Dyson V6 Absolute +

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 97 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V6 Absolute + op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

DavyT 14-01-2016
Geschreven voor: Dyson V6 Absolute +

absolute gekocht ivm zuigmond harde vloer, deze valt echt wel tegen (klein), deze voor tapijt heeft wel een goede grootte. Goede zuigkracht, licht, batterijduur mag langer. opzetstukken voelen fragiel aan dus qua levensduur mss beperkt.

wendyvvy 09-11-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Absolute +

Een zes tal maanden in gebruik en kan hem al niet meer missen heel handig licht en snel opgeladen. Heel compact ook

Tibiximie 08-11-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Absolute +

In het begin zeer enthousiast maar later bekeken vind ik hem toch wel heel prijzig voor zijn gebruik.
Ik heb het gevoel dat hij niet zo grondig is als hij oogt;
Pluspunt heel handig in kleine oppervlakten effe snel schoonmaken
Nadeel prijs, filter bovenaan valt er snel uit, iets grotere stukjes zuigt hij niet op.

loft76 07-08-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Absolute +

Wat maak ik het huis nu graag vuil! :-)
Met de Dyson V6 Absolute + maak ik het huis terug schoon in een handomdraai, en bovendien op een plezante manier. Geen gesleur meer met een kabel die toch maar blijft haperen achter de stoelpoot, geen gezeul meer om de stofzuiger naar me toe te trekken. Want doordat hij snoerloos is, gaat de stofzuiger overal waar ik hem wil hebben (In plaats van net omgekeerd!)
Ik heb al veel plezier mogen beleven aan dit fantastische toestel. Een droom om te stofzuigen!

Snoeps 04-08-2015

Super machine!
Stofzuigen gaat een stuk sneller en makkelijker vanaf nu ... geen gedoe meer meer een snoer dat te kort is, geen gesukkel meer met een slede waarmee je niet overal tussenkan ... deze Dyson volgt gewoon je hand ... waar jij gaat, wordt het proper! Heeft heel veel zuigkracht en volledig opgeladen gaat hij net iets minder dan een half uur mee ...
Een echter aanrader!

frederikn 03-08-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Absolute +

De Dyson V6 Absolute is "absoluut" de BESTE INVESTERING voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe stofzuiger/kruimeldief! Geen enkel ander merk of model evenaart dit toestel. Snoerloos dus alle bewegingsvrijheid om trappen en plafonds schoon te maken. Een enorme zuigkracht: je staat ervan verstelt hoeveel fijn stof deze Dyson nog uit je tapijt haalt die andere stofzuigers niet opzuigen, perfect voor wie huisdieren heeft! Het toestel wordt nooit warm en blaast perfect zuivere lucht uit, ideaal voor personen met allergieën (zoals ikzelf). Makkelijk aan te passen tot een kruimelzuiger, wordt geleverd met diverse accessoires: zuigmond voor harde vloeren, zuigmond voor tapijt, kruimelzuiger, kierenzuiger, ... De Dyson V6 Absolut + bevat als "plus" een gemotoriseerde miniborstel voor lastige taken zoals trappen, autozetels, ... Bovendien brengt dit toestel design en functionaliteit perfect harmonisch samen. Stofzuigen wordt op deze manier nog LEUK!!!

veki 03-08-2015

Hallo,

ik had de kans dit toestel uit te proberen via Myhomeparty en ik ben zeer positief over deze ervaring. Het toestel heeft zeer goede zuigkracht, is snel inzetbaar (wegens geen snoer, je neemt hem ter hand zoals een kruimeldief) en heel wendbaar door de bolvormige roller aan de zuigmond. Door de lange steel ligt hij ergonomisch in de hand om snel even de haren van de vloer te zuigen etc. Ik kan dit toestel warm aanbevelen! #V6Snoerloos is top!

Pluspunten: Eenvoudig in gebruik, Goede kwaliteit, zeer wendbaar, handig als een kruimeldief, krachtig als een stofzuiger

Kim101 31-07-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Absolute +

We hebben de dyson nu enkele weken en zijn heel tevreden over wat deze allemaal kan.
De zuigkracht is fantastisch, alsook het gebruiksgemak omdat er geen snoer aan zit. Het minpuntje is dat hij vrij snel plat is en dan lang moet opladen.

Kwikkietje 31-07-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Absolute +

Enkele weken geleden kreeg ik de kans om de Dyson v6 absolute+ te testen. Deze snoerloze stofzuiger wordt geleverd met 2 vloerzuigmonden: één met borsteltjes voor tapijten en een voor harde ondergronden. Verder wordt ook een kruimelzuiger bijgeleverd en nog extra accessoires zoals een hulpstuk om moeilijk bereikbare plaatsen te reinigen en een klein borsteltje. Al deze accessoires kunnen direct of via een verlengstuk (stofzuigerbuis) op het apparaat bevestigd worden met een simpele klik.

De stofzuiger is zeer handig in gebruik door zijn wendbaarheid en zijn lage gewicht en ook omdat hij snoerloos is. Je kan hem niet alleen gebruiken om grondvlakken schoon te maken maar ook een spinnenweb in één of ander hoekje aan het plafond kan heel gemakkelijk opgezogen worden. Trappen, auto's, kleine hoekjes en kantjes, moeilijk bereikbare plaatsen maar ook grotere oppervlakken zijn geen enkel probleem voor deze Dyson v6 absolute+.

Ook al is het een klein en licht toestel toch heeft het een sterke zuigkracht. Met de boostknop kan je nog harder zuigen indien nodig. Kruimels op tafel en tussen de kussens van de zetels, geknoei van kinderen met cornflakes, een restje zaagsel dat je man vergeten opruimen is, haren van de poes op haar dekentje, stukjes blaren die door een toevallig openstaand raam zijn binnengewaaid, ... vormen allemaal geen probleem voor deze veelzijdige en krachtige stofzuiger.

Bij deze stofzuiger werd ook een handig oplaadstation geleverd. Je bevestigd het aan de muur, verbindt het met elektriciteit en het apparaat laadt op terwijl het is weggeborgen en wanneer je het nodig hebt is de stofzuiger altijd opgeladen. Je kan er ook 2 accessoires in opbergen.

De accu gaat 20 minuten mee bij gewoon gebruik. Wanneer de boostknop is ingedrukt en de stofzuiger harder zuigt en meer kracht verbruikt is de batterij na 6 minuten leeg. Het duurt ongeveer 3 à 4 uur eer ze weer is opgeladen. Dus bergt men de stofzuiger best ieder keer op in het oplaadstation. Maar ook zonder het oplaadstation kan je de stofzuiger gemakkelijk opladen met het bijgeleverde oplaadsnoer.

Zeer handig is het feit dat er geen stofzuigerzak aanwezig is. Je moet geen nieuwe zakken meer kopen. Het reservoir is gemakkelijk leeg te maken. Ook alle accessoires zijn grondig schoon te maken en kunnen afgespoeld worden onder stromend water. Geen stofzuigerborstels mee die volhangen met haren die je niet meer los krijgt.

Ik had mijn bedenkingen bij de Dyson v6 absolute+ want "een toestel dat zo licht is kan nooit krachtig genoeg stofzuigen". Ik heb me vergist en ben zeer aangenaam verrast door deze stofzuiger. Ik merk dat deze stofzuiger/kruimeldief veel krachtiger werkt dan mijn gewone sledestofzuiger. Om dit te testen heb ik eerst het tapijt gestofzuigd met mijn gewone stofzuiger. Achteraf ben ik er met de Dyson nog eens overgegaan en ik schrok van de hoeveelheid stof en kattenharen er nog in het reservoir van de Dyson lagen.

Aan dit alles hangt natuurlijk een prijskaartje en dat is niet gering (€ 479) maar het apparaat is deze investering wel waard.

Het is even aanpassen (vooral doordat de accu relatief vlug leeg is) en een heel ander manier dan stofzuigen met een sledestofzuiger (met snoer) maar het gebruiksgemak is zo groot dat ik mijn oude stofzuiger niet meer gebruik. Ik kan het iedereen aanraden.

Kort samengevat:
Voordelen: - zeer handig en wendbaar
- veelzijdig
- zeer licht
- draadloos
- handige accessoires
- het oplaadstation
- gemakkelijk in gebruik
- door handig kliksysteem

Nadelen: - accu is na 20 min leeg
- stofzuigerbuis niet in lengte aanpasbaar
- prijzig

zonneke79 29-07-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Absolute +

echt een hele goede stofzuiger, draadloos en veel zuigkracht. Klein nadeel is beperkte gebruikdsduur, maar makkelijk weer op te laden.

StevenGeysen 29-07-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Absolute +

Een kruimeldief die de kracht van een stofzuiger heeft maar toch het gebruiksgemak van een kruimeldief behoudt (wendbaar, weegt niet veel, geen snoer, ...) Ik ben zeer tevreden over alle mogelijkheden van de dyson absolute V6+ => parketborstel, tapijt, ... Perfect om een appartement te stofzuigen, je auto proper te maken, ... De batterij duur is zeker genoeg om een appartement van +/- 100m² mee te stofzuigen! Hij ziet er redelijk futuristisch uit (dyson look) en ook heel degelijk/stevig!

gunthersky 29-07-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Absolute +

Het toestel is heel licht en gemakkelijk hanteerbaar, ook boven je hoofd.
Het is een krachtig toestel en veelzijdig dankzij de verschillende hulpstukken.
Je kan er gemakkelijk onder zetels en kasten mee stofzuigen dankzij zijn speciale steel/borstel.
Je kan er wel niet in 1 laadbeurt je hele huis mee stofzuigen, maar hij is zeer compact en dus snel op te bergen of opnieuw te gebruiken.

Liezel1983 28-07-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Absolute +

Deze Dyson is erg praktisch, je kan er zowat alles mee stofzuigen!
Houd er wel rekening mee dat de batterij maar max 20 minuutjes meegaat. Als je de power knop gebruikt, duurt het maar 10 minuten voor de batterij plat is.
Hij ziet er zeer goed uit, doch niet zo mannelijk vonden mijn gasten. Door het roze aan de steel is hij erg vrouwelijk!
De accessoires die erbij zitten zijn handig en je kan alles netjes ophangen aan de muur.
Ik ben alvast overtuigd!

Sylvieke2000 28-07-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Absolute +

Ik ben helemaal overtuigd van deze snoerloze handstofzuiger. Ik woon in appartement van +- 100m2 en op 10 minuutjes tijd stofzuig ik mijn gehele appartement met de Dyson V6 Absolute+.
Je neemt de stofzuiger van de muur, snel en efficiënt alles proper maken en klik terug op z'n plaats. Ik zou m'n Dyson nooit meer willen missen. De dyson is bij ons in de slaapkamer gemonteerd, maar het design van de Dyson is zo mooi dat het helemaal niet stoort. Echt een topproduct!

wendyvvy 28-07-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Absolute +

klein handig toestel wel vrij duur maar super gemakkelijk op trappen en onder de keukentafel, laad heel vlug op maar is op turbo functie vrij snel leeg. veel accesoieres bij en handige ook nog

Partybel 27-07-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Absolute +

We zijn heel blij met de Dyson Absolute. Makkelijk om 'snel' wat op te kuisen, geen draad om in te steken. Hij is best krachtig en ik vind hem lang genoeg meegaan. Heel multifunctioneel ook, ik kan er makkelijk op moeilijk bereikbare plekjes (bv in mijn winkel vliegjes uit de etalage zuigen, super makkelijk met lange steel!, of spinnenwebben aan het plafond). De trap gaat vanzelf, ook op vakantie lijkt het ons heel makkelijk om mee in de camper te nemen. De auto is ook makkelijk ermee te poetsen. En ik heb dus nog nooit moeten ophouden wegens lege batterij.
Enige minpunt lijkt me dat het toch vrij prijzig is als 'extra' stofzuiger en ik vind het misschien makkelijker om er gewoon een zak uit te halen dan het reservoir te legen en echt proper te maken, maar dat is misschien maar een gewoonte.

sandradiazbe 26-07-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Absolute +

Wat een geweldige stofzuiger. Hij heeft een enorme zuigkracht. Hij is zeer flexibel en wendbaar de verschillende opzetstukken roteren naar alle kanten waardoor je heel gemakkelijk ergens tussendoor en onder kunt stofzuigen zonder alles te moeten verplaatsen. HIj is zo gemakkelijk in gebruik en hangt handig tegen de muur waardoor je hem dagelijks meermaals gebruikt waar je bij een stofzuiger met snoer soms te lui bent om die helemaal uit te laden. Doordat je hem zo gemakkelijk meermaals gebruikt blijft alles veel netter (zeker aan te raden met kinderen of dieren of gewoon als je houdt van alles lekker net). Hij ligt gemakkelijk in de hand en weegt niet te zwaar. Hij is wel wat lawaaierig maar dat heb ik ervoor over voor zulke zuigkracht en gemak. Kortom ik vind het een echte aanrader.

lindatje1977 26-07-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Absolute +

Ik test dit toestel nu reeds een aantal weken. Met 2 jonge kinderen en 2 hondjes wordt hij dan ook dagelijks (meerdere keren) gebruikt. Dit zijn voor mijn de voordelen:
- heel handig en wendbaar
- draadloos waardoor ik vaker stofzuig dan met een klassiek toestel (dus mijn huisje ligt er properder bij;-)
- geen stofzuigzak, ik ledig het toestel na ieder gebruik. Dit gaat heel snel en kost geen moeite!
- mooie look, handige accesoires!
- handig muurbevestigingsysteem en oplader!
- 2 standen op van strekte

Nadelen:
- de batterij gaat slechts 15-20min mee, waardoor je soms moet stoppen in de helft van een opdracht. Een 2e batterij zouhandig zijn.
- het toestel is niet te gebruiken met de oplader.
-voor grotere mensen is de steel soms iets te kort

Wij zijn heel tevreden over dit toestel (hij ging zelfs mee op reis met de caravan!). Hier werd hij gebruikt voor het dagelijks onderhoud maar ook voor het hondenhaar aangezien de hond mee ging.

sabke13 25-07-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Absolute +

Super stofzuiger! Vanaf nu elke dag stofzuigen ipv borstellen. Neem alle hondenhaar en kruimels weg. Als er iets anders (bvb pitje) op de grond ligt is het moeilijk om het te laten opzuigen. Niet alle tapijten lukken, maar dat is niet zo erg voor mij.
Zou het niet meer kunnen missen! Echte aanrader als je hond met lange haren hebt.

KarolienR 24-07-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Absolute +

Ik gebruik ruim een maand de Dyson V6 Absolute+ en ben heel tevreden over dit toestel.

De belangrijkste pluspunten voor mij zijn:

- als je de aan/uitknop loslaat, gaat het toestel direct uit waardoor de accu alleen wordt gebruikt als je aan het stofzuigen bent.
- heel grote zuigkracht. Dit is echt een groot verschil!
- extra accessoire voor het opzuigen van dierenharen.
- gemakkelijk hanteerbaar, ook voor moeilijk te bereiken plaatsen.
- handig oplaadstation waardoor de stofzuiger altijd klaar is voor gebruik en niet veel plaats inneemt. Het toestel oogt trouwens ook mooi.
- gemakkelijk aan te passen voor gebruik als kruimelzuiger, voor snel schoonmaken van kleine oppervlakken en moeilijk te bereiken plekken.
- met 1 druk op de knop wordt het vuil verwijderd.Geen stofzuigzakken en moeilijke handelingen meer!!!
- voor alle vloertypen te gebruiken.

Een minpunt is misschien de beperkte gebruiksduur van 20 minuten maar ik ervaar dit niet als een minpunt omdat hij zo grondig stofzuigt. Met mijn oude stofzuiger bleef er heel wat vuil achter omdat de zuigkracht onvoldoende was.

Ik ben een tevreden Dyson V6 Absolute +-eigenaar en gebruiker!!! Stofzuigen is een plezier met dit toestel.

Ann VG 24-07-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Absolute +

Ik gebruik deze stofzuiger nu ruim een maand en sinds ik hem in huis heb, komt mijn oud model de kelder niet meer uit. Ik woon in een rijhuis met 3 verdiepen en deze stofzuiger is gewoon erg licht en praktisch om mee de trap op te nemen. Zonder moeite stofzuig ik elk verdiep en ook de trap. Je moet geen zwaar toestel meer dragen en omdat het toestel zo licht is, kan je het zelfs bedienen met 1 hand. Je hebt je andere hand dus vrij om je vast te houden aan bijvoorbeeld de trapleuning. Ik heb veel rugpijn, maar met dit toestel kan ik zelf stofzuigen wanneer ik wil en waar ik wil en met een kat in huis is dat ook wel nodig. Momenteel is het ook ruifseizoen dus de kat strooit vrolijk haren in het rond maar ik kan ze snel wegzuigen met de Dyson.

Ik heb getwijfeld over dit toestel omdat het ‘maar 20 minuten’ kan zuigen, wat me wel erg kort leek. Nu denk ik daar anders overwant ik kan toch met gemak heel het huis (130m2) stofzuigen. Voor de gordijnen had ik wel geen power meer. Als je dan ook nog de boostknop gebruikt (voor extra zuigkracht) wordt de gebruikstijd wel extra ingekort maar bij normaal gebruik kom je toe met de batterij. Het opladen duurt 3,5 uur wat ook nog schappelijk is. Het opladen kan door het toestel te plaatsen in het oplaadstation. Dit bevestig je tegen de muur en dient om je stofzuiger op te bergen en kan het dus ook op laden. Er is plaats voor het toestel en 2 extra borstels. Mijn toestel kwam met 5 hulpstukken Wat wel jammer is , is dat er dus niet voor alle hulpstukken een bevestiging is voorzien. Ik ben er nog niet uit waar ik mijn andere borstels ga leggen. Ook een minpuntje is de handleiding. Deze mocht uitgebreider en duidelijker.

De verschillende borstels zijn wel handig. Zo is er een borstel voor parket en ook een gemotoriseerde borstel. Deze laatste heeft draaiende borstelhaartjes die het tapijt dieper kunnen reinigen en meer vuil verwijderen. Ik heb dit uitgetest op de kattenpaal die ik regelmatig met mijn traditionele toestel stofzuigde. Ik schrok van de hoeveelheid haar dat de nieuwe borstel op een minuut verwijderd had. Het opvangbakje zat direct vol. De beige paal was ook terug lichter, zelfs op het favoriete plakje van de (zwarte) kat.

De borstels zijn via een kliksysteem gemakkelijk te verwisselen. Je kan ook de langere steel op dezelfde manier verwijderen of terugzetten. Je hebt met dit toestel dus een grote steelstofzuiger maar ook een kleine krachtige ‘kruimeldief’. Het toestel licht goed in de hand in de kleine versie is hij erg gemakkelijk om op de kast stof en haar te verwijderen of in de auto te gebruiken. Je kan makkelijk overal naartoe manoeuvreren en niets zit in de weg. De borstelkoppen hebben kogelconnectie wat hen een grote beweegbaarheid geeft. Nadeel is dat als je het toestel wil gebruiken stofdraden het plafond te zuigen (hij is zo licht dat je hem zonder probleem in de lucht steekt), de kop heel de tijd in het ronddraait. Op de vloer is dit net een voordeel want je danst vlot tussen en rondom de meubels.

Het toestel heeft geen aparte zak. Dit is goed voor het milieu (minder afval) en voor je portemonnee (geen zakken aankopen en minder gewicht in de vuilcontainer) Het opgezogen vuil belandt in een transparante plastiek container die je via een druk op de knop makkelijk kan legen boven de vuilbak. Persoonlijk had de opvangbak iets groter gemogen voor mij. Ik denk wel dat voor gewoon gebruik (stof en kruimels) dit volstaat, maar met de kat in huis zit hier dat bakje snel vol.

Hoewel het toestel duurder is in aankoop denk ik dat het zijn geld echt waard is. Ik ben er echt tevreden over en zou hem niet meer willen missen. Ik neem ook sneller de stofzuiger te hand, eerder dan een borstel, om snel eens door de living of de keuken te gaan. Ik hoef me ook niet meer te bukken om vuil op een blikje te vegen. Mijn nieuwe dyson spaart echt mijn rug en dat vind ik er zo leuk aan.

Evi22 24-07-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Absolute +

Ik ben al enkele weken in bezit van deze super zuigende stofzuiger.
Al het stof wordt opgenomen wat super goed is voor mijn allergie.

Het enige nadeel is dat de steel niet aanpasbaar is in lengte

Froebie 23-07-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Absolute +

Ik ben reeds enkele weken in het bezit van de Dyson V6 absolute+. Ik was direct een grote fan van de zuigkracht en hanteerbaarheid van deze snoerloze stofzuiger. De zetel en kussens stofzuigen is een makkie, dankzij de verschillende opzetborstels. Met 2 poezen en een konijn die regelmatig op de zetel liggen is dit de ideale stofzuiger! Ook gebruik ik hem vaak als kruimeldief na het ontbijt of het koken. Wat mij vooral opvalt is dat hij echt wel tot het kleinste haartje/stofje opzuigt!
De trap stofzuigen is nu ook geen opgave meer, want je hoeft geen 'lomp' ding meer mee te sleuren!
Het leegmaken van het reservoir gaat zeer gemakkelijk, met een druk op de knop. Ook kan je de verschillende onderdelen makkelijk proper maken. Dyson raadt ook aan om de filters elke maand uit te kuisen. Dit heb ik nog niet gedaan, want ik heb hem nog maar enkele weken.
Toch zijn er enkele minpuntjes. Zo is de batterij heel snel leeg (na 20 min). Wanneer je dus een aantal kamers grondig wilt stofzuigen, is deze dyson niet ideaal. Ik gebruik hem vooral tussendoor, vooral in de keuken en woonkamer. Ook wordt hij redelijk heet na intens gebruik. Ik kon hem toen ook niet onmiddellijk weer opladen, omdat hij eerst moest afkoelen.
Ik ben zeer tevreden over dit toestel en hoop dat ik er nog lang geniet van zal hebben!

CaroP 23-07-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Absolute +

Ik vind de Dyson V6 absolute een zeer handige stofzuiger. Ik heb twee kleine kindjes in huis, en na elke maaltijd liggen de kruimeltjes overal rond de keukentafel. De gewone stofzuiger bovenhalen is dan toch altijd wat lastiger en de de Dyson V6 'pluk' ik gewoon uit zijn houder en op een paar minuten tijd is mijn huis terug proper. Hetzelfde voor het zand dat vaak uit hun schoenen komt enzovoort. In geen moeite ben je even rond geweest en is alles terug proper. Ik loop vaak op blote voeten rond en vind het heel vervelend als je dan vanalles onder je voeten voelt, dat is nu niet meer het geval. De verschillend opzetstukken bieden talloze mogelijkheden, ook zeer compact om even snel de auto proper te maken, of wederom zandbakzand van de kinderstoelen enzovoort op te zuigen. Naar mijn ervaring gaat hij ook iets langer mee dan beschreven staat. Ook leuk dat je visueel ziet hoeveel vuil je opgezogen hebt!
Een aanrader!

Carojaro 23-07-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Absolute +

"A"lleen al voor zijn hippe design en kleurtjes zou je voor deze Dyson vallen! :)
"B"eter nog dan zijn design zijn zijn prestaties:
"S"oepel in gebruik, de wendbaarheid is top, zo geraak je snel overal onder, achter, tussen... Ook met de bijgeleverde stukken kan je alle klusjes klaren!
"O"ok zeer opvallend is dat het echt een lichtgewicht is, gedaan met sleuren van die zware stofzuiger! Snel de trap op, of mee naar buiten om de auto snel proper te krijgen,... Het gaat allemaal veel makkelijker!
"L"aten we ook niet vergeten dat de Dyson V6 Absolute+ zeer krachtig is! Je zou het misschien niet verachten van een klein en licht apparaat maar eenmaal je begint aan het stofzuigen merk je alvast in het reservoir wat de Dyson allemaal opzuigt! Vaak sta je verwonderd omdat iets wel proper leek, maar wat de Dyson er dan toch nog uitgezogen krijgt!
"U"iterst gemakkelijk ook om op te bergen: je hangt hem ergens aan de muur en hij staat niet in de weg zoals een klassieke stofzuiger.
"T"och mocht er hier misschien ook wat voorzien zijn om de losse stukken ook te kunnen opbergen...
"E"indconclusie: iedereen zou een Dyson V6 Absolute in huis moeten hebben: het is zo gemakkelijk om alles elke dag bij te houden zonder dat je verveeld zit met het snoer en het gewicht van een gewone stofzuiger!