Dyson V6 Animalpro

Dyson V6 Motorhead

Dyson Digital Slim Extra

Dyson Digital Slim Extra

mobulu1966 13-05-2015 Product paar weken in bezit

ik vind deze kruimelzuiger een krachtige motor hebben. Door de bijgeleverde hulpstukken kan je hem makkelijk overal gebruiken. Ook kan je hem voor in je auto gebruiken .Doordat de kruimelzuiger een lange verlengstuk heeft kan je hem als het ware gebruiken als een stofzuiger, super handig en zeer licht .Ook is hij makkelijk op te hangen en neemt hij weinig plaats in gebruik.

hannaly 04-05-2015 Product maand in bezit

Als je opzoek bent naar een functionele stofzuiger voor een klein huishouden, dan is de Dyson V6 de perfecte stofzuiger. Door zijn lichtgewicht en krachtige motor is de V6 overal in te zetten. Ik gebruik deze snoerloze stofzuiger om de vloer, trap en lampenkap schoon te maken. Wat ik ook erg fijn vind, is dat de V6 als kruimelzuiger gebruikt kan worden. Het stofzuigen met de V6 gaat erg gemakkelijk en zuigt héél veel stof en vuil op. Houd er daarom wel rekening mee dat de stofbak vaak geleegd moet worden.

Spijtig genoeg gaat de accu maar plusminus 15 minuten mee. Door zijn korte gebruiksduur, gebruik ik de gewone stofzuiger om de grotere ruimtes te stofzuigen. Wanneer de accu leeg is, duurt het 3.5 uur voordat het opgeladen is. Een externe accu zou dan geen overbodige luxe zijn. De V6 maakt minder geluid dan een sledestofzuiger, en doet waarvoor het bedoeld is. Stof en vuil opzuigen!

CarolVantomme 04-05-2015 Product maand in bezit

Als mama van 2 kleine kinderen zou ik de Dyson V6 Animal Pro niet meer kunnen missen. De steelstofzuiger is enorm gebruiksvriendelijk en heel handig.
Kruimels, haren van onze Labrador... In een handomdraai is alles terug kraaknet!
Op zoek naar de ideale stofzuiger? Kies voor de Dyson V6 Animal Pro!

Carinerinnaert 22-04-2015 Product paar dagen in bezit

Wij hebben dit toestel onlangs gekocht en zijn er super blij mee.Ik had al een DC45 animalpro maar deze vind ik nog beter.
Ik stofzuig nooit mijn trap of auto meer met een gewone stofzuiger. Deze is veel gemakkelijker.
Nu stofzuig ik elke dag mijn keuken hiermee.