Philips Performer Compact FC8372 - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 17 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

7,9

ScytheNL 21-07-2016 Product paar weken in bezit

Kleine maar krachtige stofzuiger

De Philips Performer Compact doet zijn naam eer aan. Het is een kleine stofzuiger die je makkelijk wegstopt in een hoekje, maar qua prestaties doet hij niet onder voor zijn concurrenten. Goede zuigkracht, en heel prettig voor mij: Een lange stang zodat ik niet gebukt hoef te stofzuigen. Het systeem om de zak te wisselen kan niet simpeler, en ook de diverse accessoires gebruiken gaat probleemloos zonder ook maar de handleiding te hoeven lezen. Het tri-active mondstuk is ideaal voor op mijn laminaatvloer. Zeer prettige stofzuiger.

Martin 05-06-2017 Product half jaar of langer in bezit

Drama!

Deze stofzuiger nu een jaar in bezit. Na eerst 12 jaar een prima stofzuiger in bezit gehad te hebben van Philips, nu dus dig drama model.

De zuigkracht is echt onvoldoende, de snoer is te kort en hij manouvreert slecht doordat de slang niet goed draait. Resultaat, stofzuiger continue op z'n kant.

Kortom, tijd voor een nieuwe. Geen Philips meter voor mij

Minpunten

• Stofzuiger op z'n kant
  • Te weinig zuigkracht
  • Snoer te kort

EM1955 11-12-2016

Klein, maar fijn!

Gemakkelijk hanteerbare compacte stofzuiger, licht in gewicht (4,2 kg) en met prima zuigresultaten. Zowel op harde vloeren als op tapijt.
Alle attributen bij de hand, vooral het borsteltje in/aan de steel is een super oplossing.
Door de voldoende lange steel kun je netjes rechtop blijven staan bij het stofzuigen.
Stofzuigen wordt met deze stofzuiger een klein feestje!

Anolio 16-11-2016

compact en wendbaar

zeer fijne stofzuiger met een sterke motor, licht van gewicht, zeer wendbaar door de grote wielen en extra voet erbij.

Janneke18 05-08-2016

Perfecte stofzuiger

Het is een fijne en lichte stofzuiger. De zuigkracht is goed. Zuigt prima op vloerkleden en eikenhouten vloeren. Neemt alle viezigheid mee.

Vind het snoer iets te kort in vergelijking met mijn vorige stofzuiger.

ikke69 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

handige stofzuiger

het is een handige, lichte stofzuiger met een sterke zuigkracht op stenen vloer. de stofzuiger gaat niet gemakkelijk over vloerbedekking.

ikke69 31-07-2016

goed

Ik vind het een handig/lichte stofzuiger, de zuigkracht is uitstekend op vlakke vloeren. Ik vind hem op tapijt enigszins tegenvallen

Anoniem 31-07-2016

Klein en krachtig

Fijne lichtgewicht stofzuiger. Verrassend hoe slechts 750 watt zo krachtig is. Dankzij het 8 meter lange snoer, het kleine formaat en weinig gewicht ook eenvoudig om de trap te stofzuigen. Ideaal dat de hulpstukken geïntegreerd zitten in de slang, normaal raak ik alle hulpstukken kwijt en dat kan dus nooit meer.

EdArnhem 26-07-2016 Product paar weken in bezit

klein én fijn

Fijne compacte stofzuiger. Licht, makkelijk hanteerbaar. Prima zuigkracht. Moderne vormgeving. De hulpstukken zijn doordacht en nuttig. Het snoer is een beetje kort. Maar dat is ook maar net wat je gewend bent. Ik ben er erg tevreden over.

Loeske 25-07-2016

Goede en krachtige zuigkracht

De stofzuiger heeft en goede krachtige zuigkracht en is niet zwaar in gebruik. Hij maakt niet veel lawaai en is op vloerbedekking ook goed te gebruiken. Ben zeker tevreden erover!!

wolter1944 25-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prettige stofzuiger

Prachtige stozuiger. Klein en wendbaar. Makkelijk op te Bergen. Ook is de stofzuiger perfect voor de vele kattenharen bij ons. Erg makkelijk is de kleine borstel die vast zit aan de stofzuigerslang. Steel loshalen en dan de kleine borstel naar beneden schuiven. Makkelijk voor plinten of een trap. Enige minpuntje is dat er weinig snoer aan zit.

wolter1944 25-07-2016

Prettige stofzuiger

Prachtige stozuiger. Klein en wendbaar. Is perfect voor de vele kattenharen bij ons. Erg makkelijk is de kleine borstel die vast zit aan de stofzuigerslang. Steel loshalen en dan de kleine borstel naar beneden schuiven. Makkelijk voor plinten of een trap. Enige minpuntje is dat er weinig snoer aan zit.

EdArnhem 23-07-2016

prima stofzuiger

Het enige negatieve wat je misschien zou kunnen benoemen is de lengte van het snoer. Beetje kort die 5 meter. Maar dat ligt ook aan de grootte van je huis natuurlijk. En een verlengsnoer is zo gepakt. Verder is het alleen maar genieten van een tof apparaat: compact, wendbaar, licht, handig. Maar bovenal: hij zuigt het stof overal snel op, efficiënt in gebruik dus. De hulpstukken zijn doordacht en adequaat. Aanbevolen!

Marsch 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Een fijne kleine stofzuiger

Een hele fijne stofzuiger. Met heel veel zuigkracht.
Een + punt is zeker de compacte stofzuiger, je zet de stofzuiger zo weg in een klein hoekje. Handig als je in een kleiner woning woont.De stofzuiger is niet zwaar.Tilt de stofzuiger zo naar de volgende verdieping. De in en uit schuifbare stang. Handig voor lange mensen. Sta je niet zo gebukt.
Handige hulpstukken.
1 min puntje maa dat is persoonlijk het snoer had van mij wel wat langer gemogen.
Maar zeker een stofzuiger om aan te raden.

Marsch 22-07-2016

Een fijne kleine compacte stofzuiger.

Een hele fijne stofzuiger. Met heel veel zuigkracht.
Handige hulpstukken.
Maar zeker een stofzuiger om aan te raden

ScytheNL 21-07-2016

Kleine maar krachtige stofzuiger

EWTRTW 13-10-2015 Product paar weken in bezit

Het is een fijne, praktische en lichte stofzuiger. De stofzuigerzak gaat echt langer mee. Ook de vloerbedekking wordt diep schoon gemaakt dus de Airflow max technologie (zoals Philips dat noemt) lijkt te werken. Het mondstuk zuigt inderdaad ook goed aan de zijkanten.
Al met al wat mij betreft een aanrader.