Bosch BBH52550 - Reviews

Draadloos
Nat en/of droog
droog
Alleszuiger/bouwstofzuiger

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

de Bruijn 12-05-2017 Product paar dagen in bezit

lijkt mooi, maar toch onhandig

hij stofzuigt licht en goed. maar je kunt er niet mee onder het bed. even omhoog de spinraggen opzuigen is ook niet zo makkelijk met deze stofzuiger. en de traptreden stofzuigen gaat ook niet echt lekker met dit apparaat. ik mis ook de extra hulpstukken voor kleine stukjes e.d.
Dat het apparaat draadloos is is wel handig, maar ik red met een opgeladen batterij niet het hele huis.
kortom, ik vind dit soort stofzuiger geen aanrader.

Pluspunten

• snoerloos
  • licht gwicht
  • flexibel

Minpunten

• niet onder het bed of bank mogelijk
  • lastig voor plafond stofzuigen/spinneraggen
  • lastig voor stofzuigen trap
  • batterij leeg voordat stofzuigen klaar is

P. R 10-05-2017 Product paar dagen in bezit

stil en toch goede zuigkracht

we zoeken een extra stofzuiger, voor tussendoor.
met accu en liefst stil. uiteraard met een goede zuigcapaciteit en filter.
Dat werd de Bosch BBH52550, die ook nog eens een prijzenactie had.
goed geholpen ook, ben tevreden.

Pluspunten

• stil
  • zuigt goed

Henk 25-04-2017 Product paar dagen in bezit

Lekkere lichtgewicht en goed zuigend.

Het is een super apparaat licht in gewicht en zuigt als een tierelier, als ik boven moet stofzuigen kan ik hem makkelijk met 1 hand meenemen, is ook nog veiliger op de trap.

Pluspunten

• makkelijk stuurbaar in gebruik
  • super zuigkracht je kan zelf de standen bepalen.

Ijshe 10-04-2017 Product paar dagen in bezit

Perfecte snoerloze steelstofzuiger

Ideaal voor dagelijks gebruik. Accu gaat 15 tot 20 minuten mee. Gebruiksvriendelijk, wendbaar en krachtig! Zeker een aanrader.

Pluspunten

• snoerloos
  • bagless
  • krachtig
  • wendbaar

Minpunten

• zwaar

jaq. 07-11-2016 Product paar dagen in bezit

krachtig

krachtig...lange levensduur...makkelijk in gebruik. snel opgeladen. grote stofbak vergeleken met andere stofzuigers

Pluspunten

• krachtig
  • lange batterij duur

Minpunten

• vrij zwaar nog

Cor 30-10-2016 Product paar dagen in bezit

Krachtige stofzuiger

Het is een fantastische stofzuiger. Hiervoor een vergelijkbare stofzuiger gehad van een ander merk. Binnen de garantietermijn was de accu kapot en daarom is mijn oog op de Bosch stofzuiger gevallen. Hiermee kun je langer zuigen en ondanks dat de Bosch iets duurder was wel veel beter. De stofzuiger zuigt meteen veel stof op uit de vloerbedekking, wat de vorige en mijn tweede stofzuiger laten liggen. Zeker het geld waard.

Pluspunten

• Krachtig
  • Lange zuigtijd

Minpunten

• Geen uitneembare kruimeldief

Jopie 27-10-2016 Product paar dagen in bezit

perfecte stofzuiger

Was al een tijdje op zoek naar een draadloze stofzuiger, ideaal apparaat gevonden in deze Bosch. Heel goede zuigkracht, makkelijk hanteerbaar, draait soepel alle kanten op en een mooie vormgeving. Deze had ik mijzelf eerder moeten gunnen. Voor een vervelend dagelijks klusje is dit het ideale apparaat.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • mooie vormgeving
  • stil

Yvonne 14-10-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige zuigkracht, lichtgewicht!

Ik kan deze steelstofzuiger gewoon echt niet meer missen. Ik heb in het verleden een andere steelstofzuiger gehad (mider zuigkracht, ander merk), maar deze is gewoon veel beter. Ik gebruik hem elke dag. Hij is ook erg licht waardoor je 'm makkelijk erbij pakt. In 1 woord: fantastisch!

Pluspunten

• zuigkracht
  • lichtgewicht
  • weinig oplaadtijd

Catharina B. 11-10-2016 Product paar weken in bezit

Handige Steelstofzuiger met goede resultaten.

Als je wat ouder wordt, dan is het niet meer zo aangenaam om met zo'n zware stofzuiger met snoer achter je aan te trekken.
Ik mocht van een kennis dit nieuwe product uitproberen tijden hun vakantie.
Deze snoerloze steelstofzuiger is een heel goed alternatief voor het dagelijkse werk. De accuduur is goed en uitleesbaar op de sensor. Ook het legen van de stofopvang is makkelijk. Al met al goed over nagedacht firma Bosch.
Heb gelijk een kit aangekocht voor het aansluiten van een slang met meubelborstel en kieren borstel (BHZPROKIT).

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Accuduur
  • Zuigpresaties
  • Lichte gewicht
  • Makkelijk opbergen

Minpunten

• Moet ik nog ondervinden.

BasC 29-08-2016

Niet meer zeulen met een zware stofzuiger...

Deze stofzuiger hebben we gekocht om naast de grote 'ouderwetse' stofzuiger te gebruiken. Die staat beneden, dit apparaat boven. Nu we beide apparaten hebben staan, gebruiken we eigenlijk alleen deze nog. Geen lastige snoeren, krachtig en licht: ideaal! Wel even wennen aan het sturen van de zuigkop, dat werkt net even anders dan een normale stofzuiger. En in de hoogste stand zie je de batterijlampjes wat snel teruglopen. Geen probleem, want voordat die op is, ben je al klaar. En het opladen gaat lekker snel...
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl