Philips Performer Expert FC8723 - Reviews

Laagste prijzen
A
Nat en/of droog
droog

Beoordeling op basis van 48 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Advanced1957 30-09-2017

Doet zijn werk goed

Een goede degelijke stofzuiger voor alle dag zonder frutsels en tierlantijntjes. voor een prima prijs

JvanW 25-09-2017

Matige stofzuiger

De stofzuiger doet wat hij moet doen....zuigen....(en op een parketvloer is dat al gauw ok) maar daar is het wel mee gezegd. Het gebruiksgemak is ver te zoeken. Na een paar maanden rolt het snoer niet meer goed op, de stofzuiger buis schiet steeds uit de vergrendeling als je iets kracht moet zetten en de stofzuiger volgt slecht (ligt regelmatig op de kop omdat hij wendingen niet goed kan volgen) hij is dus zeer instabiel.

LadyLi 01-06-2017

Uitstekende stofzuiger

Ik ben zeer blij met dese stofzuiger! De zuigkracht is zeer goed, ik heb een hond die nogal wat haren verliest en dat ik geen probleem voor deze stofzuiger. Met name de bank en de auto weer als nieuw. De zuiger maakt ook weinig lawaai, zitten 2 opzet stukken bij en genoeg snoer.

Pluspunten

• Hondenhaar zuigt met gemak op
  • Weinig geluid
  • Lang snoer

Minpunten

• Buis is soms wat lastig (stug ) te verschuiven

Anoniem0008 01-06-2017

Makkelijk in gebruik, erg stil

Het is een zeer fijne stofzuiger die erg makkelijk in gebruik is. Het apparaat is erg stil.
Handig is het handvat bovenop de stofzuiger.

• Krachtige motor

Minpunten

• Hulpstukken kunnen niet opgeborgen worden

Anoniem0008 01-06-2017

Goed apparaat, stil en krachtig

Het is een zeer fijne an handzame stofzuiger. Makkelijk in gebruik en doet zijn werk zoals het hoort. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Linda 31-05-2017

Weg met stof en kattenharen!

We hebben deze stofzuiger nu twee weken in gebruik en hij heeft onze verwachtingen volledig waargemaakt. Wat ons vooral opgevallen is, is dat het HEPA13 uitblaasfilter uitstekend werk verricht. Waar de vloer voorheen al vrij snel weer bedekt was met stofdeeltjes, is die nu stofvrij.

Verder uitermate tevreden over de lengte van het snoer, de werking van het op-/afrolmechanisme, de lengte van de steel en het totale design van de stofzuiger.

Enige minpuntje vonden wij de aansluiting van de stofzuigerslang op de steel. Het in elkaar klikken gaat een beetje stroef.

Maar al met al zijn wij erg blij met onze nieuwe aanwinst!

P.S. Omdat we de stofzuiger nog maar twee weken hebben, kunnen we nog niet echt iets zeggen over de duurzaamheid. Onze ervaring met Philips stofzuigers is dat dit wel goed zit.

Pluspunten

• HEPA13
  • Prijs-kwaliteitverhouding

LadyLi 31-05-2017

Zeer goede stofzuiger

Ik ben zeer tevreden over deze stofzuiger. Hij zuigt zeer goed en dat zonder veel kabaal;-) Ik heb een hond die nogal wat haren verliest en dat is geen probleem voor deze stofzuiger! Ook op een stoffen bank, auto enz werkt het echt perfect! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Adnil321 31-05-2017

Weg met stof en kattenharen!

De diverse bijgeleverde zuigmondstukken zijn makkelijk te verwisselen en werken prima, ook voor het verwijderen van kattenharen van bijvoorbeeld meubels. Met elke nieuwe versie weet Philips deze zuigmondstukken nog te verbeteren.

Enige minpuntje vonden wij de aansluiting van de stofzuigerslang op de steel. Het in elkaar klikken gaat in het begin een beetje stroef.

Al met al zijn wij dus erg blij met onze nieuwe aanwinst! Nu de katten nog... ;-) (die rennen hard weg) [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tonhof 30-05-2017

Wendbare sterke stofzuiger.

We hebben deze stofzuiger voor de haren van de hond op te zuigen op lastige plekken en ons tapijt.

Daarvoor is deze stofzuiger geweldig hij heeft namelijk een enorme zuigkracht.

Pluspunten

• Lange kabrl
  • Wenbaar
  • Zuigkracht

Minpunten

• Niet kunnen instellen van de zuigkracht.

Tonho 30-05-2017

Erg fijne stofzuiger met veel kracht.

Een erg fijne stofzuiger. De kabel is erg lang waardoor je niet iedere keer de stekker hoeft te verplaatsen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Erwin 29-05-2017

Prima stofzuiger in deze prijsklasse!!

Een prima stofzuiger. Licht in gewicht, het apparaat is makkelijk mee te slepen. Zuigkracht is goed, de snoer rolt makkelijk op. Het apparaat is ruim voldoende voorzien van accessoires.

Pluspunten

• Licht en wendbaar
  • Snoer rolt makkelijk op
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Wieltjes aan de borstel maken teveel lawaai
  • Zuigkracht kan niet ingesteld worden

Santman1000 29-05-2017

Een uitstekend product in deze prijsklasse

Stofzuiger is licht, dus makkelijk in gebruik. Snoer rolt goed op. De stofzuiger heeft een goede zuigkracht. Bij het gebruik van de grote borstel op vloerbedekking maken de wieltjes aan de borstel te veel lawaai.
Er zitten voldoende accessoires bij de stofzuiger.

Het design van de stofzuiger is modern. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

IngridTV 27-05-2017

Super fijne stofzuiger

Erg fijne en stabiele stofzuiger met goede zuigkracht en een lang snoer. Ik vind deze stofzuiger zeker een aanrader, ik zou niet meer anders willen!

Pluspunten

• lang snoer
  • goede zuigkracht
  • ligt erg stabiel

kijami 26-05-2017

Goede makkelijke hanteerbare stofzuiger

Goede hanteerbare stofzuiger. Zuigkracht zou iets beter kunnen maar toch al met al een prima stofzuiger. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

IngridTV 26-05-2017

Super fijne stofzuiger

Erg fijne stofzuiger met goede zuigkracht. Echt een aanrader!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

ennovy1971 26-05-2017

goeie stofzuiger

goeie stofzuiger, glijdt soepel over de vloer, snap alleen niet waarom er 2 borstels op de stofzuigermond zit [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anita 31-12-2016

grote zuigkracht

Mooie sterke betrouwbare Philips stofzuiger.Hij zuigt erg goed weinig lawaai.Robuust en handige draai top.

Pluspunten

• lang snoer 8m.
  • wendbaar
  • robuust
  • ideaal met huisdieren

Minpunten

• borstel is groot kan moeilijk onder de bank.

BvdS 31-10-2016

Prima stofzuiger!

Ik heb de stofzuiger nu bijna een maand, en ben er alleen maar tevreden over. Hij beschikt over voldoende zuigkracht, en de steel is ook voor een langer iemand lang zat.

Flowertje 20-10-2016

Goede stofzuiger

Goede stofzuiger met voldoende zuigkracht. Makkelijk is gebruik. verlengbuis voldoende lang om rug te ontlasten. Licht gewicht.
Minpuntje is dat de verschillende mondstukken niet op te bergen zijn bij het toestel. Waardoor het ongemakkelijk is te gebruiken!

HVIS 06-09-2016

Op zich goed, maar geen electronische zuigkrachtregeling!

Ik had hiervoor een zakloze Philips: prima ding, maar t legen van de stofbak is een vies en naar werk. Dus wilde ik er een met grote stofzak. Na oriëntatie op internetleek dit n goede. In principe is-ie ook best goed. Maar t GROTE NADEEL is: je kunt de zuigkracht alleen aar regelen met n schuifje op de steel. Dan wordt er "valse lucht" naar binnen gezogen: dat verlaagt de zuigkracht , maar is moeilijk doseerbaar. Bovendien leidt dat tot een aanzienlijk harder en snerpend geluid. Geen draaiknop of schuif om het motorvermogen in te stellen dus. Zuigprestaties goed tot zeer goed, maar op kleden matig. Losse kleedjes is n ramp met dit ding.

Pluspunten

• Zuigen op gladde vloer
  • Geluidsniveau (Normaal)
  • Wendbaarheid
  • Actieradius

Minpunten

• Schuifje voor zuigkracht
  • Lawaai (schuif open)
  • Geen electr zuigregeling