Miele Complete C3 Cat&Dog PowerLine - Reviews

Nat en/of droog
droog

Ingrid 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Miele C3 cat dog in aanbieding bij BCC, heel blij mee

Zuigt alle fijne kattenharen van mijn perzen uit de kleden.
Fijne stofzuiger, wendbaar, snoer lang genoeg, meerdere hulpstukken.

Pluspunten

• Zuigt fijne haren uit tapijt met speciale mondstuk
  • Grote stofzak
  • Wendbaar

Minpunten

• Plastic zuigslang ipv stevige textiel slang

Ing 30-09-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastische zuigkracht voor kattenharen

Heerlijke stofzuiger, nog niet lang in huis, maar een hele goede zuigkracht voor met name de kattenharen waar ik hem voor gekocht heb. Ik had al een stofzuiger met een turbo borstel, maar bij deze bewijst Miele er is geen betere. Een aanrader voor iemand met katten in huis (twee maincoons en 1 europese korthaar).

Pluspunten

• zuigkracht
  • kattenharen
  • lange snoer
  • wendbaarheid
  • niet te zwaar

Minpunten

• kleur, had liever donkerblauw of zwart gehad

Sandra 08-09-2016 Product paar dagen in bezit

Cat and dog stofzuiger Miele C3

Prettige stofzuiger in het gebruik. Licht van gewicht en makkelijk handelbaar. Stofzuiger is fijn in te stellen in zuigkracht. Zuigt op liminaat vloer perfect in de energie stand. Fijne opzetstukken zitten erbij en ik vind de stofzuiger een leuke kleur hebben haha.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Makkelijk verplaatsbaar
  • Energiestand
  • Kleur
  • Meerdere opzetstukken

Minpunten

• Nog geen ontdekt

quintje 01-09-2016 Product paar dagen in bezit

Sterke zuigktacht

Pas kort in gebruik. Ondanks wat minder vermogen dan de oude stofzuiger (ook Miele) betere zuigkracht. Extra bijgeleverde turboborstel ideaal voor op tapijt. Hondenhaar bijna volledig verdwenen.
Stofzuiger voelt stevig aan. Goede actieradius. Zakken filteren beter het fijne stof. Komt in ieder geval minder op de andere filters terecht.

Pluspunten

• Stevig apparaat
  • Sterke zuigkracht
  • Goede actieradius

Minpunten

• Net wat veel geluid

markmvw 09-06-2016 Product paar dagen in bezit

Er is inderdaad geen betere...

Altijd Miele stofzuigers gehad, maar naar 10 jaar, tijd voor vervanging. Na wat speurwerk een Bosch met A-label aangeschaft, vanwege de zuinigheid, stilte, lang snoer en een slang die niet knikt. Helaas was deze stofzuiger van goedkoop dun plastic (ook de accessoires) en had totaal geen zuigkracht. Stofzuiger na een week weer verkocht en deze Miele aangeschaft. Wat een top product!

Stil, goede zuigkracht, licht in gewicht, lang snoer, lange zuigbuis, waardoor ik rechtop kan blijven staan, prettige zuigmond gaat soepel over tapijt en laminaat, sterke materialen.

Voor mij geen ander merk meer!

Erica 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een geweldige stofzuiger!

Ik had altijd een stofzuiger zonder zak maar deze verstopte altijd door het kattengrit dat werd opgezogen. Toen heb ik door de testresultaten van de consumentenbond en de goede verhalen van mijn collega's besloten een Miele aan te schaffen. De Cats & Dogs variant. Ik heb hem nu een paar dagen in mijn bezit en ik ben er super blij mee. Wat een zuigkracht! De stofzuiger heeft 5 standen. Ik gebruik hem in stand 3, dit is meer dan voldoende om alles op te zuigen. En het geluid is dan zo laag dat het niet irriteert. De opzetborstels zijn ook super handig die zijn opgeborgen in de stofzuiger zelf. Zo gebruik ik er eentje voor de stof op de plinten en jaloezieën. De kattenharen gaan ook geweldig. Enig puntje wat ik jammer vind is dat het bedieningspaneel op de stofzuiger zit in plaats van op de stang, dit had nog iets fijner geweest. En natuurlijk de prijs die iets hoger is, maar dit is het wat mij betreft waard. Miele, ik ben fan! Stofzuigen is nu lang niet zo erg :-)