Bosch BSGL53291 - Reviews

Beoordeling op basis van 15 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

6,2

DK 13-04-2016

De zuigkracht van deze stofzuiger valt erg tegen!

5,7
We hebben gezocht tussen vele stofzuigers en kwamen uiteindelijk op Bosch. Na het zien van allerlei lovende reacties op de energiezuinige versies deze gekocht. Helaas erg spijt van. We kochten een nieuwe stofzuiger omdat de oude niet meer zo goed zoog maar deze zuigt nog slechter! Hij ziet er verder goed uit en is makkelijk in het gebruik maar waar gaat het nu eigenlijk om? Uit de score komt nu een 5,7 maar omdat het om zuigen gaat bij een stofzuiger zou dit o.i. nog veel lager uit moeten komen. Duurzaamheid kunnen we na een kwartaal nog weinig over zeggen en hebben we daarom nog niet ingevuld.

Peter 04-11-2015

Gewoon en super stofzuiger hij bevalt ons heel goed.hij is gemakkelijk in gebruik stil en zeer goede zuigkracht gewoon en degelijk stofzuiger!!!!

Wil 16-12-2017

Goede stofzuiger

Op aanraden deze stofzuiger gekocht en tot nu toe nog geen spijt. Vooral het lange snoer is geweldig en hoef je niet steeds van stopcontact te wisselen. Ook vind ik t een stille stofzuiger en is hij licht in gewicht. Wat ik ook handig vind is dat je de zuigkracht kunt regelen als je van laminaat naar vloerkleed gaat. Heb m pas een week maar ben nu al super tevreden...... hoop dat dat zo blijft.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Stille motor
  • Licht in gewicht

FamKerkhoven 08-09-2017

Prima stofzuiger !!!

Deze stofzuiger doet wat onze eerdere stofzuigers niet altijd even goed deden.
Wat positieve punten :
1. een lang snoer , we kunnen nu het hele appartement stofzuigen vanaf 1 stopcontact.

2. stille motor.

3. accessoires gewoon weer terug in de stofzuiger. (iets wat we de afgelopen jaren steeds meer gingen missen bij vele stofzuigers)

Negatieve punten :
nog niets ontdekt.

H NIEUWHOF 05-08-2017

Goed betrouwbaar en doeltreffend en snelleverbaar

Daar de oude het na 5 jaar begaf zelfde model en type gekocht alleen oude was 2200 W de nieuwe 700 W maar de zuig kracht is voldoene en hij werkt verder net zo goed als de oude dus wij zijn daar zeer tevreden over prefecte stofzuiger.

Jurjen 30-04-2017

Goede stofzuiger, veel reikwijdte, veel zuigkracht

Goede stofzuiger met snel veel zuigkracht en veel energiezuiniger in verhouding tot z'n voorganger (700w vs 2200w) Zuigt goed, maar de zuigmond is aan de hoge kant waardoor het niet altijd even handig is om onder de kasten te zuigen.

Frederik 07-02-2017

slang laat los

Zuigt goed, als de slang er tenminste inzit. Die gaat er ieder ogenblik uit. Slang vervangen, maar de nieuwe doet na een paar maanden hetzelfde. Onbruikbaar.

Pluspunten

• lang snoer

Minpunten

• slag laat los
  • snoer rolt niet goed in

Margret 13-11-2016

Goede stofzuiger

Bosch stofzuiger is klein en makkelijk in gebruik. Zuigkracht is goed en ook handelbaarheid is prima

frans 06-05-2016

15 meter kabel en motor stopt zogauw ikhem uitzet

heb nieuwe stofzuiger gekocht van de oude was de pistool handgreep defect het was de 2e al trouwens ging in principe uit van een stofzak loze maar als die geleegd moet worden krijg je een hoop rommel als het mislukt dus maar weer een met stofzak voldoet prima wat moeite met de handgreep in de zuigbuis gebruik hem dagelijks ook als kruimel zuiger en om de fruitvliegjes te lijf te gaan

Rfidder 12-04-2016

Perfecte stofzuiger

Perfect voor laminaat en losse tapijten:
- borstel
- zuigkracht
- stil
- lang snoer (12 meter!)
- Hepa filter

willy 24-03-2016

krachtige stofzuiger

Prima stofzuiger. Was de 2e freee die we aanschaften, de 1e was van 6 jaar geleden, dus we wisten wat we konden verwachten. Fijn dat het snoer zo lang is, dus overal gemakkelijk bereik. Goede zuigkracht.

daanschuur 22-03-2016

Lang snoer goede zuigkracht

Ik vind het jammer dat er geen schuifje zit op de slang want nu blijft mijn zuigmond aan het tapijt hangen.

Sannie 24-02-2016

Als beste getest.

Leuk model, zuigt goed, stiller als mijn vorige stofzuiger. mijn vorige was een zakloze, bleh wat een vies werkje om je filters schoon te maken, nu weer met zak, zuigkracht blijft goed. De stofzuiger rijdt super makelijk achter je aan, zo soepel dat die tegen me benen/enkels rijdt (even wennen nog) snoer rolt goed op

Den Bosch 26-11-2015

kek ding

wel goed: licht, lang snoer, zuigkracht.
niet goed: dat de zuigmond regelmatig echt vacuüm zuigt, maar dat zou aan 'het nieuwe' liggen. Als de borstelharen vaker gebruikt zijn, gaan ze meer uit elkaar staan en komt er meer lucht bij.

Zeilstra 24-09-2015

Zeer lang snoer en dus grote actieradius!

Ik ben vooral zeer tevreden over de grote actieradius: ik hoef het snoer niet telkens van stopcontact naar stopcontact te verplaatsen.