Philips Performer Expert FC8723 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 51 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Expert FC8723 rood op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

ammelo 27-10-2014

Via de insiders heb ik de kans om deze stofzuiger Philips Performer Active FC8722 09 te mogen testen.
Mijn eerste indruk was 'hmmm, hij ziet er functioneel uit, maar niet erg modern van design'.
Hij zuigt goed het stof op, maar onder de kasten kun je er niet mee door het hoge steelstuk. Hij is licht om te dragen, maar niet zo wendbaar omdat niet alle wieltjes meedraaien. Hij is vrij stil. Het was handig geweest mochten de hulpstukken in de stofzuiger zelf opgeborgen kunnen worden.
Een prima stofzuiger, maar niet de beste in zijn soort.
De duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen, vermits ik hem pas enkele weken in mijn bezit heb...

mvdmc 09-10-2014

De stofzuiger ziet er degelijk uit en is gemakkelijk te bedienen. Ook het geluid wat hij produceert is niet te hard.
Alleen om nu drie aanpassingen te doen als je van een tapijt naar tegels of vv gaat, vind ik ietwat overdreven. De borstel zelf kun je omzetten, het schuifje in de steel kan open/dicht en de zuigkracht kan worden aangepast.
De SmartLock-koppeling werkt eenvoudig. Handig om de drie bijgevoegde mondstukken te gebruiken dus.
Het schuifje op de stofzuigerstang zit voor mij helaas iets te veel 'in de weg' zodat ik het schuifje regelmatig open/dicht schuif tijdens het stofzuigen.
Maar, desalniettemin zuigt de stofzuiger prima en is hij zeker aan te raden! Zeker het HEPA13 systeem is een pré!

vandammetje 08-10-2014

ik ben helemaal blij met deze stofzuiger. Het beloofde door te zuigen, wanneer de stofzak (bijna) vol zit. Ik heb het uitgeprobeerde en het werkt!! Verder ben ik zeer tevreden over deze stofzuiger vanwege diens Hepa filter en diens energie zuinigheid.