Nilfisk Buddy 15

Rowenta RO 8324 EA

Bosch BGS5PERF IRSI

Bosch BGS5PERF IRSI
8,6 (16)

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

5,2

rbojanssen 21-03-2010 Product half jaar in bezit

Wat betreft de vorige review wat het omvallen betreft sluit ik mij aan. Het ligt er echter maar aan waarvoor je de stofzuiger gebruikt.
Ik gebruik deze stofzuiger in het klushok om aan te sluiten op de lintzaag / schuurmachine / decoupeerzaag / etc... en hiervoor is het een absoluut ideale stofzuiger.
Doordat hij geen zakken nodig heeft (wel mogelijk) hoef ik na een avondje klussen slechts de bak te legen en even schoon te vegen met een bezem. Grote zuigkracht en geen verdere poespas slechts een aan / uit knop.

theo41 07-12-2009 Product half jaar in bezit

2,5
Deze alleszuiger is onbruikbaar
apparaat. Het apparaat valt bij iedere kleine oneffenheid om waardoor deze uitschakelt en niet meer aan de praat is te krijgen.
Dit soort artikelen moeten m.i. niet meer worden verkocht.

Tjitze67 25-12-2011

Hallo Theo,
Ik weet niet wanneer je review is geschreven maar wil toch ff reageren. Er zit naar mijn idee net als bij de Karcher een klep in die voorkomt dat het water in de mach. loopt. De Karcher slaat niet uit maar zuigt ook niet meer. De mach. ff uit doen, de klep zakt naar beneden en de mach. kan weer zuigen. Ik geloof niet dat deze Nilfisk zo slecht is. Slechter als de Karcher WD 2.200 kunnen ze er niet zijn. Dit plastic is van zo`n dusdanige slechte kwaliteit dat er om de haverklap wat af breekt. Ik hoop je naar believen te hebben ingelicht.

Groetjes Tjitze de Vries