Miele Complete C3 Cat&Dog PowerLine - Reviews

Energielabel
D
Nat en/of droog
droog

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

Erica 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een geweldige stofzuiger!

Ik had altijd een stofzuiger zonder zak maar deze verstopte altijd door het kattengrit dat werd opgezogen. Toen heb ik door de testresultaten van de consumentenbond en de goede verhalen van mijn collega's besloten een Miele aan te schaffen. De Cats & Dogs variant. Ik heb hem nu een paar dagen in mijn bezit en ik ben er super blij mee. Wat een zuigkracht! De stofzuiger heeft 5 standen. Ik gebruik hem in stand 3, dit is meer dan voldoende om alles op te zuigen. En het geluid is dan zo laag dat het niet irriteert. De opzetborstels zijn ook super handig die zijn opgeborgen in de stofzuiger zelf. Zo gebruik ik er eentje voor de stof op de plinten en jaloezieën. De kattenharen gaan ook geweldig. Enig puntje wat ik jammer vind is dat het bedieningspaneel op de stofzuiger zit in plaats van op de stang, dit had nog iets fijner geweest. En natuurlijk de prijs die iets hoger is, maar dit is het wat mij betreft waard. Miele, ik ben fan! Stofzuigen is nu lang niet zo erg :-)

markmvw 09-06-2016 Product paar dagen in bezit

Er is inderdaad geen betere...

Altijd Miele stofzuigers gehad, maar naar 10 jaar, tijd voor vervanging. Na wat speurwerk een Bosch met A-label aangeschaft, vanwege de zuinigheid, stilte, lang snoer en een slang die niet knikt. Helaas was deze stofzuiger van goedkoop dun plastic (ook de accessoires) en had totaal geen zuigkracht. Stofzuiger na een week weer verkocht en deze Miele aangeschaft. Wat een top product!

Stil, goede zuigkracht, licht in gewicht, lang snoer, lange zuigbuis, waardoor ik rechtop kan blijven staan, prettige zuigmond gaat soepel over tapijt en laminaat, sterke materialen.

Voor mij geen ander merk meer!

Ingrid 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Miele C3 cat dog in aanbieding bij BCC, heel blij mee

Zuigt alle fijne kattenharen van mijn perzen uit de kleden.
Fijne stofzuiger, wendbaar, snoer lang genoeg, meerdere hulpstukken.

Pluspunten

• Zuigt fijne haren uit tapijt met speciale mondstuk
  • Grote stofzak
  • Wendbaar

Minpunten

• Plastic zuigslang ipv stevige textiel slang

Sandra Niens 27-12-2016 Product paar maanden in bezit

Cat and dog

Na een aantal maanden nog steeds erg tevreden over de stofzuiger. Vind alleen de honden haren slecht uit de bank gaan met de standaard mondstukken. Ik durf de speciale cat and dog mond niet te gebruiken want de bank is 2 maanden oud, ben een beetje bang dat de mond het stof beschadigd.

Pluspunten

• Fijne zwenkwielen/licht gewicht
  • Cat and dog mondstuk
  • Confort rolsysteem
  • Genoeg kabel
  • Kleur

Minpunten

• Wenselijk was een cat and dog mini mondstuk

Ing 30-09-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastische zuigkracht voor kattenharen

Heerlijke stofzuiger, nog niet lang in huis, maar een hele goede zuigkracht voor met name de kattenharen waar ik hem voor gekocht heb. Ik had al een stofzuiger met een turbo borstel, maar bij deze bewijst Miele er is geen betere. Een aanrader voor iemand met katten in huis (twee maincoons en 1 europese korthaar).

Pluspunten

• zuigkracht
  • kattenharen
  • lange snoer
  • wendbaarheid
  • niet te zwaar

Minpunten

• kleur, had liever donkerblauw of zwart gehad

quintje 01-09-2016 Product paar dagen in bezit

Sterke zuigktacht

Pas kort in gebruik. Ondanks wat minder vermogen dan de oude stofzuiger (ook Miele) betere zuigkracht. Extra bijgeleverde turboborstel ideaal voor op tapijt. Hondenhaar bijna volledig verdwenen.
Stofzuiger voelt stevig aan. Goede actieradius. Zakken filteren beter het fijne stof. Komt in ieder geval minder op de andere filters terecht.

Pluspunten

• Stevig apparaat
  • Sterke zuigkracht
  • Goede actieradius

Minpunten

• Net wat veel geluid

Sandra 08-09-2016 Product paar dagen in bezit

Cat and dog stofzuiger Miele C3

Prettige stofzuiger in het gebruik. Licht van gewicht en makkelijk handelbaar. Stofzuiger is fijn in te stellen in zuigkracht. Zuigt op liminaat vloer perfect in de energie stand. Fijne opzetstukken zitten erbij en ik vind de stofzuiger een leuke kleur hebben haha.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Makkelijk verplaatsbaar
  • Energiestand
  • Kleur
  • Meerdere opzetstukken

Minpunten

• Nog geen ontdekt

Ingrid 21-03-2017 Product paar maanden in bezit

Goede stofzuiger

Ik heb deze stofzuiger nu 3 maanden en hij heeft een goede zuigkracht.
Zuigt prima, alle kattenharen verdwijnen in de speciale zuigmond.
Deze is moeilijk schoon te maken.
Verder gaat de slang erg snel stuk! Voor zo'n duur product zou dat niet mogen gebeuren bij normaal gebruik van de stofzuiger.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Bediening

Minpunten

• Slang snel gescheurd
  • Speciale zuigmond moeilijk schoon te maken

Officiele reactie van Miele 22-03-2017

Indien de klacht over de slang nog niet is opgelost, kunt u uw telefoonnummer sturen naar webcare@miele.nl , dan nemen wij contact met u op.

MJA 28-02-2017 Product paar weken in bezit

Voldoet prima

Heb deze sinds kort. Had altijd al een miele en dat beviel goed. Je kunt bij deze de zuigsterkte aanpassen en dat is prettig want het valt op dat deze wat zwaarder zuigt dan mijn oude, maar kan de sterkte goed aanpassen afhankelijk van de ondergrond. Het snoer is een stuk langer en dat is erg fijn. Daarnaast top dat je een aparte zuigmond voor tapijt bij heb. Is fijn met alle kattenharen.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Aanpassen zuigsterkte
  • Extra zuigmond voor tapijt

Minpunten

• Zuigt wat zwaar

Fam. van Bree 14-01-2017 Product paar weken in bezit

lekker licht en zuigt goed

Omdat we een hond hebben wilden we een stofzuiger die goed zuigt. Goede ervaring al met Miele dus dit merk stond voor ons al vast. De speciale Cat&Dog-mond doet het prima, een mat welke ik voorheen zonder zuigmond zoog omdat ik de pluizen anders niet weg kreeg, kan ik nu gemakkelijk schoon zuigen. Maakt dan wel wat meer herrie maar dat neem ik op de koop toe. Verder is de stofzuiger lekker licht maar de multifunctionele zuigmond is wel zwaar en dat merk je met het zuigen wel goed.

Pluspunten

• lekker licht
  • speciale zuigmond levert goede prestatie
  • zuigt prima

Minpunten

• geluid, vooral met Cat&Dogmond, een beetje te luid
  • Gewone zuigmond, (be)weegt zwaar.