Philips Performer Active FC8575 - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 40 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Rianne 28-04-2016 Product maand in bezit

Philips Performance

Deze stofzuiger is heel prettig in gebruik om hij erg wendbaar is. Licht om te dragen, dus fijn als je de trap op moet. Ik vind het handig dat de accessoires aan de steel zitten. Zuigkracht is goed.

Bepp 27-04-2016 Product paar weken in bezit

Philips stofzuiger

Fijne stofzuiger om mee te werken, accessoires-zoals de borstel- bij de hand en dus niet meer zoeken.Op de grote zuigmond zit een rubber rand zodat je meubels en de plinten niet beschadigd. Energie label A is mooi meegenomen, dus alle bij elkaar een fijne zuiger

Boonen 28-04-2016 Product maand in bezit

Mooi en goed apparaat

Het is een fijn licht apparaat. Je hebt een lange snoer en omdat er een kleine opening in de kop van de zuiger zit, schuif je het vuil niet weg maar zuig je alles op. Aan de steel zit nog een handige borstel die je gemakkelijk kunt gebruiken! Heel fijn om mee te werken, je hebt je huis zo klaar.

Antoinette 28-04-2016 Product paar weken in bezit

Philips Performance!

Lichte en wendbare stofzuiger. Lange snoer, dus je hoeft nauwelijks van stopcontact te veranderen. Gemakkelijk dat de accessoires op de steel zitten dus die heb je meteen bij de hand. Over de duurzaamheid kan ik niet beoordelen omdat ik de stofzuiger pas heb, maar ik ga ervan uit aan dat dat goed is omdat het een Philips product is.

Alexander L. 12-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Prima zuiger

Wij hebben 10 van deze zuigers in onze vakantiewoningen. Dat zegt wel wat.
Hndig met S-bag en prima mondstuk. Zuigt geweldig. Makkelijk instelbare stang. Zuigkracht instelbaar handig voor zuigen van de bedden en gordijnen.

Pluspunten

• Ligt gewicht
  • Zuigt als een speer
  • Lange steel instelbaar

Minpunten

• Valt nog wel eens om
  • Zak precies plaatsen anders lek

Pink_Roosje 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Licht, wendbaar en goede zuigkracht

Ik ben super blij met mijn nieuwe stofzuiger. Hij is licht en wendbaar. door de grote wielen loopt hij makkelijk een drempel over. De blauwe borsteltjes op de voet zijn erg handig voor hoeken en omdat de accessoires op de steel zitten vergeet je ze niet te gebruiken.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • licht in gebruik

Dick 23-12-2016 Product paar dagen in bezit

Licht in gewicht en grote zuigkracht.

De vorige Philips FC9060 gaat al 8 jaar mee en doet het nog goed echter voor loskoppelen hulpstukken moet een metalen knopje worden ingedrukt en dat is door reumatisch aandoeningen nu een probleem. Gezien de ervaringen weer voor Philips gekozen. Nu voor de FC8575/09 deze heeft een goed hanteerbaar kliksysteem voor de accessoires. Bovendien is deze veel energiezuiniger terwijl je dat aan de zuigkracht niet merkt. Zuigt echt goed zowel ons laminaat als de kortharige tapijten. Bijbehorende dagelijks te gebruiken accessoires zijn direct aan de stofzuiger bevestigd en dat blijkt erg handig in de praktijk. Normaliter was ik altijd op zoek naar de spleetzuiger, nu niet meer :-) Kortom I' am happy!

Pluspunten

• compact
  • licht
  • wendbaar
  • geïntegreerde accessoires

Minpunten

• kort snoer

Lightblue123 11-12-2016

Een degelijke stofzuiger

Fijne stofzuiger! De verschillende zuigstukken zijn erg handig in gebruik. Qua geluid maakt hij een stuk minder lawaai dan mijn vorige stofzuiger!

Wout Jan 11-12-2016 Product paar weken in bezit

Klein maar fijn!

Klein maar fijn. Goede stofzuiger met handige geïntegreerde borstel op stang. Stofzuiger heeft "bumpers" waardoor muren en de stofzuiger minder snel beschadigen.
Minpunten zijn het korte snoer en het opbergsysteem van de stang niet handig is.

Pluspunten

• geintegreerde borstel
  • design

Minpunten

• kort snoer
  • opbergsysteem

WoutJan 10-12-2016

Klein maar fijn!

TessaF 09-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne stofzuiger

Super fijne stofzuiger. Hij is licht en zuigt echt heel goed. De accessoires zitten gelijk al op de stang, waardoor je nooit meer hoeft te zoeken waar ze ook alweer zijn.
De wielen zijn groot, waardoor hij erg stabiel is, maar toch is hij makkelijk wendbaar.
Alleen het snoer had van mij wel wat langer gemogen, en een leuker kleurtje was ook leuk geweest! Maar verder echt een prima stofzuiger.

Pluspunten

• licht
  • zuigt goed
  • accessoires nooit meer kwijt
  • makkelijk wendbaar

Minpunten

• snoer mag langer
  • design

TessaF 09-12-2016

Erg goede stofzuiger

Erg blij met deze stofzuiger! Hij zuigt echt prima! Hij weegt niet zoveel, dus makkelijk mee te nemen naar een andere verdieping. Ik vind het zelf erg makkelijk dat het opzetstukje al in de stang zelf verwerkt zit, want normaal raak ik die opzetstukjes altijd kwijt.
Werkt erg goed om kattenharen van de bank af te krijgen.
Ook fijn dat er een zachte rand omheen zit zodat je meubels niet beschadigen als je er tegen aan botst!

JRMeijer 09-12-2016 Product paar weken in bezit

Zeer degelijke stofzuiger met een goede zuigkracht

De Philips Performer Active is een zeer degelijke stofzuiger met een goede zuigkracht welke ook nog eens een mooi design heeft.

Zuigkracht: Op de hoogste stand zuigt hij hard en laat hij geen stofje onberoerd. Heel fijn is dat je de intensiteit van de zuigkracht kan instellen op harde vloer, vloerbedekking/tapijt en meubels op borstel en boven aan de hendel. Wel redelijk luidruchtig op de hoogste stand.

Accessoires: De speciale borstel van Philips heeft rubberen stootkussens. Een super simpele uitvinding maar toch erg handig om je zo niets kapot stoot. De handborstel zit vast aan de stand dus deze raak je niet meer kwijt. Ik miste wel een opzetstuk voor spleten en hoekjes, jammer. Stofzakken en filters zijn eenvoudig te vervangen.

Design: Mooie afgewerkte stofzuiger met een moderne look. Stevige rubberen wielen (Dus geen hard plastic).
De stang had nog iets langer gekund aangezien deze voor de langere mensen (1.94) toch net ontoereikend is. Daarnaast is de stofzuiger niet wendbaar.

Conclusie: Een zeer degelijke stofzuiger die op het gebied van zuigkracht, design en accessoires voor deze prijs een goede koop is.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Degelijk en robuust
  • Rubberen stoothoekjes

Minpunten

• Niet wendbaar

liedje417 08-12-2016 Product paar weken in bezit

Prettige stofzuiger met veel handige snufjes

Prettige, mooi vormgegeven stofzuiger.
Handig is het geintegreerde borsteltje dat aan de slang zit. Daarnaast zit het smalle zuigmondje aan de stang vast waardoor je het altijd in de buurt hebt.
Daarnaast krijg je twee voeten bijgeleverd, wat erg handig is afhankelijk van de ondergrond in huis.

Enige nadeel is dat ik hem voor een moderne machine veel geluid vind maken.

Pluspunten

• geintegreerd borsteltje
  • regelbare zuigkracht
  • twee voeten bijgeleverd

Minpunten

• hard geluid
  • kort snoer

liedje417 08-12-2016

Mooie stofzuiger met handige snufjes

Mooie, strak vormgegeven stofzuiger met handige snufjes.
Het borsteltje zit vast op de korte stang, waardoor je die altijd bij de hand hebt. Het smalle zuigmondje zit vast op de lange stang. Geen klepje meer in de stofzuiger zelf.
De twee bijgeleverde voeten zijn handig, echter waar overal handige snufjes zijn toegevoegd aan de machine, zijn de voeten echt los. Deze zou je dus kwijt kunnen raken.

Al met al vind ik het een fijne stofzuiger. Zou hem zeker aanraden om te kopen!

JRMeijer 08-12-2016

Erg degelijke stofzuiger met veel zuigkracht

@susie 08-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne stofzuiger

Prettig in de hand liggende stofzuiger. Vooral de borstel die heel plat onder de meubels door kan en door de blauwe haartjes aan de zijkant ook veel stofrandjes meeneemt.

Pluspunten

• Zuigmond

Minpunten

• Snoer had iets langer gemogen

Kristien 07-12-2016 Product paar weken in bezit

handig in gebruik

Ik heb deze stofzuiger 2 dagen, en mijn oude toestel blijft aan de kant staan.
Deze ligt handig in de hand, bolt gemakkelijk rond, zuigt goed.
De tri active mondstuk vind ik iets te dik, kan niet onder alle kasten. Wel handig is da je deze kan verzetten van harde vloeren naar tapijten/matten.
Ook de regelaar van zuigkracht is handig, daarvan hangt ook je geluidsniveau af.

Pluspunten: minder lawaai dan mijn oude toestel; borsteltje dat vastzit; handige rubber rondom; draait gemakkelijk
Minpunten: borsteltje schuift af en toe naar voor; Tri active is te dik, kan niet onder kasten

Pluspunten

• draait gemakkelijk
  • bumperwand waardoor meubels nt beschadigd worden
  • regelbare zuigkracht

Minpunten

• borsteltje schuift af en toe naar voor
  • geen aanduiding op snoer dat deze ten einde is

Vlientje88 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Handig, compact met goede prestaties!

Licht, wendbaar en compact toppertje! Is makkelijk in gebruik: accesoires zijn op steel bevestigd, oogt eerst wat vreemd maar is in de praktijk reuze handig! Steel voelt stevig en zuigkop loopt soepel. Een goede zuigkracht, zeer tevreden over de prestaties (ook met dierenharen op het tapijt). Enige nadeel: het relatief korte snoer van 5 meter, dit is voor ons wel wat aan de korte kant: vaak van stopcontact wisselen. Makkelijke bedieningsknoppen, rolt makkelijk.

Pluspunten

• Compact
  • Goede zuigkracht
  • Handige accesoires (op steel)

Minpunten

• Kort snoer (5m)

Inge 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooie stofzuiger

In het algemeen is het een fijne stofzuiger. Wel hadden de slang en het snoer iets langer gemogen. De bumpers zijn erg fijn en ook het extra geintegreerde stofzuigmondje is handig. De slang voelt heel licht en zuigmond is prettig. De handgreep op de stang is wat lastig vast te houden. Een tip: een extra handgreep op de stofzuiger in de liggende houding zou een fijne aanvulling zijn.
In het algemeen een fijne stofzuiger.

Pluspunten

• Zuigmond
  • Extra borstel in slang verwerkt

Minpunten

• Lengte snoer en slang