Philips PowerPro Compact FC8478/91 - Reviews

E
Draadloos

gdvtje 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

goede stofzuiger

heel goede stofzuiger, 1 klein minpuntje is dat de zuigkracht niet instelbaar is. de stofzuiger plakt aan de vloer door de zuigkracht. met verschillende borstels geprobeerd en de bank en kleden zijn super schoon te maken. Ook de auto is hiermee goed te doen!

Juffie76 27-07-2016 Product paar weken in bezit

super apparaat

Ik heb hem nu een paar weken in huis, maar wat een zuigkracht zit er in deze stofzuiger. Je verbaast je over de hoeveelheid vuil die er uit je kleden komt.
Ook het weggooien van het vuil is een makkie, gewoon deksel eraf en in de bak.

Nancy5 27-07-2016 Product paar weken in bezit

Krachtpatser

Stofzuiger met sterke zuigkracht en mooi design. Hulpstukjes kun je eenvoudig aan de slang bevestigen dus je houdt alleen 1 van de 2 vloerstukken over. Nadeel is dat het snoer te kort is waardoor je vaker moet wisselen van stopcontact en de stofzuiger blijft nog al eens ergens achter hangen en valt dan om.

RvR 24-07-2016 Product paar dagen in bezit

Compact en zuigt heel goed

Als gezegd compact en zuigt heel sterk.
Jammer is dat het snoer te kort is en geen mogelijkheden tot het plaatsen van de accesoires in het apparaat.
Heel handig die zakloze stofzuiger.

Tazja 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima stofzuiger

Voor mij voor het eerst een stofzuiger zonder zak en het bevalt prima. Hij zuigt goed alle kattenharen op. Verder is hij lekker licht en wendbaar. Dat hij licht is is prettig op de trap. De stang is vrij lang wat erg prettig is als je 1.80 m bent. Kortom een krachtige lichte wendbare stofzuiger. Het enige nadeel is het snoer. Deze is met 5 meter te kort.

Wen 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne stofzuiger

Super zuigkracht, lange steel, wendbaar. De stofzuiger is ook licht in gewicht dus de trap eer mee op is ook goed te doen. Helaas heb ik wel ondervonden dat het snoer erg kort is. Maar verder een stofzuiger die ik wel aanraad.

Eef 21-07-2016 Product paar dagen in bezit

Net in huis...

... en nu al enthousiast. Het eerste gebruik is prima bevallen. De stofzuiger is licht en trek je daardoor makkelijk achter je aan. Het heeft een erg sterke zuigkracht. Ik heb voor het gebruik op een plavuizen vloer het schuifje iets open gezet om hem iets minder krachtig te laten zuigen. Werkte prima. De stofbak is eenvoudig te verwijderen en legen. De telescoopbuis is lang uit te schuiven. Ideaal. Klein nadeel: ik vind dat de stofzuiger erg veel lawaai maakt.

Benjiro 21-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goede stofzuiger

Goede zuigkracht, glijd netjes over het laminaat. Honden haren worden netjes meegezogen, blijft niets achter. Makkelijk in gebruik en makkelijk op te bergen.

MaschaA 17-07-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijke wendbare stofzuiger

Wachten tot je pakket binnen komt om te kunnen stofzuigen?! Nee dat is niet de ultieme fantasie.
Maar met deze stofzuiger ging het allemaal wel heel vlot. Krachtige zuigfunctie, wendbare mondstuk en de stok is zeer hoog uitschuifbaar, ideaal voor lange mensen. Vind alleen het snoer wat kort.
Verder een hele fijne stofzuiger!