goed

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9533 zwart, blauw

In de eerste maand zoog de stofzuiger nog wel goed. Na een maand begon die steeds slechter te stofzuigen. Moet voor elke beurt de filter schoonmaken. En dan zit jezelf helemaal onder het stof. Maar als ik dat niet doe dan zuigt de stofzuiger na veel moeite een paar kruimels op

Moon35 21-03-2017

Top stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9533 zwart, blauw

Na enige twijfel om een zakloze stofzuiger aan te schaffen is dit toch een goede beslissing geweest.
Werkt naar tevredenheid. Alleen vind ik de snoer te kort.

Els VH 19-12-2016

superhandige stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9533 zwart, blauw

We hebben deze stofzuiger nu een paar weken en zijn heel tevreden.
Het model is licht en wendbaar en maakt niet veel lawaai, De zuigkracht is erg goed, ookal is het toestel licht. De borstelkop heeft twee zijborsteltjes neemt zo extra veel vuil op. Zuigkracht kan worden aangepast en er zijn ook verschillende borstelkoppen voor verschillende ondergronden. Superhandig zijn de geïntegreerde accessoires, niet meer zoeken naar dat kleine borsteltje want het zit gewoon aan de steel vast!
Het is de eerste keer dat we een stofzuiger zonder zak hebben maar het is zeker een goede zet. Per ongeluk een legostukje van de kinderen opgezogen en zag het zo zitten :) Ook het leegmaken is betrekkelijk proper, naar mijn gevoel properder als met zak.
Het snoer had net ietsje langer gemogen, op zijn kant durf ik hem niet goed transporteren/opheffen omdat ik dan het gevoel heb dat ik de stofbak eruit ga trekken. Maar verder nog geen minpuntjes tegen gekomen.

Pluspunten

• licht en wendbaar
  • stil en goede zuigkracht
  • handige accessoires aan toestel vast
  • zonder zak, proper leeg te maken

Minpunten

• snoer beetje te kort

Instructeurtje 14-12-2016

Redelijk goed

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9533 zwart, blauw

De stofzuiger nu zo'n 2 weken in gebruik, en zowel plus als min punten ondekt.
Plus punten vind ik de handige borstel die op de stofzuigermond zit. Hiermee kan je gemakkelijk de plintjes en iets vastgezet vuil opzuigen.
Ook de gewone mond aan de stang, is met borstels. Ook aan de zijkanten, een extratje, wat handig is.
Nadeel vind ik dan wel dat de kop rond van vorm is, en je niet zo makkelijk alle hoekjes mee kan pakken.
Ook een voordeel is dat je geen zakken meer hoeft te kopen. En je na elke beurt de bak er zo uithaalt en kan legen.
Het snoer van deze is zo'n 2 meter korter dan mijn vorige stofuziger. En die 2 meter mis ik net.. ik kan net niet meer de hele woonkamer rond vanuit 1 punt en ook niet meer de boven verdieping en zolder vanuit 1 punt. Maar dat is iets persoonlijks. De meerdere standen zijn prettig, maar ik heb wel het idee dat het hoogste vermogen minder is dan mijn vorige stofzuiger. Maar hij zuigt wel goed.

Pluspunten

• Geen zakken
  • Zuigmond met borstel
  • Geintegreerde borstel op kop

Minpunten

• Dure filters
  • Snoer lengte

LIsa1 14-12-2016

Léger, compact mais peu mieux faire niveau performance

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9533 zwart, blauw

Au déballage, le design attire tout de suite le regard car résolument moderne. Question simplificité de mise en marche, rien à redire. Niveau bruit, je le trouve très bruyant car pour avoir une aspiration correcte, il faut le faire aller quasiment au maximum en permanence. Malgré cela, on ne sent pas que l'embout de l'aspirateur "colle au sol", l'aspiration reste bien trop faible. Qualité des plastiques et brosses à revoir car traces d'usures déjà visibles après moins d'un mois.