Philips Performer Active FC8575 blauw

Stofopvang
stofzak
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 27 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Active FC8575 blauw op Kieskeurig.be.

Rianne 28-04-2016
  • Product maand in bezit

Philips Performance

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8575 blauw

Deze stofzuiger is heel prettig in gebruik om hij erg wendbaar is. Licht om te dragen, dus fijn als je de trap op moet. Ik vind het handig dat de accessoires aan de steel zitten. Zuigkracht is goed.

Bepp 27-04-2016

Philips stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8575 blauw

Fijne stofzuiger om mee te werken, accessoires-zoals de borstel- bij de hand en dus niet meer zoeken.Op de grote zuigmond zit een rubber rand zodat je meubels en de plinten niet beschadigd. Energie label A is mooi meegenomen, dus alle bij elkaar een fijne zuiger

Antoinette 28-04-2016

Philips Performance!

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8575 blauw

Lichte en wendbare stofzuiger. Lange snoer, dus je hoeft nauwelijks van stopcontact te veranderen. Gemakkelijk dat de accessoires op de steel zitten dus die heb je meteen bij de hand. Over de duurzaamheid kan ik niet beoordelen omdat ik de stofzuiger pas heb, maar ik ga ervan uit aan dat dat goed is omdat het een Philips product is.

Boonen 28-04-2016
  • Product maand in bezit

Mooi en goed apparaat

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8575 blauw

Het is een fijn licht apparaat. Je hebt een lange snoer en omdat er een kleine opening in de kop van de zuiger zit, schuif je het vuil niet weg maar zuig je alles op. Aan de steel zit nog een handige borstel die je gemakkelijk kunt gebruiken! Heel fijn om mee te werken, je hebt je huis zo klaar.

Alexander L. 12-01-2017

Prima zuiger

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8575 blauw

Wij hebben 10 van deze zuigers in onze vakantiewoningen. Dat zegt wel wat.
Hndig met S-bag en prima mondstuk. Zuigt geweldig. Makkelijk instelbare stang. Zuigkracht instelbaar handig voor zuigen van de bedden en gordijnen.

Pluspunten

• Ligt gewicht
  • Zuigt als een speer
  • Lange steel instelbaar

Minpunten

• Valt nog wel eens om
  • Zak precies plaatsen anders lek

Pink_Roosje 24-11-2016

Licht, wendbaar en goede zuigkracht

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8575 blauw

Ik ben super blij met mijn nieuwe stofzuiger. Hij is licht en wendbaar. door de grote wielen loopt hij makkelijk een drempel over. De blauwe borsteltjes op de voet zijn erg handig voor hoeken en omdat de accessoires op de steel zitten vergeet je ze niet te gebruiken.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • licht in gebruik

Dick 23-12-2016

Licht in gewicht en grote zuigkracht.

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8575 blauw

De vorige Philips FC9060 gaat al 8 jaar mee en doet het nog goed echter voor loskoppelen hulpstukken moet een metalen knopje worden ingedrukt en dat is door reumatisch aandoeningen nu een probleem. Gezien de ervaringen weer voor Philips gekozen. Nu voor de FC8575/09 deze heeft een goed hanteerbaar kliksysteem voor de accessoires. Bovendien is deze veel energiezuiniger terwijl je dat aan de zuigkracht niet merkt. Zuigt echt goed zowel ons laminaat als de kortharige tapijten. Bijbehorende dagelijks te gebruiken accessoires zijn direct aan de stofzuiger bevestigd en dat blijkt erg handig in de praktijk. Normaliter was ik altijd op zoek naar de spleetzuiger, nu niet meer :-) Kortom I' am happy!

Pluspunten

• compact
  • licht
  • wendbaar
  • geïntegreerde accessoires

Minpunten

• kort snoer

Vlientje88 07-12-2016

Handig, compact met goede prestaties!

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8575 blauw

Licht, wendbaar en compact toppertje! Is makkelijk in gebruik: accesoires zijn op steel bevestigd, oogt eerst wat vreemd maar is in de praktijk reuze handig! Steel voelt stevig en zuigkop loopt soepel. Een goede zuigkracht, zeer tevreden over de prestaties (ook met dierenharen op het tapijt). Enige nadeel: het relatief korte snoer van 5 meter, dit is voor ons wel wat aan de korte kant: vaak van stopcontact wisselen. Makkelijke bedieningsknoppen, rolt makkelijk.

Pluspunten

• Compact
  • Goede zuigkracht
  • Handige accesoires (op steel)

Minpunten

• Kort snoer (5m)

Bamboutcha 28-05-2019

Un bon compromis

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8575 blauw

- Aspire bien pour une premiere utilisation .
-un bémol : difficile à tirer .
-Flexible trop rigide .
-j'attends de voir la performance avec sac moitié plein .
-globalement un bon design.
- garnie avec l'essentiel d'accessoirs.

Hempie56 15-04-2019

Zuigt goed maar dat is alles!

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8575 blauw

De ervaringen van Roos83 heb ik ook en daar komt helaas nog bij dat het klepje van de uitstroomopening niet goed past -er zit speling op de borgclip- waardoor er lucht langs het filter wordt geblazen en het apparaat dus meer lawaai maakt dan nodig is. De kwaliteit en in het bijzonder de flexibiliteit van de slang en de 220V snoer zijn onder de maat. De zuigbuis is onhandig ontworpen, het in- en uitschuiven is daardoor lastig. Het ding valt inderdaad steeds om omdat de snoer niet makkelijk uitgetrokken kan worden, omdat de slang te stug is en ga zo maar door. Het uitsteeksel om de buis in de parkeerstand aan het apparaat te haken zit alleen aan de grote borstel en niet aan de buis. Het borsteltje dat vastzit aan de het onhandige handvat van de slang is ronduit knullig ontworpen en binnen enkele maanden versleten. Sorry, maar niet kopen is mijn advies.

Roos83 22-09-2018

Totaal niet tevreden

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8575 blauw

Deze stofzuiger zuigt goed en is energie zuinig, maar daar is ook alles mee gezegd. Hij is totaal niet wendbaar, rolt steeds over de kop, botst overal tegenaan en maakt erg veel lawaai. Hij rijdt niet lekker achter me aan, waardoor hij overal tegenaan botst. Het mondstuk is veelste lang en onbuigbaar, waardoor bijv. de trap stofzuigen moeilijk gaat. Het lange stuk moet rechtop vastgehouden om het borsteltje te gebruiken. Dit ligt erg onprettig en zwaar in de hand. Het borsteltje zit aan het mondstuk vast, dus kan niet verwijderd worden om schoon te maken. Alle stof en vuil blijft tussen het borsteltje zitten. Ook gaan de haartjes van het borsteltje snel uit staan. Het langwerpige meubelhulpstuk zit aan de stang vast. Erg onhandig, omdat hij telkens in de weg zit. De laminaatborstel draait te makkelijk rond als ik de stang op til. Dan zit de borstel weer verkeerd om. Er zit alleen een parkeerstand op de tapijtborstel en niet op de laminaatborstel, dus kan ik hem niet netjes parkeren. De stofzuiger maakt een ongelofelijke herrie, zelfs in de laagste stand. Hij piept in de hoogste stand. Het snoer is veelste kort en moeilijk uittrekbaar. Als ik het snoer eruit wil trekken gaat de stofzuiger omhoog en over de kop, dus moet ik mijn voet op het apparaat zetten. Ik stofzuig altijd met beleid, maar dit apparaat is erg log in gebruik ondanks dat hij niet heel zwaar is. Al met al ben ik erg ontevreden over deze stofzuiger. Ik was heel blij toen ik hem kocht, totdat ik hem ging gebruiken. Heb hem gehouden, omdat ik mijn oude stofzuiger al weg had gedaan. Anders had ik hem meteen dezelfde dag nog teruggebracht.

LCB23 26-06-2018

Energiezuinig, veel zuigkracht.

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8575 blauw

Het energieverbruik van deze stofzuiger is aanzienlijk lager dan mijn oude stofzuiger. Hij is een stuk rustiger, en de zuigkracht is erg goed. Het enigste nadeel is dat de wielen niet echt goed op vloerbedekking werken waardoor de stofzuiger regelmatig op de zijkant ligt.

oktober2017 24-02-2018

Niet erg gebruiksvriendelijk. prijstechnisch aantrekkelijk.

De FC8577 valt tegen op de volgende punten:
-Maak meer geluid dan de vorige stofzuiger en neem toe naarmate de stofzak voller word.
-Relatief kort bereik, net te kort snoer. Let hierop bij aankoop.
-Erg snel oprollend snoer waardoor de stekker regelmatig erg hard tegen de stofzuiger of iets anders aankomt of het snoer blokkeerd omdat het in de knoop raakt. Zorg dat handen en voeten uit de buurt zijn.
-De draaitop, de draaibare stofzuigerslang aansluiting op de stofzuiger blokkeerd tijden het verrijden regelmatig in de verkeerde stand waardoor de stofzuiger de verkeerde kant uit rijd en daardoor tegen objecten aanrijd. De objecten kunnen hierdoor beschadigd raken. Ook de stofzuiger heeft hierdoor al meerdere beschadigingen opgelopen waarbij opvalt dat de behuizing wel erg kras gevoelig is.

Het zeer slecht functioneren van het draai gedeelte van de stofzuigerslag is wel het grootste irritatie punt van de stofzuiger en maakt dat ik deze stofzuiger niet kan aanraden op gebruiksgemak.
Daarnaast is de vergrendeling van de borstel die is gemonteerd aan de slang / handvat zeer matig en schuift deze frequent naar onderen. Het schoon zuigen van de borstel gaat alleen met een andere stofzuiger of een tweede stang met zuigmond en is erg onhandig

Het schuifje van de zuigkrachtregeling verschuif ook erg makkelijk waardoor de zuigkracht ongewild word vergroot of verkleind.

Frouke 18-10-2017

Goede stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8575 blauw

Goede stofzuiger doet wat hij moet doen.
Gelukkig geen zware stofzuiger, triactive mondstuk zuigt ook heel. Vindt alleen de triactive mondstuk te groot voor de stang waardoor stang een beetje breekbaar lijkt. Alsof hij zo over breekt. De intregeerde borstel is wel fijn, maar ook weer een nadeel dat hij soms naar beneden schuift.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Fijn mondstuk

Anjaar15 04-07-2017

Zuigkracht is uitstekend voor onze zware tapijt!

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8575 blauw

Stille en zeer goede zuigkracht! Voor onze zware tapijt een geweldige uitkomst ten opzichte van onze oude stofzuiger(kacher).Zuigt onze tapijt weer mooi in zijn oorspronkelijke staat.

BB56 25-05-2017

Tegenvallen

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8575 blauw

Vorige stofzuiger was een fijne Philips. Daarom vooraf georienteerd online op een nieuwe, redelijk geprijsde Philips. Kwam op dit model uit.
Helaas : 1. ik mis heel erg het kleine bekken voor de trap en de kleinere hoekjes in huis (ook niet als accessoire apart te koop).
2. er zit een irritante speling tussen het harde deel van de stang en het flexibele deel van de stang,
3. het snoer is korter als bij mijn vorige stofzuiger en moet dus vaker van het ene stopcontact naar het andere.
4. het geluid vind ik erg hard tijdens het zuigen.

Pluspunten

• de anti-stootranden

Minpunten

• zie boven

GijsjeGoochem 17-01-2017

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8575 blauw

Voor ons een prima stofzuiger met handige accessoires zoals een borstel voorop de handgreep, dus snel te gebruiken.
Wendbaarheid is ook erg goed en hij ziet er mooi uit.

lebu01 14-12-2016

Tres bon produit

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8575 blauw

Tres joli design, mais le principal, c est qu il fait tres bien ce qu on lui demande. Pas mal silencieux, et avec les accessoires qu on attend, il passe partout, mais ne laisse pas de poussieres derriere lui. Tres robuste, mais plutot leger a transporter d une piece a l autre. je le recommande fortement.

Jennifer1985 13-12-2016

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8575 blauw

Ik heb deze stofzuiger nu 3 weken in mijn bezit. Ik ervaar hem als zeer prettig , licht in gewicht en krachtig in de motor.
De stofzuiger heeft een mooi design die fijn is afgewerkt met een stootrand.
Fijne zuigmond en handig het borsteltje in de stang verwerkt.

Voor mij is het enige nadeel dat het snoer kort is.

MPrinsen 12-12-2016

Een prima stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Active FC8575 blauw

Wat ik prettig vind is dat de stofzuiger niet zo zwaar is. Dat zorgt ervoor dat ook de trap stofzuigen vrij makkelijk gaat. Hij heeft een goede zuigkracht. De vorm van de stofzuigermond zorgt er alleen voor dat ik het idee heb dit ik niet zo goed in de hoeken kan stofzuigen, dat vind ik een nadeel.