Dyson V6 Animalpro

droog
Dyson V6 Motorhead

7,6

hannaly 04-05-2015 Product maand in bezit

Als je opzoek bent naar een functionele stofzuiger voor een klein huishouden, dan is de Dyson V6 de perfecte stofzuiger. Door zijn lichtgewicht en krachtige motor is de V6 overal in te zetten. Ik gebruik deze snoerloze stofzuiger om de vloer, trap en lampenkap schoon te maken. Wat ik ook erg fijn vind, is dat de V6 als kruimelzuiger gebruikt kan worden. Het stofzuigen met de V6 gaat erg gemakkelijk en zuigt héél veel stof en vuil op. Houd er daarom wel rekening mee dat de stofbak vaak geleegd moet worden.

Spijtig genoeg gaat de accu maar plusminus 15 minuten mee. Door zijn korte gebruiksduur, gebruik ik de gewone stofzuiger om de grotere ruimtes te stofzuigen. Wanneer de accu leeg is, duurt het 3.5 uur voordat het opgeladen is. Een externe accu zou dan geen overbodige luxe zijn. De V6 maakt minder geluid dan een sledestofzuiger, en doet waarvoor het bedoeld is. Stof en vuil opzuigen!

mobulu1966 13-05-2015 Product paar weken in bezit

ik vind deze kruimelzuiger een krachtige motor hebben. Door de bijgeleverde hulpstukken kan je hem makkelijk overal gebruiken. Ook kan je hem voor in je auto gebruiken .Doordat de kruimelzuiger een lange verlengstuk heeft kan je hem als het ware gebruiken als een stofzuiger, super handig en zeer licht .Ook is hij makkelijk op te hangen en neemt hij weinig plaats in gebruik.

Ilonka 23-02-2017 Product paar maanden in bezit

Koop deze niet!

Helaas deze stofzuiger gekocht.. na het helemaal opladen is deze maar 12 minuten te gebruiken waarna hij weer 3 uur moet opladen..
zeer teleurgesteld!

Pluspunten

• Draadloos

Minpunten

• 12 minuten de tijd om stof te zuigen
  • Continu aan de lader

Linssen 03-02-2017 Product paar weken in bezit

Zuigt goed maar na nog geen 15 min is de accu leeg

Super mooie stofzuiger met goede zuigkracht maar waardeloze accu. Krijg mijn appartement niet in 1 keer gezogen, ook bij mijn auto nog niet de helft klaar en het is over. Is een stofzuiger om als extra erbij te hebben maar voor die prijs is dat wel een duur extraatje. Volgende keer toch maar een stofzuiger met snoer.

Pluspunten

• Geen snoer dat in de weg zit

Minpunten

• Accu veel te snel leeg
  • Erg duur

Officiele reactie van Dyson 07-02-2017

Beste Linssen,

Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over de batterij van uw Dyson V6 AnimalPro. Het toestel beschikt over 3 verbruiksstanden:

-MAX-modus: 6-7 minuten
-Normale modus met gemotoriseerde hulpstukken: 16-17 minuten
-Normale modus zonder gemotoriseerde hulpstukken: 20 minuten

Mocht u hierover vragen hebben, kunt u altijd contact opnemen met onze Helpdesk op het gratis nummer 0800 392 08 (BE) of 0800 0206 203 (NL).

Dyson Benelux

CarolVantomme 04-05-2015 Product maand in bezit

Als mama van 2 kleine kinderen zou ik de Dyson V6 Animal Pro niet meer kunnen missen. De steelstofzuiger is enorm gebruiksvriendelijk en heel handig.
Kruimels, haren van onze Labrador... In een handomdraai is alles terug kraaknet!
Op zoek naar de ideale stofzuiger? Kies voor de Dyson V6 Animal Pro!

Carinerinnaert 22-04-2015 Product paar dagen in bezit

Wij hebben dit toestel onlangs gekocht en zijn er super blij mee.Ik had al een DC45 animalpro maar deze vind ik nog beter.
Ik stofzuig nooit mijn trap of auto meer met een gewone stofzuiger. Deze is veel gemakkelijker.
Nu stofzuig ik elke dag mijn keuken hiermee.