Philips Performer Expert FC9191/91 - Reviews

Nat en/of droog
droog

beer8 09-08-2016 Product paar dagen in bezit

perfect apparaat

Degelijke stofzuiger. Na een stofzakloze stofzuiger toch weer terug naar een stofzuiger met zak. Hij bevalt prima, geen plastic rommel maar echt een degelijk ding met goede zuigkracht en maakt weinig geluid!

paulsl 02-08-2016 Product paar weken in bezit

Krachtige en mooie stofzuiger

Een krachtige stofzuiger met een perfecte stofzuigermond die in alle hoeken komt, goede regelbare zuigkracht voor verschillende vloeren.
Al jaren fan van Philips stofzuigers vandaar een goed vergelijk.
Wat mij opvalt is dat het wenden van de stofzuiger super is.
De stang licht is en goed in lengte te verstellen.
Voor ons is het snoer tekort vandaar dat we een verlengsnoer gebruiken om in èèn keer door te zuigen dat probleem hadden we met de vorige niet.
De voet rolt iets minder makkelijk over de vloer bij zijwaartse bewegingen maar dat kan een kwestie van wennen zijn.
Is makkelijk te hanteren op de trap.
Een groot minpunt is de houder voor de hulpstukken die bovenaan het handvat van de slang kan maar daar erg in de weg zit en voor lange mensen de slang tekort maakt omdat je deze dan lager vast moet pakken.
De houder kan wel onderop de stofzuiger maar dan moet je wel erg vaak bukken (wat met mijn slechte rug niet zo prettig is)
Nou maar hopen dat deze ook jaren meegaat net zoals de vorige die dagelijks gebruikt is en nu dienst doet als stofzuiger voor boven.

MirjamN 02-08-2016 Product paar weken in bezit

Krachtige stofzuiger met lang snoer

Mooie stofzuiger met veel kracht (instelbaar ook dus erg handig om te schakelen tussen houten vloer, bank of mat). Model vind ik ietwat lomp en groot en ook niet heel licht. Qua geluid had het ook minder gemogen, maar het lange snoer en de krachtigheid maken de minpunten meer dan goed

Big -Leo 02-08-2016 Product maand in bezit

Fijn een geode stofzuiger

Het is een prettige stofzuiger, die goed in de hand ligt.
Door de grote wielen rijdt de stofzuiger overal overheen, en blijft hij niet hangen in de kabel. De kabel is ook behoorlijk Lang, wat ook zeer prettig is. Kortom een aanrader.

kik1976 02-08-2016 Product paar weken in bezit

Prima machine

Goede zuigkracht op alle ondergronden.
Handige regelbare zuigkracht.

Nadeel onderdelen kunnen niet opgeborgen worden in de machine zelf

Jimbha 29-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima Stofzuiger

Zuigt goed op gladde vloer. Lang snoer, makkelijk in gebruik. Veel extra hulpstukken en opties. Zeer tevreden.

Anita 27-07-2016 Product paar weken in bezit

Super stofzuiger

Hij wendbaar.goede zuigkracht.licht in gewicht.ook voor honden en kattenhaar prima.extra hulpstukken aanwezig.

ms7805 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

leuk apparaat

stofzuiger heeft mooie zuigkracht, zowel op vloerbedekking als op laminaat, lang snoer, en is makkelijk wendbaar, en heeft handige hulpstukken

nijntje06 25-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima Stofzuiger

Stofzuiger die doet waar voor hij in huis is gekomen! Goede zuigkracht, wendbaar, verstelbare stang. Fijne zijborstels aan tri active mondstuk zodat plinten etc niet beschadigen tijdens het stofzuigen. Lengte van snoer is prima, rolt ook gemakkelijk op. Enig minpuntje vind ik de geur. Het rook al niet meer zo fris na 3/4 x stofzuigen.

tonnie15a 24-07-2016 Product paar weken in bezit

prima goed werkende stofzuiger

prima goed werkende stofzuiger, prima zuigkracht voor zowel laminaat als op tapijt, verder geen nare geuren, het mondstuk is goed wendbaar.

Marina67 24-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima krachtige zuiger

Zeer krachtige zuiger fijn voor alle soorten ondergronden. Alleen de hulpstukken zitten op een vervelende plaats. Verder maakt hij veel lawaai maar door zijn kracht neem je dit voor lief!

welvaadt 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goede stofzuiger, ook voor hondenhaar

Deze stofzuiger heb ik sinds kort in huis en hij zuigt prima door de 1500 watt motor. We hebben twee honden,die behoorlijk verharen, maar ook hier weet de stofzuiger raad mee, zelfs van de stoffen bank. Hij maakt wel wat veel geluid. De stofzuiger is heel makkelijk wendbaar en neemt ook drempels met gemak. Met het 11 meter lange snoer an ik de hele kamer vanaf 1 stopcontact doen.

Marjanda 18-07-2016 Product paar dagen in bezit

Zuigkracht top!

Deze stofzuiger net in gebruik genomen. Positief verrast door de zuigkracht, doet het echt heel goed voor 1500 watt. Zelfs de haren van onze langharige kat zijn geen probleem. Hij is licht in gebruik, slingert gemakkelijk met je mee. Als ik dan toch een verbeterpunt moet noemen: ik vind 'm vrij luid.

Boschenova 17-07-2016 Product paar dagen in bezit

NL info ontbreekt

Jammer belangrijke gegevens boekje niet in Nederlands. Verder ziet de stofzuiger er mooi uit zuigt goed en weinig lawaai.

mawe 06-03-2016 Product jaar of meer in bezit

Na korte periode (binnen een jaar) zijn alle bijna bevestigingen tussen slang en stand te ruim geworden waardoor deze continue van positie bewegen. Voor de rest is het een zeer goed stofzuiger voor het 'zware' werk. Ook vind ik de stekker een te kort maar dat is bijna bij alle stofzuigers zo.