Bosch Readyy’y BBH22042 - Reviews

Draadloos
Nat en/of droog
droog

avaneen 09-01-2017 Product paar weken in bezit

Niet geschikt voor heel huis

Let op: deze stofzuiger is niet geschikt om een heel huis mee te doen. Na dik twintig minuten op de hoogste stand is de accu leeg. Omdat je hem 12 tot 16 uur moet laden, kun je dan niet meer verder. De 44 minuten die worden beloofd, gelden alleen voor de lage stand. Je moet er dus eigenlijk nog wel een goede stofzuiger naast hebben. Realiseer je dat voordat je deze stofzuiger koopt.
Een ander nadeel: na twee keer zuigen was het uitneembare borsteltje al helemaal omwikkeld met lange haren. Die krijg je er niet makkelijk en niet helemaal uit. Het laatste nadeel wat mij betreft: wie gewend is onder een lage bank of een laag bed te zuigen, kan dit apparaat daarvoor niet gebruiken. De steel is door de accu te dik. Dat zie je aan de afbeelding al, maar niet iedereen denkt daar vooraf misschien over na.
Positief: het is een licht, makkelijk hanteerbaar apparaat. Hij blijft goed staan uit zichzelf, ook dat is prettig. De kruimeldief is eenvoudig uitneembaar en dat moet je ook doen om het afval te verwijderen. Alleen een goede aankoop met de juiste verwachtingen.

Pluspunten

• makkelijk hanteerbaar, licht
  • kruimeldief eenvoudig uitneembaar
  • blijft goed staan uit zichzelf

Minpunten

• accuduur: dik 20 min. hoogste stand
  • laadtijd is flink
  • borstel snel vol haren
  • niet bruikbaar onder lage bank/laag bed

Bosch BBH22042 13-07-2016 Product paar weken in bezit

Bosch BBH22042

Ik heb deze Bosch snoerloze stofzuiger bij de mediamarkt bewust uitgezocht vanwege de wens om snoerloos en stofzakloos te kunnen stofzuigen. Zeer fijn te hanteren en zuigcapaciteit is goed. Voelt solide en ergonomisch aan. Het geluidsniveau is prima. Accu gaat zeker 3 beurten mee.
Het enige wat ik nu ervaar is dat de hondenharen in de borstel vastloopt. Zou het dus niet aanraden als u een huisdier heeft met lang/halflang haar.

Jan 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch !

Dit apparaat is zeer (zuig)krachtig, handig in het gebruik en toepasbaar op elke oppervlakte in en rond het huis.

Floris11 22-06-2016 Product paar dagen in bezit

bosch stofzuiger

Nieuwe stofzuiger gehaald voor erbij, natuurlijk niet kunnen wachten om hem uit te proberen en wat blijkt is al wat opgeladen dus, proberen. vanochtend nog met oude zuiger gestofzuigd dus de verwachtingen waren niet zo hoog, echter wat een verbazing wat zit er in de filter niet verwacht wat daar al in zat. helemaal tevreden dus, alleen nu wachten tot hij 16 uur geladen heeft :-)

MrPaker 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

werkt goed

Hij is niet zwaar. Daarom is het makkelijk om hem te gebruiken. Hij zuigt heel goed. In een paar minuten, was het mogelijk tapijten in onze woonkamer helemaal schoon te maken. Ik ben tevreden.

schna008 10-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch steelstofzuiger BBH22042

Apparaat had eerder uitgevonden moeten worden; zuigt bijna uit zichzelf en houdt zichzelf zelfs staande door zijn eigen voetsteunen. Kind kan de was doen met deze krachtige, mooi vormgegeven, prijstechnische gunstige en kwalitatieve goede snoerloze accu-steelstofzuiger, die ook nog eens uitermate geschikt is voor de ergernis van hondbezitters, die continu geconfronteerd worden met ronddwarrelend haar van hun huisvriend.

Guido van Malde 31-12-2016 Product paar maanden in bezit

Met deze Bosch ben je echt NIET Readyy

- bat te snel leeg en de laadtijd veel te lang
- zuigkracht alleen geschikt voor klein gruis afval
- verlengstuk van handzuiger onhandige hoek

+ snoerloos
+ mooi design

• Snoerloos

Minpunten

• Zuigkracht
  • Laadtijd
  • Zuigtijd
  • Verlengstuk

Maarten 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch Readyyý BBH22042

De stofzuiger nu een aantal keer gebruikt en hij werk naar behoren. Bij de eerste keer even goed opletten dat je ook daadwerkelijk de "stofzuigerstand" aanzet. Er zitten namelijk 2 standen op. Als kruimeldief zuigt hij niet echt.

Verder zijn we erg blij met het feit dat hij geen oplaadstation heeft. Je kan de stofzuiger dus op elk gewenste plek wegzetten en ergens anders opladen.

Over de duurzaamheid kan ik na een paar dagen gebruik weinig zeggen.

Sita 13-06-2016 Product paar dagen in bezit

ligte steelstofzuiger met één hand te bedienen

Daar ik problemen met mijn hand heb is het lastig om met een gewone stofzuiger te werken, of het snoer zit vast of de stofzuiger blijft achter de deurpost of stoelen hangen.
Met deze steelstofzuiger en kruimeldief is het alles in één hand zonder snoer!
De accu is groot genoeg om mijn hele huis te doen en hij weegt niet te zwaar, wat met één hand ook wel belangrijk is.
Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop en zal nooit meer een "gewone stofzuiger" kopen.

Marga 18-05-2016 Product paar dagen in bezit

Steelstofzuiger

Omdat ik last heb van mijn rug en een gewone stofzuiger te zwaar is, was ik genoodzaakt om aan iets lichters te denken en dat is de steelzuiger geworden .Ben er super blij mee nu kan ik elke dag weer stofzuigen is ook wel nodig met 4 honden en 2 katten. Zuigt erom goed alles op, moet hem vaak legen maar dat is zo gepiept maar voor een huishouden zonder dieren hoeft dat niet,

Daan 14-05-2016 Product paar dagen in bezit

Top-apparaat!!

Fijn apparaat. Voelt solide aan, goede zuigkracht en toch relatief stil. Voorheen een Ergoradipo van Electrolux gehad, maar de kwaliteit van deze Bosch is stukken beter!

Vrieskelder 18-02-2017 Product paar dagen in bezit

TOP steelstofzuiger

Omdat ons huis meer geschikt is voor een draadloze stofzuiger zijn we na veel revieuws gelezen te hebben overgestapt op de Bosch readyy'y. Er zit een krachtige motor in. Het verbaasde ons wat we nog uit de vloerbedekking haalden. Het apparaat is zeer wendbaar en niet te zwaar. Ook de geïntegreerde kruimelzuiger is een prettige extra! Dat de accuduur rond de 30 à 45 minuten ligt ( afhankelijk van de stand ) blijkt geen probleem. Na het stofzuigen gelijk de accu opladen en klaar voor de volgende ronde!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaarheid
  • Snoerloos
  • Makkelijk schoon te houden

harsuz 18-12-2016 Product paar dagen in bezit

Prima stofzuiger

Stofzuiger doet 't prima, lekker licht en compact. Geen last meer van te korte of hinderlijke kabel.

Pluspunten

• Draadloos
  • Compact
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Kleine stofopvangbak

Babz 22-07-2016 Product paar weken in bezit

verrassende zuigkracht

als 2e stofzuiger gekocht voor mijn dochter, zodat ze haar kamer iets makkelijker schoon houdt. Verrassende zuigkracht en praktisch in gebruik, mooi en handig met de kruimeldief. We gebruiken hem ju allebei :-)

Anoniem 12-07-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig dingetje

Net gekregen en meteen getest. Wat een gemak ! Voor krappe hoeken is de afzonderlijke kruimelzuiger best lastig, maar dat is eigenlijk altijd wel zo met kruimelzuigers. Eindelijk die vervelende draad kwijt en makkelijk op te bergen. Vraag me alleen af hoe je de lange steel kan bevestigen ? Er zit een schroef en verbinding bij, iemand ?

Harm 04-07-2016 Product paar dagen in bezit

Alles schoon

Fijn apparaat die ook de alle laatste haren van de katten uit het tapijt haalt. Verder is het heel handig om de apparaten los van elkaar te gebruiken zonder een stroomdraad. Je komt nu in alle hoeken en gaten.

Peter 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

Verrassend mooi en handig

Een draadloze stofzuiger pak je sneller. Goed te "sturen" en mooie materialen. Voelt degelijk aan.

joyce 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

heerlijke stofzuiger

heerlijke stofzuiger super makkelijk in gebruik! ook mijn hoogpolig tapijt kan die makkelijk aan, de kruimelzuiger is snel en makkelijk af te nemen voor de plinten een hoekje van het plafond en de trap.
batterij gaat ook lang mee !

en niet al te onbelangrijk hij ziet er mooi uit! niet een stofzuiger die achterin een hoekje gestopt moet worden!

vd Molen 13-06-2016 Product paar dagen in bezit

Top apparaat!!

Wat onze gewone philips stofzuiger niet uit het kleed krijgt, zuigt deze fijne handzame stofzuiger zo op.
Super apparaat!! Licht in de hand en er handig als je kinderen en huisdieren hebt!

AKI 09-06-2016 Product paar dagen in bezit

Doet makkelijk dat wat het moet doen

Deze stofzuiger gekocht ivm hond in huis en devele kleine beetje stofzuigen.
Je pakt deze stofzuiger gemakkelijk, zowel voor de vrloer (gehele stofzuiger) of alleen tafe (kleine stofzuiger). Makkelijk te bewegen en gaat lang genoeg mee