Bosch Readyy’y BBH22042 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 145 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Readyy’y BBH22042 wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Emily 14-03-2019

Tevreden, maar na enkele maanden toch kwaaltjes!

Ik woon op een appartement met een kat, dus ik gebruik vaak even snel de stofzuiger. Hiervoor is deze snoerloze stofzuiger perfect! Ook met de batterij (20 min op de hoogste stand) kom ik net rond om alles te stofzuigen. Na enkele maanden gaat de accu toch wel wat achteruit. Nu voel ik reeds na 10 minuten dat de zuigkracht vermindert.
Het enige grote nadeel vind ik, is dat er vooraan op de voet geen kleine wieltjes bevestigd zijn waardoor de voet enorm sleept. Dit viel mij vooral op na enkele maanden. Ook duw je vuil soms gewoon vooruit met de voet en wordt deze langs voren niet goed opgezogen, doordat dit deel te laag bij de grond komt en sleept. Je moet dan echt de stofzuiger oppakken en op het vuil plaatsen, wat uiteindelijk het stofzuigen een groter karwei maakt en er ook voor zorgt dat je niet alles mee hebt als je er niet op let.

Kortom, de eerste weken na aankoop werkt het perfect maar enkele maanden later gaat de kwaliteit van het product naar mijn gevoel snel achteruit. Ik zou dit model niet aanbevelen!

Pluspunten

• Snoerloos
  • Wendbaar
  • Kruimeldief

Minpunten

• Kan niet onder zetels vanwege dikke steel
  • Sleept over de grond
  • Duwt vuil vooruit en zuigt niet goed op