Bosch BGL8334 zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL8334 zwart, zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Robert 29-06-2018

Veel geld voor weinig gemak.

Geschreven voor: Bosch BGL8334 zwart, zilver

De stilte van de motor wordt (op parket en tegelvloeren) volledig teniet gedaan door het schrapende en piepende geluid van de stofzuiger mond en de, met volledig eigen gevoel van richting uitgeruste wielen. De stofzuiger is zwaar, rolt waarheen het hem het leukste lijkt zonder de slang te volgen. De borstel van de zuigmond (zonder deze stand kom je op een tegelvloer geen meter ver) duwt het vuil meer voor zich uit dan dat het wordt opgezogen. Voor mij een absolute miskoop voor heel veel (teveel) geld.

Pluspunten

• energie zuinig

Minpunten

• lawaai op harde vloeren
  • lawaai stofzuigermond
  • volgt slecht
  • zwaar

Officiële reactie van Bosch 03-07-2018

Dag Robert, vervelend om te lezen dat u zo ontevreden bent. Neemt u contact op met onze afdeling Consumentenzaken? Dan proberen wij u verder te helpen. Stuur svp uw contactgegevens en de apparaat gegevens door naar cz@bshg.com. Groet, Bosch Service