Philips Performer Expert FC9191 - Reviews

Energielabel
D
Nat en/of droog
droog

Beoordeling op basis van 26 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

beer8 09-08-2016 Product paar dagen in bezit

perfect apparaat

Degelijke stofzuiger. Na een stofzakloze stofzuiger toch weer terug naar een stofzuiger met zak. Hij bevalt prima, geen plastic rommel maar echt een degelijk ding met goede zuigkracht en maakt weinig geluid!

Djoijara 08-08-2016

Perfect

Zeer degelijke stofzuiger. Na een aantal stofzakloze stofzuiger toch weer terug naar een stofzuiger met zak. Stille stofzuiger met meer dan genoeg zuigkracht. Geen goedkoop licht apparaat maar echt degelijk! Heel erg tevreden, een aanrader!

Jimbha 04-08-2016

Goede stofzuiger

Zeer tevreden over deze stofzuiger. Veel zuigkracht, veel opties en extra`s. Voor mij vooral belangrijk dat hij goed presteert op een gladde vloer en dat doet hij. Lang snoer erbij.

MirjamN 03-08-2016

Krachtige stofzuiger met lang snoer

Heel fijn deze krachtige stofzuiger in een huis met 2 kleine kids een hond en twee katten.
Snoer is lekker lang dus hoef maar 1 keer te wisselen van stopcontact ipv 2 keer.
Jammer van de kleur (rood is niet mijn kleur), en wat groot dit model, zou hem zelf iets kleiner fijner vinden, maar hij is lekker wendbaar.
Je moet bij het oprollen van het snoer wel goed opletten dat de stofzuiger er niet 'op' staat, anders rolt hij niet op.

paulsl 02-08-2016 Product paar weken in bezit

Krachtige en mooie stofzuiger

Een krachtige stofzuiger met een perfecte stofzuigermond die in alle hoeken komt, goede regelbare zuigkracht voor verschillende vloeren.
Al jaren fan van Philips stofzuigers vandaar een goed vergelijk.
Wat mij opvalt is dat het wenden van de stofzuiger super is.
De stang licht is en goed in lengte te verstellen.
Voor ons is het snoer tekort vandaar dat we een verlengsnoer gebruiken om in èèn keer door te zuigen dat probleem hadden we met de vorige niet.
De voet rolt iets minder makkelijk over de vloer bij zijwaartse bewegingen maar dat kan een kwestie van wennen zijn.
Is makkelijk te hanteren op de trap.
Een groot minpunt is de houder voor de hulpstukken die bovenaan het handvat van de slang kan maar daar erg in de weg zit en voor lange mensen de slang tekort maakt omdat je deze dan lager vast moet pakken.
De houder kan wel onderop de stofzuiger maar dan moet je wel erg vaak bukken (wat met mijn slechte rug niet zo prettig is)
Nou maar hopen dat deze ook jaren meegaat net zoals de vorige die dagelijks gebruikt is en nu dienst doet als stofzuiger voor boven.

MirjamN 02-08-2016 Product paar weken in bezit

Krachtige stofzuiger met lang snoer

Mooie stofzuiger met veel kracht (instelbaar ook dus erg handig om te schakelen tussen houten vloer, bank of mat). Model vind ik ietwat lomp en groot en ook niet heel licht. Qua geluid had het ook minder gemogen, maar het lange snoer en de krachtigheid maken de minpunten meer dan goed

AnneS 02-08-2016

Krachtige en mooie stofzuiger

Een krachtige stofzuiger, goede regelbare zuigkracht voor verschillende vloeren met een perfecte stofzuigermond die in alle hoeken komt.
Al jaren fan van Philips stofzuigers vandaar een goed vergelijk.
Wat mij opvalt is dat het wenden van de stofzuiger super is.
De stang licht is en goed in lengte te verstellen.
Is makkelijk te hanteren op de trap.

Big -Leo 02-08-2016 Product maand in bezit

Fijn een geode stofzuiger

Het is een prettige stofzuiger, die goed in de hand ligt.
Door de grote wielen rijdt de stofzuiger overal overheen, en blijft hij niet hangen in de kabel. De kabel is ook behoorlijk Lang, wat ook zeer prettig is. Kortom een aanrader.

dejonge 02-08-2016

een stofzuiger die goed zuigt, zeer wendbaar is

zuigt goed.
minder watt wat voordeliger is voor het milieu.
sterke zuigkracht, regelbaar, handige hulpstukken die jammergenoeg niet in de machine opgeborgen kunnen worden. vallen nu steeds als ik te snel wend van de machine af.

kik1976 02-08-2016 Product paar weken in bezit

Prima machine

Goede zuigkracht op alle ondergronden.
Handige regelbare zuigkracht.

Nadeel onderdelen kunnen niet opgeborgen worden in de machine zelf

BettyBoop 01-08-2016

Deze stofzuiger zuigt krachtig en is goed

Deze stofzuiger zuigt krachtig en is goed en makkelijk in het gebruik, fijne extra onderdelen om speciale plekken te zuigen.
Hij maakt alleen wel veel lawaai.

Jimbha 29-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima Stofzuiger

Zuigt goed op gladde vloer. Lang snoer, makkelijk in gebruik. Veel extra hulpstukken en opties. Zeer tevreden.

Anita 27-07-2016 Product paar weken in bezit

Super stofzuiger

Hij wendbaar.goede zuigkracht.licht in gewicht.ook voor honden en kattenhaar prima.extra hulpstukken aanwezig.

ms7805 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

leuk apparaat

stofzuiger heeft mooie zuigkracht, zowel op vloerbedekking als op laminaat, lang snoer, en is makkelijk wendbaar, en heeft handige hulpstukken

nijntje06 25-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima Stofzuiger

Stofzuiger die doet waar voor hij in huis is gekomen! Goede zuigkracht, wendbaar, verstelbare stang. Fijne zijborstels aan tri active mondstuk zodat plinten etc niet beschadigen tijdens het stofzuigen. Lengte van snoer is prima, rolt ook gemakkelijk op. Enig minpuntje vind ik de geur. Het rook al niet meer zo fris na 3/4 x stofzuigen.

Lotje29 24-07-2016

Prima Stofzuiger

Deze stofzuiger heeft een flinke zuigkracht! Met gemak is je huis weer netjes. Lengte van het snoer is prima, stang is goed te hanteren en te veranderen van lengte. Stofzuigmond is zeer degelijk, met zijborstels zodat je plinten etc niet beschadigt.
Verbeterpuntje is voor mij de geur van de stofzuigzak.

tonnie15a 24-07-2016 Product paar weken in bezit

prima goed werkende stofzuiger

prima goed werkende stofzuiger, prima zuigkracht voor zowel laminaat als op tapijt, verder geen nare geuren, het mondstuk is goed wendbaar.

Marina67 24-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima krachtige zuiger

Zeer krachtige zuiger fijn voor alle soorten ondergronden. Alleen de hulpstukken zitten op een vervelende plaats. Verder maakt hij veel lawaai maar door zijn kracht neem je dit voor lief!

Marina67 24-07-2016

Prima krachtige zuiger

Als je veel verschillende vloeren hebt voldoet deze zuiger prima! Alleen de hulpstukken zijn niet zo handig als je ze aan het handvat vast maakt. Ze zitten dan een beetje in de weg. Maar qua zuigkracht werkt hij prima!

Missisjippie 23-07-2016

Kleine krachtpatser

Kleine krachtpatser die in een handomdraai alles heeft opgezogen
Zelfs moeilijke plekken zijn makkelijk te bereiken dankzij de handige stofzuigermond. Kortom een aanrader