Rowenta Sledestofzuiger Silence Force 4A Donkerblauw RO6441 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 71 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Sledestofzuiger Silence Force 4A Donkerblauw RO6441 blauw op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

VaDu 05-11-2016

Ergonomisch en stil!

Voor mij is niet enkel het feit dat het een 'stille' stofzuiger een eigenschap om uit te spelen, maar zeker ook het gebruiksgemak van het toestel. De ergonomische handgreep is een groot voordeel voor mij, evenals het lange snoer. Ik sta als het ware minder gebukt te stofzuigen en hoef het snoer niet in een ander stopcontact te steken tijdens een poetsbeurt op 1 verdiep. Verder maakt hij inderdaad niet zoveel geluid, maar onze kat gaat toch lopen van het moment dat ik de stofzuiger aanzet. Hij heeft ook een goede zuigkracht die makkelijk aangepast kan worden en het borsteltje bovenaan de steel is ook een 'ergonomisch' pluspunt. Dit toestel is voor mij persoonlijk een aanwinst bij het poetsen, er ontbreekt enkel wat opbergruimte voor de accessoires.

Pluspunten

• Ergonomisch
  • Eerder stil
  • Lang snoer
  • Makkelijke hanteerbaar

Minpunten

• Duur

Tweelingen 04-11-2016

Inderdaad stiller dan de meeste stofzuigers en toch een zeer goede zuigkracht. De verstelbare steel met handgreep en bediening is zeker een pluspunt. Ook eindelijk een snoer dat lang genoeg is om de hele verdieping zonder de stekker opnieuw te moeten insteken is een meevaller. Op tapijt zuigt hij zich wel gemakkelijk vast en waar moet je toch altijd heen met al die hulpstukken, en waar dienen die uberhaupt allemaal voor?

Pluspunten

• verstelbare steel
  • handgreep
  • goede zuigkracht
  • stil
  • lang snoer

Minpunten

• zuigt zich vast op tapijt
  • opbergruimte hulpstukken

Monia 04-11-2016

een stille maar oo zo krachtig!

ik heb sinds kort deze stofzuiger mogen uittesten en moet wel zeggen dat ik tevreden ben van de stofzuiger:
- de stofzuiger heeft een enorme zuigkracht
- de stofzuiger maakt minder lawaai dan mijn vorig toestel
- ik ben een voorstander van stofzuigers met een zak (call me old school) maar ik vind het gewoon efficiënter (wanneer de zak vol is gewoon weggooien in de vuilbak)
- een lange snoer, zuigsteel is handig en ergonomisch in gebruik, ik beveel dit top toestel aan voor iedereen
Nadelen: geen extra bergruimte voor accessoires

Pluspunten

• lange snoer
  • stil
  • krachtig

Minpunten

• geen extra bergruimte voor accessoires

Sabine 03-11-2016

super krachtige stofzuiger

dit is een super krachtige stofzuiger met een lang snoer en een ergonomische steel en handvat die zeer wendbaar is ,en als top nog stil ook .

Pluspunten

• stil
  • lang snoer
  • wendbaar
  • krachtig

Minpunten

• geen

neledw 03-11-2016

Goede stofzuiger

Goeie stofzuiger, is inderdaad beduidend stiller in vergelijking met mijn vorige stofzuiger De stofzuiger heeft een lang snoer, wat ik een absolute plus vind. Ik heb de stofzuiger nu al grondig getest, de stofzak is al wat voller en de zuigkracht blijft goed. Hij kleeft echt aan de grond. Er worden, standaard, verschillende hulpstukken bijgeleverd, maar ik gebruik steeds de standaard zuigmond. Ook het handvat op de steel vind ik een plus.

Pluspunten

• lang snoer
  • geluid
  • zuigkracht

Minpunten

• geen plaats voor de extra hulpstukken
  • stofzak

Karenvanquekelberghe 03-11-2016

Een aanrader!

Ondertussen hebben we de stofzuiger twee weken.
Voor ons gezin is dit de perfecte stofzuiger. We hebben twee kleine kindjes die zeer veel kruimelen, knutselen met piepkleine pareltjes en een kat die hier en daar wat haar verliest.
Deze stofzuiger zuigt zo krachtig en is daarbovenop ook nog veel stiller dan alle andere stofzuigers die we al gehad hebben…
Wanneer de kindjes al slapen, kunnen we gerust beneden nog stofzuigen, net doordat hij stil is…
Op onze bovenverdieping hebben we vast tapijt en na het stofzuigen is dit als nieuw!
Toen onze poetsvrouw onze nieuwe stofzuiger voor het eerst had gebruikt was ze in de wolken!
Zij heeft hem ondertussen ook aangekocht!
We zouden hem niet willen ruilen!

Pluspunten

• Stil
  • Zeer krachtig
  • Zuigkracht makkelijk te regelen
  • Makkelijk wendbaar

cdorine 02-11-2016

Een stille stofzuiger

Het geluid is zeker oké, hij is merkbaar stiller dan de doorsnee stofzuiger. Het lange snoer is ook heel goed meegenomen. Wel valt hij wat groot uit en is hij niet zo wendbaar. Op een klein tapijtje zuigt hij zich vast, maar op een groot tapijt vind ik hem net te weinig opzuigen.

Eva 02-11-2016

Rowenta versus Miele

Eerste indrukken na jarenlang met Miele te hebben gestofzuigd zijn positief. Dankzij lange snoer kan ik grote oppervlaktes stofzuigen zonder snoer uit stopcontact te moeten halen. Hij is een pak lichter dan mijn vorige stofzuiger en daardoor ook makkelijker wendbaar. Enkel op tapijt voldoet hij niet helemaal aan mijn verwachtingen en had mijn Miele precies toch meer zuigkracht + de vuiltjes op de mat bleven in mijn Miele al beter aan de borstel kleven/hangen. Gelukkig staan we voor verbouwingen en zullen de tapijten na de verbouwingen vermoedelijk verleden tijd zijn. Borstel ligt handig in de hand. Kierenzuiger is op ingenieus plekje verborgen. Jammer dat klein opzetborsteltje nergens kan opgeborgen worden. Dit vind ik wel een minpunt. Ook de kleine ingewerkte borstel vind ik best wel praktisch. De borstel/steel kan na gebruik handig geklikt worden in de stofzuiger, zodat het geen gedoe meer is met een borstel die omvalt.

Pluspunten

• lang snoer
  • borstel ligt makkelijk in de hand dankzij handvat
  • opbergmogelijkheid voor borstel/steel in rust
  • minder lawaai dan mijn Miele
  • lichter dan mijn Miele en makkelijker wendbaar

Minpunten

• zuigkracht onvoldoende op tapijt
  • geen opbergruimte voor opzetborstels
  • beperkt aantal opzetstukken
  • geen flexibele kierenzuiger

nonneke 02-11-2016

Zuinig, stil en sterk

Een stofzuiger met een veel stillere motor dan enig andere stofzuiger. Hij is stil en zeer krachtig. Door zijn lange snoer kan je heel de beneden in en keer stofzuigen. Hij is energie zuinig en je kan zijn zuigkracht goed bepalen. Met de bijgeleverde hulpstukken kan je je stofzuiger aanpassen aan alles wat je wil stofzuigen!

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • energie zuinig
  • lang snoer

Martine 02-11-2016

goed produkt

goed product,goede zuigkracht met lang snoer wat heel handig is .heel wentelbaar alleen spijtig dat er geen opbergruimte is voor de hulpstukken . ook zitten er weinig hulpstukken standaard bij . hij is ook zwaar om op te tillen .

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • lang snoer

Minpunten

• weinig hulpstukken
  • zwaar om op te tillen

Birgit 02-11-2016

handige wendbare stofzuiger

Een stofzuiger die met 1 handig erg makkelijk te besturen is. Erg wendbaar. De stogfzuigersteel is makkelijk in hoogte te verstellen. Als je de stofzuigersteel loskoppelt tover je in een handomdraai een erg makkelijk borsteltje tevoorschijn.

Pluspunten

• wendbaar
  • handige attributen
  • krachtig

Minpunten

• minder stil dan verwacht
  • eerder zwaar

Melissa12 01-11-2016

Mooi design, stevig, handig en krachtig! Het handvat met geïntegreerde borstel is echt een pluspunt. Je kan vanop het handvat regelen welke ondergrond je aan het stofzuigen bent. Hij is ook stiller dan mijn vorig toestel. De verlengsnoer van 11m is zeer praktisch. Ik moet veel minder wisselen van stopcontact. Als ik dan toch 1 nadeel zou moeten opschrijven: Jammer dat je niet alle hulpstukken kan opbergen in de stofzuiger.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Regelbare ondergrond vanop handvat
  • 11m verlengsnoer
  • Stiller

Minpunten

• je kan niet alle hulpstukken opbergen

Sonneke81 01-11-2016

Stiller en toch krachtig

Heel tevreden over deze stofzuiger, hij is stiller maar heeft toch een goede zuigkracht. Hij is handig in gebruik door het handvat en borsteltje en het snoer is voldoende lang.

Pluspunten

• Stiller
  • Krachtig
  • Handig

Sonja 01-11-2016

Krachtig

Ik vind het een goede, sterke stofzuiger. Gemakkelijk hanteerbaar, zeer wendbaar.
Ik had hem wel wat stiller verwacht.

Pluspunten

• krachtig
  • zeer wendbaar

Dorolio 31-10-2016

Fijne stofzuiger, paar minpuntjes

Deze stofzuiger doet zijn werk prima, vooral op harde vloeren zoals steen en parket. De kabel is lang genoeg, maar de buis mocht nog wat langer en vooral lichter zijn. Het toestel zelf is ook aan de zware kant. De extra bediening aan het handvat is fijn, net zoals het geïntegreerde borsteltje voor meubels. Het geluid bij de 'stille' stand valt wel mee, maar bij volle zuigkracht maakt hij toch evenveel lawaai als mijn vorig toestel. De grote borstel is vrij log om mee te werken, de parketborstel daarentegen is licht en handig. De luchtuitlaat blaast wel stevig tijdens het stofzuigen, als je erboven gaat hangen is meteen ook je haar geföhnd ;)

Pluspunten

• handige bediening
  • meubelborstel zit al aan het handvat
  • lange kabel

Minpunten

• zware stofzuigerbuis
  • toch nog veel lawaai
  • toestel blaast veel lucht uit

Mieke 31-10-2016

Minder goed dan verwacht

Handig dat het geluidsniveau kan ingesteld worden.
Eerder zware stofzuiger.
Kabel rolt niet automatisch op.
Geen handvat bovenaan.

Herci 31-10-2016

Lekker stil!

De stofzuiger zelf is stiller dan ooit. Uiteraard klinkt het zuigen van de lucht door de buis vaak luider dan de stofzuiger, wat normaal is. De stofzuiger zelf gaf zo'n 62-64dB aan. Voor iemand zoals ik met gehoorschade, hyperacusis, is dit de beste stofzuiger die ik had. Ik kon eens gedurende lange tijd stofzuigen zonder oordoppen. Hij is ook heel handig, de steel heeft een uitschuifbare borstel, waarmee je kan afstoffen: meubelen, gordijnen. Echt super handig. Ook het handvat is een verbetering.

Pluspunten

• Handvat aan steel
  • Zuigkracht te veranderen aan het handvat
  • Stil
  • Goede zuigkracht
  • Langer snoer

Minpunten

• Geen handvat bovenaan

Anka 31-10-2016

Goede prijs/kwaliteit

De stofzuiger zuigt heel goed voor de 750 w, waardoor hij bovendien zuinig is verbruik. Hij is handig in gebruik en veel stiller dan mijn vorige stofzuigers. Hij is zijn prijs dan waard. Bijgeleverd met handige accesoires.

kristien 31-10-2016

Krachtige stille werker.

Krachtige stofzuiger, soms iets te krachtig want mijn badmat zuigt hij helemaal aan.
Mooi design. Stille werker! Rolt over mee. Verlengsnoer is lang genoeg.

Pluspunten

• stilte
  • design
  • verlengsnoer lang genoeg
  • zuigkracht
  • rolt vlot mee

Minpunten

• lucht komt langs de bovenkant eruit.
  • grote kop is niet zo wendbaar.
  • handgreep is niet zo makkelijk
  • kleine haartjes kop kan niet losgemaakt worden.

Hedwig 31-10-2016

Topproduct

Toestel doet perfect wat het moet doen. Op een stille manier, zoals beloofd.
Zuigkracht is goed te regelen van zacht naar zeer sterk.
Zeer handig te regelen aan het handvat.
Het kleine borsteltje aan het handvat is zeer handig in gebruik. Geen geklungel meer met opzetstukken.
Stofzuiger is heel handig in gebruik. Zeer lang snoer.
Door de lange steel is het niet meer nodig om gebukt te stofzuigen. Komt de rug ten goede.
Vooral het handvat is zeer handig.
Toestel rolt vlot over elke ondergrond en is zeer wendbaar.
Een aanrader!

Pluspunten

• Stil
  • Lang snoer
  • Lange steel
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• geen gevonden

Noortje 31-10-2016

Stille krachtige stofzuiger

De rowenta Silence Force is een heel degelijke en praktische stofzuiger. Hij maakt niet veel lawaai, zelfs niet als je op maximum kracht stofzuigt. Hij heeft 4 verschillende standen (krachtig, stil, matten en gordijnen) en is zeer vlotjes te veranderen van stand. Het lange snoer is zeker een pluspunt. Hierdoor moet ik slechts 1 maal de stekker versteken om mijn volledige benedenverdieping te stofzuigen. De stofzuigerstang ligt goed in de hand, en is gemakkelijk in hoogte te verstellen (handig als je partner en jij nogal verschillen in lengte). Ze is ook lang genoeg zodat je echt in een comfortabele houding kan stofzuigen, en niet te krom moet staan. Zeker voor iets grotere mensen is dit zeer handig. Ook een leuke handigheid is een borsteltje dat aan de stang vast zit, dat je gewoon kan uitschuiven als je de stang even los klikt. Op die manier moet je niet staan sukkelen met extra hulpstukken als je snel de zetels ofzo wil stofzuigen. De stofzuiger zelf is wel redelijk zwaar, maar gelukkig heel erg wendbaar, en vlot te verrijden. Zolang je hem niet moet opheffen is dit geen probleem. Het is geen goedkoop toestel, maar je krijgt er wel een zeer praktisch toestel voor, van een zeer degelijke kwaliteit.

Pluspunten

• superlang snoer
  • stil
  • ergonomische stang (gemakkelijk aanpasbaar)
  • zeer wendbaar

Minpunten

• hogere prijsklasse

cfaes 31-10-2016

Ik ben heel tevreden van mijn stofzuiger. Het is een heel stille apparaat, in vergelijking met mijn vorige. Het is een appararaat ide compact is en ook heel praktische. Het kabel is lang genoeg. De slang is ook lang genoeg. De kracht is perfect om alle vuiligheid te kunnen pakken. De verschillende borsten zijn ook heel praktisch.

Pluspunten

• krachtig
  • praktisch
  • multifunctionele

Minpunten

• prijs

josephines 31-10-2016

Ik vind het een goeie stofzuiger , alleen vind ik hem soms wat stroef in gebruik , vooral aan de voet als ik in hoekje moet of zo , maar misschien komt dit nog losser als ik hem wat langer gebruik.
Wat wel superhandig is als ik mijn trap wil stofzuigen dat ik gewoon het hulpstuk kan uitschuiven en kan verder doen. zo makkelijk. En de wielen draaien ook volledig mee, dus geen probleem met eens uit te wijken naar de andere kant.
Hij is stiller dan de doorsnee stofzuiger .
Ik heb twee honden en katten en alles is picobello weg dus de zuigkracht is uitstekend.

Pluspunten

• stiller
  • uistschuifbaar borsteltje

Minpunten

• zwaar
  • stroef

Zyna10 30-10-2016

Stille, krachtige stofzuiger

Stille, maar toch krachtige stofzuiger. Het handvat is wel even wennen, maar praktisch in gebruik. Vooral het meubelhulpstuk vind ik heel goed: de honden- en kattenharen zijn heel gemakkelijk te verwijderen van de zetels. Enkel jammer dat dit hulpstuk niet op te bergen is, in of aan de stofzuiger.

Pluspunten

• stil
  • handige hulpstukken
  • lang snoer
  • ergonomisch handvat
  • heel goed wendbaar

Minpunten

• niet alle hulpstukken zijn op te bergen
  • geen handvat bovenaan

Mauike 30-10-2016

Sterke zuigkracht , leuke en handige accessoires

Leuke stofzuiger met straffe zuigkracht. Het toestel is nog redelijk zwaar maar wel zeer goed wendbaar. Het lange snoer, de geïntegreerde schakelaar en borstel zijn super handig. De ergonomische handgreep moet ik nog aan wennen maar je kan er wel vlot mee onder bed of kast. Ik had de stofzuiger wel stiller verwacht. Ook mooi meegenomen dat er hulpstukken bijgeleverd worden zoals parketborstel, kierenzuiger...

Pluspunten

• Lang snoer
  • Sterke zuigkracht
  • Ergonomische handgreep
  • Geïntegreerde borstel

Minpunten

• Niet zo stil
  • Zwaar toestel