Bestron ABL850GR - Reviews

Energielabel
C
Nat en/of droog
droog

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

3,1

• Slecht
  • Slecht

Mieke 24-11-2016 Product paar weken in bezit

Slechte stofzuiger

Is als een bezem die veel lawaai maakt. Je kan er alleen mee vegen, want het vervolgens opzuigen, doet hij niet. Ookal liggen er 3 kattengritjes, dan nog zuigt hij deze niet op. Zonde van je geld. Koop liever een bezem van q0 euro. Die doet hetzelfde

Minpunten

• Geen zuigkracht

braantjer1500 24-02-2016 Product paar dagen in bezit

prima stofzuiger zuigt goed jammer dat je de zuigkracht niet kan regelen verder de stang is wat aan de korte kant kan opgelost worden door een opzetstuk of een universele zuigstang de stofzuiger doet wat hij moet doen

Su 20-02-2017 Product paar maanden in bezit

Zonde van mijn geld!

Ik heb deze stofzuiger 5 maanden geleden gekocht. Ik had eerst even de reviews moeten bekijken op internet. Het viel zwaar tegen.
Ik heb het gekocht bij de Kijkshop. Omdat het gebruikt was, kon het niet meer geretourneerd worden. Weggegooid 50 euro. Zonde.

Pluspunten

• Licht van gewicht

Minpunten

• Ziet er uit als speelgoed
  • Korte stang
  • Kort snoertje
  • Zuigt zo hard dat mijn vloer omhoog trekt
  • Heeft geen zacht/hard zuigstanden

Fam. Kuster 13-02-2017 Product paar weken in bezit

Meest slechte koop ooit

Wat een vreselijke stofzuiger! Hele korte snoer, korte stang, maakt ongelofelijk veel kabaal en zuigt nauwelijks! Nog niet eens geschikt voor een caravan!
Ik heb aardig wat Bestron artikelen in huis, altijd tevreden geweest, maar de stofzuiger is waardeloos! Heel jammer.

Minpunten

• Korte snoer
  • Korte stang
  • Veel lawaai
  • Nauwelijks zuigkracht