Philips 5000 series FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 42 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 5000 series FC8577 zwart, blauw, grijs, koper op Kieskeurig.be.

Sander van Dijk 08-03-2018

Erg Slim

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

Prima stofzuiger. Maar wat super slim van de jongens van de Mediamarkt om een model te laten maken voor je eigen winkel! Als je zoekt op de product naam en cijfers vind je maar een winkel en heb je dus niks aan prijs vergelijk of laagste prijs garantie. Want er is geen een winkel die dit type verkoopt. Nog maakt top, jongens van Mediamarkt zo houdt je de aandeelhouders tevreden. Een stofzuiger voor 15 euro laten produceren en verschepen en ons hier 150 eurootjes laten aftikken! Dankjulliewel en ik hoop dat de stofzuiger 15 jaar mee gaat, al heb ik hier over mijn twijfels. Maar eerlijk is eerlijk het is een mooie machine met veel zuigkracht en een standaard hepa filter, dat vind ik dan weer erg fijn.

Pluspunten

• Standaard S-bag
  • Standaard hepa filter
  • Compleet uitgevoerd met asseccoires

Minpunten

• Type speciaal voor Mediamarkt
  • Geen prijs concurrentie

dhrsmith 12-12-2016

krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

Wij hadden hiervoor een Philips stofzuiger en daar hebben we lang mee gedaan.
Opvallend zijn de nieuwe handige hulpstukken. Vooral de borstel sls je de stang verwijderd is heel handig voor de trap en de bank.
We hebben er ook een voor mijn moeder aangeschaft. Zij heeft longklachten en belang bij een goed werkende stofzuiger.
Daarnaast is zij fysiek niet in staat tot veel inspanning en is deze stofzuiger licht en wendbaar en niet zwaar in het gebruik.

Pluspunten

• mooi design
  • grote zuigkracht
  • handige hulpstukken
  • werkt niet zwaar

Minpunten

• wat lawaaiig

ANGÈLE 27-03-2019

POPPENTUIG

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

ALS IK DIT GEWETEN HAD HAD IK LEKKER IN DE WINKEL LATEN STAAN, IK HEB ME LATEN LEIDEN DOOR DE 1500 WATT, MAAR DAT ALLES, LETTERLIJK ALLES ERAF PLEURT, ZOALS DE WIELTJES VAN DE VOET EN HET SCHUIFJE OP DE STANG...DAT HEBBEN ZE ER NIET BIJ VERTELD! IK KAN MAAR 1 DING ZEGGEN...MISKOOP! MENSEN, NIET DOEN!

Minpunten

• ALLES PLEURT ERAF WAT ERAAN HOORT TE ZITTEN

Leo 07-10-2020

goede zuigkracht en lange steel die erg fijn is.

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

de prijs en gratis 2 pakken zakken bij deze philips stofzuiger,deden mij tot deze koop overgaan en beslist geen spijt van.

Pluspunten

• lange steel
  • lekker licht
  • erg leuk uitgevoerd

Minpunten

• draaidop slang mag flexibeler

Pim 27-12-2017

Werkt prima

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

Stofzuiger met veel traploos instelbaar vermogen. Presteert prima op dat vlak.
Minpunten zijn het korte netsnoer, de korte slang en het geluid.

Pluspunten

• Hoog vermogen

Minpunten

• Kort netsnoer
  • Korte slang
  • Hoog storend geluid

Jeroen 28-06-2017

Onhandig korte slang

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

Ik heb deze stofzuiger inmiddels een jaar. Na een jaar kan ik wel stellen dat het echt een onding is. De slang is met 145cm veel te kort, Als je even iets zonder de stang wil zuigen dan is dit veel te kort. Continu ben je dan aan de stofzuiger aan het trekken. De stofzuiger even snel oppakken is er niet bij aangezien er alleen aan de voorkant een handgreep zit. Ik heb al geprobeerd via een onderdelenwinkel een andere slang te krijgen maar helaas past dat niet op dit type stofzuiger. Internet biedt ook geen oplossing. Verder is de rubberen stootstrip onhandig omdat de stofzuiger daardoor overal achter blijft zitten. Het snoer is te kort. De zuigkracht? Tja... als je een 2400 watt Philips stofzuiger hebt gehad dan is dit natuurlijk een aanfluiting. 650 Watt is nou eenmaal niet veel. De stofzuiger is wel stil maar ik heb liever een stofzuiger die wat luidruchtiger is en dan ook fatsoenlijk zijn werk doet. Kortom: een afknapper! En als iemand een oplossing weet voor de te korte slang: ik hoor het graag!

Pluspunten

• uitschuifbare stang

Minpunten

• Veel te korte slang
  • Te kort snoer
  • Rubberen stootbumper is onhandig
  • geen fatsoenlijke handgreep
  • Zuigkracht is niet echt indrukwekkend

Ellen 09-06-2017

Te duur voor zijn prestaties

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

Ik heb deze stofzuiger nu ongeveer een half jaar terug gekocht bij de Media Markt. Ik ben zojuist aan het stofzuiger en schrijf deze review ook wel een beetje uit frustratie. Hiervoor had ik een Miele stofzuiger. Ik was op zoek naar een lichtere stofzuiger, dan de Miele. De Philips stofzuiger is zeker lichter. Alleen ben ik helaas niet tevreden. Ik heb in mijn huis alleen maar harde vloeren. Door de borstel schuift hij het stof heen en weer. Je moet wel drie keer over dezelfde plek heen wil hij alles opzuigen. En hij rolt ook niet lekker achter je aan je moet iedere keer aan die slang trekken. Als hij stuk is ga ik zeker weer voor een Miele betaal dan iets extra maar dan heb je een veel krachtigere motor en dan is hij maar wat zwaarder maar dat neem ik dan op de koop toe. (ik heb voorheen ook in de Horeca gewerkt met Nilfisk stofzuigers dit zijn ook degelijke stofzuigers) Maar deze Philips is geen aanrader. De prijs kwaliteit verhouding voor deze stofzuiger is te duur. Kan je beter of een duurdere stofzuiger kopen of een hele goedkope.

BB56 25-05-2017

Tegenvallen

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

Vorige stofzuiger was ook een fijne Philips, dus vol verwachting dit model gekocht.
Helaas valt hij mij erg tegen :
1. ik mis heel erg het kleine bekken (voor de trap ideaal). Ook niet als aparte accessoire te koop
2. het snoer is korter dan bij mijn vorige stofzuiger
3. er zit een irritante speling tussen de harde stang en het flexibele deel van de stang
4. geluid tijdens het zuigen best hard

roos12 21-12-2016

Stozuiger met veel pluspunten

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

De Philips Performer Active is een zeer lichte stofzuiger, die tevens makkelijk wendbaar is. Hij beschikt over een goede zuigkracht en zuigt alle haartjes, pluisjes, ... probleemloos op. Dankzij verschillende handige toebehoren kan je makkelijk zetels, matten en dergelijke schoonmaken. Aan beide zijkanten van de zuigmond bevinden zich borstels, wat maakt dat het stofzuigen vlotter gaat.
Nog enkele pluspunten zijn : klasse A(energieverbruik), design, aangenaam lawaai.

Mprinsen 12-12-2016

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

De stofzuiger heeft goede zuigkracht en is niet te zwaar. Dit is erg prettig, ook voor bijvoorbeeld het stofzuigen van de trap. Hij stofzuigt makkelijk en licht. De afgeronde hoeken van de stofzuigermond vind ik een nadeel. Daardoor heb ik het idee dat ik lastiger in hoeken kan stofzuigen.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Licht gewicht

Minpunten

• Vorm stofzuigermond

WoutJan 10-12-2016

Klein maar fijn!

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

Klein maar fijn. Goede stofzuiger met handige geïntegreerde borstel op stang. Stofzuiger heeft "bumpers" waardoor muren en de stofzuiger minder snel beschadigen.
Minpunten zijn het korte snoer en het opbergsysteem van de stang niet handig is.

hmmm 10-12-2016

Doet wat er beloofd wordt

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

ik kan alleen maar positief zijn over de Philips Performer Active Stofzuiger.Zorgt er voor dat de vloer stof- en haarvrij is. Makkelijk en vlot in gebruik door dat de stofzuiger zo licht is.

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk in gebruik
  • uitschuifbare steel

Minpunten

• het snoer mag langer

mnl1974 10-12-2016

lang snoer, wendbaar, stiller

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

door lang snoer hele kamer in 1 keer kunnen stofzuigen. relatief stil, en makkelijk wendbaar. Mooi design is ook meegenomen

Pluspunten

• lang snoer
  • wendbaarheid

Minpunten

• kleine stofzak

Caroline 10-12-2016

Krachtig en licht gewicht

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

Ik vind deze stofzuiger compact, niet zwaar maar iets minder wendbaar model. Zeer handig is de rubbere stootrand aan de zuigmond ter bescherming van je meubels, plinten ed. De extra hulpstukken zitten vast aan de stang van de stofzuiger wat zeer gemakkelijk is om het meteen in handbereik te hebben. Zeer goede zuigkracht
De kabel had iets langer mogen zijn.

Pluspunten

• licht in gewicht
  • compact
  • zeer goede zuigkracht

Minpunten

• minder wendbaar
  • korte kabel

Veerle 09-12-2016

Licht toestel, gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

Dit toestel weegt niet te zwaar en is heel wendbaar. De vormgeving is handig omdat die niet volledig vierkant is en aan de zijkant zijn er ook borstels voorzien, zodat al het stof en de vuiltjes mee opgenomen worden. Het uitschuifbare gedeelte is ook gemakkelijk in gebruik en bevat eveneens borstels, ideaal om kruimels en dergelijke snel weg te werken. De kabel is lang genoeg, ideaal toestel voor mij.

Pluspunten

• licht in gewicht
  • borstels aan zijkant

lindaf 09-12-2016

Fijne krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

Ik vind dit model een erg fijne stofzuiger. Hij is erg licht dus hij is makkelijk op te tillen om de trap te doen of gewoon om naar boven te tillen. Hij heeft een goede zuigkracht en het fijne is ook een allegiefilter erin. Het is ook een klein model en handige stootrubbers erop zodat ie niet je meubels beschadigd. Het enige wat ik jammer vind is dat het snoer wel iets langer hand mogen zijn.

Pluspunten

• Krachtig
  • Allegiefilter erin
  • Licht in zijn gewicht

Minpunten

• Snoer iets te kort

TessaF 09-12-2016

Erg goede stofzuiger

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

Erg blij met deze stofzuiger! Hij zuigt echt prima! Hij weegt niet zoveel, dus makkelijk mee te nemen naar een andere verdieping. Ik vind het zelf erg makkelijk dat het opzetstukje al in de stang zelf verwerkt zit, want normaal raak ik die opzetstukjes altijd kwijt.
Werkt erg goed om kattenharen van de bank af te krijgen.
Ook fijn dat er een zachte rand omheen zit zodat je meubels niet beschadigen als je er tegen aan botst!

liedje417 08-12-2016

Mooie stofzuiger met handige snufjes

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

Mooie, strak vormgegeven stofzuiger met handige snufjes.
Het borsteltje zit vast op de korte stang, waardoor je die altijd bij de hand hebt. Het smalle zuigmondje zit vast op de lange stang. Geen klepje meer in de stofzuiger zelf.
De twee bijgeleverde voeten zijn handig, echter waar overal handige snufjes zijn toegevoegd aan de machine, zijn de voeten echt los. Deze zou je dus kwijt kunnen raken.

Al met al vind ik het een fijne stofzuiger. Zou hem zeker aanraden om te kopen!

JRMeijer 08-12-2016

Erg degelijke stofzuiger met veel zuigkracht

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

De Philips Performer Active is een zeer degelijke stofzuiger met een goede zuigkracht welke ook nog eens een mooi design heeft.

Zuigkracht: Op de hoogste stand zuigt hij hard en laat hij geen stofje onberoerd. Heel fijn is dat je de intensiteit van de zuigkracht kan instellen op harde vloer, vloerbedekking/tapijt en meubels op borstel en boven aan de hendel.

Accessoires: De speciale borstel van Philips heeft rubberen stootkussens. Een super simpele uitvinding maar toch erg handig om je zo niets kapot stoot. De handborstel zit vast aan de stand dus deze raak je niet meer kwijt. Ik miste wel een opzetstuk voor spleten en hoekjes, jammer. Stofzakken en filters zijn eenvoudig te vervangen.

Design: Mooie afgewerkte stofzuiger met een moderne look. Stevige rubberen wielen (Dus geen hard plastic).
De stang had nog iets langer gekund aangezien deze voor de langere mensen (1.94) toch net ontoereikend is. Daarnaast is de stofzuiger niet wendbaar.

Conclusie: Een zeer degelijke stofzuiger die op het gebied van zuigkracht, design en accessoires voor deze prijs een goede koop is.

Carolyn 08-12-2016

krachtig lichtgewicht

Geschreven voor: Philips 5000 series FC8577 zwart, blauw, grijs, koper

De Philips Performer Active doet helemaal wat ik verwacht: stof en vuil opzuigen tot in de kleine puntjes. Dankzij de sterke zuigkracht is het geen moeite om zowel vloeren als zetels schoon te krijgen. De haren van onze witte kat verdwijnen van mijn stoffen zetel dankzij het moderne tussenstuk. Een klein nadeel: de draad is wat korter dan van mijn vorige Philips-model: inventief zijn is de boodschap, maar dat heb ik er graag voor over. Een groot voordeel is ook het lichte gewicht van het toestel, ik kan er makkelijk de trap mee op en af.

Pluspunten

• licht
  • krachtig, ook voor kattenharen

Minpunten

• kort snoer