Philips PowerLife FC8458

Rowenta Compacteo Ergo

• Vermogen 2000 watt
  • Energielabel A
Rowenta Compacteo Ergo

Beoordeling op basis van 27 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

KG 03-08-2016 Product paar weken in bezit

Compacte stofzuiger met veel zuigkracht

Deze stofzuiger is door zijn formaat makkelijk te hanteren hij heeft een fijn zuigstuk die door zijn vormgeving ervoor zorgt dat je overal goed kan zuigen en hij maakt vastgeplakte haren makkelijk "los" van het tapijt. En hij heeft bovendien ongelofelijk veel zuigkracht.

Maan 08-08-2016 Product kwartaal in bezit

Zeer compacte stofzuiger

Zeer goede en fijne stofzuiger.

Pluspunten:
Design
gewicht
hulpmiddelen
zuigkracht zowel op laminaat als op vloerbedekking.
Wendbaar

Minpunt:
Snoer vind ik persoonlijk erg kort

Maan75 08-08-2016

Prima Stofzuiger

Wat mij betreft een hele goede stofzuiger. Erg licht waardoor super wendbaar. Zowel op laminaat en op vloerbedekking ben ik zeer tevreden merk ik geen verschil.

amylee 29-07-2016 Product paar weken in bezit

Prettige stofzuiger

Goede stofzuiger, licht in gewicht, sterke zuigkracht. Door het afgeronde mondstuk kom ik niet in alle hoeken, klein minpuntje.

FirstLady304 29-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne stofzuiger

Deze stofzuiger gaat heel soepel over harde ondergrond heen (met de standaard borstel) en terwijl hij zo soepel gaat, zuigt hij ook nog eens alles op door zijn goede zuigkracht. Dit merk je ook als je tapijt zuigt, dit gaat heel goed! Het snoer is niet heel lang helaas. Ik vind het een fijne stofzuiger die goed zuigt.

sanbon 29-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat

Net een paar dagen in bezit en ik ben best tevreden. Er is een speciale zuigmond voor pakket bijgeleverd, Deze vind ik persoonlijk bloedirritant, het ding zuigt zich vast aan het pakket en maakt ontzettend veel lawaai zodra hij zich heeft vast gezogen. Afijn de standaard kop erop en dat werkt prima, het snoer is wat mij betreft wat aan de kleine kant, maar dat moet de pret niet drukken. Op tapijt is het echt een super ding, onze andere stofzuiger werkt het beste op pakket en op tapijt niet zo goed. Dat is duidelijk te merken als ik met deze over het tapijt ga, het ziet er schoner uit, naar mijn idee zuigt deze veel beter dan de andere stofzuiger. Tijdens het zuigen heb ik het idee dat de aansluiting van de slang niet helemaal top ronddraait. Het komt nu vaker voor dan als ik draai met de stofzuiger, dat hij op zijn kantje ligt. Eerst viel het mij niet zo op, maar het gebeurt nu best vaak, min punt.

FirstLady 28-07-2016

Goede stofzuiger

Deze stofzuiger vliegt over je laminaat/parket heen. Hij gaat echt heel soepeltjes en zuigt door zijn goede zuigkracht dan ook nog eens alles op! Vloerkleden zuigt hij ook prima. Er zit een uitschuifbare stang bij welke erg lang gemaakt kan worden. Het snoer had wat langer gemogen maar is niet heel kort gelukkig.

Sanderb 28-07-2016

Prima machine

Rdj 28-07-2016 Product paar weken in bezit

Fijne stofzuiger

Fijne handzame stofzuiger die gemakkelijk in het gebruik is. Lekker licht en de slang kan lekker lang en makkelijk uitgetrokken worden. Enige minpunt vind ik de lengte van het snoer

Rdj74 28-07-2016

fijne stofzuiger

Handzaam en prettig in het gebruik. De slang kan gemakkelijk langer worden gemaakt tot een prettige lengte. Enige minpunt is de lengte van het snoer

cora 27-07-2016 Product paar weken in bezit

prima deluxe

Super stofzuiger, klein en compact handig voor het wegbergen. Makkelijk in gebruik, bijna geluidloos. Een knop om je snoer binnen te halen, minpuntje snoer is aan de korte kant. Zeer zeker een aanrader.

Marleen 25-07-2016 Product paar dagen in bezit

Krachtige stofzuiger

Het is een krachtige zuiger. Nadeel is het korte snoer en maakt best veel lawaai. Verder maakt hij prima schoon en rolt hij makkelijk over de vloer. Handig zijn de bijgeleverde mondstukken.

Sandor 25-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige stofzuiger

Deze stofzuiger is top. Hij is heel licht en makkelijk te gebruiken daarom een dikke pluim voor Philips. Door dit alles deze goede beoordeling.

Anoniem 24-07-2016

Fijne stofzuiger

Door de sterke zuigkracht, kan ik eindelijk mijn schoonloopmat met metalen haartjes goed schoon krijgen!
Ik mis een luchtinlaat bovenin om te voorkomen dat bv een kleed vastzuigt, maar door de zuigkracht te minderen ook opgelost.
Maakt niet veel herrie en licht in gewicht.

Kelly81 23-07-2016

Handige compacte stofzuiger met veel zuigkracht!

De stofzuiger is compact, licht en makkelijk wendbaar. En wat vooral opvalt is zijn enorme zuigkracht. Mijn deurmat met kattenharen kost normaal enorm veel werk om schoon te krijgen en deze is nu in no time weer haarvrij. De verschillende zuigmonden zijn ook erg handig in gebruik.

dmkremco 23-07-2016

redelijk

ik wilde het een kans geven met zak, maar mijn voorkeur blijft toch zonder zak. Ik vind het te klein, maar dit komt met name voor hetgeen waarvoor ik persoonlijk een stofzuiger nodig heb. Het komt niet door dit model die is prima verder

emolas75 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

philips powerlife

goede stofzuiger, zuigt zeer krachtig. Hij is makkelijk hanteerbaar en maakt ook niet zoveel lawaai.
Nadeel is het korte snoertje

Emolas75 21-07-2016

dit product heeft prima eigenschappen

via insiders heb ik deze stofzuiger mogen testen. Wauw wat een zuigkracht. heel erg tevreden over deze stofzuiger, maakt niet zo veel lawaai als mijn vorige stofzuiger en is licht hanteerbaar. Wel vind ik het een nadeel dat het snoer kort is.

goudkuip 21-07-2016 Product paar weken in bezit

fijne krachtige stofzuiger

Lekker compacte stofzuiger met instelbare zuigkracht.
De stofzuiger is niet zwaar en heeft voor elke oppervlakte een hulpstuk om schoon te maken.
Kortom een fijne stofzuiger

Loes1977 21-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goede compacte stofzuiger die zeer gebruiksvriendelijk is!

Fijne krachtige stofzuiger met lange stang en handige hulpmiddelen. Licht dus makkelijk naar boven mee te nemen. Wel kort snoer; meerdere stopcontacten nodig om beneden stof te zuigen