Philips Performer Expert FC8722 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Expert FC8722 blauw op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

tiancadi 20-10-2014

3 weken deze stofzuiger mogen testen, heel erg tevreden over de zuigkracht, weinig lawaai én uiteraard dat het een A klasse is! De stofzuiger is lekker licht en compact, hij kan makkelijk gedragen worden tijdens het stofzuigen.
Jammer genoeg past de zuigmond niet onder de zetels en kasten gezien de zuigmond erg hoog is. Voor mij dus niet echt praktisch.
Met een dunnere zuigmond zou dit een topper zijn voor mij.

Tazzy79 20-10-2014

Ik heb sinds 3 weken de Philips Performer Active FC8722/09 mogen testen via The Insiders en ik was eerst teleurgesteld omdat deze een stofzuiger met zak is.
Ondertussen heb ik hem uitvoerig getest en ik moet mijn mening herzien. Hij heeft een goede zuigkracht die handig aangepast kan worden via de knopjes aan het handvat.
Hij weegt ook niet veel zodat hij makkelijk in gebruik is om de trap te stofzuigen. Het snoer had voor mij net 1 metertje langer mogen zijn.
De zuigmond met borsteltjes aan de zijkant is heel handig voor de randen te zuigen.
Ik ben in ieder geval tevreden!!

BelleBeu 18-10-2014

Een zeer krachtige stofzuiger met enorme zuigkracht. Door het speciale mondstuk geraak je gemakkelijk in alle hoekjes en het stof wordt ook daar opgenomen.
Door het lange snoer kan ik overal stofzuigen zonder dat ik van stopcontact moet veranderen.
De stofzuiger is een stuk lichter dan mijn vorige en dus ook heel gemakkelijk mee te nemen op de trap.
Een zeer groot pluspunt is dat de stofzuiger bijna geen lawaai maakt! En hij laat geen krassen na op het laminaat.

sannu1 17-10-2014

De stofzuiger heeft een goede zuigkracht en is heel licht om te dragen. Nadeel vind ik dat de hulpstukken langs de buitenzijde bevestigd worden en niet binnenin opgeborgen worden.

rawdatje 09-10-2014

Ik heb de stofzuiger een paar dagen in mijn bezit maar hij heeft me zwaar verrast .. t is een goed toestel met grote zuigkracht en bovendien bespaart het ook nog eens energie ..
Zakken was ik eerst tegen maar eigenlijk gaat dat wel goed ..