Philips by Versuni Performer Active FC8577/09 Stofzuiger met zak

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 44 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips by Versuni Performer Active FC8577/09 Stofzuiger met zak op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

hmmm 10-12-2016

Doet wat er beloofd wordt

ik kan alleen maar positief zijn over de Philips Performer Active Stofzuiger.Zorgt er voor dat de vloer stof- en haarvrij is. Makkelijk en vlot in gebruik door dat de stofzuiger zo licht is.

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk in gebruik
  • uitschuifbare steel

Minpunten

• het snoer mag langer

mnl1974 10-12-2016

lang snoer, wendbaar, stiller

door lang snoer hele kamer in 1 keer kunnen stofzuigen. relatief stil, en makkelijk wendbaar. Mooi design is ook meegenomen

Pluspunten

• lang snoer
  • wendbaarheid

Minpunten

• kleine stofzak

Caroline 10-12-2016

Krachtig en licht gewicht

Ik vind deze stofzuiger compact, niet zwaar maar iets minder wendbaar model. Zeer handig is de rubbere stootrand aan de zuigmond ter bescherming van je meubels, plinten ed. De extra hulpstukken zitten vast aan de stang van de stofzuiger wat zeer gemakkelijk is om het meteen in handbereik te hebben. Zeer goede zuigkracht
De kabel had iets langer mogen zijn.

Pluspunten

• licht in gewicht
  • compact
  • zeer goede zuigkracht

Minpunten

• minder wendbaar
  • korte kabel

Veerle 09-12-2016

Licht toestel, gemakkelijk in gebruik

Dit toestel weegt niet te zwaar en is heel wendbaar. De vormgeving is handig omdat die niet volledig vierkant is en aan de zijkant zijn er ook borstels voorzien, zodat al het stof en de vuiltjes mee opgenomen worden. Het uitschuifbare gedeelte is ook gemakkelijk in gebruik en bevat eveneens borstels, ideaal om kruimels en dergelijke snel weg te werken. De kabel is lang genoeg, ideaal toestel voor mij.

Pluspunten

• licht in gewicht
  • borstels aan zijkant

Carolyn 08-12-2016

krachtig lichtgewicht

De Philips Performer Active doet helemaal wat ik verwacht: stof en vuil opzuigen tot in de kleine puntjes. Dankzij de sterke zuigkracht is het geen moeite om zowel vloeren als zetels schoon te krijgen. De haren van onze witte kat verdwijnen van mijn stoffen zetel dankzij het moderne tussenstuk. Een klein nadeel: de draad is wat korter dan van mijn vorige Philips-model: inventief zijn is de boodschap, maar dat heb ik er graag voor over. Een groot voordeel is ook het lichte gewicht van het toestel, ik kan er makkelijk de trap mee op en af.

Pluspunten

• licht
  • krachtig, ook voor kattenharen

Minpunten

• kort snoer

Fred1976 08-12-2016

Handig, compact en licht toestel

Dit toestel is handig in gebruik. Compact, makkelijk hanteerbaar en weinig belasting voor de rug. Minpunt is d plaats dat het inneemt bij het opbergen.

Pluspunten

• Compact
  • Handig
  • Licht

Minpunten

• Plaats bij opruimen

Mieke82 07-12-2016

licht compact toestel

Dit toestel is een licht en compact toestel waardoor je het vlot kan meenemen van het ene verdiep naar het andere. Absolute pluspunt is het borsteltje die vastgemaakt is aan de borstelsteel, waardoor je het er niet steeds of en af hoeft de klikken. Minpunt zijn de grote wielen, waardoor het toestel niet zo wendbaar is.

Pluspunten

• licht en compact
  • borsteltje is vastgemaakt op de steel
  • goeie aanpasbare zuigkracht

Minpunten

• grote wielen maken het toestel minder wendbaar

christelenzo 07-12-2016

super stofzuiger met goede zuigkracht

Ik ben super tevreden over deze stofzuiger , de zuigkracht mag zeker niet onderdoen voor andere duurdere merken . het geïntegreerd borsteltjes is zeker een top uitvinding . Niet meer zoeken in laden of het kwijtspelen van dit hulpmiddel . Alle buizen zitten vast met een kliksysteem , ik vind dit super de borstel komt niet meer los als je ergens achterin blijft hangen . Super lange steel aan te raden voor als je last hebt van je rug . Ik zou deze stofzuiger zeker aanbevelen . Prijs kwaliteit is deze ver boven het gemiddelde !

Pluspunten

• geïntegreerde borstel
  • kliksysteem buizen
  • mooi design

tom vg 06-12-2016

handige stofzuiger!

super nieuwe stofzuiger: de zuigkracht is merkelijk beter dan mijn vorige (komt misschien ook door aangepaste zuigmond). Toestel is licht zodat het handig mee op trap te nemen is. zeer tevreden van!

Pluspunten

• licht gewicht
  • zuigkracht
  • handig qua rijden/bochten

MiDM 04-12-2016

Een super wendbaar en handig toestel, niet heel stil, maar in vergelijking met het vorige toestel wel al een verbetering! Heel goede zuigkracht en licht. Mooi design,
Aanrader !

Pluspunten

• wendbaar
  • lange kabel
  • mooi design
  • handige borstels

Minpunten

• niet heel stil

Kim 02-12-2016

Prijs / kwaliteit een goede stofzuiger

Gezien de prijs een goede stofzuiger.
Zeer licht en dus makkelijk verplaatsbaar.
Er zit een allergiefilter op, wat een aanrader is in geval van huisdieren. (zoals bij ons)
Het kleine trappenborsteltje is bevestigd op de steel en kan je gewoon naar beneden schuiven wanneer je het nodig hebt. Op die manier raak je het dus niet meer kwijt.
Echter, hoewel deze stofzuiger, net zoals mijn vorige stofzuiger, een tri-active mondstuk heeft, is dit niet dezelfde driehoekige borstel als vroeger. In de hoeken van kamers en trappen veegt hij dus niet hetzelfde. Spijtig.
Ook het snoer is een stuk korter.
Al bij al vond ik mijn vorige philips-stofzuiger beter maar die heb ik dan ook stukken meer betaald.
Prijs kwaliteit dus een goede, degelijke stofzuiger.

Pluspunten

• allergiefilter
  • licht
  • design
  • klein borsteltje op stang

Minpunten

• snoer te kort

fre16 01-12-2016

Super stofzuiger met grote zuigkracht,vele onderdelen,stille werking en handig in gebruik,loopt zeer vlot en wendbaar

annelies 30-11-2016

Goede, lichte stofzuiger

Goede stofzuiger met prima zuigkracht.
Licht toestel, makkelijk mee te nemen naar boven.
Niet zo wendbaar. Wel met stootbumper om je meubelen te beschermen bij snel stofzuigen.
De geïntegreerde borstel is een pluspunt!
Ikzelf vind het niet zo'n mooi toestel, maar dat is bijzaak natuurlijk.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • geïntegreerde borstel
  • licht toestel, makkelijk mee te nemen

Minpunten

• wendbaarheid
  • design

Isabelle82 28-11-2016

Vlot basistoestel dat licht in gebruik is

Licht toestel, gemakkelijk mee te nemen met behoorlijk zuigkracht en handig opzetborsteltje dat vasthangt aan de steel.
Ik mis enkel een hulpstuk voor het schoonmaken van kieren

Pluspunten

• licht toestel
  • handig opzetborsteltje

Minpunten

• geen hulpstuk voor kieren

LCX 28-11-2016

Mooi en goed toestel

Heb deze stofzuiger recent in gebruik genomen. Erg aangenaam toestel. Het is zeer bewegelijk wat erg handig is tijdens het stofzuigen in lastige ruimtes. De rubberen bumper om je meubels te beschermen vind ik ook een mooie surplus. De zuigkracht is ruim voldoende. Als stofzuigerzak dien je echter de S bags van Philips te gebruiken en die zijn vrij duur.

Pluspunten

• mooi design
  • anti allergie
  • handige bumper tegen stoten
  • sterke zuigkracht
  • bewegelijk

Minpunten

• de kostprijs van de S bag stofzuigerzakken

Tam2007 28-11-2016

Practisch , compact en licht

Super stofzuiger , makkelijk naar boven te dragen omdat hij compact en licht is , bovendien heeft die een handig stuk die ideaal is voor hondeharen , ook een extra voet bij voor parket , ik ben zeer tevreden

Pluspunten

• Veiliheid voor meubels
  • Licht om te dragen
  • rolt makkelijk

Tati 26-11-2016

Dit is een prima stofzuiger. Mooi design, niet te luid, prima zuigkracht,.... voor mij was het snoer lang genoeg. Het hangt er natuurlijk vanaf hoe groot je woont. het geïntegreerde stuk is zeker een pluspunt. Als ik dan toch een negatief punt zou moeten aanhalen dan is het de wendbaarheid. Deze had iets beter gekund.

Pluspunten

• niet te luid
  • geïntegreerd stuk
  • zuigkracht

Minpunten

• wendbaarheid

Isabelle V 26-11-2016

Functionaliteit troef

Deze stofzuiger maakt zijn belofte waar. Het toestel is niet zo zwaar, wat het makkelijk maakt om deze mee te nemen naar de 1ste en 2de verdieping. De rubberen rand is goed meegenomen voor een onhandig iemand zoals ik. Geen strepen meer op de meubels! Het geïntegreerde borsteltje is ook een pluspunt voor het snel stof afnemen op boekenkast en zetels = tijdsbesparing. De allergiefilter is geen overbodige luxe met 2 katten in huis. Ik ben heel tevreden met mijn aankoop.

Pluspunten

• Geïntegreerd borsteltje
  • Rubberen omranding

Minpunten

• iets te kort verlengsnoer

mydear30 26-11-2016

Plezier om te stofzuigen

Het is een plezier om te stofzuiger te gebruiken. Ik vind het mondstuk voor harde vloeren echt praktisch. De stofzuiger is niet te zwaar en gemakkelijk te gebruiken.

Pluspunten

• mondstuk harde vloer

Minpunten

• geen mondstuk voor de trap