Bosch BGS5330A - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
B

Beoordeling op basis van 99 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Freddy 19-04-2016 Product paar dagen in bezit

Eerste ervaring

6,5
Vandaag binnen en besteld via bol.com. Bij uitpakken bleek de hardevloeren/parketborstel niet goed te zijn. De fabrikant in vergeten kleine inkepingen in de haren van de borstel te maken waardoor je nu vuil alleen maar voor je uit schuift. Hierover heb ik bol.com gemaild en wacht nog op antwoord.
Meteen de stofzuiger geprobeerd.
Plus punten:
Goede zuigkracht en lekker stil. Machine rolt makkelijk en is wendbaar.

Minpunten:
Stangen zijn zwaar. Betreft geen aluminium. Standaard zuigmond is groot en zwaar. Stofzuigen zorgt nu voor een goede armtraining. Wieltje in zuigmond piept regelmatig. Beetje olie helpt.
Na het zuigen zat in de opvangbeker genoeg stof om hem meteen te legen. Wekt vertrouwen dat ie dus goed zuigt te zien aan de hoeveelheid stof. Echter bij het legen van het reservoir blijft er een stofwaas plakken aan het reservoir , komt vermoedelijk door de zachtheid van het plastic waar het reservoir van gemaakt is. Dus meteen maar schoonmaken. Het Gore filter er uithalen dus. Hier ontstaat een probleem. Het filter wordt aan de onderzijde stofdicht afgesloten middels een rubberring echter wanneer je het filter verwijderd valt er stof in en op de ring en op de plek waar geen stof hoort te komen. Doe dit dus met beleid. Wat weer resulteert dat je dat ook weer moet schoonmaken.

Wil je de zuiger optimaal houden dan zul je af en toe de boel schoonmaken hetgeen meerwerk oplevert. Dan is een zak vervangen sneller en hygiënischer.

Bahti 24-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige stofzuiger zo stil en uitstekend

Perfecte stofzuiger, zeer wendbaar en makkelijk in gebruik en genoeg mogelijkheden/opties. We zijn zeer tevreden, echt een aanrader voor iedereen.

Bosch Relaxx'x BGS5330A 12-05-2017

stofzuiger zonder stofzak

prima stofzuiger zuigkracht zeer sterk ,zeer te vreden goede vormgeving en makelijk te bedienen zou direct er weer zo een kopen bij bosch

Pluspunten

• zuigkracht
  • borstels goed

Bosch Relaxx'x BGS5330A 11-05-2017 Product paar dagen in bezit

stofzuiger Bosch Relaxx'x BGS5330A

Prima produkt voldoet aan alle eisen.
wij waren eerst niet zo voor een stofzuiger zonder zak maar bevalt goed.

Eleonora 10-05-2017 Product paar dagen in bezit

Super

Net binnen gekregen en al helemaal weg van het design. Natuurlijk kon ik niet wachten met proberen en verbaast als ik was over de zuigkracht is niet te omschrijven. De vloerbedekking kwam net nog niet omhoog, stofzuiger geeft geen geur af, is relatief stil, wel verbazend stil, nog even en ik ga stofzuigen leuk vinden, ook is het snoer lang dus niet meer van stopcontact naar stopcontact rennen

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Vrij stil
  • Ligt goed in de hand
  • Lang snoer

EK 28-04-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch klasse! Super gebruiksvriendelijk

Keurig technische in elkaar gezette stofzuiger. Zeer kwalitatief daarom is die zwaarder dan andere stofzuigers maar desalniettemin super gebruiksvriendelijk. Kleine minpuntje is de energie label B en de grote maar dat kan ook niet anders met zoveel kwaliteit.

Pluspunten

• Rij comfortabel alhoewel die zwaar is
  • Zuigkracht
  • Weinig geluid

Minpunten

• Energie label B

d. de baat 22-04-2017 Product paar dagen in bezit

robuuste stofzuiger

lekker stevig met een fijn lang snoer, rolt goed achter je aan door goede bouwwijze stofzuiger heb je met een motor met veel minder vermogen een veel betere zuigkracht dan een goedkope stofzuiger met meer dan het dubbele vermogen, dus ik kan deze stofzuiger zeker aanraden plus hij is ook nog eens heerlijke stil.

Pluspunten

• stil
  • lang snoer
  • goede zuigkracht
  • mooi model

Minpunten

• wat zwaarder maar geen probleem

Erik 12-04-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie fijne stofzuiger

Voldoet aan verwachtingen. Stofzuiger is stil en zuigt krachtig. Lange uitschuifbare stang. Ideaal voor parketvloer.

• Lange uitschuifbare stang

Fedor 30-03-2017 Product paar dagen in bezit

Goede zuigkracht en lang snoer

Zakloos met een lang snoer dus erg handig. Lekker krachtig en toch erg weinig geluid. Fijne stofzuiger voor een goede prijs.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Zuigkracht

Minpunten

• Gewicht

LJ Kanters 08-01-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch Relaxx'x BGS5330A is een prima keuze

Wij kochten de Bosch Relaxx'x BGS5330A bij Coolblue.
Deze is superstil, en zuigt perfect.
Enig nadeel is het gewicht en de afmetingen van het toestel, maar daar kunnen wij prima mee leven. Opmerkingen van andere klanten over de stugge slang kunnen we niet bevestigen. Is niets mis mee.
Kortom, prima toestel.

• Eenvoudig stofbak leegmaken

Minpunten

• Gewicht.
  • Enigszins lomp toestel

Karin 18-11-2016 Product paar weken in bezit

lekker stil en zuigt goed

had met spoed een nieuwe stofzuiger nodig, de recensies over deze Bosch stofzuiger waren erg positief. Ben er ook erg blij mee zuigt erg goed en maakt weinig lawaai dus de kinderen kunnen gewoon doorgaan met tv kijken of als ze wat vragen hoor ik ze gewoon. wel wat zwaar maar dat went wel.

Pluspunten

• stil
  • zuigt goed
  • opvangbak makkelijk te legen
  • lang snoer

Minpunten

• zwaar

M 12-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Valt enorm tegen

Wij hebben de stofzuiger een half jaar. Hij volgt heel slecht ondanks de "handige" zwenkwielen, heb nog nooit zoveel gebotst met meubels. De slang is te dik en daardoor niet erg buigzaam, is ook met opbergen onhandig. Sinds twee weken gaat hij steeds zijn filter kloppen en bij de derde keer stopt hij in deze fase helemaal. Filter is al geheel gewassen maakt niks uit. Toen ie het nog goed deed zoog hij wel prima en het apparaat is wel heel stil!

Pluspunten

• Zuigt goed

Minpunten

• Volgt slecht
  • Te dikke slang
  • Niet duurzaam

petra 17-07-2016 Product paar dagen in bezit

mooie en goede stofzuiger

stofzuiger is krachtig en stil, ziet er mooi uit en heeft een groot bereik, superstofzuiger, met handige extra assecoires

wendy 11-07-2016 Product paar weken in bezit

zeer tevreden

pas deze stofzuiger gekocht erg tevreden. Stofzuigt fijn en goed. erg makkelijk wendbaar en ook het zelf reinigssysteem is top evenals de opvangbak. Deze is makkelijk eruit te halen en schoon te maken. Enige nadeel is dat de verschillende stukken niet aan de stofzuiger bevestigd kunnen worden dus deze moeten apart ergens weg gelegd worden

Alain 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastische stofzuiger!

Zeer stille maar krachtige stofzuiger, ik ben er nu van overtuigt dat een wat duurdere stofzuiger zeker beter werkt! Mijn hond blijft rustig op de bank liggen tijdens het stofzuigen dat was voorheen wel anders!

anoniem 07-07-2016 Product maand in bezit

Blij met aankoop Bosch Relaxx x BGS5330A

Na jaren met Dyson te hebben stof gezogen dacht ik met een ander merk niet tevreden te kunnen zijn... Echter de Bosch Relaxx'x maakt de beloftes waar en is een fijne stofzuiger! Lang snoer, makkelijk hanteerbare stang, weinig geluid, verschillende opzetborstels meegeleverd. Hij is alleen niet heel klein wanneer je hem wegzet, hij zou niet in de meeste meterkasten passen bijvoorbeeld.

Mike 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

Stiller dan elke stofzuiger voorheen; aanrader !!

Na enkele "goedkope" stofzuigers welke meer herrie produceerden dan dat ze stof opzuigen nu eens gekozen voor een duurdere en degelijkere variant. Tot nu toe geen minuut spijt. Zuigt goed en is "fluisterstil". Enigste wat je hoort is het "suizen" van de aangezogen lucht in de stofzuigervoet (in dit geval de parketvoet). Enig minpuntje wat ik op dit moment kan bedenken is het automatisch oprollen van het snoer. Dit gaat niet altijd even vloeiend. Voorheen altijd een stofzuiger met handmatige functie om snoer op te rollen gehad. Dus zou zomaar aan mezelf kunnen liggen......

De stofzuiger zal voor een enkeling onder ons wellicht "te zwaar" zijn. Dat heb ik voor lief genomen. Ben gegaan voor de zogenaamde "Duitse degelijkheid" en dat is terug te zien in het product.

Duurzaamheid heb ik nog niet beoordeeld omdat deze te kort in mijn bezit is. Maar als hij blijft functioneren zoals hij oogt en voelt, verwacht ik geen problemen.

Zilk 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

Superblij met Bosch

Wat een heerlijk apparaat. Stofzuiger werkt super en is makkelijk in de bediening. Ben helemaal blij en geniet ervan als alles zo schoon is!

Johan 30-06-2016 Product paar weken in bezit

relax

Geweldige stofzuiger, erg stil, zuigt prima, robuust, cleaning systeem houdt de zuigkracht in stand,

Familie de Zeeuw 29-06-2016 Product maand in bezit

Mooi, maar beetje kort die slang

De stofzuiger is echt mooi, stil en doet wat hij moet doen. Ik heb al een Bosch Roxx die 5 jaar oud is. (die witte) en omdat we zo tevreden zijn hebben we een 2e gekocht voor ons kantoor.

Er is alleen 1 nadeel van de nieuwe stofzuiger. De slang is echt een heel stuk korter dan onze oude! Op zich zou dit niet direct een probleem moeten zijn, maar mijn mannetje is nogal lang, waardoor de stofzuiger wat sneller achter je aan hobbelt en hij eerder in de weg zit als de oudere versie.

Al om al een geniale stofzuiger welke zeer makkelijk in gebruik is, een stuk stiller dan de vorige en makkelijk te legen is.

Voor iedereen die overweegt deze te kopen: DOEN!