Dyson V6 Fluffy

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 118 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V6 Fluffy op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

witte 27-01-2019

batterij vervangen dyson v6 fluffy ?

Geschreven voor: Dyson V6 Fluffy

We hebben de Dyson V6 fluffy sinds juni 2016, dus nu 2.5 jaar. De batterij is volledig versleten. Na 1 minuut moeten we de stofzuiger opnieuw opladen - heeft iemand ervaring met een nieuwe batterij te kopen of is dit af te raden ?

NA 05-04-2016

Dyson V6 Fluffy is absoluut een aanrader!

Geschreven voor: Dyson V6 Fluffy

Sinds enkele maanden ben ik in het bezit van een Dyson V6 Fluffy en ik ben er heel tevreden over. Deze handige snoerloze stofzuiger hangt bij ons in de keuken omhoog, ideaal om snel kruimels of stof op te zuigen. Bovendien heeft de dyson V6 Fluffy heeft een enorme zuigkracht, perfect om alle soorten tapijten en vloeren te stofzuigen. Het reservoir is gemakkelijk leeg te maken en je kan de steel eenvoudig verwijderen zodat de Dyson V6 Fluffy een kruimeldief wordt. Ik zou deze snoerloze stofzuiger niet meer kunnen missen, zeker zijn geld waard.

stefanieverhellen 07-05-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Fluffy

Wij hebben onlangs ook zo een dyson V6 gekocht. Van deze steelstofzuiger ben ik echt tevreden. Vooral omdat je hem kort en lang kan gebruiken. Hij zuigt ook veel beter dan mijn vorig toestel.