Bosch BGL8520 - Reviews

Energielabel
A
Draadloos

Arie 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Superstil en toch prima resultaat

Ongelofelijk hoe stil deze stofzuiger is. Je kunt gewoon een gesprek blijven voeren of naar muziek op een normaal niveau luisteren tijdens het gebruik. En de resultaten zijn prima. Alle stof en andere ongerechtigheden worden perfect opgezogen van het tapijt. Een dikke tien.

Pluspunten

• Superstil
  • Grote zuigkracht
  • Zeer goed op tapijt/vloerbedekking
  • Grote actieradius: 15 meter

J.huberts 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Solide stevige stofzuiger

Stevige stofzuiger , lichter dan vorige bosch, als stevig uitgevoerd o.a slang ,en toebehoren.
Zuigt perfect, 15 meter bereik, door 12 meter lange snoer, goed opwindmechanistme. Stofzak 5 liter.

Pluspunten

• Stevige extra borstels
  • Laag geluidsniveau

de Bruin 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch stofzuiger

Prachtig design,mooie flexibele slang, groot bereik, verstelbare stang dus nooit meer bukken. In één woord een geweldenaar

Pluspunten

• ++++++++++
  • ++++++++++

Jonge Jan Meijer 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige stofzuiger

Deze Bosch stofzuiger BGL8520 is geweldig hij doet wat ik er van verwachte
Is licht in gebruik heel goed wendbaar.
Heeft een vrij zacht geluid.

Pluspunten

• Een 15 meter snoer
  • Prima borstels
  • Prima slang
  • Mooi model met stoot randen

Minpunten

• Heeft geen minpunten

Volker 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Grote zuigkracht, weinig geluid en zeer wendbaar

Deze stofzuiger gekozen vanwege de goede beoordelingen, en het klopt allemaal: heel fijn apparaat met heerlijk lang snoer, zuigt goed en is licht en goed hanteerbaar. Ook prettig dat hij veel minder lawaai maakt dan gebruikelijk. Ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Extra lang snoer
  • Weinig lawaai
  • Prima zuigkracht
  • Goed wendbaar

Gosia 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn stofzuiger

Fijne stoofzuiger, zeer wendbaar, fijn flexibele slang. De handvat is heel handig.
Stoofzuiger is best zwaar.

Jac den Ouden 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

stofzuiger Bosch BLG 8520 gekocht

in zijn klasse een van de meeste voordelige, zo niet het voordeligste, apparaat.
Het is een klasse AAA toestel dus erg voordelig in het gebruik. Ook het Hepafilter is een grote plus

Diana 18-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stil en prettig in gebruik

wauw wat een fijne nieuwe stofzuiger is dit zeg, zuinig, stil, makkelijk wendbaar, lang snoer, krachtig kortom: zeer prettig apparaat!

Wolly 15-11-2016 Product paar maanden in bezit

Stofzuigen blijft een plezier

Wij hebben onze BGL8520 nu bijna 4 maanden en nog net zo enthousiast als toen we deze stofzuiger kochten. Krachtig, stil en zuinig. Een lang snoeren een grote stofzak. En een alleskunner. Vloerbedekking, maar ook een gladde vloer. Kattenharen. Deze stofzuiger krijgt het moeiteloos schoon.
Ondanks dat de stofzuiger vrij zwaar is is hij makkelijk hanteerbaar. Het enige minpuntje wat ik tot nog toe heb kunnen ontdekken is dat het lastig is om de borstel/stang los te maken. Dat kost vrij veel kracht.

Pluspunten

• zuigkracht (zowel vloerbedekking als zeil)
  • stil
  • grote stofzak
  • lang snoer

Minpunten

• zwaar
  • wisselen van borstel gaat lastig

Versleijen 27-08-2016 Product paar weken in bezit

Super degelijk

Onze nieuwe stofzuiger is een topper. Wij hebben er bewust voor gekozen om een degelijke stofzuiger te kopen. Te kiezen voor kwaliteit en niet voor goedkoop. Wij zijn gelukkig met onze keuze. Het stofzuigen is plezierig zowel op harde vloeren als op tapijt. Het gaat soepel en comfortabel.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Lange kabel
  • Stofzuigermond

W. Tan 14-08-2016 Product paar dagen in bezit

Energie zuinig, licht gewicht.

Licht gewicht, erg belangrijk bij het verplaatsen naar andere verdiepingen. Elke hoek van de kamer is gemakkelijk te bereiken, ook door de langere snoer kan de stekker op een plek blijven.
Lage decibel, prettig bij grotere schoonmaak beurten. Dus geen irritatie of geluidsoverlast.
Kleine wattage en toch grote vermogen dus energie zuinig. Schone lucht afblaas.

JW 14-08-2016 Product paar dagen in bezit

prachtige vormgeving, licht en compact, fluisterstil, sterk

Absoluut een topstofzuiger. Past zich super aan aan de te zuigen oppervlakte: plavuizen, parket, hoopolig en laagpolig tapijt, matrassen en noem maar op. Is zeer wendbaar, fluisterstil, veel zuigmondaccessoires, ergonomische handgreep. Teveel om op te noemen er zijn allen maar pluspunten en geen minpunten aan dit apparaat.

Pluspunten

• ergonomische handgreep
  • sterk, fluisterstil
  • veel accesoires

Gerrie 12-08-2016 Product paar dagen in bezit

Geruisloos

Stil en goede zuigkracht . En voelt degelijk.
Niet te zwaar, goed wendbaar en een zeer lange snoer dat prettig in gebruik is

• Lange snoer

Minpunten

• Hulpstukken wisselen

Erik 08-08-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne gebruiksvriendelijke stofzuiger

De stofzuiger produceert weinig geluid maar beschikt desondanks over meer dan voldoende zuigkracht.
Door het snoer van 15 meter wordt veel tijd bespaart, kan heel de woonkamer zuigen zonder de stekker in een ander stopcontact te hoeven steken. door diverse instelmogelijkheden zeer hanteerbaar en makkelijk in gebruik.

Pronk 08-08-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte Stofzuiger

Geluidsarm, gebruiksvriendelijk, praktisch, hoog kwaliteits niveau, enorme zuigkracht. Een echte aanrader, wel prijzig

Melissa 05-08-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch BGL8520

Deze Bosch stofzuiger is een hele goede investering geweest binnen ons gezin. We hebben hem nu een kleine week en hij heeft een onwijs goede zuigkracht die bij het veranderen van ondergrond zelf ook de zuigkracht aanpast. Ook bij de meest harde zuigkracht die je kan hebben, hoor je de stofzuiger bijna niet en dat is ideaal als de (klein)kinderen overdag een dutje doen. Hij is licht van gewicht en heel fijn in gebruik. Ook door de speciale slang denk ik dat hij als stofzuiger heel lang mee gaat en wij er lang van plezier gaan hebben. Op en top investering geweest.

Etienne 03-08-2016 Product paar dagen in bezit

Prima stille stofzuiger

Als vervanging van onze Miele stofzuiger wilden we een energiezuinige stille en niet te zware vervanger. De Bosch BGL8520 voldoet aan onze verwachtingen. Stil, loopt soepel op de zwenkwieltjes en de gladde stofzuigerslang blijft niet haken achter hoeken en meubilair. Het lange snoer is erg handig.

Ron 02-08-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch BGL8520 stofzuiger

Pas stofzuiger gekocht super stil maar toch hoge zuigkracht wendbaarheid is heel goed en een 15 meter snoer is erg prettig en werkt helemaal zoals verwacht

Annet O 01-08-2016 Product paar dagen in bezit

Net binnen

Ik heb deze stofzuiger gekocht na het bestuderen van de energie label en de reviews van andere kopers.
De eerste indruk zijn heel goed en hij zuigt tenminste alles op waar hij voor bedoeld is. Volgens mij een prima koop.

Snijder 29-07-2016 Product paar dagen in bezit

Op zoek naar een Goede Stofzuiger

Op zoek naar een goede stofzuiger hebben wij heel veel reviews gelezen en de BOSCH BGL8520 kwam er met kop en schouders bovenuit, maar ook de prijs helaas. Na aankoop bleek de stofzuiger inderdaad zeer goed te zuigen en is het geluidsniveau zeer aangenaam. De eerste indruk is zeer goed. Bosch bedankt.